Noh sedät. Kertokaa yksikin hyvä syy miksi teidät pitäisi huolia suhteeseen
Kommentit (331)
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppinen mies ei ole enää mies. Ei sinne päinkään.
Alle nelikymppinen poika ei nimenomaan ole vielä mies. Ei sinne päinkään.
Se on sitten eri asia minkäikäinen mies/nainen seksuaalisesti ja muutenkin viehättää. Suurin osa naispuoleisista tutuistani jaksaa aina valittaa siitä, että monet miehet ovat 30-40 -vuotiainakin pääosin aika lapsellisia käytökseltään. Joidenkin mielestä mies ei koskaan "aikuistu".
Uli Völler kirjoitti:
Ei pidäkään. Elämän kiertokulku nyt on sellainen, että jos elää saa niin ikääntyy.
Ylipäänsä kannatan samanikäisiä pareja. Elämänvaihe olisi sama ja kriisit koettaisiin suunnilleen samaan aikaan. Aika pepusta olis jos ensiksi selvittäisiin miehen keski-iänkriisistä , niin sitten 10v päästä olisi naisen keski-iänkriisi.
Totta ja tämähän on juuri se pointti miksi täällä jaksetaan hämmästellä keski-ikäisten sovinististen radiojuontajien ja parikymppisten insabimbojen suhteita. Nimenomaan elämäntilanne ja toiveet tulevaisuuden suhteen (lapset jne) aiheuttavat suuremmat paineet suhteelle kuin ikäero.
Ai niin, tästä asiasta ei saanutkaan puhua ja tulihan Salekin juuri taas isäksi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppinen mies ei ole enää mies. Ei sinne päinkään.
Alle nelikymppinen poika ei nimenomaan ole vielä mies. Ei sinne päinkään.
Se on sitten eri asia minkäikäinen mies/nainen seksuaalisesti ja muutenkin viehättää. Suurin osa naispuoleisista tutuistani jaksaa aina valittaa siitä, että monet miehet ovat 30-40 -vuotiainakin pääosin aika lapsellisia käytökseltään. Joidenkin mielestä mies ei koskaan "aikuistu".
Kyllä nämä tapaukset ovat heikkolahjaisia. Normaaleja löytyy enemmistö. Vanhempi ikäpolvi on päässyt seulasta helpommin läpi, ja lähes debiilin tasoiset, seksuaalisesti häiriintyneet miehet saavat seikkailla vapaana yhteiskunnassamme.
Aapee on jo 27v,parasta ennen päiväys on tainnut jo mennä,sellua ja laardia alkaa löytymään,vauvakuume hikoiluttaa ja kauhulla odotat 30v rajan lähestyvän.
Istut jonkun jonnen kuppasessa biimerissä tai corollassa,mietit mistä saisit seuraavat vuokrarahat ja makaronia kaupasta.
Mulla on hyvä duuni,ei tarvitse rehkiä,uusi auto,mökki saimaalla,vene,ok-talo,ei velkaa,voin ostaa mitä huvittaa,reissata.
Elämä on aika helppoa ja rentoa.
Naiset kyllä haistavat elämässä pärjänneen ja oikeasti rumimpia saa hätistellä pois.
M kirjoitti:
Aapee on jo 27v,parasta ennen päiväys on tainnut jo mennä,sellua ja laardia alkaa löytymään,vauvakuume hikoiluttaa ja kauhulla odotat 30v rajan lähestyvän.
Istut jonkun jonnen kuppasessa biimerissä tai corollassa,mietit mistä saisit seuraavat vuokrarahat ja makaronia kaupasta.Mulla on hyvä duuni,ei tarvitse rehkiä,uusi auto,mökki saimaalla,vene,ok-talo,ei velkaa,voin ostaa mitä huvittaa,reissata.
Naiset kyllä haistavat elämässä pärjänneen ja oikeasti rumimpia saa hätistellä pois.
Mutta apukoulu jäi kesken koska et vieläkään osaa kirjoittaa ☹️
M kirjoitti:
Istut jonkun jonnen kuppasessa biimerissä tai corollassa,mietit mistä saisit seuraavat vuokrarahat ja makaronia kaupasta.Mulla on hyvä duuni,ei tarvitse rehkiä,uusi auto,mökki saimaalla,vene,ok-talo,ei velkaa,voin ostaa mitä huvittaa,reissata.
Semmosia satuja sepität :) ps. Vauva olis kamalin asia mitä elämääni voisi tulla.
Setämies on korrekti, ei kersku misuista jotka eittämättä kaatuu syliin.
Vierailija kirjoitti:
Galaktinen Sankari kirjoitti:
Paljastan ettei aloittajan kuvaus itsestään ihan pidä paikkaansa.
Mä oonkin hirveesti kuvaillu itteeni. :'D
Ja se vähäkään ei pidä paikkaansa.
Mielenkiintoista sinänsä.
Vierailija kirjoitti:
No kerros nyt mikä mun kertomas ei pidä paikkaansa? Se että olen 27? Se, että pidän setiä kuvottavina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerros nyt mikä mun kertomas ei pidä paikkaansa? Se että olen 27? Se, että pidän setiä kuvottavina?
Ihan itse voit selittää koko jutun.
Uli Völler kirjoitti:
Ei pidäkään. Elämän kiertokulku nyt on sellainen, että jos elää saa niin ikääntyy.
Ylipäänsä kannatan samanikäisiä pareja. Elämänvaihe olisi sama ja kriisit koettaisiin suunnilleen samaan aikaan. Aika pepusta olis jos ensiksi selvittäisiin miehen keski-iänkriisistä , niin sitten 10v päästä olisi naisen keski-iänkriisi.
Keskivertoa fiksummalla miehellä ei ole mitään kriisejä ja välttääkseen kaikki muidenkin kriisit, kannattaa ottaa ulkomaalainen ja reilusti nuorempi nainen. Oma vaimoni on nyt 35v, mutta näyttää parikymppiseltä ja on edelleen hyvin tyttömäinen päivänpaiste, vaikka aikuinen nainen onkin. Suomesta vastaavaa olisi lähes mahdoton löytää, koska täällä naiset ovat muutamia poikkeuksia lukuunottamatta katkeria hapannaamoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro nyt. :) ihan mielenkiinnosta tahdon tietää minä sä mua pidät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minä kertoisin sinulle mitään (varsinkin kun sen jo tiedät).
Voin halata sinua joka päivä, mutta seksiä en tarvitse, koska on muutakin. Naisten kanssa hienointa on puhuminen eri tavalla, kuin miesten kanssa.
Kokemus. Puuhasin nuorena hetken tädin kanssa ja meillä oli hauskaa.
Sen takia, koska olen kiltti ja kunnollinen mies. En ole koskaan käynyt baareissa, jätän ne suosiolla öykkärimiehille. Kunnioitan naista ja kysyn aina luvan ennen kuin toimin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nokun en tiedä. Kerro nyt.
LOL, oot itse jo 27v, eli VANHA. Itse 20v jäbä ja en koskis kaltaisees netissä vinkuvaan katkeraan vanhaan harppuun kepilläkään. Salty biaaaaatch!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nokun en tiedä. Kerro nyt.
Mutta sittenhän kaikki muutkin täällä tietäisivät.
Haha..sun ikäisenä olisin kysynyt ihan samaa. Tai no oikeastaan voisin kysyä vieläkin.