Nainen! Miksi kiukuttelet (oikeasti) hyvälle miehelle?
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon jani ja mä toivon et mulla olis lapsuuden traumoja ja et mä oisin 30-vee nainen. Sit mä fantasioin pms oireista, ne on oikeestaan ihan fetissi. Tai ei mulla tainnukkaa olla lapsuuden traumoja vaan mulla taitaakin olla hormonimyrsky ja aivojen välittäjä aineet sekaisin. Mun suurin haave on että naiset olis sellasia et niil olis vaan heittelevät hormoonit jotka ohjaa tekoja ja ajatuksia ja aivot ja looginen ajattelu puuttuu kokonaan. Mä oon sadistipsyko.
Niin joo ja sit mä oon aina uhri. Mä piinaan ja ärsytän ja vainoan ihmistä niin kauan että se räjähtää ja sit mä voin olla ilkeiden naisten uhri kun ne "purkaa pahaa olo muhun". Viattomaan, kilttiin, valaistuneeseen jees-jees mieheen. Mä saan voimaa tästä sadistisesta ja häiriintyneestä leikistä.
Mä vaikutan ihmisten ajatteluun ja manipuloin, ah mikä vallantunne. Mä saan ihanan illuusion tästä että mä olisin jumala vaikka mä oon pieni pelokas hiirulainen. Mä oon niin ylpee itestäni et mä keksin keinoja tuhota toinen vaikken mä päin naamaa uskallakkaan mitään sanoa. Nyt mä tunnen itteni niin suureksi, mahtavaksi ja vastustamattomaks. Hitto kun sais sen naisen ärsyyntyyn töissä vielä niin sit vois vielä omahyväisesti todeta kuinka rankkaa mulla on noitten tuuliviirinaisten kans. Vähän kun sais vielä alaspäin sitä työkaveria niin mä tuntisin itteni vielä mahtavammaks. Mä elän just nyt elämäni parasta aikaa, ou jeah.
Nainen kiukuttelee kun sairas sadistimies piinaa sitä koska se sadistimies kokee lesbon uhkana. Tää sadisti ei pysty hyväksymään että nainen ei ole mikään yksi iso lauma joka ajattelee tekee ja toimii kaikki samalla tavalla. Ja tätä sadistia vituttaa kun se ei saa käyttäytyä miten haluaa ja halventaa ihmisiä sen takia että hän on MIES. Hänen on aivan tuskallista hyväksyä se että naiset eivät ole eivätkä halua olla hänen halun kohteita, objekteja. Hänen on ihan uskomattoman vaikea hyväksyä että kaikki naiset (kukaan) eivät elä elämää ja tee asioita miellyttääkseen miehiä. Ja kaikkein hirvein ajatus joka hänen pitää torjua mielestään että jotkut naiset voisivat olla toisistaan kiinnostuneita eikä kaikki keikuttelekkaan persettä tämän hurmaavan ja puoleensa vetävän sadistintin takia. Hän pelkää todellisuutta, sen takia hän on valmis tekemään ja uhraamaan mitä vaan tämän sairaan illuusion ylläpitämiseen. Rankka taivat edessä jos meinaa kulissit pysyä pystyssä. Lykkyä tykö janppa!
Vierailija kirjoitti:
Nainen kiukuttelee kun sairas sadistimies piinaa sitä koska se sadistimies kokee lesbon uhkana. Tää sadisti ei pysty hyväksymään että nainen ei ole mikään yksi iso lauma joka ajattelee tekee ja toimii kaikki samalla tavalla. Ja tätä sadistia vituttaa kun se ei saa käyttäytyä miten haluaa ja halventaa ihmisiä sen takia että hän on MIES. Hänen on aivan tuskallista hyväksyä se että naiset eivät ole eivätkä halua olla hänen halun kohteita, objekteja. Hänen on ihan uskomattoman vaikea hyväksyä että kaikki naiset (kukaan) eivät elä elämää ja tee asioita miellyttääkseen miehiä. Ja kaikkein hirvein ajatus joka hänen pitää torjua mielestään että jotkut naiset voisivat olla toisistaan kiinnostuneita eikä kaikki keikuttelekkaan persettä tämän hurmaavan ja puoleensa vetävän sadistintin takia. Hän pelkää todellisuutta, sen takia hän on valmis tekemään ja uhraamaan mitä vaan tämän sairaan illuusion ylläpitämiseen. Rankka taivat edessä jos meinaa kulissit pysyä pystyssä. Lykkyä tykö janppa!
Rankka taival