Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jännitän ja pelkään kakkaamista uuden miehen luona

Vierailija
23.03.2018 |

Ollaan kuukausi sitten tutustuttu ja nyt kerran vietetty yksi viikonloppu yhdessä minun luona. Silloin käytiin paljon ulkona ja pääsin kakkaamaan yleisiin vessoihin. Nyt meen pääsiäiseksi miehen luokse ja tarkoitus olisi viettää rauhallinen vklp tehden ruokaa ja katsellen elokuvia. Minua suorastaan kauhistuttaa ajatus, että pitää kakata niin, että mies kuulee. Se haju ja äänet. Antakaa vinkkejä, rohkaiskaa!! Tää on mulle tosi iso ongelma.

Kommentit (130)

Vierailija
41/130 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmmm... Pitää varmaan asentaa vessaan stereot ja hajunpoistaja, jos sattuis tyttöystäväksi ujostelija *think*

M29

Pistä mieluummin ainakin puhas vessaharja esille. Prinsessaa jos tulee jarruraitoja pönttöön.

Semmonen on jo :)

Eikä ollut sarkasmia toi stereojuttu. Voisi ihan vaan kuunnella veskissä muutenkin :'D

Vierailija
42/130 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kerran naapurikaupungissa pari yötä yhden miehen kanssa yhteisessä hotellihuoneessa. En ollut ennen kakannut miehen seurassa vaikka oltiinkin nukuttu samassa huoneessa, jännitti ja oli ummetusta (vaikka jälkikäteen aatellen ihan turhaan).

Noh, jännitys ja ummetus teki tepposet, ja vaikka mielestäni sainkin paskottua aika salakavalasti siitä huolimatta, että mies oli seinän takana, eihän se mennyt alas ekalla. Esitin hetken jotain meikkailevani, kolistelin kovaan ääneen meikkipussin sisältöä lavuaariin ja kokeilin sitten uudelleen toivoen, että mies luulee minun vetävän jotain vanulappuja. Ei mennyt. Kolmas kerta ja vauhtia vessaharjalla sanoi toden. Ei se mies kysellyt, mitä mä siellä duunasin, mutta on kyllä sen jälkeen kaikki muut "neitsytpaskat" uuden miehen kämpillä tuntuneet aika rennoilta. 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/130 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin suuret ikäluokat muistavat "skandaalin" kun Markus-Setä sanoi lastentunnin jälkeen mikin jäätyä auki " ja tämä jätkä lähti nyt paskalle"

ihan kamalaa, itsekin olisin syvästi järkyttynyt. Suomalainen mies kakkaa, miten voi olla. mutta että naisetkin??

Vierailija
44/130 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ooh pidätin joskus viikonkin kakan lomalla. Mietin miten koskaan pystyn saman katon alle miehen kanssa. No tilanne on nykyään tää. Meillä on lasinen ovi jossa ei edes lukkoa. Elämä heittää.tosin ollaa oltu aviossakin vuosia.

En koskaan ymmärtänyt niitä rohkeita jotka lakki kaikkialle. Julkisiin vessoinhin, töissä, kaverilla yms. Mä en koskaan.

Sä oltkin sairas. Hae apua vaivaasi ja siihen, ettet osaa olla luonnollinen. Lopeta syöminenkin, se on liian brutaalia sulle. Mihin sä miestä tarviit, seksissähän sun pitää paljastaa alapää, iik.

Vierailija
45/130 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmmm... Pitää varmaan asentaa vessaan stereot ja hajunpoistaja, jos sattuis tyttöystäväksi ujostelija *think*

M29

Pistä mieluummin ainakin puhas vessaharja esille. Prinsessaa jos tulee jarruraitoja pönttöön.

Eikä ollut sarkasmia toi stereojuttu. Voisi ihan vaan kuunnella veskissä muutenkin :'D

Laita helppokäyttöinen malli!

Vierailija
46/130 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M29

Ai vessaharja? ;D

Niin varmaan pitää, ettei tarvii pidätellä hirveen kauaa.

Vierailija
47/130 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M29

Ai vessaharja? ;D

Niin varmaan pitää, ettei tarvii pidätellä hirveen kauaa.

Mulla on myös paljon paperia ja terveyssiteitä. Se kyllä vaatii pokkaa :) mies

Vierailija
48/130 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisvaippoja on olemassa mutta sitä riisuessa tulee hajua. Pieruja nekään ei vaienna.

Mitä jos sittenkin käyttäisit hurttia huumoria: tulet ulos vessasta, sanot reippaasti: paska haisee ja balalaikka soi!

Vierailija
49/130 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Herranen Aika!

Paskominen on normaalia ja jopa terveellistä. Minä miehenä olisin todella huolissani jos naiseni ei käy paskalla vähintään kerran vuorokaudessa.

Aloittajalle sanoisin että pasko/ulosta reilusti, se on terveellistä ja normaalia.

Terv. Terveydenhuollon ammattilainen, lääkäri.

Vierailija
50/130 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istu siinä aika pöntön reunalla, ja kakkaa niin, että sun tuotos ei osu veteen. Näin kakkaat äänettömästi. Muista vain sitten jälkikäteen pestä se kohta pöntöstä mihin kakka osui. 

Vierailija
51/130 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on semmonen ongelma, että pieruni pöräjää todella lujaa joten joskus vahingossa pissalla käydessä voi tulla pöräys. sehän sitten kuuluu ja kaikuu pöntössä:(

Vierailija
52/130 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei toimi suoli kun olen miehen kanssa. Tästä seuraa ummetus. Piereskelen sit öisin ja se onkin tosi ihanaa uuden miehen kanssa!

Kerran meinasin ratketa.. mies meni onneksi käymään jossain ja juoksin vessaan. Pieru oli niin kammottava, että maakin tärähteli. Kesti varmaan viisi minuuttia.

Anteeks mut repesin mielikuvasta :D

Vierailija
53/130 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuo paskomisen peikko on nujerrettava. Veikkaan että kakkimispelkoiset eivät voisi ajatellakaan menevänsä vaikka eräkoululle, missä koko opiskelijasakki (miehet ja naiset) yhdessä käyvät sonnalla riu`ulla. Sinnekin tosin viritellään näköesteitä ja odotuspaikka sopivan kauas, että edellinen saa asiansa hoidettua, mutta siellä sitä istutaan taivasalla ja väännetään.

Tulitikun kun sytyttää, saa paskanhajun vessakopista häivytettyä mainiosti. 

Vitsit keventävät, kun jännittää. "Oisko sulla sarjakuvaa lainata, kun käyn täysistunnolla?"

Turvonnut ja ilmaa täynnä oleva vatsa on kyllä ikävä treffikaveri. Kannattaa löytää suhteessa se rento meininki, jolloin uskaltaa pieriä ja vääntää "torttuhuumoria." 

N42

Vierailija
54/130 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelin mieheni (ikä 35v) kanssa tästä, ja hänellä oli antaa muutama vinkki miesnäkökulmasta. Tällaisia ideoita tuli:

- Anna miehen nähdä muka sattumalta tämä keskustelu, jotta pääsette juttelemaan asiasta.

- Katsokaa leffa jossa on samanlainen tilanne, joten keskustelu voi luontevasti kääntyä aiheeseen.

- Suunnittele pitkä kävelylenkki, joka ohittaa huoltoaseman. Sano "menen ostamaan suklaata" ja käy huoltsikalla kakalla.

- Miehiä ei kiinnosta v...it..uakaan jos joku käy kakalla.

Yllätyin, kun pohdiskeli melko syväluotaavasti tätä asiaa :D

Vierailija
55/130 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin käynyt hädällä ja vessa jäi vetämättä. Yksi mies tuli käymään ja ahdisti, kun muistin ne omat köntsät pytyssä...

Vierailija
56/130 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aluksi se jännittiki, sit aloin avoimesti sanomaan "mulla on kakkahätä :C" sit vastauksena "no mee kakalle xD" ja sit jotenki se siit rentoutu ja nykyää romantiikantappajana pierasen kotiin tullessa ja mies vastaa. Mut ei haittaa meitä, on rentoa.

Vierailija
57/130 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Herranen Aika!

Paskominen on normaalia ja jopa terveellistä. Minä miehenä olisin todella huolissani jos naiseni ei käy paskalla vähintään kerran vuorokaudessa.

Aloittajalle sanoisin että pasko/ulosta reilusti, se on terveellistä ja normaalia.

Terv. Terveydenhuollon ammattilainen, lääkäri.

Kerran vuorokaudessa? Mä oon koko elämäni käyny 3 päivän välein eikä oo ollu ongelmia.

Vierailija
58/130 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin käynyt hädällä ja vessa jäi vetämättä. Yksi mies tuli käymään ja ahdisti, kun muistin ne omat köntsät pytyssä...

HYI!!! Kuka, siis kuka jättää vessan vetämättä??? Ja miksi??

Vierailija
59/130 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten täällä ei ole mainittu legendaarista KÄSIKAKKAA?

Paperia käteen ja käsi anuksen alle. Kun kakka osuu paperiin, se lasketaan hallitusti pönttöön. Toimii!

Vierailija
60/130 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä hoiti tuon sanomalla ihan neutraalisti, että laittaa vähän musiikkia ettei vessasta kuulu äänet, vai mahtoiko sanoa että saat kuunnella musiikkia sillä välin kun käyn vessassa. Sitten laittoi musiikin päälle siihen olkkariin ja meni vessaan. Tuntui musta ihan luontevalta, tuo on aika neutraali tapa sanoa että vähän hävettää mutta eipä tässä mitään, homma hallussa. Ja samalla saa estettyä äänien kuulumisen varsinkin jos laittaa musiikin kovalle.