Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tietää, että olen 1/8 romani :D

Vierailija
21.03.2018 |

Eli siis ukkini on puoliromani. Ukin isä ja ukin isovanhemmat olivat kiertolaisia ja asettuivat ukin äidin vanhempien kotiin asumaan. Aika mielenkiintoinen tarina. :D En tiedä miksi se on salattu.

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa, toivottavasti et ole lisääntynyt. Minkä värinen tukka?

Vierailija
42/86 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on aina niin päin, että mies on se manne n*kru ja äiti se suomalainen? Onko suomalainen jotenkin helppo?

Siis onko suomalainen nainen jotenkin helppo, piti sanomani

Miksi Suomessa thai/suomi- tai filippiino/suomi-suhteissa se suomalainen on aina mies? Onko suomalainen mies helppo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama homma. Tai ehkä se on enemmänkin 1/4, koska se tulee kummaltakin puolelta isovanhempien vanhemmilta. Mieluummin tämä kuin vahva ruotsalaisperimä tai jotain vastaavaa. ;) Veli on vielä hevosmiehiä ihan omia aikoja ja isä näyttää ihan romanilta samoin kuin isänisä ja äidin isä.

Mulla ei ole ollut juuri huonoja kokemuksia romaneista kun suhteuttaa kokemuksiin kantasuomalaisista. Esim. naapurissa asuu tosi mukava vanhempi pariskunta ja kerran yksi vieras romani oli valmis auttamaan mua enemmän kuin mun oma perhe.

Vierailija
44/86 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa.

Vierailija
45/86 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko pakkomielteistä halua varastamiseen?

Tai pienten pitsiliinojen väkisinkaupusteluun?

Vierailija
46/86 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auauauuuuauauuuui

Vierailija
47/86 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko pakkomielteistä halua varastamiseen?

Tai pienten pitsiliinojen väkisinkaupusteluun?

Tunnen pakonomaista halua pienten pitsiliinojen tekemiseen. Löytyikö tälle nyt selitys? Ja osaako romanit tehdä hyvää pitsiä? Löytyisikö sieltä opettajaksi joku? Tykkään vaan... tehdä pitsiä. Mun vahvuus on frivolite-pitsi.

1/8+1/8 -romaniperimä

Vierailija
48/86 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin olen äitini isän puolelta romani sukuinen eli ukkini oli puoliksi romani ja äitini 1/4 romani. Äitini ja hänen sisaruksillansa on ihan pikimustat hiukset ja ruskeat tai vihreät silmät ja itse olen silloin 1/8 romani ja itselläkin on ihan tumman ruskeat jopa melkein mustat hiukset ja vihreänsiniset silmät.

49/86 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläköhän näitä puusta pudonneita, onnettomia, rasisti mongoleja vielä on? Toivottavasti sivistys on tässä parissa kolmessa vuodessa jo saavuttanut heidätkin.

Vierailija
50/86 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju, itselläni on myös isän isän puoliromani (hänen isä siis 100% romani). Itselläni tumman ruskea tukka. Kerran on uimahallissa vanhempi romani luullut mua nuoremmaksi (näinhän ei siis saa tapahtua että ovat siellä samaan aikaan). Mutta siis en välittänyt asiasta kun romani en itse ole.

Vierailija
51/86 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pappa oli hevosmies, mustat hiukset ja pohjimmiltaan kova tappelemaan puukoin ja pyssyin, myös vankilassa istunut.

Olen tehnyt omat johtopäätökseni.

Vaikka muuten oli kova työmies, jotakin kuumaveristä on veressä.

Vierailija
52/86 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö on villihevosiaaa

Vierailija
53/86 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö palstalta tapauksia, että äiti tai joku esiäiti on ollut romani, mutta (esi-)isä on ollut valtaväestöä?

Vierailija
54/86 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö palstalta tapauksia, että äiti tai joku esiäiti on ollut romani, mutta (esi-)isä on ollut valtaväestöä?

Silloin se ei olisi ihanan eksoottista, vaan huutava vääryys.

Vierailija
55/86 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
56/86 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvis siis miks aina parkkeeraat invapaikalle oven eteen.

Vierailija
57/86 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muutin sukunimeni 8 vuotta sitten Lindemanniksi, koska en halunnut enää päästä töihin. Hyvin on toiminut, vain kerran olen joutunut työhaastatteluun.

Vierailija
58/86 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo osuus oikeuttaa, tai oikeastaan velvoittaa, käyttämään kansallispukua. Eläkettä kannattaa hakea heti rippikoulun päälle, se tulee nikottelematta ensi hakemuksella.

Vierailija
59/86 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voit jäädä eläkkeelle ruveta ostelemaan.

Vierailija
60/86 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukujuuret voi ottaa myös huumorilla kuten

Ap.

Meidän suvussa kaveri jossa romaania.

Ei pahastunut lainkaan kun sai lempinimen

Varttimanne..

Nauroi katketakseen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi