Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailukumppani tuhlailee

Vierailija
26.06.2023 |

Tapailukumppanilla täysin holtittomat tavat kuluttaa rahaa. Tulee hyväosaisemmasta perheestä ja on ihan melko hyvin palkatussa työssä.

Silti sillä on aina rahat loppu. On velkoja, kasa eri osamaksuja. Jokainen suoratoistopalvelu ja salikortti mitä ei edes käytä. Käyttää lemmiikkiinsä valtavasti rahaa, ajelee autolla vaikka mitä kävelymatkoja. Saa tilin, niin se on viikossa hävinnyt mekkoihin sun muuhun krääsään mitä on jo entuudestaan valtavasti. Toisen viikon kerjää vanhemmiltaan käteistä. Loppukuusta itkee minulle ja tuntuu että minun pussista syödään.

Voiko muuttua vai pitääkö jättää homma tähän?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi muuttua, jos kumppani suostuu ymmärtämään, mikä tuossa kuviossa on pielessä, ja motivoituu muuttamaan tapojaan. Oletko puhunut asiasta suoraan?

Vierailija
2/15 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi muuttua, jos kumppani suostuu ymmärtämään, mikä tuossa kuviossa on pielessä, ja motivoituu muuttamaan tapojaan. Oletko puhunut asiasta suoraan?

Pari kertaa. Suuttuu aina, eikä suostu puhumaan asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jksaisi itse tuollaista naista kovin kauaa.

Tavat tuskin muuttuvat järkipuheesta, joten she belongs to the streets.

M34

Vierailija
4/15 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutu, kannattaa jatkaa omiin suuntiin.

5/15 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy kaukana tuollaisesta tyypistä. Tai voihan se olla kaverina, mutta ei kumppanina.

6/15 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap!

Ostaako se nainen sulle koskaan mitään tai tarjoaako esim. Ravintolassa?

Vierailija
7/15 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Hei ap!

Ostaako se nainen sulle koskaan mitään tai tarjoaako esim. Ravintolassa?

Mitä väliä, jos naisella ei muutenkaan pysy raha hyppysissä? Tolkuttomien tuhlaajien kanssa ei kannata aloittaa parisuhdetta.

Vierailija
8/15 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy korkeintaan tapailuun tai FWB-hommiin kaukana kaupoista.

Vierailija
9/15 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jättää. Itse juuri käytin miehen syöttämiseen ja juottamiseen ja tupakkaan isot summat.

Kas kummaa valitti minulle nyt laskuista ja jopa saippuasta, jonka hän kuulemma osti ja minä käytin liikaa.

Ihan paskapuhetta kun suurin osa ajasta elettiin minun lompakollani. Ei vain ymmärrä niin ei ymmärrä... hänen työttömyyspäivärahansa ei pitkälle riittänyt.

Minä käytin paitsi eläkkeen, myös muutaman tonnin perintöni. Ja minkä vuoksi, saadakseni haukut!

Vierailija
10/15 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypin pitää opetella taloudenhallintaa. Tottunut siihen, että vanhemmilla on rahaa, eikä ole opetettu, miten sitä käytetään järkevästi.

Ihan opeteltavissa oleva taito ja vielä melko hyvä tilanne, jos tienaa mukavasti. Itse hänen tietysti pitää myös haluta tehdä muutos, koska pakottamalla joudut vaan ojasta allikkoon.

Itse en voisi ikinä olla suhteessa miehen kanssa, joka tuhlaisi tuolla tavalla, sillä aloitin itse sijoittamaan ja säästämään joskus parikymppisenä, enkä todellakaan kestäisi katsoa, kun joku toinen tuhlaisi rahojaan ihan huolella. Tietäisi vaan ongelmia tulevaisuudessa. Mitäs sitten, kun pitäisi alkaa yhteistä asuntoa hankkimaan? Entä eläkkeellä, kun sinä otat eläkesäästöt käyttöön ja haluat muuttaa talvikausiksi Karibialle, mutta ukolla ei ole varaa, kun käytti kaikki rahat turhuuksiin?

Nämä vaan esimerkkejä, mutta ymmärtänet pointin. Sinuna etsisin jonkun, jonka kanssa edes jollain tasolla on yhteisymmärrystä talousasioista. Vai haluatko päätyä suhteeseen tämän naisen (oletan) kanssa ja päätyä maksamaan kaiken, kun hän tilailee jostain H&M:stä ja SHEIN:stä rättejä viimeisillä rahoillaan?

Etsi fiksumpi nainen itsellesi :)

N33

Vierailija
11/15 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä väliä jollain tapailukumppanilla

Vierailija
12/15 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihminen ei tuosta muutu. Mahdollisimman kauaksi tuhlaavasta ihmisestä. Käyttää vain sinunkin rahoja hyväkseen. Itse olen naisena järkevä rahan käytössä ja olenkin siitä saanut hyvää palautetta mieheltäni. En kestäisi päivääkään tapailla tuollaista tuhlaria! Ei jatkoon!

Vierailija
13/15 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Ja jos tyyppi vieläpä suuttuu jo tuossa vaiheessa, niin sanoisin, että sitä voi panna paremman puutteessa, mutta siinä kaikki.

Vierailija
14/15 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vain tuhlataan kummankin aikaa.

Vierailija
15/15 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaset ei muutu koskaan, juokse äkkiä karkuun ennenku vie sun rahoja lisää.