Lue keskustelun säännöt.
Olen uskollinen, ja ylpeä siitä. :)
20.04.2006 |
Uskollisuus on minulle todella tärkeä asia. Sitä pitää koetella, jotta tosiaan pystyy olemaan sinut itsensä kanssa.
Kommentit (5)
Ei tulisi mieleenikään pettää perhettäni!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja olenkin. Vaikken oikeastaan tiedä onko se arvomaailmani mukaista.
Koskaan en loukkaisi niin pahasti rakastani.