Nainen! Miksi kiukuttelet (oikeasti) hyvälle miehelle?
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti hyviä ei ole olemassakaan. On vain ihmisiä.
Jos käyttäydyt typerästi ja loukkaavasti, tietenkin sinulle suututaan.
Ap on näitä ulimiehiä, jotka eivät muuta vikaa itsessään hoksaa kuin "liian kiltteyden", s.o. nahjusmaisen teeskentelevyyden, jolla piilottelevat passiivis-aggressiivisuuttaan.
Aamen! Veit sanat suustani.
Mutta nyt on kyllä pakko myöntää että ihan uskomattoman sitkee trollaaja. Jaksaa jaksaa sisukkaasti trollailla, edes yhden mielen kun saa pahoitettua niin päivän työ tehty. Suoraan sanottuna oikea ihmissaasta. Harmi että sä et saa KOSKAAN kokea sitä kuinka levolliselta tuntuu iltaisin mennä nukkumaan kun tietää että on puhdas omatunto. Mutta onnee valitsemallas tielläs trolli!
En koskaan! Suorat sanat sanon miehille jotka eivät kohtele naisia oikein. Pahimmat ovat yli 180 cm hiirulaiset jotka kehtaavat hyökätä naisten kimppuun. Yleensä tälläisten miesten bestikset ovat rumat ja ilkeät naiset. Nää miehet ovat jääneet jossain hamassa menneisyydessä jätetyksi ja kostavat tätä läpi elämänsä vaikka Sirpa Laamasen kanssa.
No kylläpäs täällä tulee agressiivisia vastauksia. Ei ole mikään trollaus tämä, ikävä jos olette sellaisia joutuneet aiemmin lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
No kylläpäs täällä tulee agressiivisia vastauksia. Ei ole mikään trollaus tämä, ikävä jos olette sellaisia joutuneet aiemmin lukemaan.
Tääl on työpaikkariita käynkissä älä puutu.
Varokaa vaan poliisit tulee kohta!!!!!!!!!
En kiukuttele. Sanon jos on jotain sanottavaa, mutta jos tuntuu että haluan ihan pahantuulisuuttani riidellä, sanon senkin - ja lähden sitten ulos tuulettumaan. Tulee kausia, jolloin saan paljon raitista ilmaa. :-DD
Vierailija kirjoitti:
O ko nyt hyvä mieli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä myös naisesi käsitys siitä, millaisen roolin hän parisuhteessanne haluaa ja tarvitsee? Vai itsekö olet päättänyt naisen haluavan antautua sinun opastettavaksesi ja ohjailtavaksesi?
Mitä tarkoitat tuolla heikkouden puuskalla ja millaista opastusta nainen silloin mielestäsi kaipaa?
Onko mahdollista, että "justiinamainen päsmäröinti" johtuu siitä, että naista kyllästyttää sinun päsmäröintisi eikä hän jaksaisi antautua sinun oppilaaksesi? Kovin tasavertaiselta teidän keskinäinen dynamiikkanne ei minusta kuulosta.
En päsmäröi ja roiku vieressä neuvomassa miten päin näkkäri pitää voidella tai miten päin kukan pitää olla pöydällä, vaan kyllä se puoli hoituu tämän toisen toimesta. Isommissa ja joskus vähän pienemmissäkin asioissa hakee ihan selvästi neuvoa ja rauhoittuu selvästi, kun "toimintaohjeen" saa. Eli tykkää ja helpottuu aidosti jos mies osaa vähän ohjastaa. Sen myös sanoo hellinä hetkinä.
En usko että haluaa kuitenkaan jatkuvasti pomottavaa miestä, enkä sellaiseksi haluaisi ryhtyäkään.
Onko tämä sun naisesi joku parikymppinen bimbo, jonka elämäntehtävä on näyttää kauniilta ja kaikki sellainen mikä ei liity itsensä koristamiseen ja korostamiseen, tuottaa hankaluuksia?
Mä olen kyllä kuullut muutamankin naisen määrittelevän itseään: "Jos mulla ei o kivaa, ei kellään oo kivaa." eli puretaan omaa huonoa oloa toisiin. Olisikohan kyse tästä?
Mä julkasen sun nimen ihan just täällä. Soita vaikka kytät pelkuri tai tee mitä tahansa, sä häviit tän pelin en suosittele jatkamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä myös naisesi käsitys siitä, millaisen roolin hän parisuhteessanne haluaa ja tarvitsee? Vai itsekö olet päättänyt naisen haluavan antautua sinun opastettavaksesi ja ohjailtavaksesi?
