Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myers-Briggsin IN-alkuiset tyypit - mitä teette työksenne?

Vierailija
20.03.2018 |

Te jotka saatte Myers-Briggsin tyyppi-indikaattorissa tulokseksi INFP, INTP, INFJ tai INTJ - mitä teette työksenne? Viihdyttekö työssänne? Kiinnostaisi etenkin teidän kohdalla, joilla introversio ja intuitiivisuus on testin tuloksen mukaan vahva.

Testiin kohdistuvalle kritiikille voitte perustaa vaikka oman ketjun, sillä se ei nyt ole tämän ketjun aiheena.

Kommentit (126)

Vierailija
21/126 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Infj, opiskelen sukupuolentutkimusta ja käyn töissä kaupan kassalla.

Vierailija
22/126 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

INFJ ja myyntipäällikkö.

Aistin helposti asiakkaan ajatukset ja löydän erikoisiakin näkökulmia ja perusteluita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/126 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

INFP, ollut lähes 20 vuotta opettajana. Suunnattoman helpottuneena otin irtisanomisilmoituksen vastaan...

Vierailija
24/126 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen INFP ja teen kuvittamista ja sivuntaittoa.

Olen kevytyrittäjä ja teen töitä kotona. Ihan yksin :D

Lähinnä sähköpostitse olen yhteydessä asiakkaisiin.

Tämä työ on minulle aivan täydellinen.

Saan tehdä sitä mistä nautin.

Kotona on ihanan rauhallista tehdä töitä (ainakin silloin kun lapset ovat koulussa), ja sitten kun kaipaan ihmisiä ympärilleni, niin voin pitää vapaapäiviä tai mennä vaikka läppärin kanssa kahvilaan tai kirjastoon tekemään töitä.

Kuulostaa todella hyvältä... Itsekin olen infp ja voin vain haaveilla tuollaisesta :D

Olen itse mielenterveyshoitaja. Työ on mielenkiintoista ja sinänsä sopii minulle, mutta myös hyvin raskasta ja riittämättömyyden tunteita aiheuttavaa.

Vierailija
25/126 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

INTP, erittäin vahva introversio, ja olen pph. Olen kouluttautunut kirjastonhoitajaksi, mutta se työ oli luonteelle aivan liian rasittavaa. Nykyisessä työssäni viihdyn hyvin.

Miten kirjastonhoitajan työ oli liian rasittavaa? Ulkopuolisen silmin se näyttää rauhalliselta. Kiinnostaisi tietää lisää. 

Vierailija
26/126 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

INFP-T, olen jatko-opiskelija (kasvatustieteet). Tutkijan ura haaveissa.

Vierailija
27/126 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen INFJ ja opiskelen biologiaa. Urasuunnitelmat auki, mutta opettajaksi en aio :)

Ymmärrän sinua. En itsekään haluaisi olla opettaja, mutta voisin kuvitella asiantuntijana kouluttavani aikuisryhmiä, kuten yhteistyökumppaneita tai asiakkaita.

Toinen INFJ

Vierailija
28/126 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

INTP, erittäin vahva introversio, ja olen pph. Olen kouluttautunut kirjastonhoitajaksi, mutta se työ oli luonteelle aivan liian rasittavaa. Nykyisessä työssäni viihdyn hyvin.

Miten kirjastonhoitajan työ oli liian rasittavaa? Ulkopuolisen silmin se näyttää rauhalliselta. Kiinnostaisi tietää lisää. 

Mietin ihan samaa. Itse olen myös INTP ja voisin kuvitella olevani kirjastonhoitaja, lasten kanssa taas varmaan menettäisin järkeni ja hermoni. :D

Vierailija
29/126 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

INTP, konepajan tyylistä työtä tehnyt ikäni, harvinaisempia molemmat kaksi eri työtä, joten jätän mainitsematta. Molemmista tykännyt, ensimmäinen oli unelmieni työ ja toinen saattaa väsyttää jatkuvien uusien ihmiskontaktien takia. Haluan liikkua työssäni ja tehdä käsillä. Tuolissa 8h päivässä ei houkuttele yhtään. Koulussa pulpetin äärellä paikallaan oleminen on yksi fiasko.. Voisi tehdä uudestaan vielä testin ja katsoa olenko muuttunut vuosien saatossa. :D

Vierailija
30/126 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

INFJ ja myyntipäällikkö.

Aistin helposti asiakkaan ajatukset ja löydän erikoisiakin näkökulmia ja perusteluita.

INFJ:llä on kaikkein vahvimmat tuntosarvet. Nämä tyypit näkee nopeasti naamioiden taakse.

Vierailija
31/126 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole keksinyt mitään sopivaa, joten minäkään en tee mitään. INTP.

Vierailija
32/126 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut kuullut testistä aiemmin. Etsin testin netistä, tein sen ja sain tulokseksi ENTJ tai INTJ (yhtä paljon introverttiä ja ekstroverttiä). Työskentelen opettajana.

Vierailija
33/126 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön ja mielenterveysongelmainen. INFP.

Vierailija
34/126 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön ja mielenterveysongelmainen. INFP.

Olen työsuhteessa, mutta minulla on ongelmia mielenterveyden kanssa.

T: toinen INFP

Vierailija
35/126 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

INFJ, ja iltapäiväkerhon ohjaaja

Kyllähän se välillä tuntuu vievän voimia, mutta yleisesti ottaen tykkään työstäni :) 

Vierailija
36/126 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

INFP, it-alan inssi asiantuntijahommissa. Kovasti tykkään työstäni! Viihdyn tietokoneen ääressä vapaa-ajallanikin, mutta työhommat ovat tarpeeksi erilaisia pelaamiseen verrattuna, niin en kyllästy :)

Vierailija
37/126 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

INFP ja opiskelen journalismia. Uskon, että on sopiva ala. Tykkään kirjoittaa ja työskennellä pääasiassa yksin, mutta en ihan erakko mielellään olisi.

Vierailija
38/126 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen INFP ja teen kuvittamista ja sivuntaittoa.

Olen kevytyrittäjä ja teen töitä kotona. Ihan yksin :D

Lähinnä sähköpostitse olen yhteydessä asiakkaisiin.

Tämä työ on minulle aivan täydellinen.

Saan tehdä sitä mistä nautin.

Kotona on ihanan rauhallista tehdä töitä (ainakin silloin kun lapset ovat koulussa), ja sitten kun kaipaan ihmisiä ympärilleni, niin voin pitää vapaapäiviä tai mennä vaikka läppärin kanssa kahvilaan tai kirjastoon tekemään töitä.

Sama, tosin itse olen INFJ. Toivon, että voin elättää itseni ikuisesti näin.

Vierailija
39/126 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

INFP. Opiskelen sairaanhoitajaksi, ja käyn samalla töissä vanhusten parissa. Kyllähän tässä välillä miettii, että onko loppuelämä tämän ammatin kanssa "tappelua" itsensä ja olojensa kanssa kun se introversio on niin vahva. Töissä tulen loistavasti toimeen vanhusten kanssa ja heidän kanssaan vuorovaikutus on luontevaa, mutta työkavereiden kanssa ahdistaa. Pitäis olla smalltalkia harrastava avoin ihminen niinkuin muut :S edellinen ammatti myös sote-alalta, lapsiin liittyen. Se ei ollut mua varten.

Vierailija
40/126 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt puhelinmyyntiä (kotoa käsin), josta tykkäsin ja jossa olin hyvä. Oon ollut pitkään työttömänä, tehnyt välillä puhelinhaastatteluja kylläkin,  ja nyt olen puolen vuoden palkkatukityössä museossa asiakaspalvelussa. Tykkään tosi paljon, olen tosin töiden jälkeen uupunut ja tarvitsen paljon omaa aikaa sen "tiiviisti ihmisten kanssa tekemisissä olemisen" jälkeen.  Ja olen siis INFJ.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi