Jännitän ja pelkään kakkaamista uuden miehen luona
Ollaan kuukausi sitten tutustuttu ja nyt kerran vietetty yksi viikonloppu yhdessä minun luona. Silloin käytiin paljon ulkona ja pääsin kakkaamaan yleisiin vessoihin. Nyt meen pääsiäiseksi miehen luokse ja tarkoitus olisi viettää rauhallinen vklp tehden ruokaa ja katsellen elokuvia. Minua suorastaan kauhistuttaa ajatus, että pitää kakata niin, että mies kuulee. Se haju ja äänet. Antakaa vinkkejä, rohkaiskaa!! Tää on mulle tosi iso ongelma.
Kommentit (130)
ymmärrän kun mulla on aivan samaa ongelmaa. Puol vuotta mennyt enkä vieläkää on kakkinut poikaystävän ollessa samassa kämpässä. Pissallakin käyminen ahdistaa. Mikä mua vaivaa :D mikä meitä vaivaa :D
onnea.
Kaikki hyvin kuhan laitat vessan oven kiinni :)
Entä jos uskoutuisit miehelle ihan suoraan tästä? Selität että sulla on tällainen ongelma, ja pyydät että käy vaikka kiertämässä talon.
muistan kun uskalsin käydä viimein vessassa kunnolla uuden poikaystävän luona, kyllä se vapautti. siitä oli sitten hyvä jatkaa päivää kuherrellen masu kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos uskoutuisit miehelle ihan suoraan tästä? Selität että sulla on tällainen ongelma, ja pyydät että käy vaikka kiertämässä talon.
mä en ainakaa kehtais, "sori sun pitää mennä ulos kun paskaa pitäs vääntää" :D
Ei oikeasti. Luulin, etten itse olen ihan täysjärkinen, mutta ap vei voiton. Tyhmin pelko, joka kellään voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Kun menet kakalle, pyydä mies pöntön viereen huutamaan "HYVÄ! HYVÄ! ANNA MENNÄ! VÄÄNNÄ SITÄ P.ASKAA NIIN ETTÄ PERÄSUOLI LENTÄÄ JA PÖNTTÖ VUORAANTUU! UPEAA!!! MAHTAVAN KAUHEA P.A.SKANHAJU! TAJU LÄHTEE!! TYTTÖ VÄÄNTI KUNNON P.A.S.KA.T!!! HYVÄ!"
Saatte näin yhteisen kokemuksen, ja lähennytte entisestään.
Haha! Mun mies käytti suunnilleen tuota taktiikkaa... tosin en pyytänyt sitä mukaan, vaan se tunki itse mukaan. Ja siis edelleen usein pamahtaa vessaan muka vahingossa aina kun olen kakalla, koska tietää, että mua ärsyttää se.
Mutta siis oikeesti, jos ujostuttaa, niin käytä käsisuihkua ja suihkuttele vettä pönttöön samalla kun kakkaat, se peittää äänet. Mies vaan luulee, että olet alapesulla. Ota joku hajuvesi mukaan ja suihkuttele sitä, jos käryää.
🇺🇦🇮🇱
Yleinen ongelma. Me ollaan hölmöjä.
voit myös kertoa että ujostuttaa mennä vessaan miehen luona. katso miten mies reagoi. hyvä mies sanoo " että eihän sun kulta tarvi sitä jännittää, mene vaan" tai pohditte yhdessä mitä voisi asialle tehdä. siinä se ongelma onkin jo ratkaistum yhdessä!
monet arastelee samaa asiaa kuin ap, ei siinäkään ole mitään hävettävää.
Vierailija kirjoitti:
Kun menet kakalle, pyydä mies pöntön viereen huutamaan "HYVÄ! HYVÄ! ANNA MENNÄ! VÄÄNNÄ SITÄ P.ASKAA NIIN ETTÄ PERÄSUOLI LENTÄÄ JA PÖNTTÖ VUORAANTUU! UPEAA!!! MAHTAVAN KAUHEA P.A.SKANHAJU! TAJU LÄHTEE!! TYTTÖ VÄÄNTI KUNNON P.A.S.KA.T!!! HYVÄ!"
Idiootti. Jollekin tämä voi olla todellinen ongelma. Kiva kärsiä ummetuksesta ja olla maha kipeenä. Ap
voi jestas, etkö voi vaikka laittaa vesihanaa juoksemaan, jottei plötsähtelyt kuulu oven läpi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä en ainakaa kehtais, "sori sun pitää mennä ulos kun paskaa pitäs vääntää" :D
No just se kehtaaminen ja hassuus siinä tekis sitä asiaa luonnollisemmaksi. Kun siihen on totuttu että ujostelusta ja kakkaamisesta voi puhua, niin siitä ne portit pikkuhiljaa aukeaa muutenkin luontevaan toisen luona kakkimiseen.
Tää on oikeasti mun suunnitelmani siltä varalta jos joskus vielä tohon tilanteeseen joudun. Olen patologinen kakkaujostelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootti. Jollekin tämä voi olla todellinen ongelma. Kiva kärsiä ummetuksesta ja olla maha kipeenä. Ap
onneks ei ainakaan mee löysälle vatsa, löysää vaikea pidättää
on ne pissa ja kakka aika isoja juttuja meidän elämässä.
Kakkaa tiskipöydälle, typerys. Se on nykyisin kaikkien keinoluomublonditissien ainoa paikka, mihin ne kehtaa. Pönttö on so last season.
Vierailija kirjoitti:
voi jestas, etkö voi vaikka laittaa vesihanaa juoksemaan, jottei plötsähtelyt kuulu oven läpi?
Eiku laita kaiutin. Mistä ap tiedät, ettei vessaan ole piilotettu sellaista?
Vierailija kirjoitti:
Miehesi tietää ,että sinä kakkaat, sillä hän kakkaa itsekin. Molemmat käytte myös pissalla.
Se tarkoittaa, että teidän ihanat kropat toimii normaalisti ja kaikki on kunnossa siltäkin osin.
Eli kun menet vessaan, toimit oikein ja normaalisti, ja kaikki on hyvin.
Jos hävettää jotkut hajut ota vaikka pieni pullo parfyymia mukaan jota suihkautat käynnin jälkeen ilmaan.
Mutta ei kakan hajujakaan tarvitse pelätä. Kenelläkään se ei tuoksu ruusuilta. Sitten vaan menoksi ja muista käydä vessassa että vatsasi toimii hyvin.
ihanaa pääsiäisen odotusta!
Tämä on tietysti totta, mutta ei lohduta pätkän vertaa, sillä se tilanne vaan on hirveä. Siinä ei paljon lämmitä ajatus, että ihan luonnollista on. Ja pissa nyt vaan on ihan eri asia tossa tilanteessa.
Mä olen jotenkin selvinnyt tilanteista käymällä nopeasti kakalla silloin, kun toinen käy vaikka kaupassa, tupakalla, tms, on poissa huoneistosta. Tai suihkun yhteydessä. Tai sitten panttaan. Aina ei kakka edes tule noin painajaismaisissa tilanteissa ja se on pelastus. Pienet yksiöt pahimpia.
En osaa muita neuvoja antaa. Se on kamalaa, tsemppiä.
Miehesi tietää ,että sinä kakkaat, sillä hän kakkaa itsekin. Molemmat käytte myös pissalla.
Se tarkoittaa, että teidän ihanat kropat toimii normaalisti ja kaikki on kunnossa siltäkin osin.
Eli kun menet vessaan, toimit oikein ja normaalisti, ja kaikki on hyvin.
Jos hävettää jotkut hajut ota vaikka pieni pullo parfyymia mukaan jota suihkautat käynnin jälkeen ilmaan.
Mutta ei kakan hajujakaan tarvitse pelätä. Kenelläkään se ei tuoksu ruusuilta. Sitten vaan menoksi ja muista käydä vessassa että vatsasi toimii hyvin.
ihanaa pääsiäisen odotusta!