Mitä tämä on?
Noin yli viikko sitten minulla alkoi pahoinvointi ja lievä pääkipu. Joka päivä joudun kärsimään pahoinvoinnista ja pääkivusta. En kestä enää!
Kommentit (15)
Etkä ole vieläkään mennyt lääkäriin?
Tohtori Sykerö. kirjoitti:
Etkä ole vieläkään mennyt lääkäriin?
En vielä. Ei oikein viitsisi mennä jos minua ei oteta tosissaan.
Tauti on kuolemaksi. Älä vaan mene lekuriin.
Korona tai Koronan jälkeen puhjenneet pitkittyneen Koronan oireet. Tämä olisi minun veikkaus myös.
Kuulostaa hyvin tyypilliseltä.
Olen myös oksentanut pari kertaa ja tuntuu että ruoka tulee takaisin. Ei ole oikein ruokahalua. Ap.
Kuulostaa siltä että voisi olla migreeniä. Siinä voi välillä olla oireet aika erikoisiakin, koska se on neurologinen sairaus.
Minulla on lisäksi hikoilukohtauksia ja välillä on myös yöhikoilua. Paita menee hihoista märiksi. Sitten on vielä palelua ja väsymystä sekä hengenahdistusta ollut.
Yöhikoilu kertoo tulehduksesta, mars lääkäriin!
Vierailija kirjoitti:
Oletko ottanut särkylääkettä?
Olen ottanut parina päivänä särkylääkkeen mutta se ei auta. Ap.
Kuulostaa että voisi olla sydänperäistä. Lääkäriin please
Häviävän pieni mahdollisuus lienee että kyseessä olisi SIBO (ohutsuolen bakteeriston liikakasvu, tai mikä lie suomeksi), ainakin rikkana rokassa.
Minulla mahdollisen SIBOn aiheuttamaan aamupahoinvointiin on auttanut melko hyvin omenasiiderietikka! (Prismasta saa ainakin omenaviinietikkaa, mutta ehkä se ei ole yhtä tehokasta). Aluksi pari teelusikallista lasilliseen vettä. Voi sitten lisätä sen mukaan mikä tuntuu hyvältä! :D
Alanuolia satelee? LöL!
Siis yleensähän diagnoosia kannattaa kysellä hataran oirekuvauksen perusteella netin anonyymiltä trollauksesta tunnetulta keskustelupalstalta, eikä esimerkiksi koulutetulta lääkäriltä, joka tutkisi potilaan.
Minulla on lisäksi hikoilukohtauksia ja välillä on myös yöhikoilua. Paita menee hihoista märiksi. Sitten on vielä palelua ja väsymystä sekä hengenahdistusta ollut. Ap.