Miksi jopa kolmikymppisten miesten on nykyisin niin vaikea hyväksyä se, että naisella on lapsia ennestään?
Luulisi tuossa iässä jo ymmärtävän, että sitä elettyä elämää on takana itse kullakin.
Kommentit (251)
No suoraan sanottuna ei munkaan ihannemies ole sellainen, jolla olisi ennestään lapsia. Siitäkin huolimatta, että mulla on lapsia myös. Ei kiinnosta muiden pentujen hoitaminen. Sad but true.
Vierailija kirjoitti:
Ööhh miksi miehen joka ei kelvannut sulle nuoruudessa pitäisi alkaa kasvattamaan sun paha poika luuserin lapsia?
Ööhh, se on oma valinta kun se nuoruudessa kelvannut paha poika luuseri kuolee? Tai pettää?
Enpä nyt tiedä. Kun on lukenut täällä foorumilla äitipuolien kirjoituksia niin tulee kyllä harvinaisen selväksi, että harva nainenkaan hyväksyy miehen vanhoja lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööhh miksi miehen joka ei kelvannut sulle nuoruudessa pitäisi alkaa kasvattamaan sun paha poika luuserin lapsia?
Ööhh, se on oma valinta kun se nuoruudessa kelvannut paha poika luuseri kuolee? Tai pettää?
monen yh mamman puolisot ovat kuolleet? Pettäjän taas on ihan itse valinnut parisuhteeseen.
Se vain todellakin on niin, että ettei toisten lasten elättäminen ja kasvattaminen tunnu kenestäkään mukavalta ajatukselta. Miksi joku lapseton sillä tavoin pilaisi omaa elämäänsä? En kuuna päivänä suostuisi moiseen.
Koska en halua enää ikinä osaksi uusperhekuviota, kun olen sellaisesta jo 18v täytettyäni päässyt eroon. En pidä sellaista terveenä kellekään osapuolelle.
Jos miehellä taas on lapsia vähän siellä sun täällä, on minullakin korkea riski päätyä kusetetuksi yksinhuoltajaksi. En todellakaan ottaisi miestä, jolla samanlaista historiaa kuin Minkkisellä.
Haluan, että minulla ja tulevalla miehelläni on vain yhteiset lapsemme, joille molemmat annamme kaikkemme. Ennestään olevat sisarpuolet vievät pois vanhemman resursseja, vaikka niitä koittaa kuinka tasaisesti jakaa.
Vierailija kirjoitti:
No suoraan sanottuna ei munkaan ihannemies ole sellainen, jolla olisi ennestään lapsia. Siitäkin huolimatta, että mulla on lapsia myös. Ei kiinnosta muiden pentujen hoitaminen. Sad but true.
Mulla on vähän sama. Syynä on se, että miehen ex kumppanit ovat joskus hivenen hankalia, jos mies on totaali yh, on tilanne eri ja lapsi kuuluu perheeseen ihan eri tavalla kuin joka toinen vklp/jokatoinen viikko. Silloin ei tarvitse miettiä niin tarkkaan kaikkia loma-asioita, miten ollaan tasapuolisia kaikille lapsille ym.
Toinen on myös se, että pelkäisin osaanko kohdella sitä toista lasta tasapuolisesti ja yhtä reilusti kuin omiani. En haluaisi olla mikään paha äitipuoli vaan pyrkiä siihen tasapuolisuuteen kaikkien kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi tuossa iässä jo ymmärtävän, että sitä elettyä elämää on takana itse kullakin.
Elettyä elämää sitä on itselläkin vaikka ei ole lapsia ja ikää on 45v.
Asiaan. En tiedä. Moni jopa sellainen mies millä itsellään on lapsia, vaatii että naisella ei saa olla. Tätä en käsitä. Logiikka? Itselläni tosiaan ei ole (vela olen), mutta olen kyllä huolinut miehen jolla on lapsia, kunhan eivät ole ihan pieniä, sillä minusta ei ole mihinkään pikkulapsiarkeen. Isommat ok, jos eivät ole ihan riiviöitä ;)
Ymmärrän kuitenkin jos 30+v lapseton mies vaatii ettei naisellakaan niitä ole. Tosin kolmekymppiselle naiselle voi tulla vielä vauvakuume!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä teit valinnan. Sinä valitsit panomiehen tai sekakäyttäjän. Ei kelvannut se vähän ujo painonnostajapoika sulle. Halusit pahan pojan jolla kädessä tribaaleja ja kuolemankuvia.
Jos ihminen on elänyt fiksusti, hänellä ei alle kolmekymppisenä vielä ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
monen yh mamman puolisot ovat kuolleet? Pettäjän taas on ihan itse valinnut parisuhteeseen.
Missäänhän ei lukenut, että kuinka monesta on kyse. Näitäkin tapauksia on. Liikenneonnettomuutta, syöpää, sairautta jne.
Mistä näet pettämisen ennalta? Mistä saisi kristallipalloja, sinulla ilmeisesti sellainen on.
On myös paljon monia muita syitä, jotka eivät aina ole naisen vika. Toki eroja tapahtuu myös naisen aloitteesta. Ja ihan vain siksi, että haluaa kokea muutakin, en sitä kiistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäänhän ei lukenut, että kuinka monesta on kyse. Näitäkin tapauksia on. Liikenneonnettomuutta, syöpää, sairautta jne.
Mistä näet pettämisen ennalta? Mistä saisi kristallipalloja, sinulla ilmeisesti sellainen on.
On myös paljon monia muita syitä, jotka eivät aina ole naisen vika. Toki eroja tapahtuu myös naisen aloitteesta. Ja ihan vain siksi, että haluaa kokea muutakin, en sitä kiistä.
"myös naisten aloitteesta" yli 70% eroista on naisten aloitteesta.
Monet kolmekymppiset miehet ovat vielä neitsyitä tai lähes kokemattomia. Eivät ole valmiita uusperhe-elämään, jolloin kuvioissa on vielä mahdollisesti joku viekkaasti virnistelevä ex-mies.
Näillä miehillä biologinen kulli tikittää ja pitäisi saada 10 vuotta nuorempaa (mieluiten monta erilaista) ennen kuin voi kuvitella betoninharmaata vakiutumista.
Naisille seikkailut ovat itsestäänselvyys murrosiän alkaessa.
Turha itkeä täällä ja syyllistää lapsettomia sinkkuja.
Kannattaa valita lastensa toisen vanhemman huolella, ajatuksella, ajan kanssa, eikä tehdä lapsia kuolevaa suhdetta korjaamaan tai dokailevaa miestä rauhoittamaan. Minä olin sellainen lapsi, jolla oli harteillaan raskas taakka: pitää vanhemmat yhdessä. No, epäonnistuin tehtävässäni ja lopulta kumpikaan vanhempi ei halunnut MINUA ja uutta perhettä perustaessa vanhempani vuorotellen heittelivät minua asumaan toisilleen, kunnes mummoni puuttui peliin ja otti minut luokseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä teit valinnan. Sinä valitsit panomiehen tai sekakäyttäjän. Ei kelvannut se vähän ujo painonnostajapoika sulle. Halusit pahan pojan jolla kädessä tribaaleja ja kuolemankuvia.
Oletko todella noin tyhmä? Myös ne nuorena ujot nörttimiehet voivat muuttua ja pettää.. Tai päihteettömät alkaa käyttää päihteitä jne..
Ja ehei, minua ei ole petetty, eikä mieheni ole mikään sekakäyttäjä, joten turhaan puhuttelet minua.
Minä olen hyväksynyt vaimoni aiemman seksuaalihistorian ja hänen aiemmista suhteistaan peräisin olevat lapsensa. Onhan meillä kaikilla historiaa, eikä ketään voi omistaa.
Se vähän häiritsee, että vaimoni lapset eivät oikein sulata tätä meidän uusperhekuviota, vanhin "poikani" jaksaa muistuttaa minua jatkuvasti siitä, miten hänen ei tarvitse totella minua, koska en ole hänen oikea isänsä jne.
Lisäksi vaimoni aiemmat renttumiehet käyvät säännöllisin väliajoin vittuilemassa minulle täällä meidän Älvärissämme. Tuntuu erityisen pahalta, kun eräskin hamppari kourii vaimoani intiimeistä paikoista, virnuilee ja kysyy minulta: "Miltäs ne mun mällit maistuu?". Lisäksi hän ei lähde pois täältä meiltä pakottamallakaan, vaan istuu sohvallemme, kaivelee muniansa ja syö jääkaappimme tyhjäksi.
Oi-voi-voi... :(
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Monet kolmekymppiset miehet ovat vielä neitsyitä tai lähes kokemattomia. Eivät ole valmiita uusperhe-elämään, jolloin kuvioissa on vielä mahdollisesti joku viekkaasti virnistelevä ex-mies.
Näillä miehillä biologinen kulli tikittää ja pitäisi saada 10 vuotta nuorempaa (mieluiten monta erilaista) ennen kuin voi kuvitella betoninharmaata vakiutumista.
Naisille seikkailut ovat itsestäänselvyys murrosiän alkaessa.
No tuskin nyt kovin moni 30v mies on neitsyt enään... :)
mieluummin yksin kuin epätyydyttävässä suhteessa.