Haluaisin jättää mieheni loukkaamatta sitä.
Tidän kuienkin, ettei usko vihjailua tai kaunista puhetta... Apuva!
Kommentit (9)
Kunhan et lähde mukaan haukkumiseen/syyttelyyn ainakaan " rumasanaisesti" ...
hankin hänelle uuden naisen ennen kuin jätin hänet! Kuka olisikaan tuntenut hänen naismakuaan paremmin kuin minä!
Tajusiko kumpikaan mitä ajoit takaa, ovatko vielä yhdessä?
mitenkään ilman, että loukkaa toista...
kutsuin naisen meille kylään (hän oli siis tutttavani), ja sitten kun huomasin heidän keskustelunsa syvenevän, liukenin taka-alalle... jossain vaiheessa he huomasivat, että olin heitä ajamassa yhteen, mutta siinä vaiheessa " vahinko" oli jo tapahtunut!
He ovat olleet onnellisesti naimisissa jo monta vuotta, ja olemme hyvissä väleissä keskenämme. Ja minä pääsin kuin koira veräjästä " luovuttamalla" exäni toiselle. Ihan kylmiltään jättäminen olisi ollut todella raastavaa, sillä olin/olen edelleen aidosti kiintynyt exääni.
Vierailija:
kutsuin naisen meille kylään (hän oli siis tutttavani), ja sitten kun huomasin heidän keskustelunsa syvenevän, liukenin taka-alalle... jossain vaiheessa he huomasivat, että olin heitä ajamassa yhteen, mutta siinä vaiheessa " vahinko" oli jo tapahtunut!He ovat olleet onnellisesti naimisissa jo monta vuotta, ja olemme hyvissä väleissä keskenämme. Ja minä pääsin kuin koira veräjästä " luovuttamalla" exäni toiselle. Ihan kylmiltään jättäminen olisi ollut todella raastavaa, sillä olin/olen edelleen aidosti kiintynyt exääni.
eikä moni tahdo uskoa, että tein noin, totta se vaan on!
Hyvin kävi kun mela vilahti!!
en jjaksa sitä, en puhua, en mitään. Ei kiinnosta.