Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävintä mitä jostain ihmisestä on paljastunut?

Vierailija
16.03.2018 |

Ihan mitä tahansa mikä yllätti sinut. Oliko kyseessä ystävä, tuttava, työkaveri vai kummin kaima? Yllättikö joku ihminen käytöksellään?

Itse seurustelin pitkään yhden miehen kanssa, ja sain vasta parin vuoden jälkeen seurustelun aloittamisesta tietää, että miehellä on lapsi, jonka oli "hylännyt" lapsen vammaisuuden takia. En pystynyt jatkamaan seurustelua. Tuli yllätyksenä, sillä mies vaikutti sydämelliseltä ja vastuulliselta.

Kommentit (473)

Vierailija
281/473 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kamala tuo AP:n esimerkki, olisin tehnyt itse samoin ja jättänyt miehen. Mikään ei ole kamalampaa että tietää miehen jättävän perheensä heti kun menee vaikeaksi, tuollaisen ihmisen varaan ei voi rakentaa mitään.

Nii, että itse kuitenkin olisit jättämässä miehen, kun menee vaikeaksi?

Vierailija
282/473 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle selvisi vasta mentyäni mieheni kanssa naimisiin, että hän oli teininä tappanut vammaisen, leikki-ikäisen serkkunsa koska tämä oli vammainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/473 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että työkaveri on saanut maisterin paperit, vaikka käy töissä paskalla vessan ovi auki.      :-O 

Opinnäytteen aihe oli varmaankin suolesta.

Vierailija
284/473 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tänään minulle paljastui mitä eduskunnassa oikeasti tehdään!

https://gekkonen.com/katso-tama-video-niin-tiedat-mita-suomen-eduskunna…

Todella kuvottavaa touhua

Vierailija
285/473 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudessa ystäväni mummo katosi ja sitä silloin oikein tajunnut. Aikaa kului aika paljon ja myöhemmin selvisi, että mummon kumppani oli hänet tappanut. Oltiin lapsena oltu tämän kumppanin kanssa useita kertoja samassa tilassa ja vaikuttu mukavalta. Aikuisena ymmärsin asian paremmin ja aika karmivaahan se on.

Vierailija
286/473 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävätär flirttaili mieheni kanssa ja se johti ihan kosketteluun saakka. Kun asiaa selviteltiin, kävi ilmi että hänen nykyinen miehensä on hänen toisen ystävättärensä ex, ja käytännössä kaikki hänen miehensä ja miesyrityksensä ovat olleet kaveripiiristä pihaan tuotuja.

Todella järkytti, että joku voi olla noin sekaisin. Hän on ihan amerikkalaiseen tyyliin malliäiti, lähes absolutisti, vanhempainyhdistysaktiivi ym. Hän selitteli käytöstään sillä, että kaikkihan ihastuvat ja hän vain on niin siveellinen että kiintyy vain syvästi tuntemiinsa miehiin eikä satunnaisiin tuttavuuksiin. Selitystä vaille jäi se, miksi heihin pitää kajota, vaikka ihastus olisikin syttynyt. Itse uskon että hänellä on vain täysin vinksahtanut itsetunto, jota pitää paikata testaamalla viehätysvoimaa. Harmillista, että samalla se inhimillinen viehätysvoima kyllä katoaa iäksi meidän muiden silmissä.

Kokemus laski käsitystäni naisten moraalista, vaikka tiedänkin että on vain yksittäistapaus.

Vierailija
287/473 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erosin miehestä mm hänen itsekkyyden vuoksi. Eron jälkeen itsekkyys korostui mm. ei halua viettää aikaa lasten kanssa. Uusi naisystävä menee kaiken edelle. Yksi lapsistamme ei ole käynyt isällään puoleen vuoteen.

Luulin, Että eron jälkeen lapset menisi kaiken edelle molempien elänässä ja mitään vaikeuksia ei tulisi. Tätä menoa isä vieraantuu täysin. Mulla inhottaa. En halua olla exän kanssa missään tekemisissä.

Typillistä naisten pillullaan ajattelua, kun MINÄ, MINÄ ajattelin ja vielä kerran kun MINÄ, MINÄ....

Mieskö tässäkin on itsekäs? ei pisaraakaan, vaan sinä vielä korostat omaa ääretöntä itsekkyyttäsi!

Ei sitten käynyt mielessäsi, että sinä halusit eron, jonka myös sait ja jonka jälkeen mies järjestelee oman elämänsä uusiksi aivan oman mielensä mukaan niin kuin se hänelle parhaiten sopii, eikä suinkaan tee ja elä sinun ehdoillasi tai tunteidesi mukaan.

Kuinka yksinkertaisia opportunisteja naiset saattavat ollakkaan.

En ole tämä äiti, mutta miten se on pillulla ajattelua, jos toivoo, että isä näkisi lapsiaan eronkin jälkeen ja ottaisi vastuuta? Lasten näkemättömyyshän on vain kosto lapsille, ei ex-puolisolle. Tosiaan, vieraantuvat. Eikös tuossa pikemminkin lasten isä ajattele sillä elimellään?

Minäkään en ole tämä äiti, enkä edes isä, mutta isähän näkee lapsiaan. Ei vain juuri silloin kun se äidin kalenteriin sopisi, vaan oman elämänsä aikataulujen mukaan.

Mutta eihän yhteishuoltajuuteen tai edes yksinhuoltajuuteen kuulu tällaiset diilit, että lapsia nähdään silloin, kun se sopii oman elämän aikatauluihin? Lapsia nähdään siten, kuten on sovittu. Tarvittaessa mennään käräjille asti eikä sieltä kyllä tule ohjeeksi, että 1-2 kertaa vuodessa on hyvä.

Vierailija
288/473 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolen vuoden seurustelun jälkeen kumppanini paljastui kokaiinin käyttäjäksi. Erosin.

Vierailija
289/473 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten muuten pedofilia tai pedofiliset mieltymykset on niin hiton yleisiä?

Samaa sai tällä viikolla ihmetellä Iltalehden kommenttipalstalla, jossa miehet vastaili uutiseen jossa 12-vuotiaan postipaketista tulikin dildo eikä lelu.

Nämä keski-ikäiset heterolihansyöjät, hyi hemmetti.

Linkkiä uutiseen? Ei osunut ainakaan omiin silmiin viime viikolla, enkä onnistunut googlettamallakaan löytämään.

Vierailija
290/473 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin jonkun aikaa miestä, joka paljasti, että oli saanut tuomion lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Tekoaikaan mies oli parikymppinen ja uhri 14v. Se tapailu loppui siihen.

Tommi?

Vierailija
291/473 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten muuten pedofilia tai pedofiliset mieltymykset on niin hiton yleisiä?

Samaa sai tällä viikolla ihmetellä Iltalehden kommenttipalstalla, jossa miehet vastaili uutiseen jossa 12-vuotiaan postipaketista tulikin dildo eikä lelu.

Nämä keski-ikäiset heterolihansyöjät, hyi hemmetti.

Linkkiä uutiseen? Ei osunut ainakaan omiin silmiin viime viikolla, enkä onnistunut googlettamallakaan löytämään.

En nyt löytänyt itsekään, mutta jutussa kerrottiin että tyttö tilasi e-baystä nyökkypää-maskotin ja paketista löytyikin jellyjortikka. Tosin eri nimellä, koska tapaus sattui ulkomailla.

Kommentit olivat tasoa " Meni äidin tilaus väärälle henkilölle"( mikä ei sinänsä ollut muuta kuin tyhmää ), mutta sitten sieltä löytyi arveluita miten tyttö säästää sen tulevaisuutta varten jne. Nyt on vaan uusi ja jännittävä lelu odottamassa! Yök...

Vierailija
292/473 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukioaikaisella ystävälläni oli aika pahat kotiolot; isäpuoli pahoinpiteli ja hakkasi, uhkaili. Vainosi (ei seurustellut enää siis kaverini äidin kanssa, "ex-isäpuoli") kaverini perhettä. Myös hänen äitinsä oli vähän mielenterveysongelmainen. Kaverini kertoi aina tarinoita mitä isäpuoli nyt oli tehnyt, kyyneleet silmissä, hyvin yksityiskohtaisesti. Tästä tehtiin kavereiden kanssa poliisiasia. Kävi ilmi, että kaverini oli valehdellut ihan kaikesta. Mitään tällaista ei ollut koskaan tapahtunut - hän eli ihan tavallista nuoren tytön elämää.

