Sain tietää, että olen 1/8 romani :D
Eli siis ukkini on puoliromani. Ukin isä ja ukin isovanhemmat olivat kiertolaisia ja asettuivat ukin äidin vanhempien kotiin asumaan. Aika mielenkiintoinen tarina. :D En tiedä miksi se on salattu.
Kommentit (86)
jos vielä täällä palstalla oot ja tän huomaat niin ootko ollu sun romanisukuun sit yhteydessä koska mul on ihan sama tilanne ku sulla😅
Vierailija kirjoitti:
Itsekkin olen äitini isän puolelta romani sukuinen eli ukkini oli puoliksi romani ja äitini 1/4 romani. Äitini ja hänen sisaruksillansa on ihan pikimustat hiukset ja ruskeat tai vihreät silmät ja itse olen silloin 1/8 romani ja itselläkin on ihan tumman ruskeat jopa melkein mustat hiukset ja vihreänsiniset
jos täällä palstal vielä oot ja näät tän niin ootko ollu yhteyksissä sun romanisukuun ku itellä on iha sama tilanne. jos oot ni onko ottanu sut hyvin vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsi oli avioton, niin se saattoi olla päällimmäinen häpeän aihe tuohon aikaan.
Kyllä mustalaisuuskin oli häpeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsi oli avioton, niin se saattoi olla päällimmäinen häpeän aihe tuohon aikaan.
Kyllä mustalaisuuskin oli häpeä.
mustalaisuus eiole häpeä vaikka oonkin 1/8 osa kaaleita niin kannan sitä osaa ylpeydellä.
Muuten hyvä,mutta vankilat täynnä,kiristävät juurikin heikompiosaisia suomalaisia,puukko taskussa todella julmia,kannattaa pelätä,jos saat vaikka lahjaksi pesusienen se tulee heiltä saatuna maksamaan ajan kanssa tuhansia
Mussa on 1/66356373890835552 sadas osaa Saddam Husseinin ja Adolf Hitlerin perimää:D eli ne on mun kaukaista sukua eli mussa on saksalaistakin verta,ihme kun oon tälläinen n""si