Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noh sedät. Kertokaa yksikin hyvä syy miksi teidät pitäisi huolia suhteeseen

Vierailija
15.03.2018 |

Vaikka ikäisiäni ja nuorempiakin on tarjolla suhteeseen?
N27

Kommentit (331)

Vierailija
281/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Aapee on jo 27v,parasta ennen päiväys on tainnut jo mennä,sellua ja laardia alkaa löytymään,vauvakuume hikoiluttaa ja kauhulla odotat 30v rajan lähestyvän.

Istut jonkun jonnen kuppasessa biimerissä tai corollassa,mietit mistä saisit seuraavat vuokrarahat ja makaronia kaupasta.

Mulla on hyvä duuni,ei tarvitse rehkiä,uusi auto,mökki saimaalla,vene,ok-talo,ei velkaa,voin ostaa mitä huvittaa,reissata.

Elämä on aika helppoa ja rentoa.

Naiset kyllä haistavat elämässä pärjänneen ja oikeasti rumimpia saa hätistellä pois.

Mutta apukoulu jäi kesken koska et vieläkään osaa kirjoittaa ☹️

Ei mun itse tarvii mitään kirjoittaakaan,töissä on akka mikä tekee sen mun puolesta.😎

Vierailija
282/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takia, koska olen kiltti ja kunnollinen mies. En ole koskaan käynyt baareissa, jätän ne suosiolla öykkärimiehille. Kunnioitan naista ja kysyn aina luvan ennen kuin toimin.

Ja sunlaisia ei löydy ikäisistäni ja nuoremmista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galaktinen Sankari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljastan ettei aloittajan kuvaus itsestään ihan pidä paikkaansa.

Mä oonkin hirveesti kuvaillu itteeni. :'D

Ja se vähäkään ei pidä paikkaansa.

Mielenkiintoista sinänsä.

No kerros nyt mikä mun kertomas ei pidä paikkaansa? Se että olen 27? Se, että pidän setiä kuvottavina?

Ihan itse voit selittää koko jutun.

No kerro nyt. :) ihan mielenkiinnosta tahdon tietää minä sä mua pidät.

Miksi minä kertoisin sinulle mitään (varsinkin kun sen jo tiedät).

Nokun en tiedä. Kerro nyt.

Mutta sittenhän kaikki muutkin täällä tietäisivät.

Eli sä soitat vain suutas. :) arvasin, ettei sul oo mitään oikeeta sanottavaa.

Vierailija
284/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan minua ei sinun tarvitse huolia, vaikutat ns. ikävältä tyypiltä.

Vierailija
285/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙂🙂🙂

Eihä 27vee vielä nainen oo.

Nuori likkaha se 😉 täällä vonkaa vanhempaa äijää elättäjäkseen 😂

Vierailija
286/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miljonääri.

Raha ei pelasta vanhan miehen kurttuisia roikkuvia persposkia.

Vierailija
287/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljastan ettei aloittajan kuvaus itsestään ihan pidä paikkaansa.

Mä oonkin hirveesti kuvaillu itteeni. :'D

Ja se vähäkään ei pidä paikkaansa.

Mielenkiintoista sinänsä.

No kerros nyt mikä mun kertomas ei pidä paikkaansa? Se että olen 27? Se, että pidän setiä kuvottavina?

Ihan itse voit selittää koko jutun.

No kerro nyt. :) ihan mielenkiinnosta tahdon tietää minä sä mua pidät.

Miksi minä kertoisin sinulle mitään (varsinkin kun sen jo tiedät).

Nokun en tiedä. Kerro nyt.

Mutta sittenhän kaikki muutkin täällä tietäisivät.

Eli sä soitat vain suutas. :) arvasin, ettei sul oo mitään oikeeta sanottavaa.

Niin, enhän minä mitään voi tietää. ;)

Vierailija
288/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäpä oli masentava ketju näin yksinäisen miehen luettavaksi.

Vierailija
289/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on 20cm penis. olen tosin impotentti myös. tykkään perseen nuolennasta(kirjaimellisesti ja kuvainnollisesti).

290/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä5770 kirjoitti:

Silmäilin ketjun läpi. Taattua av-tavaraa...  Autot, rahat, lihakset ym. ovat merkityksettömiä, jokainen valitsee iästä riippumatta niiden suhteen mieltymystensä mukaan joka tapauksessa.

Aloittaja vaikuttaa aika naiivilta (kuten useimmat kommentoijatkin iästä tai sukupuolesta riippumatta) mutta jos nyt kuitenkin vastaisin hänen kysymykseensä.

Naisen kannattaa valita vanhempi mies siksi, että vanhemmalle miehelle nainen on ikuisesti nuori.

terv. yli viisikymppinen, jolla 13 vuotta nuorempi vaimo. Eikä mitään syytä vaihtaa sitä nuorempaan.

Ja nuoremmalle naiselle mies on ikuisesti vanha. Ei kovin hyvän kuuloinen diili.

Naiset elävät pidempään mutta ikääntyvät nopeammin. Tyypillisesti erilaisten "seksikkäin"-listojen miehet ovat keski-iältään huomattavasti vanhempia kun naiset. Joku George Clooney keikkuu listoilla edelleen, vaikka on jo 56-vuotias (hänen nykyinen, toinen vaimonsa muuten on 40 v ja synnytti viime vuonna perheeseen kaksoset)

Diilin hyvyys tai huonous paljastuu naiselle viimeistään siinä vaiheessa kun nelikymppisen naisen samanikäinen mies vaihtaa kymmenen vuotta nuorempaan. Siinä sitä sitten ollaan parin lapsen yhna ja sitä myöten ulkona parisuhdemarkkinoilta myös vanhempien miesten suhteen. Tarjolla on enää mielenterveystapauksia, alkoholisteja ja niitä nuorukaisia jotka eivät ole juuri naista saaneetkaan.

Sen sijaan asiallisen vanhemman miehen alun perin valinneilla ei ole tätä murhetta. Minulle vaimoni on edelleen nuori ja kaunis, vaikka onkin jo neljänkympin kieppeissä, eikä minulla ole mitään halua vaihtaa nuorempaan. Monilla tutuillani joilla on itsensä ikäinen vaimo sen sijaan on, jolleivät ole jo vaihtaneet.

Vierailija
291/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä5770 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä5770 kirjoitti:

Silmäilin ketjun läpi. Taattua av-tavaraa...  Autot, rahat, lihakset ym. ovat merkityksettömiä, jokainen valitsee iästä riippumatta niiden suhteen mieltymystensä mukaan joka tapauksessa.

Aloittaja vaikuttaa aika naiivilta (kuten useimmat kommentoijatkin iästä tai sukupuolesta riippumatta) mutta jos nyt kuitenkin vastaisin hänen kysymykseensä.

Naisen kannattaa valita vanhempi mies siksi, että vanhemmalle miehelle nainen on ikuisesti nuori.

terv. yli viisikymppinen, jolla 13 vuotta nuorempi vaimo. Eikä mitään syytä vaihtaa sitä nuorempaan.

Ja nuoremmalle naiselle mies on ikuisesti vanha. Ei kovin hyvän kuuloinen diili.

Naiset elävät pidempään mutta ikääntyvät nopeammin. Tyypillisesti erilaisten "seksikkäin"-listojen miehet ovat keski-iältään huomattavasti vanhempia kun naiset. Joku George Clooney keikkuu listoilla edelleen, vaikka on jo 56-vuotias (hänen nykyinen, toinen vaimonsa muuten on 40 v ja synnytti viime vuonna perheeseen kaksoset)

Diilin hyvyys tai huonous paljastuu naiselle viimeistään siinä vaiheessa kun nelikymppisen naisen samanikäinen mies vaihtaa kymmenen vuotta nuorempaan. Siinä sitä sitten ollaan parin lapsen yhna ja sitä myöten ulkona parisuhdemarkkinoilta myös vanhempien miesten suhteen. Tarjolla on enää mielenterveystapauksia, alkoholistena ja niitä nuorukaisia jotka eivät ole juuri naista saaneetkaan.

Sen sijaan asiallisen vanhemman miehen alun perin valinneilla ei ole tätä murhetta. Minulle vaimoni on edelleen nuori ja kaunis, vaikka onkin jo neljänkympin kieppeissä, eikä minulla ole mitään halua vaihtaa nuorempaan. Monilla tutuillani joilla on itsensä ikäinen vaimo, sen sijaan on, jolleivät ole jo vaihtaneet.

Sivuhuomio:

Jostain syystä satavuotiaiden kohdalla alkaa miesten lukumäärä lähestyä naisten lukumäärää.

Vierailija
292/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo valitettavan paljon suomalaisista miehistä, tai ehkä miehistä yleensä, että he ovat menneet tällaisen keskenkasvuisen prinsessan ansaan ja yrittävät todistella seksuaalista vireyttään naiselle, joka käyttää tätä keskustelunaloitusta eräänlaisena leikkinä kaivaakseen esille sellaisia miehiä, joita nyt ei ainakaan ikinä haluaisi.

M36

293/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä5770 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä5770 kirjoitti:

Diilin hyvyys tai huonous paljastuu naiselle viimeistään siinä vaiheessa kun nelikymppisen naisen samanikäinen mies vaihtaa kymmenen vuotta nuorempaan. Siinä sitä sitten ollaan parin lapsen yhna ja sitä myöten ulkona parisuhdemarkkinoilta myös vanhempien miesten suhteen. Tarjolla on enää mielenterveystapauksia, alkoholistena ja niitä nuorukaisia jotka eivät ole juuri naista saaneetkaan.

Sen sijaan asiallisen vanhemman miehen alun perin valinneilla ei ole tätä murhetta. Minulle vaimoni on edelleen nuori ja kaunis, vaikka onkin jo neljänkympin kieppeissä, eikä minulla ole mitään halua vaihtaa nuorempaan. Monilla tutuillani joilla on itsensä ikäinen vaimo, sen sijaan on, jolleivät ole jo vaihtaneet.

Sivuhuomio:

Jostain syystä satavuotiaiden kohdalla alkaa miesten lukumäärä lähestyä naisten lukumäärää.

Äärettömän mielenkiintoista, relevanttia ja ajatuksia herättävää. Tällä on runsaasti vaikutusta keskusteluun 27-vuotiaisden ikäpreferensseistä.

Arvo Ylpöllä oli noin 30 vuotta nuorempi vaimo. Ollessaan yli 95-vuotias Ylppö halusi kerran pelata korttia ja juoda konjakkia pitkin yötä ystäviensä kanssa. Vaimo sanoi ettei tuossa iässä ole sopivaa valvoa öitä ja juoda alkoholia. Ylppö siihen ihmettelemään, että koska sitten, kun ei vielä yli 90-vuotiaanakaan saa valvoa ja juopotella mielensä mukaan.

Vierailija
294/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ikäisiäni ja nuorempiakin on tarjolla suhteeseen?

N27

Itse en alkaisi suhteeseen kanssasi. Olet liian nuori. Jotain rajaa sentään.

Yhden illan jutut on eri juttu, mutta suhteeseen pitää kummallakin olla jotain annettavaa sekä edes jotain yhteistä kokemuspohjaa. Sinulla on vielä niin paljon asioita edessä, että mene niitä kohti.

M41

Vierailija
295/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on helppoja! Niitä ei pidä muuta kun rakastaa!

- joo siinä se vaikeus on, kun sitä ei voi näytellä...

Vierailija
296/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu sää hakeen leipäs päälle voita.

Vierailija
297/331 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin edelleen jne. jne. jne......

Vierailija
298/331 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju. Joko ketjuun vastanneet miehet retostelevat omaisuudellaan tai haukkuvat ap:ta lapselliseksi kusipääksi tai vanhukseksi. :D

Vierailija
299/331 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin vaan pitäytymään noissa nuoremmissa. Ehkä joku niistä on komea eikä tiedä markkina-arvoansa ja tyytyy sinuun.

Vanhempi mies jolla on kaikki kunnossa eli komea varakas ym on jo huomannut ettei tarvitse tyytyä 27-vuotiaaseen ja vieläkin vähemmän sellaiseen joka vieläkin luulee olevansa priimaa tavaraa.

Vierailija
300/331 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen nyt on lähes aina todella huono valinta iästään huolimatta.