Kävi myös ilmi, että hän valehteli ihan "perusasioista". Hänellä oli kuulemma ystäviä Helsingissä joiden kanssa vietti viikonloppuja bilettämällä ja ryyppäämällä (oltiin alaikäisiä). Tuli kerran kouluun kaula ihan fritsuilla (imurilla tehtyjä) ja väitti että oli kovaakin vientiä eri miesten kanssa. Tosiasiassa näitä Helsingin kavereita ei ollut edes olemassa. Kerran kaverini meni välitunnilla puhumaan puhelimeen yhden "Helsinkikaverinsa" kanssa. Soitimme hänelle samaan aikaan - puhelin soi täysin normaalisti. Hän esitti ihan pokkana puhuvansa jollekin. Tiedän, törkeää, mutta kerran saimme hänen puhelimensa käsiimme ja katsoimme hänen yhteystietojaan. Jokainen Helsinkikaveri sieltä löytyi - ilman mitään tietoja. Ei puhelinnumeroa, pelkät nimet. Oli todella karmivaa. Hän vaikuttaa täysin normaalilta teinitytöltä. 

Kuulostaa aivan kaverini ystävältä, vaikka hän on jo lähemmäs 30vuotias, hän käyttääntyy näin. Milloin hän väittää saaneensa syövän tai keksii jonkun draaman ihmisten väliin (peilaten jopa parisuhteita), koskaan ei voi edes tietää onko henkilö josta hän puhuu edes olemassa. Valehtelu ja muille ongelmien aiheuttaminen on hänelle elämäntyy.

Eiks tuo ole munchhausenin syndrooma?

Vierailija
293/473 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluaikojen ihastus sai myöhemmin murhatuomion, oli jo koulussa ns. paha poika (tupakoi ja käytti alkoholia), mutta en ihan tuollaista arvannut odottaa. Tuttu puolestaan kavalsi työnantajaltaan kymmeniä tuhansia euroja, oli iso yllätys tuokin.

Vierailija
294/473 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukioaikaisella ystävälläni oli aika pahat kotiolot; isäpuoli pahoinpiteli ja hakkasi, uhkaili. Vainosi (ei seurustellut enää siis kaverini äidin kanssa, "ex-isäpuoli") kaverini perhettä. Myös hänen äitinsä oli vähän mielenterveysongelmainen. Kaverini kertoi aina tarinoita mitä isäpuoli nyt oli tehnyt, kyyneleet silmissä, hyvin yksityiskohtaisesti. Tästä tehtiin kavereiden kanssa poliisiasia. Kävi ilmi, että kaverini oli valehdellut ihan kaikesta. Mitään tällaista ei ollut koskaan tapahtunut - hän eli ihan tavallista nuoren tytön elämää.

Kävi myös ilmi, että hän valehteli ihan "perusasioista". Hänellä oli kuulemma ystäviä Helsingissä joiden kanssa vietti viikonloppuja bilettämällä ja ryyppäämällä (oltiin alaikäisiä). Tuli kerran kouluun kaula ihan fritsuilla (imurilla tehtyjä) ja väitti että oli kovaakin vientiä eri miesten kanssa. Tosiasiassa näitä Helsingin kavereita ei ollut edes olemassa. Kerran kaverini meni välitunnilla puhumaan puhelimeen yhden "Helsinkikaverinsa" kanssa. Soitimme hänelle samaan aikaan - puhelin soi täysin normaalisti. Hän esitti ihan pokkana puhuvansa jollekin. Tiedän, törkeää, mutta kerran saimme hänen puhelimensa käsiimme ja katsoimme hänen yhteystietojaan. Jokainen Helsinkikaveri sieltä löytyi - ilman mitään tietoja. Ei puhelinnumeroa, pelkät nimet. Oli todella karmivaa. Hän vaikuttaa täysin normaalilta teinitytöltä. 

Kuulostaa aivan kaverini ystävältä, vaikka hän on jo lähemmäs 30vuotias, hän käyttääntyy näin. Milloin hän väittää saaneensa syövän tai keksii jonkun draaman ihmisten väliin (peilaten jopa parisuhteita), koskaan ei voi edes tietää onko henkilö josta hän puhuu edes olemassa. Valehtelu ja muille ongelmien aiheuttaminen on hänelle elämäntyy.

Eiks tuo ole munchhausenin syndrooma?

Ei ole tämä

Vierailija
295/473 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homopiireissä on väkeä jotka harrastaa seksiä kertomatta että heillä on hiv. Vahinko kiertämään.

Olen jo vähän vanhempi mies, 55. Mun nuoruudessa joskus siinä 80-90 luvulla tunsin erään homomiehen vaimoni kautta. Hän kerran jurrissa kertoi kuinka se on ihan meriitti saada hiv! AIDSia sairastavat olivat se kovin juttu noissa piireissä. 

Näin pari vuotta sitten vielä dokumentin missä se Jeeves (en muista nimeä) esittelee homokulttuuria. Siellä oli samanlainen esimerkki; eräs nuori harrasti suojaamatonta seksiä monen hiviä sairastavan kanssa, koska tahtoi saada itselleen sen. Ihan käsittämätöntä!

Olen koittanut olla aina avarakatseinen, mutta tuo juttu meni yli itseltä... Varsinkin 90-luvulla tuohon kuoli!

Mä sain jostakin dokumentistä käsityksen, että HIV oli homopiireissä niin yleinen, että se oli periaatteessa kaikilla. Ja jos sinulla ei ollut, sinua haluttiin suojella siltä, eli jäit piirien ulkopuolelle. Jos siis halusi piireihin, niin oli vähintäänkin väitettävä, että HIV löytyy, jotta ihmiset suostuisivat harrastamaan kanssasi seksiä, kun eivät pelkäisi tartuttavansa sitä sinuun.

No joo, mitähän elokuvia olette kayselleet? Joku alakultti?

Vierailija
296/473 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun terapeuttini on naimisissa pastorin kanssa, joka jäi kiinni siitä, että on käyttänyt kirkon varoja holtittomasti omiin tarkoituksiinsa. He olivat yhdessä tehneet luksuslomia ja pastori oli ostellut kumppanilleen kalliita lahjoja kirkon piikkiin. Tuli ällöttävä olo, että olen avautunut henkilökohtaisista asioistani noin epärehelliselle ihmiselle.

Onko tämä se Helsingissä toimiva kirkkoherra?

Vierailija
297/473 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun terapeuttini on naimisissa pastorin kanssa, joka jäi kiinni siitä, että on käyttänyt kirkon varoja holtittomasti omiin tarkoituksiinsa. He olivat yhdessä tehneet luksuslomia ja pastori oli ostellut kumppanilleen kalliita lahjoja kirkon piikkiin. Tuli ällöttävä olo, että olen avautunut henkilökohtaisista asioistani noin epärehelliselle ihmiselle.

Mietin kanssa, että jotain Laajasaloako tässä tarkoitetaan. Tosin Laajasalo on piispa eikä kirkkoherra.

Vierailija
298/473 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin kanssa, että jotain Laajasaloako tässä tarkoitetaan. Tosin Laajasalo on piispa eikä kirkkoherra.

No se justiin, Laajasalo. Jostain luin, että vaimo olisi terapeutti tai psykologi tjsp.

Vierailija
299/473 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikojen samalla vuosikurssilla opiskellut, supermenestynyt ja lahjakas henkilö oli tuomittu pedofiliasta, jopa pari kertaa. Kyllä kahvi meni väärään kurkkuun, kun asian lehdestä luin. Nimiä en mainitse.

Vierailija
300/473 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä on aika järkyttävää kuinka välinpitämättömiä suunnilleen kaikki ihmiset on. Eletään vain huolettomina omaa elämää, hankitaan vain itselle kaikkea kivaa ja luksusta ja tarpeetonta... yhtään piittaamatta siitä että ympärillä/maailmalla on vaikka kuinka paljon hätää kärsiviä.

Hirviöiksi ihmisiä pitäisi kutsua, ei ihmisiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi