Lue keskustelun säännöt.
Minulla on niin paljon töitä, etten saa aikaan mitään
Töitä on niin paljon, että istun vaan koneella ja tuijotan sitä lasittuneesti (ja nyt tulin vauvalle edes hetkeksi ravistamaan aivoja irti lamaannuksesta). En saa enää mistään kiinni. Olen yrittänyt tehdä listaa, mitä pitäisi akuutisti tehdä ja mitkä voi antaa odottaa, mutta akuuttejakin hommia on lamaannuttavan paljon. Ja varmaan kymmenen ihmistä ainakin odottaa, että pääsisivät omien hommien kanssa eteenpäin.
Pomo sanoo vaan, että priorisoi. Ylityöllistetty hänkin.
Tätä on suomalainen työelämä tänä päivänä.
Kommentit (101)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tämä keskustelu sattui tulemaan vastaan kun yöllä klo 4 selasin työuupumukseen liittyviä artikkeleita netissä. Aloittajan tilanne kuulosti ihan samalta kuin minun tilanne tällä hetkellä.
Pitkään jatkunut ylikuormitus, työtehtävien kasaantuminen, tunne ettei saa mitään aikaan vaikka tekee koko ajan jotain... Välillä sitä vaan jää tuijottamaan tyhjyyteen eikä saa mitään hoidettua loppuun saakka.
Mietin onko minussa joku vikana kun aivot on tahmeat, ajatus ei kulje välillä ollenkaan ja on jatkuva väsymys. Ehkä kuitenkin ongelma on myös osaksi ainakin siinä että työtä vain yksinkertaisesti on liikaa.
Onko muita työuupumuksen partaalla roikkuvia? Miten selviätte töissä joka päivä?