Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jännitän ja pelkään kakkaamista uuden miehen luona

Vierailija
23.03.2018 |

Ollaan kuukausi sitten tutustuttu ja nyt kerran vietetty yksi viikonloppu yhdessä minun luona. Silloin käytiin paljon ulkona ja pääsin kakkaamaan yleisiin vessoihin. Nyt meen pääsiäiseksi miehen luokse ja tarkoitus olisi viettää rauhallinen vklp tehden ruokaa ja katsellen elokuvia. Minua suorastaan kauhistuttaa ajatus, että pitää kakata niin, että mies kuulee. Se haju ja äänet. Antakaa vinkkejä, rohkaiskaa!! Tää on mulle tosi iso ongelma.

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli itse tiivistäisin ketjun vinkit näin; nainen menee vessaan, vuoraa pytyn vessapaperilla jotta pökäleellä on varmasti pehmeä laskeutumisalusta. Istunnon aikana lorotetaan sangollinen vettä amerikan puhelimella (käsisuihku) pönttöön ettei vaan kuulu pikkuisen prööt prööt.

Vessan vedettyään ja ehkä jopa kädet pestyään voi nainen palata läppärin eteen keskustelemaan ilmastotavoitteista, sähkön säästämisestä ja makean veden loppumisesta lähitulevaisuudessa.

Vierailija
122/130 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitas Googlaa Böllö kirjoitti:

Eli itse tiivistäisin ketjun vinkit näin; nainen menee vessaan, vuoraa pytyn vessapaperilla jotta pökäleellä on varmasti pehmeä laskeutumisalusta. Istunnon aikana lorotetaan sangollinen vettä amerikan puhelimella (käsisuihku) pönttöön ettei vaan kuulu pikkuisen prööt prööt.

Vessan vedettyään ja ehkä jopa kädet pestyään voi nainen palata läppärin eteen keskustelemaan ilmastotavoitteista, sähkön säästämisestä ja makean veden loppumisesta lähitulevaisuudessa.

Minun asunnossa on ainakin jotenkin niin ahdas pytyn viemäri, että jos käärii sen kakan vessapaperiin, se on tukossa heti ja sitten se varmaan naisella vasta paniikki iskisikin kun pytty täynnä kakkavettä eikä se vedä xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöntön pohjalle jonkun verran wc paperia. Eipä kuulu ääniä.

Näin mut on lapsena opetettu ja oon omat lapset opettanut. Ettei loisku kakkavedet pyllyyn.

Outoa ettei muut tee näin.

Putket menee tukkoon ja turhaa paperin tuhlausta. Typerää.

Vierailija
124/130 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menette sänkyyn ja rohkeasti vain torttu puserretaan kyrvänkärkeen. Se on erittäin kiihoittavaa!

M60

Vierailija
125/130 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattele, mä mun ekassa avoliitossakin kakkasin suihku päällä. :d

Vierailija
126/130 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/201709062200374709

Varokaa, siskot, ettei käy näin :D:D