Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävintä mitä jostain ihmisestä on paljastunut?

Vierailija
16.03.2018 |

Ihan mitä tahansa mikä yllätti sinut. Oliko kyseessä ystävä, tuttava, työkaveri vai kummin kaima? Yllättikö joku ihminen käytöksellään?

Itse seurustelin pitkään yhden miehen kanssa, ja sain vasta parin vuoden jälkeen seurustelun aloittamisesta tietää, että miehellä on lapsi, jonka oli "hylännyt" lapsen vammaisuuden takia. En pystynyt jatkamaan seurustelua. Tuli yllätyksenä, sillä mies vaikutti sydämelliseltä ja vastuulliselta.

Kommentit (473)

Vierailija
321/473 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen isoisä on käyttänyt anoppia (eli tytärtään) seksuaalisesti hyväkseen tämän ollessa lapsi. On tehnyt jotain pikkurikollisia huijauksiakin, minkä lisäksi hänellä on ilmeisesti lehtolapsiakin. Väkivaltainenkin on ollut perhettään kohtaan, anopin mielenterveyden hän on ilmeisesti pysyvästi vaurioittanut

On tärkeilevä, omaa erinomaisuuttaan ja selittää kovasti kaikkia Raamattu-juttuja, eli voisi sanoa larppaavan kristittyä (hyvä ilmaus aiemmin tässä ketjussa). Suoraan sanottuna mun tekis mieli motata naamaan. Mies ei tiedä isoisänsä puuhista.

Vierailija
322/473 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi vähän saman tyylisesti kuin ap:lle. Mies paljasti vasta jonkin ajan kuluttua että hänellä on lapsia, joita näkee vain harvoin, sillä "lapsiperhe-elämä kävi liian raskaaksi". Olen itse vela mutta en silti halunnut jatkaa tuon miehen kanssa.

Oletkohan tapaillut minun ex-miestäni... (Juuri noilla sanoilla hän otti eron)

Kyllä varmaan, sillä Suomessa ei ole tällä hetkellä kuin kaksi perheensä jättänyttä miestä. Kolmaskin oli, mutta hän menehtyi jo 70-luvun alussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/473 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exän nykyinen oli jättänyt vauvansa naapuriin hoitoon "hetkeksi". Olikin lähtenyt ryyppäämään, eikä vauvalla ollut tarvittavia hoitovälineitä edes mukana...

Onko hänen nimensä Annika? Kuulostaa häiritsevän tutulta touhulta.

Nimi on Pirjo, Mäkikurjensuonperältä. Teboilin tietotoimiston tietojen mukaan Suomen ainoa päihdeongelmainen äiti tällä hetkellä.

Vierailija
324/473 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vähän sama kuin ap:lla ja jollain muulla ketjuun kirjoittaneella, mutta kyseessä ei onneksi ollut oma poikaystäväni vaan kaverin poikaystävä, jonka kanssa itsekin olin siihen aikaan melko usein tekemisissä. Parin vuoden tuntemisen jälkeen sain tietää, että tällä kaverin poikaystävällä on kaksi lasta eri naisten kanssa. Oli vähän järkyttävää, koska oltiin tosi nuoria silloin, mutta vielä enemmän sen takia ettei halunnut pitää näihin lapsiin mitään yhteyttä. Olin sitä ennen pitänyt tätä miestä ihan ok tyyppinä, mutta sen jälkeen en. En voi ymmärtää ihmisiä jotka eivät halua pitää omiin lapsiinsa yhteyttä.

Jos lapset olivat vahinkoja eikä mies olisi halunnut heitä?

Seksistä voi syntyä lapsia. 

Hämmästyttävää, että tilanne on niin monille yllätys. 

Selibaatti on ainoa järkevä ratkaisu ymmärtämättömille.

ohis

Eiks teillä tiedetä mitä on "ehkäisyvälineet"? Vai onko joku paavi kieltäny :D

Vierailija
325/473 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin naisen kanssa joka kertoi aika nopeasti serustelun alussa tappaneensa miehen ja istuneensa seitsemän vuotta linnassa.

Mikäs siinä, jatkoimme tapailemista ja päädyimme myöhemmin eroon, mutta menneisyydellä ei ollut sen asian kanssa mitään tekemistä.

Kertoi mielenkiintoisia tarinoita naisvankilasta ja hurjasta nuoruudestaan :-)

Mistä syystä hän oli tappanut tai minkälaisessa tilanteessa?

Mies söi lasten vanukkaat.

Vierailija
326/473 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin aikanaan läheinen pojan kanssa, jonka vaikutusvaltainen perhe olikin kulissien takana ihan jotain muuta. Kauhujen talo, jossa isä hyväksikäyttää kaikkia ja määrää tekemään hirveitä juttuja. On ollut uutisissa, kaikilla lapsilla menee nykyään enemmän tai vähemmän huonosti.

