Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten ikäkriteerit deittipalveluissa puistattavat

Vierailija
14.03.2018 |

Olen lapseton, päälle kolmekymppinen sinkku ja päätin lopultakin kokeilla nettiä. En kovin vakavissani, mutta katsoakseni, mitä sieltä voisi löytyä.

On todella tyypillistä, että nelikymppisen miehen ikähaitari on luokkaa 20-42. Eli unelmakumppani saa olla peräti 20 vuotta nuorempi, mutta vain pari vuotta vanhempi. Usein näillä miehillä on jo lapsia eivätkä halua lisää tai haluavat pysyä lapsettomina. Lisääntymishaaveetkaan eivät siis selitä ilmiötä.

Ovatko miehet todellakin
1) näin pinnallisia, ja
2) todellisuudesta irtautuneita?

Ihan tavallisen oloisista miehistä kyse. Tuntuu, että omanikäinen kelpaa ”nipin napin”, ja mieluummin otetaan tietysti reippaasti nuorempi. Itse saan yhteydenottoja eniten itseäni 10-20 vuotta vanhemmilta miehiltä.

Mikäpäs on oma kokemuksenne nettideittailusta? Voiko sieltä 35-vuotias nainen löytää mitään kunnollista? :)

Kommentit (313)

Vierailija
101/313 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekopyhää sanoisin.

Haluatko että aloitan naisten miesvaatimuksista? Aloitetaanko vaikka miehen pituudesta, ulkonäöstä, statuksesta, äänestä, hartioiden leveydestä, peniksen koosta, sosiaalisuudesta?

No niin, takaisin Ylilaudalle.

Ei saa palauttaa mammoja todellisuuteen. Se häiritsee uhriutumista

Ymmärtääkseni ne ovat miehet, jotka valittavat, etteivät saa viestejä. Palstatotuuden mukaan naiset saavat aina. Miksi me naiset siis uhriutuisimme?

Vierailija
102/313 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rupsahtaneet haahkat ei vaan kiinnosta.

Niin mutta miten rupsahtanut haahka voi odottaa että nuori nainen olisi kiinnostunut?

Realismia nyt vähän!

Mulla ainakin oli ikähaarukka 16-35v sivustoilla. En hakenut mitään tietynlaista suhdetta, kaikki kelpasi. Miksi en yrittäisi kaiken ikäisiä? Ei se ole multa mitään pois.

M33

On se sikäli, että monikaan kolmekymppinen tai edes yli kaksikymppinen ei kiinnostu miehestä, joka hakee teinejä. Mutta olen sitä mieltä, että sinun ehdottomasti kannattaa säilyttää tuo ikähaarukka. Kaikki voittavat juuri sen takia, että näkevät heti, kuinka nuoriin olisit valmis kajoamaan.

Enhän minä nyt kellekkään naiselle kertoisi, että olen harrastanut seksiä 16-vuotiaan teinin kanssa. Kuten en kerro sitäkään että olen käynyt maksullisissa.

M33

Jos sinulla on ikähaarukka alkaen 16-vuotiaista niin ei sinun tarvitse kertoa mitään, tuo ikähaarukka kertoo riittävästi. Mutta pidä se.

Ei sitä nää millään, ellei tule kotikoneeltani katsomaan hakujani :)

Ei mulla ole mitään pakkoa kertoa seksuaalihistoriastani tuleville naisille...

M33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/313 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta miten rupsahtanut haahka voi odottaa että nuori nainen olisi kiinnostunut?

Realismia nyt vähän!

Mulla ainakin oli ikähaarukka 16-35v sivustoilla. En hakenut mitään tietynlaista suhdetta, kaikki kelpasi. Miksi en yrittäisi kaiken ikäisiä? Ei se ole multa mitään pois.

M33

On se sikäli, että monikaan kolmekymppinen tai edes yli kaksikymppinen ei kiinnostu miehestä, joka hakee teinejä. Mutta olen sitä mieltä, että sinun ehdottomasti kannattaa säilyttää tuo ikähaarukka. Kaikki voittavat juuri sen takia, että näkevät heti, kuinka nuoriin olisit valmis kajoamaan.

Enhän minä nyt kellekkään naiselle kertoisi, että olen harrastanut seksiä 16-vuotiaan teinin kanssa. Kuten en kerro sitäkään että olen käynyt maksullisissa.

M33

Jos sinulla on ikähaarukka alkaen 16-vuotiaista niin ei sinun tarvitse kertoa mitään, tuo ikähaarukka kertoo riittävästi. Mutta pidä se.

M33

Okei, puhumme siis eri asioista. Minä luulin, että profiilissasi on ilmaistu, että haet 16-xx ikäistä naista. Mutta näin ei siis ollutkaan joten asia selvä.

Vierailija
104/313 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa etsiä, mitä huvittaa. Nuoremmissa ikäluokissa on enemmän miehiä kuin naisia. Ilmeisesti lisää vääristymä tuo se, että ulkomaille muuttaa enemmän naisia kuin miehiä. On siis aika epätodennäköistä, että se nuori nainen löytyy.

Vierailija
105/313 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Realismia nyt vähän!

M33

M33

M33

Okei, puhumme siis eri asioista. Minä luulin, että profiilissasi on ilmaistu, että haet 16-xx ikäistä naista. Mutta näin ei siis ollutkaan joten asia selvä.

Aa aivan, mun moka. Influenssa sekottanut pään :) Profiilissa oli 20-35v mikä näkyi muille.

M33

Vierailija
106/313 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen joskus ajatellut laittaa ihan huvikseni jonnekin deittisovellukseen hakuilmoituksen, ja siihen iäksi 52 vuotta. Ja haen sitten 18 - 22-vuotiasta miestä :D Katsoisin, minkä paskamyrskyn saisin niskaani. No mutta en minä varmaan jaksaisi lukea niitä tappouhkauksia ja muuta sontaa :D En ole asiantuntija tässä, kun en missään deittipalstalla ole, mutta jotenkin on tullut tunne, että miehillä tuo haarukka on tosiaan aika laaja varsinkin alarekisterin suuntaan, ja itseä vanhempaa naista ei haluta. Naisilla se taas taitaa olla maltillisempi, ja vähän iäkkäämpikin mies käy.

Vierailija
107/313 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen joskus ajatellut laittaa ihan huvikseni jonnekin deittisovellukseen hakuilmoituksen, ja siihen iäksi 52 vuotta. Ja haen sitten 18 - 22-vuotiasta miestä :D Katsoisin, minkä paskamyrskyn saisin niskaani. No mutta en minä varmaan jaksaisi lukea niitä tappouhkauksia ja muuta sontaa :D En ole asiantuntija tässä, kun en missään deittipalstalla ole, mutta jotenkin on tullut tunne, että miehillä tuo haarukka on tosiaan aika laaja varsinkin alarekisterin suuntaan, ja itseä vanhempaa naista ei haluta. Naisilla se taas taitaa olla maltillisempi, ja vähän iäkkäämpikin mies käy.

Ne 18-22 vuotiaat tarjoavat itseään, laitoit ikärajaksi mitä tahansa. Nimimerkillä "Tuore kokemus"

Vierailija
108/313 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellänikin oli ikähaarukka 20-50 ja olen kolmekymppinen nainen. Oma syy ikähaarukalle oli se, että en halunnut liian tarkasti rajata iän perusteella koska se ei paljon kerro ihmisestä. Netistä en kyllä löytänyt mitään hyvää. Pahaa mieltä sain rutkasti ja pettymyksiä. Lähipiirissäni on kyllä netistä toisensa löytäneitä onnellisia pariskuntia. Omaan elämääni ilmestyi sitten hyvä mies tuttavapiirin kautta. :)

Ero tuossa on se, että olet laittanut tilaa antavan ikähaarukan molempiin suuntiin. Eli sinulle iällä ei ollut väliä. Miehille sen sijaan kelpaa kyllä 20-30 vuotta nuorempi nainen, mutta jo omanikäisiä naisia katsellaan karsaasti ja sitä edes vähän ylittäviä naisia ei ikähaarukkaan oteta. 

Vierailija
109/313 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen suomi 24 aikani. tekstissä sanoin hakevani suunnilleen ikäistäni 30 vuotiasta , mutta ikähaitarin jätin 18-99 . ainoat viestit , jotka sain kysyivät miksi haet vanhaa mummoa :D

Vierailija
110/313 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomion olen tehnyt. Itse olen kolmekymppinen ja minua hieman kammoksutti, kun ikäisteni ja oman haarukkani mukaan max 10 vuotta vanhempien miesten ikähaarukan minimi oli vedetty 16 vuoden kohdalle. Jospa koettivat vain parantaa tärpin mahdollisuutta, mutta aika kuvottavalta tuntui.

Vierailija
111/313 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä olis ikävaatimus hän; 36v, kumppani 34-42v. kysyin. Ollaan samanikäisiä.

Vierailija
112/313 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista haitaria käyttävästä miehestä saa kunnon puolisoa.

Vierailija
113/313 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin oman puolisoni nettideittien kautta. Mulle tuo ikähaitari jonka mies ilmoittaa oli yksi tärkeä asia, jonka tsekkasin profiilista. Mulla ikähaitari oli aika laaja, +/- 10 vuotta omasta iästä. Yhteydenottajista raakkasin heti pois ne miehet, jotka olivat ilmoittaneet naiselle maksimiäksi oman ikänsä mutta skaala toiseen suuntaan oli laajempi.

Puolisollani haitari oli paljon rajatumpi kuin mulla. Haki selkeästi vain noin ikäistään (+/- 2 vuotta ).

Vierailija
114/313 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ottaa akkoja pattiin, kun iän myötä keikahtaa vaaka toiseen suuntaan ja miehillä on valinnanvaraa :D

Kannattais hommata se toimiva parisuhde vielä nuorena eikä hyppiä sängystä sänkyyn ja itkeä vanhana akkana ku ei kelpaa.

Tämähän koskee vain varakkaita, poikkeuksellisen hyvännäköisiä tai julkisuuden henkilöitä, ei siis sinua.

Vierailija
115/313 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ikäkysymys ei vaivaa kuin paria hassua ilmeisen vahaa mammaa. Muille ei sillä ole merkitystä kunhan kemiat mätsää.

Vierailija
116/313 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan hyvä, että laitetaan juuri sekä ikähaarukka, mitä haetaan. Jos miehiä kiinnostaa nuoremmat naiset, siitä vaan. Ei puistata yhtään, kukin elää tavallaan.

Paljon on kyllä nuoria miehiä, joita kiinnostaa vanhemmat naiset. Saan paljon viestejä nuoremmilta tai sitten vastaasti yli 15 vuotta vanhemmilta miehiltä. 

N48

Vierailija
117/313 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ottaa akkoja pattiin, kun iän myötä keikahtaa vaaka toiseen suuntaan ja miehillä on valinnanvaraa :D

Kannattais hommata se toimiva parisuhde vielä nuorena eikä hyppiä sängystä sänkyyn ja itkeä vanhana akkana ku ei kelpaa.

Tämähän on juuri se asian ydin. Eipä kiinnosta suhde jonkun yksinhuoltajan tai 30-v muijan kanssa kun tietää että se sama akka oli parikymppisenä todennäköisesti sellainen nirppanokka että en varmaan olisi kelvannut. Nyt sitten kun olen varakas ja vielä hyvässä kunnossa niin käyn vaan ulkomailla panemassa nuoria tyttöjä sen sijaan että tyytyisin perhe-elämään ikäiseni naisen kanssa suomessa.

Onhan tuo tavallaan totta. Kyllä mielestäni naiset rupsahtavat nopeammin kuin miehet, ja biologinen kello on totta. Itse olen elämäni kunnossa. Olisi vaikeaa kuvitella suhdetta yli 40-vuotiaan kanssa.

m43

Vierailija
118/313 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on juuri se asian ydin. Eipä kiinnosta suhde jonkun yksinhuoltajan tai 30-v muijan kanssa kun tietää että se sama akka oli parikymppisenä todennäköisesti sellainen nirppanokka että en varmaan olisi kelvannut. Nyt sitten kun olen varakas ja vielä hyvässä kunnossa niin käyn vaan ulkomailla panemassa nuoria tyttöjä sen sijaan että tyytyisin perhe-elämään ikäiseni naisen kanssa suomessa.

Ei tuollainen idiootti kelpaa minulle vieläkään, vaikka yli 30 olenkin:D kyllä ihan eri tason miehiä on jonossa kuin sinä, myös rikkaita ja oikeasti hyvässä kunnossa olevia.

Vierailija
119/313 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo tavallaan totta. Kyllä mielestäni naiset rupsahtavat nopeammin kuin miehet, ja biologinen kello on totta. Itse olen elämäni kunnossa. Olisi vaikeaa kuvitella suhdetta yli 40-vuotiaan kanssa.

m43

Mä oon hieman toista mieltä. Paljon näkee yli neljäkymppisiä kauniita naisia, mutta yli neljäkymppisiä komeita miehiä ei koskaan. Ehkä ikäisekseen ovat komeita ja ikäistensä naisten mieleen, mutta näin nuorempana naisena yli kolmekymppiset miehet eivät viehätä alkuunkaan. Pää kääntyy lähinnä 20-25-vuotiaiden miesten kohdalla.

N27

Vierailija
120/313 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te sitten kaikki äänestätte Sauli Niinistöä? Oikein kuorossa ylistätte täällä Salea ja Jenniä vaikka jenni on 29 vuotta nuorempi. Hyi mikä sika se Sauli on. Vai mitä?

Minä äänestin Saulia, koska mielestäni hän on suoriutunut presidentin tehtävistä hyvin. Yksityishenkilönä minun ei häntä tarvitsekaan arvostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi