Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiäitille tulossa ero

Vierailija
10.07.2026 |

Otsikko kertoo, lapsemme ovat 1v ja reilu 2v. Olen ollut melkein 3 vuotta kotona lasten kanssa. Pienillä rahoillani olen maksanut opnintolainaa, ostanut silloin tällöin vaippoja, vaatteita ja ruokaa lapsille.

En saa lapsilisää, se menee miehelle.

En tiedä mitä ihmettä teen, olen aivan shokissa. Minulla ei ole rahaa edes vuokraan, saati sitten edes takuu vuokraan

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt oli kyllä huono yritelmä.

Vierailija
2/23 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieslapselle lapsilisät, sehän on ihan loogista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita kelaan maanantaina ja kysy mihin oot oikeutettu!

Vierailija
4/23 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet asumistukihakemuksen kun muutat erilleen. Joko mies hoitaa lapset itse, tai taloudelliset asiat katsotaan uusiksi. Olisiko sinulla joku läheinen, joka selittäisi nämä sinulle. 

Vierailija
5/23 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi näitä uusavunnottomia, jotka eivät osaa raha-asioitaan hoitaa ja menee vielä lisääntymään.

Vierailija
6/23 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.o. kotiäidille, ei ...äitille.

Vierailija
7/23 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelaan ja sossuun heti. Hankit itsellesi asunnon ja muutat siihen. Lapset jätät miehelle.

Vierailija
8/23 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä.😂🤣

Vierailija
9/23 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi näitä uusavunnottomia, jotka eivät osaa raha-asioitaan hoitaa ja menee vielä lisääntymään.

Siinä meillä toinen uusavunnoton kun et osaa edes suomea kirjoittaa. Millainen uuvatti mahtoi äitisikin olla.

Vierailija
10/23 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä meillä toinen uusavunnoton kun et osaa edes suomea kirjoittaa. Millainen uuvatti mahtoi äitisikin olla.

"uusavunnoton"

Ihan oikeasti, sinä arvostelet muita?

Vierailija
11/23 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä aloitus on totta, niin ensimmäinen suunta on kunnan oikeusaputoimisto. Varattomana sen palvelut ovat aika lailla ilmaisia. Tämän jälkeen sosiaalitoimistoon yhteydenotto.

Ja kyllä tällaisiakin parisuhteita löytyy, jossa lapsilisät on sovittu menevän miehelle...

Vierailija
12/23 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tietenkin osallistuu kustannuksiin ihan tasavertaisesti, kun teillä yhteisiä lapsiakin on. 

Vierailija
13/23 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsippä ensin itsellesi työpaikka ja lapsille hoitopaikka. 

Vierailija
14/23 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rustaa #metoo sepite, se auttaa suuresti akuuttiin rahapulaan eikä mies pääse linnasta sinua häiritsemään 2-6 vuoteen, riippuen sepitteesi lennokkuudesta.

Vierailija
15/23 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on meillä maksanut kaikki laskut sillä välin kun olen ollut kotona. Olen niin kauan kotona ollut, ja tämän vuoden alussa omat säästöt ovat huvenneet 

-ap

Vierailija
16/23 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on meillä maksanut kaikki laskut sillä välin kun olen ollut kotona. Olen niin kauan kotona ollut, ja tämän vuoden alussa omat säästöt ovat huvenneet 

-ap

Naislapsi ei viitsinyt maksaa mitään itse

Vierailija
17/23 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Maksoin 1,5v vuokraa, korviketta, vaippoja, vaatteet, laskuja ja ruokaa kaikille. Eli, kyllä olen korteni kekoon kantanut...

-ap

Vierailija
18/23 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se mies alle 17-vuotias lapsi, vai miksi sille menee lapsilisät?

Vierailija
19/23 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Maksoin 1,5v vuokraa, korviketta, vaippoja, vaatteet, laskuja ja ruokaa kaikille. Eli, kyllä olen korteni kekoon kantanut...

-ap

1,5v  vuoden vuokra laskettuna ekan lapsen syntymästä. Samalla 2x vaikeaa raskautta ja viimeisessä vaikea palautuminen 

-ap

Vierailija
20/23 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä avioehto? Jos ei niin sinä pääset jopa rikastumaan. Ero on parasta mitä sinulle voi tapahtua, koska toi viritelmä missä nyt olet niin, että sulla ei ole edes omia rahoja, on pohjanoteeraus. Kun pääset tuosta tilanteesta yli, voit opetella tulemaan omillasi toimeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi