Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myers-Briggsin IN-alkuiset tyypit - mitä teette työksenne?

Vierailija
20.03.2018 |

Te jotka saatte Myers-Briggsin tyyppi-indikaattorissa tulokseksi INFP, INTP, INFJ tai INTJ - mitä teette työksenne? Viihdyttekö työssänne? Kiinnostaisi etenkin teidän kohdalla, joilla introversio ja intuitiivisuus on testin tuloksen mukaan vahva.

Testiin kohdistuvalle kritiikille voitte perustaa vaikka oman ketjun, sillä se ei nyt ole tämän ketjun aiheena.

Kommentit (126)

Vierailija
1/126 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen fysiikkaa. Testitulos on INTP.

Vierailija
2/126 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen infj ja sairaanhoitaja. Tämä työ ei ole minua varten. Vie kaikki mehut. Alanvaihto on suunnitteilla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/126 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen INTP ja ravintola-alalla. Arvatkaa sopiiko...En tosin ole vahva I ja Ne on vahvempi kuin Ti kognitiivisten testien mukaan.

Vierailija
4/126 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta joku kommentoi miten MBTI on roskaa ja tietysti perustelematta. T: se keittiötyöläinen ja INTP.

Vierailija
5/126 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

INFP, teknisessä tuessa töissä. Ihan ok työnä, tekisin mieluummin jotain mielenkiintoisempaa. 

Vierailija
6/126 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen INFP ja opiskelen oikeustiedettä. :) Uskon löytäväni tätä kautta itselleni sopivan työn.

Vierailija
7/126 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

INFP ja olen sihteeri. Sosiaalisuus rokottaa mutta onneksi on päiviä myös arkistojen uumenissa jolloin ei tarvitse seurustella kenenkään kanssa. Oikeastaan seurustelu omaa väkeä palvellen ei rasita niinkään paljon kuin ulkoinen asiakaspalvelu.

Vierailija
8/126 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen INFP ja teen kuvittamista ja sivuntaittoa.

Olen kevytyrittäjä ja teen töitä kotona. Ihan yksin :D

Lähinnä sähköpostitse olen yhteydessä asiakkaisiin.

Tämä työ on minulle aivan täydellinen.

Saan tehdä sitä mistä nautin.

Kotona on ihanan rauhallista tehdä töitä (ainakin silloin kun lapset ovat koulussa), ja sitten kun kaipaan ihmisiä ympärilleni, niin voin pitää vapaapäiviä tai mennä vaikka läppärin kanssa kahvilaan tai kirjastoon tekemään töitä.

Vierailija
9/126 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään. INTP.

Vierailija
10/126 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiraskas tekninen teollisuus. En pidä enää mistään.

Vierailija
11/126 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

INTP. Opiskelen tällä hetkellä yliopistossa ja teen asiakaspainotteisia hommia osa-aikaisesti. En inhoa ihmisiä mutta asiakaspalvelu kylläkin ahdistaa enkä osaa olla tarpeeksi joustava ja spontaani muuttuvissa tilanteissa. Ollut vaikea saada velvotteita hoidettua ja asiat valitettavasti kasaantuvat. 

Vierailija
12/126 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

INFJ-T, mies, historiantutkija. Pidän työstäni hyvin paljon.

Vierailija
13/126 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

INTJ tutkija, kaksi luonnontieteen maisteritutkintoa

Vierailija
14/126 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olen Briggs & Strattoni, ja työnäni on olla ruohonleikkuri.

Vierailija
15/126 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

INTJ-a. Potilastyötä tekevä lääkäri. Työssä vuorovaikutus sujuu ja on mielekästä, koska olen mukavuusalueellani. Työn ulkopuolella erakko omasta halusta.

Vierailija
16/126 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen INFP-A ja olen leikkaussalihoitaja. Työ sopii minulle loistavasti. Mieheni on INFP-T ja hän tekee musiikkia. Mies rakastaa työtään ja on lahjakas siinä. :)

Vierailija
17/126 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

INTP, erittäin vahva introversio, ja olen pph. Olen kouluttautunut kirjastonhoitajaksi, mutta se työ oli luonteelle aivan liian rasittavaa. Nykyisessä työssäni viihdyn hyvin.

Vierailija
18/126 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen INFJ ja opiskelen biologiaa. Urasuunnitelmat auki, mutta opettajaksi en aio :)

Vierailija
19/126 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

INTJ, Kemian laborantti. Opiskelen farmasiaa.

Vierailija
20/126 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

INFP. Olen yhdyskuntasuunnittelijana eli kaavoittajan työssä kunnalla. Jotain muutakin voisin kyllä tehdä työkseni, koska työ ei ole ollut oikein sellaista kuin opiskelijana kuvittelin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä