Noh sedät. Kertokaa yksikin hyvä syy miksi teidät pitäisi huolia suhteeseen
Vaikka ikäisiäni ja nuorempiakin on tarjolla suhteeseen?
N27
Kommentit (331)
Vierailija kirjoitti:
Kertoo valitettavan paljon suomalaisista miehistä, tai ehkä miehistä yleensä, että he ovat menneet tällaisen keskenkasvuisen prinsessan ansaan ja yrittävät todistella seksuaalista vireyttään naiselle, joka käyttää tätä keskustelunaloitusta eräänlaisena leikkinä kaivaakseen esille sellaisia miehiä, joita nyt ei ainakaan ikinä haluaisi.
M36
Miksi valitettavan? Minusta tämä kertoo hyvää miehistä, kun he pyrkivät todistelemaan kyvykkyyttävnsä. Naiset vastaavissa provoissa keskittyvät vain aloittajan halventamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä5770 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä5770 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä5770 kirjoitti:
Silmäilin ketjun läpi. Taattua av-tavaraa... Autot, rahat, lihakset ym. ovat merkityksettömiä, jokainen valitsee iästä riippumatta niiden suhteen mieltymystensä mukaan joka tapauksessa.
Aloittaja vaikuttaa aika naiivilta (kuten useimmat kommentoijatkin iästä tai sukupuolesta riippumatta) mutta jos nyt kuitenkin vastaisin hänen kysymykseensä.
Naisen kannattaa valita vanhempi mies siksi, että vanhemmalle miehelle nainen on ikuisesti nuori.
terv. yli viisikymppinen, jolla 13 vuotta nuorempi vaimo. Eikä mitään syytä vaihtaa sitä nuorempaan.
Ja nuoremmalle naiselle mies on ikuisesti vanha. Ei kovin hyvän kuuloinen diili.
Naiset elävät pidempään mutta ikääntyvät nopeammin. Tyypillisesti erilaisten "seksikkäin"-listojen miehet ovat keski-iältään huomattavasti vanhempia kun naiset. Joku George Clooney keikkuu listoilla edelleen, vaikka on jo 56-vuotias (hänen nykyinen, toinen vaimonsa muuten on 40 v ja synnytti viime vuonna perheeseen kaksoset)
Diilin hyvyys tai huonous paljastuu naiselle viimeistään siinä vaiheessa kun nelikymppisen naisen samanikäinen mies vaihtaa kymmenen vuotta nuorempaan. Siinä sitä sitten ollaan parin lapsen yhna ja sitä myöten ulkona parisuhdemarkkinoilta myös vanhempien miesten suhteen. Tarjolla on enää mielenterveystapauksia, alkoholisteja ja niitä nuorukaisia jotka eivät ole juuri naista saaneetkaan.
Sen sijaan asiallisen vanhemman miehen alun perin valinneilla ei ole tätä murhetta. Minulle vaimoni on edelleen nuori ja kaunis, vaikka onkin jo neljänkympin kieppeissä, eikä minulla ole mitään halua vaihtaa nuorempaan. Monilla tutuillani joilla on itsensä ikäinen vaimo sen sijaan on, jolleivät ole jo vaihtaneet.
Totta. Jos valitsee vanhan, ruman miehen, niin hän on niin tyytyväinen, ettei tule mieleenkään jättää nuorta vaimoaan. Ja naisilla on hyvä mielikuvitus. Myös sivusuhteita voi harrastaa, kun oma mies ällöttää liikaa.
Ei sen miehen tarvitse ruma olla. Vaikka joku Bernie Ecclestone toki ruma onkin, niin pidätkö tosiaan myös Brad Pittiä, Tom Cruisea, George Clooneytä, Johnny Deppiä jne rumina?
Pidän. Vanhat miehet ovat rumia. Ikäisekseen hyvännäköisiä, mutta se ei paljoa vaadi, kun katsoo miltä keskivertovanhus näyttää.
Oletko sinäkin sitten vain jonkun ruman isän tytär?
On mun iskä vissiin nuorena ollut komea. Nykyään ruma kuten kaikki ikäisensä miehet.
Lähtökohtaisesti neidillä ei homma toimisi sedän kanssa, koska neiti olettaa, että hän armeliaisuuttaan huolisi jonkun suhteeseen kanssaan. Eihän suhteet niin toimi.
Joskus sitä kemiaa, vetovoimaa on ikäerosta huolimatta ja homma alkaa natsaamaan. Itse poistuin poikamiesmarkkinoilta perheellisen miehen elämään 35 vuotiaana. Kyllä silloin joskus oli suhdetta 20 vuotiaiden naisten kanssa ja joskus oli lähes 50 vuotiaskin leidi aamupalaa tekemässä.
Kaikkea pitää kokeilla ainakin kerran.
Olen runkkari. Vaikka olen nimellisesti naimisissa niin lämpöä tai seksiä ei heru vaan runkkailen salaa itsekseni. Olen erittäin seksuaalinen ihminen, kuten horoskooppimerkki skorpioni ja kaksikymmpisenä kaljuuntuminen, eli korkea testostoronitaso antavat ymmärtää, mutta elämäni seksuaaliset kokoemukset on hankittu lähinnä omin käsin. Nyt olen jo ikämies eikä elämä tästä enää muuksi muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo valitettavan paljon suomalaisista miehistä, tai ehkä miehistä yleensä, että he ovat menneet tällaisen keskenkasvuisen prinsessan ansaan ja yrittävät todistella seksuaalista vireyttään naiselle, joka käyttää tätä keskustelunaloitusta eräänlaisena leikkinä kaivaakseen esille sellaisia miehiä, joita nyt ei ainakaan ikinä haluaisi.
M36
Miksi valitettavan? Minusta tämä kertoo hyvää miehistä, kun he pyrkivät todistelemaan kyvykkyyttävnsä. Naiset vastaavissa provoissa keskittyvät vain aloittajan halventamiseen.
No kyllä tämä aloitus nyt ainakin on jonkun ihan keskenkasvuisen, narsistisen naisenalun laatima, että siinä mielessä tuo kommentoimasi kirjoittaja joka puhui 'keskenkasvuisen prinsessan ansasta' on varmasti ihan oikeassa.
Ja vielä keskenkasvuisempia ovat kyllä ne miehet (minkä ikäisiä nyt sitten ovatkin) jotka lähtevät jotain viriiliyttään ja 'iskukykyisyyttään' täällä todistelemaan.
Eli naurettavia ovat nämä kaikki narsistit, siis ihan puolin ja toisin.
Mutta, jonkunhan se on oltava täällä vähän järkeäkin puhumassa...
Vierailija kirjoitti:
Koska haluan nuoren naisen ja hyväpalkkaisen työn kuten 100% muistakin miehistä. Mieti sitä.
Tämä ei pidä täysin paikkaansa. Työtä en halua.
M
Minä haluan vain paskaa, sillä olen kiihkeä paskafetisisti. Haluaisin muuttaa lantaläjään maalle asumaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä sitä naista saa. Tautista reikää antaa sinulle rahasta, inhotus ja oksennusrefleksi päällä.
Suomessakin olen aina joutunut maksamaan enemmän tai vähemmän,pitkä suhde suominaisen kanssa on paljon kalliimpi kuin viikko vierailut venäjällä,enkä ole saanut ikinä mitään tautia.
Työkaveri saanut nuorilta naisilta suomessa 3 kertaa klamydian 2 vuoden aikana ja 15 eri naista pan*ut,aika tautisia tuntuvat olevan.
Työkaverisi on p*nnut 15 eri naista 2 vuoden aikana eikä tajua käyttää kumia? Huhhuh. Ansaitsee tautinsa jos on noin typerä.
Vierailija kirjoitti:
Et sinä sitä naista saa. Tautista reikää antaa sinulle rahasta, inhotus ja oksennusrefleksi päällä.
En minä naista haluakaan ,pil*u riittää ihan hyvin ja mulle on ihan sama miltä horosta tuntuu kunhan hoitaa hommansa.
Miksi tällainen miesviha ketju saa olla vaikka rivoa tekstiä kommentit täynnä.
Ilmeisesti sanoman virallisenlinjan mukaista.
Oletko sinäkin sitten vain jonkun ruman isän tytär?