Nainen! Miksi kiukuttelet (oikeasti) hyvälle miehelle?
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kyllä kuullut muutamankin naisen määrittelevän itseään: "Jos mulla ei o kivaa, ei kellään oo kivaa." eli puretaan omaa huonoa oloa toisiin. Olisikohan kyse tästä?
Juu, tuo on se räväkäksi itseään mainostavien lempihokema. Mutta ei sovi tähän tapaukseen, luojan kiitos. Kultainen lempeä sydän sykkii siellä kaiken alla, se on tullut selväksi. Kieltämättä välillä nostaa sen pahan olonsa alttarille, muttei jätä sitä sinne.
Yritä hankkiutua eroon noista vakioilmauksistasi, niin joku saattaa vaikka uskoa että on ihan aito avaus.
Ei ole edelleenkään trolli kyseessä. Ymmärrän kyllä että niitä on täällä kai riesaksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä myös naisesi käsitys siitä, millaisen roolin hän parisuhteessanne haluaa ja tarvitsee? Vai itsekö olet päättänyt naisen haluavan antautua sinun opastettavaksesi ja ohjailtavaksesi?
Mitä tarkoitat tuolla heikkouden puuskalla ja millaista opastusta nainen silloin mielestäsi kaipaa?
Onko mahdollista, että "justiinamainen päsmäröinti" johtuu siitä, että naista kyllästyttää sinun päsmäröintisi eikä hän jaksaisi antautua sinun oppilaaksesi? Kovin tasavertaiselta teidän keskinäinen dynamiikkanne ei minusta kuulosta.
En päsmäröi ja roiku vieressä neuvomassa miten päin näkkäri pitää voidella tai miten päin kukan pitää olla pöydällä, vaan kyllä se puoli hoituu tämän toisen toimesta. Isommissa ja joskus vähän pienemmissäkin asioissa hakee ihan selvästi neuvoa ja rauhoittuu selvästi, kun "toimintaohjeen" saa. Eli tykkää ja helpottuu aidosti jos mies osaa vähän ohjastaa. Sen myös sanoo hellinä hetkinä.
En usko että haluaa kuitenkaan jatkuvasti pomottavaa miestä, enkä sellaiseksi haluaisi ryhtyäkään.
Onko tämä sun naisesi joku parikymppinen bimbo, jonka elämäntehtävä on näyttää kauniilta ja kaikki sellainen mikä ei liity itsensä koristamiseen ja korostamiseen, tuottaa hankaluuksia?
Aiheellinen kysymys, mutta vastaus on ei ole. Aikuisen ikäinen ja vaativassa ammatissa toimiva. Kääntää katseet ja on siitä myös tietoinen, mutta tarvitsee silti paljon huomiota ja kehua ulkonäöstään kyllä ja on siitä liikuttavankin kiitollinen, eli itsevarmuus ei ole sillä tasolla millä se voisi olla. Työstressiä esiintyy myös. Päsmäriluonne kyllä, mutta suunta vaihtuu aika helposti kun tarpeeksi ponnekkaasti opastaa. Epävarmuutta siis. Siinäkö rähinän syy,
Tämä ei kuulosta hyvältä.
Tarkoitus oli sanoa että luopuu herkästi mielipiteestään, kun joku muu esittää omansa vakuuttavasti. Eli epävarmuutta esiintyy.
Vierailija kirjoitti:
Kiukuttelen jos tärkeänä pitämäni asia ignoorataan tai mies ei huomioi minua pitkään aikaan.
Nämä olisi ihan hyviä syitä ja täysin ymmärrettäviä. Mutta saa ihan oikeasti huomiota ja hyvää sellaista. Kovasti sitä tosin myös kaipaa, mutta en oikeasti keksi miten sitä voisi enää lisätä :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kyllä kuullut muutamankin naisen määrittelevän itseään: "Jos mulla ei o kivaa, ei kellään oo kivaa." eli puretaan omaa huonoa oloa toisiin. Olisikohan kyse tästä?
Juu, tuo on se räväkäksi itseään mainostavien lempihokema. Mutta ei sovi tähän tapaukseen, luojan kiitos. Kultainen lempeä sydän sykkii siellä kaiken alla, se on tullut selväksi. Kieltämättä välillä nostaa sen pahan olonsa alttarille, muttei jätä sitä sinne.
Yritä hankkiutua eroon noista vakioilmauksistasi, niin joku saattaa vaikka uskoa että on ihan aito avaus.
Ei ole edelleenkään trolli kyseessä. Ymmärrän kyllä että niitä on täällä kai riesaksi asti.
Onkohan siis se edellinen trolli kuollut ja sinä olet hänen reinkarnaationsa, jolla on tallella kaikki tympeät vakiofraasit? Justiina, (liian) täydellinen mies, räväkkä ja alttari (jolle tosin ei ole nyt tällä kertaa nostettu pyhää vulvaa vaan naisen paha olo) - aika hemmetin pelottavaa, jos et ole tuo sama tyyppi ja silti viljelet näitä typeriä ilmauksia kuin aito trolli ikään. Sehän tarkoittaa, että on olemassa jokin miesasiamiesten kollektiivinen sanavarasto, josta he ammentavat fraaseja puppugeneraattoreihinsa ympäri netin.