Mitä tarkoitat tuolla heikkouden puuskalla ja millaista opastusta nainen silloin mielestäsi kaipaa?
Onko mahdollista, että "justiinamainen päsmäröinti" johtuu siitä, että naista kyllästyttää sinun päsmäröintisi eikä hän jaksaisi antautua sinun oppilaaksesi? Kovin tasavertaiselta teidän keskinäinen dynamiikkanne ei minusta kuulosta.
En päsmäröi ja roiku vieressä neuvomassa miten päin näkkäri pitää voidella tai miten päin kukan pitää olla pöydällä, vaan kyllä se puoli hoituu tämän toisen toimesta. Isommissa ja joskus vähän pienemmissäkin asioissa hakee ihan selvästi neuvoa ja rauhoittuu selvästi, kun "toimintaohjeen" saa. Eli tykkää ja helpottuu aidosti jos mies osaa vähän ohjastaa. Sen myös sanoo hellinä hetkinä.
En usko että haluaa kuitenkaan jatkuvasti pomottavaa miestä, enkä sellaiseksi haluaisi ryhtyäkään.
Onko tämä sun naisesi joku parikymppinen bimbo, jonka elämäntehtävä on näyttää kauniilta ja kaikki sellainen mikä ei liity itsensä koristamiseen ja korostamiseen, tuottaa hankaluuksia?
Aiheellinen kysymys, mutta vastaus on ei ole. Aikuisen ikäinen ja vaativassa ammatissa toimiva. Kääntää katseet ja on siitä myös tietoinen, mutta tarvitsee silti paljon huomiota ja kehua ulkonäöstään kyllä ja on siitä liikuttavankin kiitollinen, eli itsevarmuus ei ole sillä tasolla millä se voisi olla. Työstressiä esiintyy myös. Päsmäriluonne kyllä, mutta suunta vaihtuu aika helposti kun tarpeeksi ponnekkaasti opastaa. Epävarmuutta siis. Siinäkö rähinän syy,
Vierailija kirjoitti:
J
Pistetääkö lisää
?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kyllä kuullut muutamankin naisen määrittelevän itseään: "Jos mulla ei o kivaa, ei kellään oo kivaa." eli puretaan omaa huonoa oloa toisiin. Olisikohan kyse tästä?
Juu, tuo on se räväkäksi itseään mainostavien lempihokema. Mutta ei sovi tähän tapaukseen, luojan kiitos. Kultainen lempeä sydän sykkii siellä kaiken alla, se on tullut selväksi. Kieltämättä välillä nostaa sen pahan olonsa alttarille, muttei jätä sitä sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiheellinen kysymys, mutta vastaus on ei ole. Aikuisen ikäinen ja vaativassa ammatissa toimiva. Kääntää katseet ja on siitä myös tietoinen, mutta tarvitsee silti paljon huomiota ja kehua ulkonäöstään kyllä ja on siitä liikuttavankin kiitollinen, eli itsevarmuus ei ole sillä tasolla millä se voisi olla. Työstressiä esiintyy myös. Päsmäriluonne kyllä, mutta suunta vaihtuu aika helposti kun tarpeeksi ponnekkaasti opastaa. Epävarmuutta siis. Siinäkö rähinän syy,
Tämä ei kuulosta hyvältä.
Vaihda vaikka puhelinta tai tablettia jos siltä tuntuu, mut sä veit tän jo niin pitkälle että nalkissa oot jo. Suosittelen käyttäytymään jos et haluu paljastuu. Sulla on kuitenki enemmän menetettävää kun mulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, tuo on se räväkäksi itseään mainostavien lempihokema. Mutta ei sovi tähän tapaukseen, luojan kiitos. Kultainen lempeä sydän sykkii siellä kaiken alla, se on tullut selväksi. Kieltämättä välillä nostaa sen pahan olonsa alttarille, muttei jätä sitä sinne.
Yritä hankkiutua eroon noista vakioilmauksistasi, niin joku saattaa vaikka uskoa että on ihan aito avaus.
Lehmänhermoisia tylsiä naisia on vapaana vaikka kuinka paljon, mutta kerta toisensa jälkeen joku mies valkkaamalla valkkaa sen tasapainottoman pirskahtelijan. Sitten tullaan vänisemään tänne. Kannattaisi miettiä etukäteen, millä kriteereillä puolisoa etsii. Jos haluaa opastusprojektin, niin sitten tulee haalittua mahdollisimman lapsellinen ja tynnyrissä kasvanut. Oma vika.