PV pisteiden kalorimaarat?
Eli mun pitais syoda noin 1500-1600kcal/pv laihtuakseni ja tykkaan painonvartioiden piste-systeemista...nyt kysynkin kuinka paljon on yksi piste kaloreissa? Pisteiden mukaan mun tulisi syoda 21(tai22 uuden tavan mukaan) pistetta/paiva ja aloin vain miettimaan nuita kaloreita....
Ja jos mun laihduttaakseni pitais pitaa kalorit noin 1000kcal vajeessa/paiva niin jos ma kulutankin esim 500ckal jumppaamalla, voinko sitte syoda vain 500ckal vahemman normaalikulutustarpeesta? Ettei siis menis ovariksi kuiten taa homma mulla...
Kiitos kaikille jotak viitsitte vastata...
Kommentit (4)
ei kannata miettiä kaloreita vaan on helpompi että laskee vain pisteitä.sun kannattaa mennä lähimpään painonvartijat ryhmään,jossa opastetaan liikutaakin ja miten se käytännössä onnistuu..tai www.painonvartijat.fi-sivuilla käy katsomassa..
Se käsinlaskukaavakinhan ruokien pistearvoksi pohjaa 60 kaloriin ja rasvaprosenttiin...
kaikille vastauksista, auttoi paljon. Olenkin enemman pisteilla, mutta yhtakkia aloin miettimaan tuota kalorijuttua...nytpa selvis.
mutta vastaan tässä äkkisiltään kun sen näin, että 1 piste on n. 50 kcal. Toivottavasti tästä oli apua :)