BENNU iskeytyy 2135 maahan.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
1/2700 mahdollisuus että osuu maahan.
VÄÄÄRIN! tuo luku koskee TÄTÄ vuotta. Luonnollisestikin luku on 100% kun saavutaan vuoteen 2135, mikäli rata siis risteää.
Vierailija kirjoitti:
Ilm. "silloin syöksyi mereen jokin mikä oli suuri kuin vuori ja liekehti tulta"
"silloin putosi taivaalta suuri, soihtuna palava tähti----Tähden nimi oli Koiruoho"
"..taivaasta oli pudonnut maahan tähti. Sille annettiin syvyyden kuilun avain, ja se avasi tuon syvyyteen vievän kuilun."
Viimeinen lausehan todistaa täysin, ettei Raamatun kirjoittajalla ole mitään käsitystä kosmologiasta. Maahan ei yksikään tähti putoa. Maa voi kyllä joskus itse törmätä tähteen, mutta siitä tapahtumasta ei Maasta jää mitään ehjää jäljelle. Tähdet ovat niin hemmetin paljon suurempi kuin Maa, ettei ole järkevää puhua niiden putoamisesta Maahan.
Dinot tappoi kivenmurikka, joka oli 10 000 - 15 000 metriä halkaisijaltaan. Eikä sekään ollut maailmanloppu.
Tämä Bennu on vain 500 metriä. Turha siis panikoida. Se ei aiheuta edes sadasosaa dinotuhosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilm. "silloin syöksyi mereen jokin mikä oli suuri kuin vuori ja liekehti tulta"
"silloin putosi taivaalta suuri, soihtuna palava tähti----Tähden nimi oli Koiruoho"
"..taivaasta oli pudonnut maahan tähti. Sille annettiin syvyyden kuilun avain, ja se avasi tuon syvyyteen vievän kuilun."
Viimeinen lausehan todistaa täysin, ettei Raamatun kirjoittajalla ole mitään käsitystä kosmologiasta. Maahan ei yksikään tähti putoa. Maa voi kyllä joskus itse törmätä tähteen, mutta siitä tapahtumasta ei Maasta jää mitään ehjää jäljelle. Tähdet ovat niin hemmetin paljon suurempi kuin Maa, ettei ole järkevää puhua niiden putoamisesta Maahan.
Oletpa lapsellinen. siihen aikaan on puhuttu just niillä nimillä kun mitä on haluttu käyttää. Nimet "asteroidi" "meteroidi" jne on annettu vasta paljon myöhemmin. Sinä tuskin määräilit silloin mikä on minkäkin niminen kivi.
Kun Johannes sai nämä ilmestykset, hän kuvisi niitä niillä sanoilla, joita hän-kalastaja tiesi. "silloin minä näin että taivaasta oli pudonnut maahan tähti...." Lue koko juttu Ilm 8:8-9:11
Eiköhän ihminen ole itsensä jo tuhonnut seuraavan 100 vuoden aikana, joten tuskin koskee ihmiskuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Dinot tappoi kivenmurikka, joka oli 10 000 - 15 000 metriä halkaisijaltaan. Eikä sekään ollut maailmanloppu.
Tämä Bennu on vain 500 metriä. Turha siis panikoida. Se ei aiheuta edes sadasosaa dinotuhosta.
Olet vääärässä- Tämä nimenomaan pyyhkäisisi elämän maaplaneetalta. Turhaanko tässä luulet että Nasa varoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Dinosaurukset nirhannut kivi oli tosiaan 10 000 kertaa energisempi kappale, jos liikkui samaa nopeutta Bennyn kanssa.
Kaava on 4/3×π×r^3.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vääärässä- Tämä nimenomaan pyyhkäisisi elämän maaplaneetalta. Turhaanko tässä luulet että Nasa varoittaa.
Jos mä olen väärässä, niin silloin osaat myös perustella väitteesi, etkä lässyttää joutavia.
Aloita kertomalla, että missä mä olen väärässä. Onko asteroidien koot muka eri kuin mitä sanoin? Onko niiden nopeus jotenkin kovinkin eri? Tai koostumus? Missä se ongelma on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä olen väärässä, niin silloin osaat myös perustella väitteesi, etkä lässyttää joutavia.
Aloita kertomalla, että missä mä olen väärässä. Onko asteroidien koot muka eri kuin mitä sanoin? Onko niiden nopeus jotenkin kovinkin eri? Tai koostumus? Missä se ongelma on?
ootsa muka Nasaa viisaampi? Mene lukemaan nämä infot Nasan tiedotuksista. En minä mitään omia uutisia täällä levitä, vaanä tämä on tiedotettu maailmalle viime viikkojen aikana. Entäs jos lukit uutisia vaihteeksi? Äläkä luuloittele olevasi muita viisaampi kun et ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ootsa muka Nasaa viisaampi? Mene lukemaan nämä infot Nasan tiedotuksista. En minä mitään omia uutisia täällä levitä, vaanä tämä on tiedotettu maailmalle viime viikkojen aikana. Entäs jos lukit uutisia vaihteeksi? Äläkä luuloittele olevasi muita viisaampi kun et ole.
Ei mun tarvitse olla NASAa viisampi. Riittää, että mulla on normaaliälyisen aivot ja peruskoulun matematiikka ja fysiikka hallussa, joilla osaan itsekin havaita, ettei tämä kivi ole mikään maailmantuhoaja. Tämä ei tarkoita, että minä olen oikeassa ja NASA väärässä, vaan tämä voi vaikka tarkoittaa (noin 99,999 % todennäköisyydellä), että SINÄ olet pihalla kuin käki etkä ole ymmärtänyt lukemaasi, jos nyt ylipäätänsä olet edes NASAn sivuilla käynyt.
Laita nyt se NASAn sivu, jossa väitetään, että tämä kivi on jotenkin erityisen vaarallinen. 1200 megatonnin ydinpommia tuo vastaa. Joo, isompi kuin 50 megatonnia, mikä on isoin räjäytetty, mutta ei silti mikään ihmiskunnan tappaja.
Bennun kokoinen murikka kolahtaa tonttiin kerran 130 000 vuodessa Wikin mukaan. Joten näitä on kolahdellut päin jo kymmeniä tuhansia vuosimiljardien aikana. Ihmislajinkin elinaikana kymmenittäin.
500m ei ole vielä kovin iso. Tekee paikallista tuhoa.