Miltä tuntuu, onko sieltä tulollaan esim. korskuvia tammoja, nahkalompsia, kananpersetukkia tai siiderivalaita? Jos tuntuu että sinulla on vastustamaton tarve kirjoittaa jotain tuontapaista, sulje äkkiä kone, tee ristinmerkki ja ota yhteyttä ortodoksipappiin tai manaajaan. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan siis se edellinen trolli kuollut ja sinä olet hänen reinkarnaationsa, jolla on tallella kaikki tympeät vakiofraasit? Justiina, (liian) täydellinen mies, räväkkä ja alttari (jolle tosin ei ole nyt tällä kertaa nostettu pyhää vulvaa vaan naisen paha olo) - aika hemmetin pelottavaa, jos et ole tuo sama tyyppi ja silti viljelet näitä typeriä ilmauksia kuin aito trolli ikään. Sehän tarkoittaa, että on olemassa jokin miesasiamiesten kollektiivinen sanavarasto, josta he ammentavat fraaseja puppugeneraattoreihinsa ympäri netin.
Miltä tuntuu, onko sieltä tulollaan esim. korskuvia tammoja, nahkalompsia, kananpersetukkia tai siiderivalaita? Jos tuntuu että sinulla on vastustamaton tarve kirjoittaa jotain tuontapaista, sulje äkkiä kone, tee ristinmerkki ja ota yhteyttä ortodoksipappiin tai manaajaan. Tsemppiä!
:'D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä tyytyväinen että mies on saman luonteinen. En kestäisi sellaista aina hillittyä passiivis-aggressiivista viilipyttymiestä joka ylimielisesti puhuisi "kiukuttelusta" ja "nalkuttamisesta".
En koskaan väheksy tai kutsu toisen pahaa oloa nalkutukseksi tai sellaiseksi, enkä sorru mykkäkouluun tai silmien pyörittelyyn. Yritän järkevää lähetymistapaa enkä räjähtele. Mutta... kieltämättä se joskus käy mielessä, että voisiko vaan olla niin että nainen haluaisi tosiaan vaan rähjätä ilman sen kummempaa syytä ja herättää samaa reaktiota miehessä. Ärsyyntyy sitten kun sitä ei tule, vaikka jälkeenpäin kiitteleekin ettei sitä tullut vaan vastapuoli säilytti maltin.
Vaikea sanoa. Havaintojeni mukaan useimmat lyhytpinnaiset ihmiset eivät kuitenkaan kykene muodostamaan toimivaa parisuhdetta toisen samanlaisen kanssa, vaikka osa etenkin nuorena kuvittelee sitä haluavansa.
Jani sulla viiraa päässä ja pahasti. Sä ja sun pms-oireet. Toivotko sä olevas-30 v nainen vai miksi sä esiinnyt täällä jatkuvasti sellaisena?
Sä oot aivan helvetin kuvottava ja häiriintyny jätkä. Kuvottaa tulla töihin kun siellä lymyää tollane mielenvikane sovinistiluuseri.
Muistetaan teeskennellä töissä hyvin ja ole oikein erityisen mukava mulle ettei vaan kukaan epäile mitään.
Vai iskikö pms oireiden aiheuttama kiukku, masennus, finnit, ostomania, huomiontarve, mielialan vaihtelut vai kuvitteletko sä olevas valaistunu? Voi sua pikku uhria, provosoi mua niin paljon kun sielu sietää mä en provosoidu. Saat hankkia huomios jonkun muun kustannuksella.
Mökötän välillä kun on aina 0,5-4h myöhässä.
Ja mitenkä mä oon sulle niin kova uhka et sä jaksat nähdä noin paljon vaivaa mun tuhoamiseen. Eiko sua hävetä yhtään pilata toisen elämä sen takia että sä saat hetkellisesti jotain sadistista tyydytystä? Mua etoo ajatellakkin että sun kaltaisella limanuljaskalla on tytär.
Jani 30-vee naissovinisti. Tukehdu paskaas!
Vierailija kirjoitti:
Jani 30-vee naissovinisti. Tukehdu paskaas!
Siis, kuka sä oot ja miksi raivoat täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä kiukuttelen, kun hyvä mies unohtaa mitä on sovittu eikä hoida lupaamaansa asiaa. Hyväkin mies voi olla välillä ihan pässi. Samoin hyvä nainen.
Mutta kun ihan oikeasti tässä tapauksessa pässi on aina se nainen. Mies ei koskaan unohda tai jätä lupauksia pitämättä. Hän huomioi, kuuntelee, kertoo omat mielipiteensä ja kantansa, pitää naista hyvänä, opastaa ja ohjaa kun naiselle iskee heikkouden puuska.
Nainenkaan ei tosin ole pässi ihan aina! Hellii, pitää hyvänä ja rakastaa, kiittelee että kestää kiukuttelut, kehuu ja antautuu kiihkosta kehräten vietäväksi makuuhuoneessa. Mutta tietää silti, että loukkaa tiheään kiukuttelevalla käytöksellään eikä silti lopeta sitä. Miksi?
Pakko kommentoida, vaikka ei liity alkuperäiseen kysymykseen - kiihoksta kehräten? Kehrääminen ja kiihko ovat hyvin kaukana toisistaan...
Vierailija kirjoitti:
Jani sulla viiraa päässä ja pahasti. Sä ja sun pms-oireet. Toivotko sä olevas-30 v nainen vai miksi sä esiinnyt täällä jatkuvasti sellaisena?
Niih, tähän kaivataan selitystä.
Kiukuttelen jos tärkeänä pitämäni asia ignoorataan tai mies ei huomioi minua pitkään aikaan.