Jännitän ja pelkään kakkaamista uuden miehen luona
Ollaan kuukausi sitten tutustuttu ja nyt kerran vietetty yksi viikonloppu yhdessä minun luona. Silloin käytiin paljon ulkona ja pääsin kakkaamaan yleisiin vessoihin. Nyt meen pääsiäiseksi miehen luokse ja tarkoitus olisi viettää rauhallinen vklp tehden ruokaa ja katsellen elokuvia. Minua suorastaan kauhistuttaa ajatus, että pitää kakata niin, että mies kuulee. Se haju ja äänet. Antakaa vinkkejä, rohkaiskaa!! Tää on mulle tosi iso ongelma.
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Glade on touch mukaan laukkuun, ottaa sen pullon siitä pois kun se on laukussa ja sit asentaa sen kun tarvii käyttää. Sitruunantuoksu peittää parhaiten. Suoraan sanoen en ymmärrä koteja, joissa ei ole vessoissa vessanraikastimia.
Ja tämä oli vanha julkaisu tiedän, mutta ihan vaan vinkkinä muille.
Wc-raikastin ei myöskään peitä paskanhajua. Kotona on tuo glade one touch, mutta ei käsilaukussa :D Pönttö pitää pestä jollain pesuaineella, vaikkei sotkua olisi tullut. Pesuaine on ainoa, mikä hajua vie vähän. Niinpä en pasko vierailla. Onneksi olen jo naimisissa ja mikä parasta, meillä on omat vessat!
Joo -o, itsellä on endometrioosi, joten paska, veri ja oksu lentelee :D Ei paljo normaali kakkaus jännitä.
Jos sulla on ujo kakka, niin ota känny mukaan ja lue av-palstan kakkajuttuja. Minä ainakin nauroin niin, että oli tulla köntsät housuun.
Mulla on tapana näyttää heti miehelle mitä on tulossa ja päästää äänekäs sprägä eka treffeil.
Voi herran jestas teitä naiset. Mä sanoin uudelle miehelle et meen paskalle. Mies vaan nauroi. Ihan luonnollinen asia
ei naiset kakkaa. ne vaan puuteroi nenäänsä vessassa
Vierailija kirjoitti:
Glade on touch mukaan laukkuun, ottaa sen pullon siitä pois kun se on laukussa ja sit asentaa sen kun tarvii käyttää. Sitruunantuoksu peittää parhaiten. Suoraan sanoen en ymmärrä koteja, joissa ei ole vessoissa vessanraikastimia.
Ja tämä oli vanha julkaisu tiedän, mutta ihan vaan vinkkinä muille.
Pidä keinotekoiset sumuttimesi kaukana kodistani, saan vaikean astmakohtauksen. Aito paskankin haju voittaa 100-0 keinotekoiset "raikastimet", jotka ovat täynnä myrkyllisiä kemikaaleja. Eikä vessassa ylen määrin haise, jos pitää ikkunaa auki ja esim. osaa käyttää vessaharjaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi herran jestas teitä naiset. Mä sanoin uudelle miehelle et meen paskalle. Mies vaan nauroi. Ihan luonnollinen asia
Mies on ilmiselvä perverssi, juokse kun vielä pystyt.
Siis käyttekö te kakalla poikaystävän luona? Mitä helvettiä.
Se hiekka-astia on tarkoitettu kissoille. Käytät seuraavan hädän tullen vessaa, niin nolotuskin vähenee.
Mieshän voi auttaa sinua hoonaamalla sua kakkoseen, sitten ei tarvitse miettiä kun räjähtää varoittamatta ulos
"Yks' kakkaa, kaks' kakkaa, muuta sitte ei tarvitakkaa"!
Mua jännittää toi kanssa, ei olla edes miehen kanssa vietetty niin pitkiä aikoja yhdessä etteikö olisi pystynyt välttämään vessakäynnit, vaikka ollaan oltu kohta neljä vuotta yhdessä. Asutaan erillään ja ollaan yksittäisiä päiviä ja öitä vain vietetty yhdessä, mies vitsailee että sillä on mun luona oma vessa. Minä haluaisin toki edetä jo, mutta toisaalta en halua sekoittaa omien lasten elämää vielä, kun heillä on ollut kestämistä isänsä uusperheessä, joten sen suhteen mulla ei kuitenkaan ole kiire.
Mutta monesti panttaan vessassakäyntiä jos tiedän et mies kohta lähtee kun mullakin ibs-suolistovaivaa niin se ei aina oo niin helppoa. Joskus toki vaan pakko käydä ja saatan olla kipeäkin mut se silti vielä ahdistaa.
Minä olen alusta asti ripuloinut avoimesti miesystäväni luona. Minulla toimii vatsa useamman kerran päivässä joten olisi ihan mahdotonta olla käymättä paskalla. Kerran meni pyttykin tukkoon miesystäväni luona kun tuli niin iso keko ripulia.
Itse menen aina nuuskuttelemaan vessaa ja istuinta, jos naisystävä käynyt visiitillä vessassani. Hyvällä tuurilla saan kerättyä myös ulostenäytteen seinämästä. Kerran sanoin että vessa ei vedä ja sain vähän isomman saaliin lasipurkkiin kokoelmiini.
No voi hyvä luoja 🤦. Itselläni toimii vatsa monta kertaa päivässä, joten tuollainen ujostelu olisi mahdotonta, mutta siinähän pidättelette.
Vierailija kirjoitti:
No voi hyvä luoja 🤦. Itselläni toimii vatsa monta kertaa päivässä, joten tuollainen ujostelu olisi mahdotonta, mutta siinähän pidättelette.
Ihan kuin se olisi valinta? Sanotko muillekin erinäisistä fobioista kärsiville, että oma on ongelmas, kyllä minä vaan pärjään. Empatiapisteet sulle!
No älä käy sit kakalla? Jos ei oo ripuli niin kyllähän nyt helposti viikonlopun pidättää.