Herlinit?

Kyseessä eräs Ala-Röppölän kunnanvaltuuston jäsen. Paikalliset tietää tapauksen.

Vierailija
327/473 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun eka poikaystävä teiniajoilta tappoi myöhemmin tytön kaverinsa kanssa. Sitten kun oli istunu tuomionsa niin yritti saada mua takaisin.

Olivatko nimikirjaimet J.I. ja onko jo mennyt edes.

Kyseessä Pekka P, asuu nykyään Helsingissä.

Vierailija
328/473 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

189, viestisi tuli samaan aikaan. Onkohan tuo meidän naapuri sun tuttusi

T.190

Voi olla, jos olette asuneet Sivu-Hutikan kylässä 60 - 70-luvulla.

Vierailija
329/473 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastui että ystäväni jonka olin tuntenut jo vuosia, oli nuorena vuosien ajan käyttänyt pikkusiskoaan seksuaalisesti hyväksi :( Nuo asiat oli siis tapahtuneet ennen kuin tutustuin tähän ystävääni, eli koko ystävyytemme ajan hän oli salannut tuota asiaa.

Vierailija
330/473 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun entinen esimies kavalsi rahaa työpaikalta. Oli jo pidemmän aikaa tehnyt niin ja sitten jäi lopulta kiinni, naps. Hän oli tosi tykätty esimies (nainen). Häntä pidettiin reiluna ja hyvänä pomona alaisten kesken.

Ollaan varmaan oltu samassa työpaikassa. Koska tämä tapahtui?

80-luvun alussa Nurmivuoren Kesoililla. Kuulemma oli rahaa saanut yli 1000 markkaa vuosien saatossa ottamalla kahviosta kahvisokerinpaloja ja myymällä niitä omaan piikkiin. Tapausta alettiin epäilemään, kun sokeria meni kilokaupalla, vaikka asiakkaita ei käynyt kuin 10 viikossa, joista vain kaksi käytti sokeria kahvissa.

Vierailija
331/473 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahti hyvinkin.

Vierailija
332/473 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entinen ystäväni kidutti kaksi koiraansa hengiltä. Naapurit olivat valittanut hajusta mikä oli tullut tämän neidin parvekkeelta missä koirien ruumiit olivat. Koirat olivat kuolleet nälkään ja viimeisenä kuollut oli syönyt kaveriaan että olisi säilynyt hengissä.

Ei päästänyt ketään asuntoonsa ja eleli ihan normaalisti muuten. Väitti sitten että koirat oli syöneet myrkkyä mitä kaikki epäilivät.

Vaihtoi paikkakuntaa melko vikkelään kun tämä tapausta oli paikallisessa lehdessä.

Oon muuten satavarma et tunnen saman tyypin. Lahdesta?

Jep, lahdesta hyvinkin.

Vierailija
333/473 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään tutun ihan hillitön homoviha. Muuten on kaikilta osin täysin normaali, mutta jos mikään seks.vähemmistö tulee mainituksi, niin alkaa hullu saarnaaminen kuinka ne pitäisi sulkea yhteiskunnan ulkopuolelle tai jopa tappaa koska ovat pahoja ihmisiä ja ties mitä. Ensimmäisen kerran kun näin tuollaisen "kohtauksen", niin en voinut kuin katsoa suu auki, miten vielä pari sekuntia sitten ihan normaali ihminen alkaa latelemaan mitä sairaampa väkivaltafantasioita kummallisen manian vallassa. Sen jälkeen sitten palaa takaisin normaaliksi.

Erikoista sinänsä, koska kaikkia muita ihmisryhmiä kohtaan on erittäin suvaitsevainen ja kohtelias ihminen.

Vierailija
334/473 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi vähän saman tyylisesti kuin ap:lle. Mies paljasti vasta jonkin ajan kuluttua että hänellä on lapsia, joita näkee vain harvoin, sillä "lapsiperhe-elämä kävi liian raskaaksi". Olen itse vela mutta en silti halunnut jatkaa tuon miehen kanssa.

Oletkohan tapaillut minun ex-miestäni... (Juuri noilla sanoilla hän otti eron)

Kyllä varmaan, sillä Suomessa ei ole tällä hetkellä kuin kaksi perheensä jättänyttä miestä. Kolmaskin oli, mutta hän menehtyi jo 70-luvun alussa.

Kunhan ihmettelin tismalleen samoja sanoja. :D Useat perheensä jättäneet miehet kuitenkin haluavat lapset vuoroviikoin tai edes viikonloppuisin.

Vierailija
335/473 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle selvisi että mun mies oli aikoinaan raiskannut naisen. Olihan se todella shokki kun en olis uskonut että se olis sellaiseen pystynyt. En jättänyt häntä koska ihminen tekee virheitä ja tiedän että hän katuu tota tapahtumaa.

Vierailija
336/473 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummo joka on aina ollut tosi suvaitsevainen, esim hänelle ei isän veljen homous ole ongelma tai se että mun sisko on naimisissa afrikkalaisen miehen kansa, mutta hän ei voi sietää ylipainoisia ihmisiä mikä näkyy hänen asenteessaan ja hän ei pelkää sanoa sitä suoraan jos näkee ylipainoisen ihmisen (sinänsä kummallista yks asia et jos mies on ylipainoinen, se ei häntä haittaa, mutta jos nainen on niin se on niin kamalaa ja hän ei pelkää sanoa sitä) mulla itellä oli joskus lapsena ylipainoa noin 5 kiloa verrattuna kaksoissiskoon niin monesti kun oltiin käymässä siellä niin hän pisti mut istumaan ja katsomaan kun syötti siskolle kaikkea hyvää :D silloin ei naurattanut, mutta se antoi kyllä sitä rohkeutta minkä vuoksi aloin harrastaa telinevoimistelua ja ne kilot rapisivat pois. Hassuinta oli se että teininä sitten kaksoissisko taas lihoi niin mummo kohteli häntä huonosti. Osasyy siihen miksi äiti ei enään antanut käydä siellä oli just toi mummon asenne ja käytös.

Hän on jopa joskus kaupassa ottanut ylipainoiselta teinipojalta suklapatukan pois ja työntänyt banaanin tilalle :D

Siinä mielessä toi on järkyttävää et jokin just tossa ylipainoisuudessa häntä häiritsee. Mun mielestä kaikki saa olla mitä haluaa!

Vierailija
337/473 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle selvisi että mun mies oli aikoinaan raiskannut naisen. Olihan se todella shokki kun en olis uskonut että se olis sellaiseen pystynyt. En jättänyt häntä koska ihminen tekee virheitä ja tiedän että hän katuu tota tapahtumaa.

Mun mielestä jos mies tai vaimo on menneisyydessä tehnyt jotain esim raiskaus, murha, pahoinpitely, huumeet, talousrikoksiset niin se on ero heti. Koska mun mielestä pitää kertoa heti että on tehnyt virheitä, ei jälkikäteen silloin kun on tyyliin jo naimisissa. On kokemusta asiasta, esim mies kertoi kahden vuoden naimisissa olon jälkeen että hänellä on edellisestä suhteesta lapsi jonka oli hylännyt niin ero tuli koska aloin pakostikin miettimään että jos mekin saadaan lapsi niin tuleeko tekemään samoin?

Vierailija
338/473 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika!

Vierailija
339/473 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mummo joka on aina ollut tosi suvaitsevainen, esim hänelle ei isän veljen homous ole ongelma tai se että mun sisko on naimisissa afrikkalaisen miehen kansa, mutta hän ei voi sietää ylipainoisia ihmisiä mikä näkyy hänen asenteessaan ja hän ei pelkää sanoa sitä suoraan jos näkee ylipainoisen ihmisen (sinänsä kummallista yks asia et jos mies on ylipainoinen, se ei häntä haittaa, mutta jos nainen on niin se on niin kamalaa ja hän ei pelkää sanoa sitä) mulla itellä oli joskus lapsena ylipainoa noin 5 kiloa verrattuna kaksoissiskoon niin monesti kun oltiin käymässä siellä niin hän pisti mut istumaan ja katsomaan kun syötti siskolle kaikkea hyvää :D silloin ei naurattanut, mutta se antoi kyllä sitä rohkeutta minkä vuoksi aloin harrastaa telinevoimistelua ja ne kilot rapisivat pois. Hassuinta oli se että teininä sitten kaksoissisko taas lihoi niin mummo kohteli häntä huonosti. Osasyy siihen miksi äiti ei enään antanut käydä siellä oli just toi mummon asenne ja käytös.

Hän on jopa joskus kaupassa ottanut ylipainoiselta teinipojalta suklapatukan pois ja työntänyt banaanin tilalle :D

Siinä mielessä toi on järkyttävää et jokin just tossa ylipainoisuudessa häntä häiritsee. Mun mielestä kaikki saa olla mitä haluaa!

Mulle tuli tästä mieleen eräs äidin tuttava joka oli pahoinpidellyt ylipainoisen naisen sen takia että tämä oli hymyillyt tälle miehelle ja tää mies ei myöskään voinut sietää ylipainoisia naisia, hassuinta se että oli itse 130 kiloinen mies.

Vierailija
340/473 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheellinen sukulaismies paljastui pedofiiliksi. Oli käyttänyt hyväksi useampaakin lasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi