Nainen! Miksi kiukuttelet (oikeasti) hyvälle miehelle?
Kommentit (125)
Kyllä se hyvänkin miehen pärstä alkaa pitkässä suhteessa välillä vituttaa.
Koska olen nainen ja se on oikeuteni!
Mikä on kiukuttelua? Oman mielipiteen esittäminen? Eri mieltä oleminen? Oman tahdon esiin tuominen?
Vierailija kirjoitti:
Millainen on oikeasti hyvä mies? Joo joo -mies?
Jahas, heti käännetään puhe uhriin.
Jos on tylsää eikä mies viihdytä minua, niin pitää järjestää itse säpinää. Kiukuttelu on siihen hyvä keino.
Haluan testata kuinka paljon se mua rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kiukuttelua? Oman mielipiteen esittäminen? Eri mieltä oleminen? Oman tahdon esiin tuominen?
Tiuskiminen, väheksyminen, tikusta asian kaivaminen esim.
Yleensä se tarkottaa, että mun verensokeri on laskenut ja kaikki ottaa pattiin, etenkin mies, jonka tehtävä on pitää mun verensokeri sopivana.
Se saatana söi mun suklaalevyn kokonaan!
No minä kiukuttelen, kun hyvä mies unohtaa mitä on sovittu eikä hoida lupaamaansa asiaa. Hyväkin mies voi olla välillä ihan pässi. Samoin hyvä nainen. Sitä kutsutaan elämäksi, eikä se ole niin vaarallista. Onneksi se hyvä mies osaa pyytää myöhemmin anteeksi mokaansa ja nainen kiukutteluaan. Sitten pussataan ja sanotaan, että toinen on tosi tärkeä ja rakas.
Tiedän, että eräs aivan hyvä ja kunnollinen mies on minusta kiinnostunut. Ongelma vaan on siinä, ettei tunne ole molemminpuolinen. Kai hän luokittelee sen kiukutteluksi, kun en vastaa päivittäin hänen viesteihinsä. Olen jo kerran tehnyt selväksi, etten ole kiinnostunut. Ei näyttänyt menevän perille. Toista kertaa en sano. Ei ole minun ongelma.
PMS tänään syynä. Varmaan vielä huomennakin.
Jossain vaiheessa vain katkeaa se viimeinenkin tikku. Yleensä olen katsellut paskaista kämppää muutaman päivän ja herraa, jota ei tunnu kiinnostavan yhtään esim vessan käsienpesualtaan pesu hiuksista ja partakarvoista. Esimerkiksi. Joskus tulee myös nälkäkiukut ja silloin mikä tahansa saa kilahtamaan. Syksyllä olen katsellut tätä menoa 10 vuotta, ja varmasti katselen jatkossakin 😁
Minun kiukuttelu liittyy useimmiten nälkään ja väsymykseen, joskus pms:ään. Silloin voin tiuskahtaa mistä tahansa.
Jos syitä kaivellaan, niin sitten sanoisin, että miehen itsekkyys ja ajattelemattomuus saa mut välillä hermostumaan. Hyväkin mies osaa olla välillä jääräpäinen aasi, kuten myös hyvä nainen. Tärkeintä on, että asioista voidaan sopia ja että positiivista käytöstä on enemmän kuin negatiivista.
Vierailija kirjoitti:
No minä kiukuttelen, kun hyvä mies unohtaa mitä on sovittu eikä hoida lupaamaansa asiaa. Hyväkin mies voi olla välillä ihan pässi. Samoin hyvä nainen.
Mutta kun ihan oikeasti tässä tapauksessa pässi on aina se nainen. Mies ei koskaan unohda tai jätä lupauksia pitämättä. Hän huomioi, kuuntelee, kertoo omat mielipiteensä ja kantansa, pitää naista hyvänä, opastaa ja ohjaa kun naiselle iskee heikkouden puuska.
Nainenkaan ei tosin ole pässi ihan aina! Hellii, pitää hyvänä ja rakastaa, kiittelee että kestää kiukuttelut, kehuu ja antautuu kiihkosta kehräten vietäväksi makuuhuoneessa. Mutta tietää silti, että loukkaa tiheään kiukuttelevalla käytöksellään eikä silti lopeta sitä. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä kiukuttelen, kun hyvä mies unohtaa mitä on sovittu eikä hoida lupaamaansa asiaa. Hyväkin mies voi olla välillä ihan pässi. Samoin hyvä nainen.
Mutta kun ihan oikeasti tässä tapauksessa pässi on aina se nainen. Mies ei koskaan unohda tai jätä lupauksia pitämättä. Hän huomioi, kuuntelee, kertoo omat mielipiteensä ja kantansa, pitää naista hyvänä, opastaa ja ohjaa kun naiselle iskee heikkouden puuska.
Nainenkaan ei tosin ole pässi ihan aina! Hellii, pitää hyvänä ja rakastaa, kiittelee että kestää kiukuttelut, kehuu ja antautuu kiihkosta kehräten vietäväksi makuuhuoneessa. Mutta tietää silti, että loukkaa tiheään kiukuttelevalla käytöksellään eikä silti lopeta sitä. Miksi?
Ei kuulosta hyvältä mieheltä vaan omahyväiseltä pöyhkeilijältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sussa nyt vaan ärsyttää. Eiköhän nuo ole ihan teidän keskinäisistä kemioista johtuvia asioita joihin tuskin on mitään yleismaailmallista syytä.
Millainen on oikeasti hyvä mies? Joo joo -mies?