Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noh sedät. Kertokaa yksikin hyvä syy miksi teidät pitäisi huolia suhteeseen

Vierailija
15.03.2018 |

Vaikka ikäisiäni ja nuorempiakin on tarjolla suhteeseen?
N27

Kommentit (331)

Vierailija
241/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ketjuun kommentoineet miehet ovat kyllä säälittävyyden huippu.

Vierailija
242/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galaktinen Sankari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän anneta setämiehille oikeus pitää hauskaa viihteellä ja jahdata nuoria pimuja? Mitä haittaa siitä muka on?

Ööö... koska 99% jahtauksen kohteena olevista kokee sen vastenmieliseksi? Eli kyse ei ole harmittomasta huvista. 

Evoluutiopsykologisesti tarkasteltuna se on kuitenkin lajityypillistä käytöstä ja sen ilmeisen toimivuuden takia ilmiö on aikojen kuluessa yleistynyt.

Jos se ei olisi toiminut, niin se olisi vähitellen karsiutunut lähes olemattomiin.

Varmasti monet muutkin moraalisesti tuomittavat ja toisille lajitovereille inhimillistä kärsimystä aiheuttaneet käyttäytymismallit ovat lajityypillisiä. Se ei tee niistä moraalisesti vähemmän alhaisia.

Evoluutiolla ei varsinaisesti ole moraalia.

Ei niin. Mutta setämiesten toimintaa on mahdollista tarkastella myös muuten kuin evoluution näkökulmasta. 

Ja samoin voimme tarkastella sitä onko moraalisesti oikein että kani syö salaatin ja aiheuttaa siten salaatille kärsimystä.

Toki kaikkea tuollaista voit tarkastella, jos se sinua kiinnostaa. Minun kohdallani kiinnostusta rajoittaa se, etten kykene kommunikoimaan salaatinlehtien kanssa ja tavoittamaan sitä subjektiivista kokemusta, joka heillä on kanien toiminnan kohteena olemisesta.

intersektionaalisuusperiaate tosiaan rajoittaa meitä tuossa asiassa, mutta sama rajoitehan on myös setämiesten ja heidän kiinnostuksenkohteidensakin suhteen, sillä meillä ei ole samaa taustaa tai kokemusta kuin heillä, eikä meillä ole siten oikeutta kertoa heidän puolestaan miten asiat ovat.

Tietääkseni sekä setämiehet että heidän kiinnostuksenkohteensa kykenevät kommunikoimaan käyttäen tätä samaa viestinnällistä merkkijärjestelmää jota mekin tässä parhaillamme käytämme. 

Niin mutta meillä ei tuon periaatteen mukaisesti ole oikeutta olla mitään mieltä heidän puolestaan.

Lisäksi noissa joukoissa on lukuisia intersektioita, eli hekään eivät voi lausua mitään toistensa puolesta.

Sinun kannattaisi perehtyä kolmannen aallon feminismiin, niin tietäisit miten tuo toimii.

Taidat nyt kirjoittaa keijukaisista ja kukkaistarinoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siks tietysti, että vaikka nyt oot 27v ja kaunis, niin 20 vuoden päästä oot 47 ja rupsahtanut. Se sun nyt deittailema 23v mies sen sijaan on 20 vuoden päästä 43v ja elämänsä parhaassa kunnossa. Se vaan menee niin, että te naiset ootte parhaimmillanne nuorina 20-40 -vuotiaina, ja miehet puolestaan 30-50 vuotiaina.

Että revi siitä. Facts of life.

Ei pidä paikkaansa. Setämiehet haluavat uskoa tuohon, mutta todellisuudessa myös miehet rupsahtavat siinä kolmenkympin jälkeen, eivätkä fyysisesti viehätä enää naisia. Naiset himoitsevat samalla tavalla upeita nuoria miehiä, kuin miehet nuoria naisia. Naiset vaan hyväksyvät myös omanikäisen tai vanhemman kumppanin, jos muuten luonteet natsaavat yhteen. Mutta silmä todellakin lepää eniten nuorissa miehissä. Mutta jos sua helpottaa kieltää tosiasiat, niin elä toki harhaluulossa.

Vierailija
244/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohjanpoika77 kirjoitti:

Koska setämiehessä on vetoa ;D

Olen kyllä varattu, mutta jos nyt oikein hehkeä, pirteä ja fiksu unelmien nuori nainen nainen tulisi vakavissaan itseään parittamaan, niin hän valitsisi minut siksi, että olen sosiaalinen ja hauska, harrastan monenlaista, olen liikunnallinen mutten urheiluhullu, olen pitkä ja edelleen 40 vuotiaana komea, minulla on hyvä koulutus ja hyvä työ (100k€/v menee rikki) enkä ole sovinisti, mutta olen jämäkkä ukko.

Että jos jotain laatumammaa (lapseton ois parempi-helppo alku) kiinnostais ottaa 35 vuotiaan vaimoni rooli kodinhengettärenä ja ilopillerinä arjessa, niin hakemuksia vetämään. Vaatimustaso on kova!

Hyi s@@t@n@! Jonkun tekop€rs€€n ”ilopilleriksi”.

Kiitos panoksestasi! :) Ei jatkoon.

Vierailija
245/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista miestä AP ettii sitten? Otatko vaan jonkun joka sopii sun ihanteisiin? Ja ne on mitkä?:D

Kerroin jo aiemmin. Tosin en halua sitoutua.

Ainahan on niitä harjoituskappaleita, joita nuoret kollit käy panemassa, mutta siihen se sitten jääkin. Linnan Pohjantähdessä Leppäsen Aune oli tällainen. Saa sitten selitellä, että kylä menisi selälleen, jos kuulisi, ketä on ollut ”sulhasia” ja että hienot rouvat pitelevät minun entisiä. Aikaa sinulla on enää vähän jäljellä pysyvään parisuhteeseen, max 3-5 vuotta riippuen kuinka rupsahtanut olet. Tietenkin kelpaat panokaverina parikinkymmentä vuotta sellaisille, jotka eivät ole turhan tarkkoja siitä, kenen kanssa paneskelevat, mutta toivotan onnea valitsemallasi tiellä.

Setämiehen voimafantasiaa. :) 

Vierailija
246/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset vaan hyväksyvät ... vanhemman kumppanin

Fokusoin tätä keissiä nyt hiukan. Mulla ihan sama kokemus. Noin se vaan on. Miehen elämä alkaa aina vaan uudelleen. Ihan mahtavaa! Oikeesti.

Vierailija
247/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista miestä AP ettii sitten? Otatko vaan jonkun joka sopii sun ihanteisiin? Ja ne on mitkä?:D

Kerroin jo aiemmin. Tosin en halua sitoutua.

Ainahan on niitä harjoituskappaleita, joita nuoret kollit käy panemassa, mutta siihen se sitten jääkin. Linnan Pohjantähdessä Leppäsen Aune oli tällainen. Saa sitten selitellä, että kylä menisi selälleen, jos kuulisi, ketä on ollut ”sulhasia” ja että hienot rouvat pitelevät minun entisiä. Aikaa sinulla on enää vähän jäljellä pysyvään parisuhteeseen, max 3-5 vuotta riippuen kuinka rupsahtanut olet. Tietenkin kelpaat panokaverina parikinkymmentä vuotta sellaisille, jotka eivät ole turhan tarkkoja siitä, kenen kanssa paneskelevat, mutta toivotan onnea valitsemallasi tiellä.

Setämiehen voimafantasiaa. :) 

Kerropa sitten, miten asia ”oikeasti” on, ai niin eihän sinun tarvitse...

Vierailija
248/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellät kädet, kuuntelevat korvat, laajat keuhkot

Vierailija
249/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siks tietysti, että vaikka nyt oot 27v ja kaunis, niin 20 vuoden päästä oot 47 ja rupsahtanut. Se sun nyt deittailema 23v mies sen sijaan on 20 vuoden päästä 43v ja elämänsä parhaassa kunnossa. Se vaan menee niin, että te naiset ootte parhaimmillanne nuorina 20-40 -vuotiaina, ja miehet puolestaan 30-50 vuotiaina.

Ei pidä paikkaansa. Setämiehet haluavat uskoa tuohon, mutta todellisuudessa myös miehet rupsahtavat siinä kolmenkympin jälkeen, eivätkä fyysisesti viehätä enää naisia. Naiset himoitsevat samalla tavalla upeita nuoria miehiä, kuin miehet nuoria naisia. Naiset vaan hyväksyvät myös omanikäisen tai vanhemman kumppanin, jos muuten luonteet natsaavat yhteen. Mutta silmä todellakin lepää eniten nuorissa miehissä. Mutta jos sua helpottaa kieltää tosiasiat, niin elä toki harhaluulossa.

Tosiasia kuitenkin on, että ” setämiehet” seurustelevat useammin nuorten naisten kanssa (syistä riippumatta) kuin puumat nuorten miesten. Erotuksena on vielä se, että nuoret naiset viitsivät näyttäytyä ”setämiesten” kanssa, mutta vanhempien naisten luona käydään pimeässä ja salaa. Toki poikkeuksiakin on, mutta ne ovat harvinaisia.

Vierailija
250/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiasia kuitenkin on, että ” setämiehet” seurustelevat useammin nuorten naisten kanssa (syistä riippumatta) kuin puumat nuorten miesten. Erotuksena on vielä se, että nuoret naiset viitsivät näyttäytyä ”setämiesten” kanssa, mutta vanhempien naisten luona käydään pimeässä ja salaa. Toki poikkeuksiakin on, mutta ne ovat harvinaisia.

Vanhemmat naiset itse tässä kyllä ovat niitä, jotka eivät osaa suhtautua nuoriin miehiin vakavasti otettavina kumppaneina ja kokevat, että sitä pitää salailla. Vanhemmat naiset usein ajattelevat, että suhde nuorempaan mieheen voi olla vain väliaikainen. Naisilla pitää tapahtua tässä asennemuutos. Ei niitä nuoria miehiä se suhde hävetä, jotka itse kerran ovat aktiivisesti hakeutuneet suhteeseen vanhemman naisen kanssa. Vanhemmalla naisella on näissä tapauksissa jokin itsetunto-ongelma ja vaikea olla julkisesti nuoremman kumppaninsa kanssa. 

Vierailija
251/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut Kekkosen.

Tää on kyl hyvä. Kerrankin.

Vierailija
252/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen keski-ikäinen sovinistinen radiojuontaja, joka tykkää parikymppisistä instabimboista :)

Vierailija
253/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Tinderissä ja olen saanut jo monta mätsiä. Joko kiinnostaa? Voidaan vaikka tutustua syvemmin. You know. ;-) 

Charmantti setämies

Vierailija
254/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa omakohtaisia muistoja Tampereen taistelusta. Jos olet kiinnostunut historiasta, minä olen valintasi! 

Vierailija
255/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAL(sinkut palsta) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ikäisiäni ja nuorempiakin on tarjolla suhteeseen?

N27

Koska silmänräpäyksessä olet 40v kurttuinen matami, jolle ei ole tarjolla suhteeseen vanhempia eikä nuorempia miehiä. Muuta syytä et tarvitse, paitsi että olet ruma nytkin. Ja ne ikäisesti ja nuoremmat miehet ottaisivat hetkeäkään harkitsematta suhteeseen kauniin 19v naisen jos vain saisivat, olet pelkkä hätävarareikä.

Uskomatonta että 30 lähestyvä aikuinen nainen elää vielä 18v naisen harhoissa siitä, että olisi ikuisesti nuoria ja miehiä tarjolla oikealta ja vasemmalta.

Ei ihme, että sanotaankin naisen kuolevan ekan kerran kun hän muuttuu miesten silmissä näkymättömäksi.

Niin ne ikäiseni miehetkin ovat silloin 40, eikä 40-vuotias mies todellakaan ole mies parhaimmillaan. Päinvastoin. Ja enköhän minä sitten parinkymmene vuoden päästä tyydy ikäisiini miehiin.

Se että vanhenen ei ole mikään syy sillle miksi ottaisin nyt jo vanhan miehen vaivoikseni.

Vierailija
256/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen mies ei ole enää mies. Ei sinne päinkään.

Vierailija
257/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastan ettei aloittajan kuvaus itsestään ihan pidä paikkaansa.

Vierailija
258/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjanpoika77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pohjanpoika77 kirjoitti:

Koska setämiehessä on vetoa ;D

Olen kyllä varattu, mutta jos nyt oikein hehkeä, pirteä ja fiksu unelmien nuori nainen nainen tulisi vakavissaan itseään parittamaan, niin hän valitsisi minut siksi, että olen sosiaalinen ja hauska, harrastan monenlaista, olen liikunnallinen mutten urheiluhullu, olen pitkä ja edelleen 40 vuotiaana komea, minulla on hyvä koulutus ja hyvä työ (100k€/v menee rikki) enkä ole sovinisti, mutta olen jämäkkä ukko.

Että jos jotain laatumammaa (lapseton ois parempi-helppo alku) kiinnostais ottaa 35 vuotiaan vaimoni rooli kodinhengettärenä ja ilopillerinä arjessa, niin hakemuksia vetämään. Vaatimustaso on kova!

Hyi s@@t@n@! Jonkun tekop€rs€€n ”ilopilleriksi”.

Kiitos panoksestasi! :) Ei jatkoon.

Setämies vielä yrittää! Varo löystyvää piliä!

Vierailija
259/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidäkään. Elämän kiertokulku nyt on sellainen, että jos elää saa niin ikääntyy.

Ylipäänsä kannatan samanikäisiä pareja. Elämänvaihe olisi sama ja kriisit koettaisiin suunnilleen samaan aikaan. Aika pepusta olis jos ensiksi selvittäisiin miehen keski-iänkriisistä , niin sitten 10v päästä olisi naisen keski-iänkriisi.

Vierailija
260/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastan ettei aloittajan kuvaus itsestään ihan pidä paikkaansa.

Mä oonkin hirveesti kuvaillu itteeni. :'D