Järkyttävintä mitä jostain ihmisestä on paljastunut?
Ihan mitä tahansa mikä yllätti sinut. Oliko kyseessä ystävä, tuttava, työkaveri vai kummin kaima? Yllättikö joku ihminen käytöksellään?
Itse seurustelin pitkään yhden miehen kanssa, ja sain vasta parin vuoden jälkeen seurustelun aloittamisesta tietää, että miehellä on lapsi, jonka oli "hylännyt" lapsen vammaisuuden takia. En pystynyt jatkamaan seurustelua. Tuli yllätyksenä, sillä mies vaikutti sydämelliseltä ja vastuulliselta.
Kommentit (473)
Työkaveri paljastui jehovantodistajaksi. Näin kun tuli niiden valtakunnansalista ulos.
Sen jälkeen en enää sille kahvihuoneessa puhunut, kuin ainoastaan silloin jos kysyi multa jotain.
Vierailija kirjoitti:
Kuulin yhteiseltä tutulta, että kolmeakymppiä lähestyvä kaverimme oli pannut 16-vuotiaan kanssa. Varattu nainen
Ja uskoit sitten tuttua....
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri paljastui jehovantodistajaksi. Näin kun tuli niiden valtakunnansalista ulos.
Sen jälkeen en enää sille kahvihuoneessa puhunut, kuin ainoastaan silloin jos kysyi multa jotain.
Niin mikä Tässä oli ongelma? Pelkäätkö jotenkin " saastuvasi" jos juttelet enempi tämän ihmisen kanssa? Mulla myös työkaveri Jehovan todistaja. Ihan tavallinen ihminen, ei juuri uskostaan puhu töissä. Itse en kuulu edes kirkkoon, mutta muuten ihan sama mihin kukin uskoo tai ei usko.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ketjusta on poistettu kauheana kommentteja?
Mä ainakin ilmiannoin ketjusta erään erittäin asiattoman viestin ja kaikki ne kommentit, joissa tuota viestiä oli lainattu.
vähän lähdekritiikkiä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulin yhteiseltä tutulta, että kolmeakymppiä lähestyvä kaverimme oli pannut 16-vuotiaan kanssa. Varattu nainen
Mitäs väärää tossa nyt sitten on?
Mun niin kultaisesta miehestä josta sittemin tuli ex-mies. Petti mua lähes koko avioliiton ajan. Sain tästä tietää pari vuotta sitten, kun jäi kiinni pettämisestä. Yhteinen tuttu. Samassa rytäkässä sain tietää, että olin seurustelun alettua ns. toinen nainen. Jos silloin olisin tiennyt, niin en olisi alkanut seurustelemaan hänen kanssaan. Hän sanoikin, että salasi tämän tarkoituksella. Hän on myöhemmin paljastanut muitakin piirteitä kuten sen, että tykkää myös miehistä.
Entinen opettajani tuomittiin lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Tuomio tuli 20 vuotta sen jälkeen kun olin ollut hänen oppilaansa. Enää ei ole lasten kanssa missään tekemisissä.
657383891002948756 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko yhtyä tähän, että trämä oli aivan kamalaa luettavaa! Itsekin monta kerta yössä herään katsomaan vauvaa ja olen aina viimeiseen asti tarkkana että saa happea, ruokaa ja nestettä ja näen yöllä painajaisia että olen unohtanut sen jonnekin metsään mistä käyn krapuloissani hakemassa (en siis todellakaan juo lapsen läsnäollessa ja jättele häntä humalapäissäni mihkään). Olen maailman kylmimpiä ihmisiä ja voisin vaikka lasauttaa tiettyjä ihmisiä haulikolla päähän tuosta vain, mutta omaa lastani en missään tapauksessa edes kasvatuksellisesti pahoinpitelisi. Meillä sylitellään ja silitellään ja pussataan, ja pidän tiukan linjan väkivallattomuudesta. Tietäen millainen pimeä puoleni on, niin on raakaa kuulla näitä puolia toisista äideistä :( Oletko koskaan käynyt terapiassa tai keskustellut kenellekään aiheesta? Voin vain ihmetellä mikä kumma ajaa naisen tuohon pisteeseen. Olet väkisinkin ollut hänen masennuksensa kärkipiste johon on purettu kaikki se paha. Olen niin pahoillani puolestasi ja inhottaa äitisi kaltaiset ihmiset.:(
Hyi hitto mitä luettavaa, ensin puhut huolenpidosta ja oikein korostat "äitiyttäsi" ja heti kun on kyse muista kuin lapsestasi niin väkivalta olisi OK? Ne ovat muiden lapsia, vaikka olisivat iältään aikuisia ja niilläkin on vanhemmat ja ihmisiä, jotka välittävät heistä!
