Oletteko koskaan miettineet että miksei kuninkaallisilla koskaan ole kehitysvammaisia lapsia?
Itse olen miettinyt, että en ole nähnyt yhdessäkään kuningasperheessä erityislasta.
Käyvätkö tarkat seulat läpi ja sitten abortti jos näkyy jotain poikkeavuutta vai mistä johtuu että kaikilla on vain terveitä muksuja?
Kommentit (464)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ne kaikki elävät ihan älyttömän vanhoiksi.
Onkohan niillä jotain ihme hoitoja saatavilla mitä tavallisille pulliaisille ei anneta.Mä mietin eilen ihan tätä samaa kun kattelin Elizabethin köpsöttelevän kirkkoon omin jaloin. Kävi mielessä että onkohan olemassa lääkkeitä mistä tavalliset pulliaiset ei tiedä mitään.
Riittää se että pysyy laihana. Eipä tule mieleen yhtään lihavaa kuninkaallista.
Vierailija kirjoitti:
Mustalaisillakaan ei näy vammaisia lapsia. Mitähän niille tapahtuu?
On heitä. Hempan Pumppu tulee heti mieleen, kun tällaisia miettii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan niillä jotain ihme hoitoja saatavilla mitä tavallisille pulliaisille ei anneta.Mä mietin eilen ihan tätä samaa kun kattelin Elizabethin köpsöttelevän kirkkoon omin jaloin. Kävi mielessä että onkohan olemassa lääkkeitä mistä tavalliset pulliaiset ei tiedä mitään.
No esim Luxembourgin Maria Teresa on aika pönäkkä. AV-tasolla tietty sutjakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Estelle ei kuitenkaan ole ruotsalaisten hallitsijijoiden antama nimi vaan amerikkalaisen sukuun naidun naisen nimi.
Suvusta kuitenkin, ei ollut nuorenparin "keksintö" vailla historiallista taustaa.
Enpä osaa ajatella, että esimerkiksi setäni vaimon nimi olisi minun suvustani.
Et olekaan kuninkaallinen.
Kuninkaalliset ovat kuninkaita jumalan armosta. Siihen perustuu heidän asemansa. Onhan se komeaa katseltavaa jos ei mieti moraalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos historian katsotaan, niin onhan niitä. Toki aikojen kuluessa näistä on vaiettu.
Tulipa mieleen myös yksi hiljattain valittu presidentti, jolla on Asperger-lapsi. Sitäkään ei tunnusteta julkisesti.
Kuka?????
Youtubessa on sellanen video kun Barron Trump might be autistic. Katso jos haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Estelle ei kuitenkaan ole ruotsalaisten hallitsijijoiden antama nimi vaan amerikkalaisen sukuun naidun naisen nimi.
Suvusta kuitenkin, ei ollut nuorenparin "keksintö" vailla historiallista taustaa.
Enpä osaa ajatella, että esimerkiksi setäni vaimon nimi olisi minun suvustani.
Et olekaan kuninkaallinen.
No en. Se on yhteistä mulla ja Estelle-tädillä. Eli ehkä minunkin mukaani joskus nimetään prinsessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisabethin äiti eli 102 vuotiaaksi, mutta isänsä kuoli jo 70 vuotiaana. Elisabethin sisko kuoli 67 vuotiaana. Ei ne kaikki elä vanhoiksi.
Normi-ihminen kuolisi viimeistään viisikymppisenä jos käyttäisi viinaa ja tupakkia noiden mainittujen henkilöiden lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta senkin edestä nuorena kuolleita laiheliinejä.
Raskautta piilotellaan niin pitkään, että on varmistuttu lapsen terveydestä. Jos sikiö on sairas tai vammainen, niin se abortoidaan, ja uutta matoa koukkuun. Veikkaan myös että heillä on käytössään enemmän seulontavaihtoehtoja, ja tarkempia tutkimuksia kuin tavan tallaajalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule mieleen muita kun tämä Britannian prinssi John. Tosin yli sata vuotta sitten jo kuoli tämä poika.
Hänellä taisi olla vaikea epilepsia.
Nykypäivänä ei tule yhtäkään vastaavaa tapausta mieleen.
Madeleinen tyttärellä tosin taitaa olla adhd, mutta se ei tee hänestä vielä erityislasta.
Mistä olet löytänyt tietoa että Madeleinen tytöllä adhd?
Se on sama juttu kun kuninkaallisten synnytysten kerrotaan aina menneen hyvin, ikinä ei ole mitään komplikaatioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salaliitto!!!
Oikeesti: jos olisi olemassa ikuisen nuoruuden tai edes pitkän iän takaava lääke, lääkefirma tekisi sillä miljardeja. Luuletko että sitä pidettäisiin piilossa muutamaa kuninkaallista varten?
Olen pohtinut kyllä sitä kun esim Vickanilla oli ”pitkä” väli esikoisen ja toisen välillä, niin olisiko välissä ollutkin erityisraskaus tai raskauksia ja ne sitten hoideltiin hiljaisuudessa. Eihän noita julkisesti puida.
Luki-häiriö ei tee vielä kenestäkään erityislasta, ei edes Ruotsin kuninkaallisista. Victorialla on lisäksi heikko kasvomuisti, mutta sekään ei tee hänestä vammaista.
Todennäköisesti ennen on voinut olla vammaisia lapsia kuninkaallisissakin perheissä, mutta silloin eivät juorut tai tiedot juurikaan levinneet tavan kansan keskuuteen eli nämä erityislapset voitiin sulkea johonkin syrjäiseen linnaan palveluskunnan kanssa tai sitten hoitolaitokseen. Raskausuutisetkaan eivät levinneet kulovalkean tavoin kuten nykyään. Kuningatar esim. saattoi ensin kärsiä flunssasta, mikä kerrottiin alamaisille, ja sitten hän saattoi lähteä viettämään lomaa johonkin muuhun linnaan. Kun lapsi sitten syntyi, se tarkastettiin, ja jos se oli kaikin puolin kunnossa, niin kansalle kerrottiin prinssin tai prinsessan syntymästä. Jos taas vauva oli ns. epäkelpo, siitä vaiettiin ja henkilökunnankin suu tukittiin. Nykyään tieto leviää nopeasti ja monella sosiaalisten palstojen lukijoilla ei ole minkäänlaista lähdekriittistä suhdetta lukemaansa, vaan he uskovat kaiken, mitä kirjoitetaan. Surullista, mutta totta.
Nikolai II:n pojalla Alekseilla oli verenvuototauti, eli nykylääketieteen mukaan vammainen.
Vierailija kirjoitti:
Olen pohtinut kyllä sitä kun esim Vickanilla oli ”pitkä” väli esikoisen ja toisen välillä, niin olisiko välissä ollutkin erityisraskaus tai raskauksia ja ne sitten hoideltiin hiljaisuudessa. Eihän noita julkisesti puida.
Ei vaan todennäkösesti hedelmättömyyshoitoja.
Vierailija kirjoitti:
Nikolai II:n pojalla Alekseilla oli verenvuototauti, eli nykylääketieteen mukaan vammainen.
Eikö Rasputin just ton sairauden varjolla saanut jalansijaa hovista? Oli heidän henkilääkärinä ja pojan äiti uskoi että Rasputin on suunilleen ainoa joka pystyy auttamaan poikaa?
Syntyihän kuningatar Julianan nuorin lapsi sokeana. Belgian kuninkaan neljästä lapsesta nuoremalla pojalla on oppimisvaikeuksia. Hän käy erityiskoulua.
Elisabethin äiti eli 102 vuotiaaksi, mutta isänsä kuoli jo 70 vuotiaana. Elisabethin sisko kuoli 67 vuotiaana. Ei ne kaikki elä vanhoiksi.