Pakeni kuin Persu Puhoksesta - kuka tekee lippalakit? Minä ostan!
Ha. Vellihousuja koko persusakki.
Tämäkin aloitus katoaa täältä pian, koska persuja ei saa moittia.
Kommentit (17)
MIkset itse tee? Miksi aina joku toinen?
"Pakeni kuin persu Puhokselta" mahtava idea! Tässäpä heille kunnon vaalislogan!
Onneksi nämä persut eivät olleet Raatteentiellä…
Jankkaus on merkki mielisairaudesta
Minä haluan sellaisen Puhos 3.4.2026 Kiitos! -t-paidan. Siinä voisi kuvituskuvana persut bussissa ostoskeskuksen edessä.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan sellaisen Puhos 3.4.2026 Kiitos! -t-paidan. Siinä voisi kuvituskuvana persut bussissa ostoskeskuksen edessä.
Siis 3.10.2026 piti kirjoittaa
Maksaako sossu oikeasti lippalakin?
Vierailija kirjoitti:
Kuka tekee?
Vassari taas ulkoistaa työn muille. Itse istuu kotona ja vetää huumeita.
Puolueista persuilla on eniten tuomioita huumeista. Kuten aina persu syyttää muita.
Luuletko että yksikään vasuri maksaisi itse lippiksestään, lol. Varaudu jakamaan noi ilmaiseksi.
Saako AP Kelalta tarpeeksi rahaa ostamiseen?
Tämä monta päivää jatkunut jankkaus kertoo, että PS osui oikeaa paikkaan tällä tempulla. Meni todella syvälle tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tekee?
Puolueista persuilla on eniten tuomioita huumeista. Kuten aina persu syyttää muita.
Yksikään persuministeri ei näytä järkänneen jauhobileitä tässä reilun 7 vuoden hallituskausien aikana. Toisin kuin media ja sanna. Ei myöskään tissibileitä kesärannassa. Eikä petteri edes notku aamuyöhön yökerhoissa eri tanssipartnerien kanssa.
Eipä sinänsä, jos olisi niin median möykkä aiheesta taitaisi kuulua andromedan galaksiin asti.
Vierailija kirjoitti:
Maksaako sossu oikeasti lippalakin?
Näin hyvään tarkoitukseen voin maksaakin. T. Sossu
Vierailija kirjoitti:
Tämä monta päivää jatkunut jankkaus kertoo, että PS osui oikeaa paikkaan tällä tempulla. Meni todella syvälle tunteisiin.
Ei. Ei osu tuurillakaan vaikka jättäisi tähtäämättä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, 3.10. osui nauruhermoon ja lujaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tekee?
Yksikään persuministeri ei näytä järkänneen jauhobileitä tässä reilun 7 vuoden hallituskausien aikana. Toisin kuin media ja sanna. Ei myöskään tissibileitä kesärannassa. Eikä petteri edes notku aamuyöhön yökerhoissa eri tanssipartnerien kanssa.
Eipä sinänsä, jos olisi niin median möykkä aiheesta taitaisi kuulua andromedan galaksiin asti.
Joo, Petteri on kännissä vain festareilla.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että yksikään vasuri maksaisi itse lippiksestään, lol. Varaudu jakamaan noi ilmaiseksi.
Joo, vasurit ovat köyhiä.
Kuka tekee?