Kuinka vaikeaa on saada lääkäri tai muu kovaliksainen fiksu mies puolisoksi?
Yleensä lääkärit myös pitävät kroppansa kunnossa,.
Olen kaunis nainen..mutta en yliopiston käynyt.
Olen yli 50 vuotias ja lapseton.
Onko kokemuksia?
Kommentit (10)
Oman kokemukseni perusteella oli vaikeaa ja sain sitten juristin miehekseni, mikä osoittautuikin onnekkaaksi asiaksi. Hänellä on parempi liksa kuin lääkäreillä ja hän on kotonakin paljon, eikä aina päivystämässä tai ylitöissä, kuten lääkärit.
"Yleensä lääkärit myös pitävät kroppansa kunnossa."
Kyllä lääkäreitä on ihan kaikenkokosia ja näköisiä niin kuin muitakin ihmisiä. Toki on niitä hyvin treenattuja komistuksiakin ;)
Lääkärit löytävät puolisonsa yleensä niistä piireistä missä liikkuvat. Usein puolisokin on lääkäri, tai sitten sairaanhoitaja, psykologi, tai muu työn kautta tuttu henkilö. Lääkärit harvemmin etsii seuraa mistään nettipalstoilta tai kaljakuppiloista.
Yli 50-vuotias? Sori, juna meni jo.
Minä olen mies, selvyyden vuoksi. Olen pitkään tavoitellut rikasta naista. Iällä tai ulkonäöllä ei ole merkitystä, kun vain on rikas ja isotuloinen. Aina kun vuoden verotiedot julkistetaan, katsastan sopivia naisia. Oltava siis sinkku eli käytännössä leski, eronnut tai naimaton. Lupaavimmalta nyt näyttää lähiseudun apteekkari. Täytyy kehitellä vain oikea lähestymisstrategia.
Ei se ole vaikeaa, jos sinulla on tarjota jotakin sellaista, jota tuo lääkäri himoitsee. Leskeneläkettä tuskin saat, sillä vanhemmat ja kokeneemmat lääkärit osaavat edellyttää joko avoliittoa tai sitten avioehtosopimusta. Mutta saatat hyvin päästä pitkille illallisille ja upeille matkoille.
Mikä on rouvalle "kovaliksainen" tässä tapauksessa? Lääkäreiden keskipalkka on n. 6 000 €/kk, joten kenties se riittäisi kovaliksaksi? Luulisin, että noita löytyy ja paljon tuossa ikäryhmässä?
Ei onnistu, jos on pelkkä rahankiilto silmissä. Fiksu ihminen huomaa, jos pelkkä raha ja maine kiinnostaa. Sitä paitsi lääkärin palkoilla verotuskin on kova. Jos olet itse huonotuloisempi, ette te mitään luksuselämää pääse elämään. Tavallista keskiluokkaista arkea.
En halua köyhää vanhuutta, vaan hyvän lesken eläkkeen ja edut.