Jännitän ja pelkään kakkaamista uuden miehen luona
Ollaan kuukausi sitten tutustuttu ja nyt kerran vietetty yksi viikonloppu yhdessä minun luona. Silloin käytiin paljon ulkona ja pääsin kakkaamaan yleisiin vessoihin. Nyt meen pääsiäiseksi miehen luokse ja tarkoitus olisi viettää rauhallinen vklp tehden ruokaa ja katsellen elokuvia. Minua suorastaan kauhistuttaa ajatus, että pitää kakata niin, että mies kuulee. Se haju ja äänet. Antakaa vinkkejä, rohkaiskaa!! Tää on mulle tosi iso ongelma.
Kommentit (130)
Minulla ei toimi suoli kun olen miehen kanssa. Tästä seuraa ummetus. Piereskelen sit öisin ja se onkin tosi ihanaa uuden miehen kanssa!
Kerran meinasin ratketa.. mies meni onneksi käymään jossain ja juoksin vessaan. Pieru oli niin kammottava, että maakin tärähteli. Kesti varmaan viisi minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
muistan kun uskalsin käydä viimein vessassa kunnolla uuden poikaystävän luona, kyllä se vapautti. siitä oli sitten hyvä jatkaa päivää kuherrellen masu kunnossa.
Ttu mikä daiju säkin oot. Kuka tuollaista hu**ua halusi panna, vai kuhertelitteko vaan, koska miehellä ei kanssas seissyt, kunnes löysi luonnollisemman naisen?
Hae apua itsellesi, ole kiltti.
Joku sekosi nyt kakkakeskustelusta.. onko Sinulla ummetusta, eikö vatsa toimi kunnolla? Sekin voi aiheuttaa ärtyisyyttä.
Joka tapauksessa, hae apua itsellesi, please
Onneks mä tutustuin mieheen baarissa ja aamulla oli pakko krapulapaskalle. Yhes ollaan oltu pian kuus vuotta.
Rupea kasvissyöjäksi, niin ei kakka haise pahalle.
Hmmm... Pitää varmaan asentaa vessaan stereot ja hajunpoistaja, jos sattuis tyttöystäväksi ujostelija *think*
M29
Vierailija kirjoitti:
Onneks mä tutustuin mieheen baarissa ja aamulla oli pakko krapulapaskalle. Yhes ollaan oltu pian kuus vuotta.
mulle kävi eksän kans tällee kans :D
Voi sen vessareissun suorittaa hiljaisesti. Ei siellä meteliä tarvi pitää.
Kutsu mies vessaan kanssasi. Kerro hänelle, että jännität kakkaamista, mutta jos juttelisitte samalla, niin se helpottaisi oloasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mulle kävi eksän kans tällee kans :D
Kaiken huipuks mä en muistanu miehen nimee ja miehen äiti oli miehen luona yötä :D eipä oo tarvinnu miettiä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
muistan kun uskalsin käydä viimein vessassa kunnolla uuden poikaystävän luona, kyllä se vapautti. siitä oli sitten hyvä jatkaa päivää kuherrellen masu kunnossa.
Ttu mikä daiju säkin oot. Kuka tuollaista hu**ua halusi panna, vai kuhertelitteko vaan, koska miehellä ei kanssas seissyt, kunnes löysi luonnollisemman naisen?
Hae apua itsellesi, ole kiltti.
Hae kuule itse, tun kakkatraumainen! Normaalit osaa KAKATA!
Ooh pidätin joskus viikonkin kakan lomalla. Mietin miten koskaan pystyn saman katon alle miehen kanssa. No tilanne on nykyään tää. Meillä on lasinen ovi jossa ei edes lukkoa. Elämä heittää.tosin ollaa oltu aviossakin vuosia.
En koskaan ymmärtänyt niitä rohkeita jotka lakki kaikkialle. Julkisiin vessoinhin, töissä, kaverilla yms. Mä en koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei toimi suoli kun olen miehen kanssa. Tästä seuraa ummetus. Piereskelen sit öisin ja se onkin tosi ihanaa uuden miehen kanssa!
Kerran meinasin ratketa.. mies meni onneksi käymään jossain ja juoksin vessaan. Pieru oli niin kammottava, että maakin tärähteli. Kesti varmaan viisi minuuttia.
Hae apua, älä miestä.
Tulitikkuaski ja paperia pönttöön vaimentamaan loiskshdiksis.
Vierailija kirjoitti:
Hmmm... Pitää varmaan asentaa vessaan stereot ja hajunpoistaja, jos sattuis tyttöystäväksi ujostelija *think*
M29
Pistä mieluummin ainakin puhas vessaharja esille. Prinsessaa jos tulee jarruraitoja pönttöön.
Olette hellyttäviä, kaikilla elävillä olennoilla, ihmisillä, siis miehillä ja naisilla on aineenvaihdunta, joten tuollaiseen kainosteluun ei ole aihetta. Parisi päästelee aivan samalla lailla, elä jännitä.
Jos on vessa ja kylppäri samassa, niin suihku on pelastus. Sen kun laittaa juoksemaan niin ei kuulu eikä haise.
Joskus pienenä muistan jonkun pojan tokaiseeen " tytöt ei kakkaa"
Voi pojat, tytöt kakkaa siinä missä pojatkin. Taas tässä käydään läpi kollektiivisesti jonkun pojan sekoamista siitä että tytöilläkin toimii vatsa ja kakkaa tulee.
Olisiko siitä seuraava ANALOGIA sitten että "tyttö on kakka" kommentteja odotellessa, tuo eräs varmaan keksii tämän :D
Ei kai normi kakkaamisesta hirveästi mitään ääniä pitäisi lähteä? Vuoraa pönttö paperilla niin ei tule molskahdusääniä eikä jää jälkiä, ei tarvi edes vessaharjaa käyttää. Laita vielä vaikka hana päälle jos haluat. Ota käsilaukkuun vaikka joku hiussuihke niin voit sitä pikkuisen suihkauttaa jälkikäteen.
Mulla meni vuosikaudet saman ongelman kanssa, ja ylläolevilla nikseillä selvisin.