Etkö ajattele seurauksia omalle lähipiirillesi? Alkuperäisen uhrin perheellä hirveä suru ja kostonhimo joka voisi pahimmillaan kohdistua SINUN lapseesi, ihan tietoisesti.
Liiallisesta väkivallasta ei jää mitään käteen, ei mitään, tämä kannattaa oppia ennen kuin menettää kaiken.
Tervetuloa maailmaan. Kuka veti herneen nenään täysin absurdeista johtopäätöksistä ja päätti vaahdota kokonaisen kommentin verran?
Nuo samat toisten lapset uhkaavat tätä ihmisen lasta (minua) mutta puhut kuin voisin olla ainoa aikuinen joka satuttaa toisia. Se oli hauska päätelmä, mutta täysin outo. Tuo jeesustelu on se mitä inhoan yli kaiken ja mikä kertoo vain sen miten henkilön ajattelu on ihan lapsen kengissä ja on pitkälti tyhjää sanahelinää. Et tiedä yhtään keitä nämä mainitsemani toiset ihmiset ovat, mutta he ovat aikuisia eivätkä rinnastettavissa lapsiin eikä ainakaan tekoineen. Yksi heistä on tämä pedofiili jonka mainitsin jo aiemmin ketjussa. Ei sääliä, ei yhtään ja henkilö tietää sen kun minusta on kyse eikä siksi lähesty minua.
Lainsäädäntö laahaa jäljessä monelta osalta ja se ei suojaa uhreja niin tehokkaasti kuin voisi luulla. Sitä paitsi useille paatuneille tapauksille laki on täysin yhdentekevää ja puhe pelkkää sanahelinää kun he "psykoosipäissään" ja kuninkuuksissaan tuolla menevät. Nää on niitä samoja jannuja, joita sai aina varoa välitunnillakin kun opettajan silmä vältti. Luulisi jokaisen suomen peruskoulun käyneen tietävän miten iso vitsi tuo ajatusmalli on mitä mainostat.
Tämä on aikuisten välisiä juttuja ja lapsia ei saa rinnastaa aikuisiin tässä. Se on naivii ajatus, koska kuvittelet ihmiset täysin toopeiksi ja puhtaiksi jotka vahingossa juoksevat täysin syyttä toisen nyrkkiin. Haluan todella nähdä sen satakiloisen miehen joka tekee niin.
Lapset jätetään näiden kahinoiden ulkopuolelle. Heihin ei kosketa tai heihin ei kosteta aikuisten patoumia vaan heille pitää jättää mahdollisuus parempaan elämään. He saavat itse päättää isona näkökantansa ja maailmankatsomuksensa, ja tekevätkin sen, mutta voin itse auttaa matkassa vain tarjoamalla hyvät eväät. Upota se kaaliisii ja lakkaa sotkemasta aikuisia lapsiksi tai ota vähemmän kun seuraavan kerran tulet koneelle pätemään väkivallattomuudesta. Enkä ole koskenut kehenkään, koska puhumalla selviää pitkälle mutta tarpeen vaatiessa poikasten hyvinvointi ajaa monen riskin edelle.
Tapasin netissä USAlaisen fitness-alan yrittäjän, joka kertoi suomen olevan hänelle tuttu paikka ja että hänen hyvä ystävänsä on eräs suomalainen kehonrakentaja, tullut tutuksi mm. Jutta Gustafsbergin eksänä aikoinaan. Hänen kanssaan suunniteltiin maahantuontiyritystä Suomeen ja jopa tapaamista jenkkilässä, itse olin tuolloin nuori tyttönen ja innokas matkaamaan maailmalla ja kaikille mahdollisuuksille hyvin avoin. En sitten koskaan ehtinyt häntä tapaamaan, kun en saanut enää mistään kiinni linjoilta. Kaveri katosi maan alle. Kunnes aikani googleteltuani eteeni pärähti uutinen jenkkilästä, jossa ihan nimillä oli mainittu lehtijuttu, josta selvisi että juuri tämä kyseinen kaveri ei koskaan tulisikaan viesteihini enää vastaamaan koska oli tappanut tyttöystävänsä ja itsensä siihen perään. Vieläkin menee kylmät väreet kun tätä aikaa elämässäni mietin. Trust no one. En muista enää kaverin sukunimeä, mutta etunimi oli David. Nohevimmat varmaan löytää tämän uutisen Googlen syövereistä.
Ajattelin nyt jakaa oman kokemukseni, kun törmäsin tänne teidän nettisivustollenne.
Poikani Heikki oli lapsena hyvin herttainen, mutta vilkas. Kun mieheni pudotti hänet viidennen kerroksen parvekkeelta alas, hänen käytöksensä muuttui hyvin radikaalisti. En edelleenkään ole varma, miksi tai miten se tapahtui. En ollut tiennyt mieheni alkoholiongelmasta, joka paljastui, kun hän vei tyhjiä viinapulloja työpaikalleen. Hän työskenteli koulussa ja oli pitänyt ongelmansa salassa piilottamalla kaljatölkit ja viinapullot työpaikallensa. Ongelman paljastuttua hän alkoi viettää yhä enemmän aikaa töissä rakkaita kasvejaan hoitaen. Rakkaani laiminlöi täysin perheensä ja oppilaansa. Tästä seurasi hänelle vaikeuksia työnantajan kanssa. Lisäksi hankin avioeron ja nykyisen tiedon mukaan hänet löytää Olarista Prisman takaa. Suosittelen pitämään vähintään viiden metrin turvavälin varsinkin jos et kanna asetta mukanasi.
tytyty kirjoitti:
No mun mielestä on aika järkyttävää kuinka välinpitämättömiä suunnilleen kaikki ihmiset on. Eletään vain huolettomina omaa elämää, hankitaan vain itselle kaikkea kivaa ja luksusta ja tarpeetonta... yhtään piittaamatta siitä että ympärillä/maailmalla on vaikka kuinka paljon hätää kärsiviä.
Hirviöiksi ihmisiä pitäisi kutsua, ei ihmisiksi.
Ja mitä tavallinen ihminen voi maailman pahuudelle tehdä? Ei juuri mitään muuta, kuin jotkut ihmiset jo tekevät: adoptoivat lapsia, kierrättävät ja pyrkivät ekologisuuteen, toimivat sijaisperheinä, pyrkivät kasvissyöntiin, maksavat veroja, toimivat ammateissa missä pyritään edistämään muiden hyvinvointia, tukevat ja auttavat jos voivat, yrittävät itse noudattaa lakeja... Joillekin kiva ja luksus voi toimia maailmantuskan pakoiluna.
Tuttu poliisimies tuomittiin lastensa pahoinpitelystä.
vähän lähdekritiikkiä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja uskoit sitten tuttua....
Minkä ikäinen kaverisi oli silloin?
Uusi naapurimme. Samaan taloon muutti Suomen mittakaavassa tosi raskaista ja sairaista rikoksista tuomittu ja istunut pedofiili, joka vilkkaasti puolustaa pedareita nettikeskusteluissa, nimimerkit on julkisessa tiedossa kun miehen nimen googlettaa. On äärimmäisen epämiellyttävän oloinen tyyppi, kaikesta huomaa että ei voi sietää aikuisia naisia, eikä vastaa tervehdyksiin. Tytöille ja alaikäisille hihkaisee iloisena heipat.
Tykkää istua pihalla lasten leikkialueen vieressä ja tuijotella lasten leikkejä tuntikausia. Asiaanhan ei voi mitenkään puuttua. Eniten vaivaa se, että hän ei kadu millään tavalla tekosiaan vaan päinvastoin, on rakentanut itsestään jonkinlaisen valtakoneiston uhrin. Poismuuttoa harkitaan, jos hyypiö tänne asettuu jäädäkseen.
Luin iltalehdestä et mun vanha tuttu on tappanut kirveellä jonkun ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kauhean herkkä, mutta mulle tuli jotenkin paha olo näistä :o
Omalla kohdalla poikaystävä oli pedofiili. Kertoi siis tykkäävänsä todella nuorista tytöistä, sellaisista joilla on juuri murrosikä alkanut, mutta ei koskaan toteuta taipumustaan. Oudointa on, että en pitänyt tätä mitenkään niin hurjana ennenkuin aikuisena, kai siksi kun itse olin 16 ja joku 11-12 -vuotias ei tuntunut niin kovin nuorelta itseen verrattuna, sekä uskoin niin täysin että koskaan ei ole mitään lapsille tehnyt eikä tekisi.Pedofiili on kiinnostunut alle murrosikäisstä.
Alle suojaikärajan olevista kiinnostuva on sairas joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Mun entinen esimies kavalsi rahaa työpaikalta. Oli jo pidemmän aikaa tehnyt niin ja sitten jäi lopulta kiinni, naps. Hän oli tosi tykätty esimies (nainen). Häntä pidettiin reiluna ja hyvänä pomona alaisten kesken.
Yleensä hyvät esimiehet lopulta paljastavat oikeat karvansa....ja jäävät kiinni, mikä on sinänsä sääli...
oma vaimo paljastui jalkapuoleksi, puuttu toinen jalka kokonaan.
huomasin vasta hääyönä, että ei hel.., sehän on tekojalka.
keskusteltiin asia selväksi, nyt oltu onnellisesti naimisissa jo 5 vuotta.
Kerran olen toki pettänyt, mutta vaimo ei tiedä siitä.
Tapailemani mies oli tuomittu aiemmin raiskauksesta.
Työkaveri varasti töistä varoja.