Tori.fi myyjät jotka ei vastaa.
Alkaa jo vituttamaan tälläset.
Mikä ihme siinä on että jos tuote on myynnissä niin ei voi vastata jos joku on halukas ostamaan.
Tarjosin samaa hintaa kun pyynti. Ei vastausta. Viikko etiä päin ja edelleen on tuote myynnissä?
Torissa pitäis olla joku sääntö että jokaiseen viestiin on vastattava.
Vituttaa jäädä odottelemaan viikkotolkulla että "enpäs osta tätä tuotetta alennuksesta kaupasta kun torissa joku myy vielä halvemmalla" Sitten odotat viikon ja ale loppuu, ei vastausta.
Kommentit (119)
sitten on näitä ostajia - ja näitä riittää - jotka innoissaan kyselevät onko tämä ja tämä vielä myynnissä, ja sitten kun sanon että on kyllä, niin eivät vastaa mitään! ja näkee selkeästi tuon uuden tori-viestipalvelun kautta, että ovat nähneet viestini.
joskus pääsee jo siihen asti että sovitaan noutoajasta, ja sitten ei taas kuulu ostajasta mitään! vielä jotenkin voin ymmärtää sen, että ei sitten pääsekään tai haluakaan ostaa (pitäisi ajatella ennen viestin laittamista tuota), mutta että ei ole rohkeutta sanoa sitä "että sori en pääsekään" tms. ollaan vaan mykkinä ja annetaan itsestä idiottimainen kuva (= ja näitä siis torilla riittää! en tiedä mikä riivaa)
Vierailija kirjoitti:
Joo,jotkut käyttäytyy tosi omituisesti siellä. Ymmärrän sen ettei vastata jos tuote meni jo,mutta se on vähän outoa että tulee tuntikausien tai päivän päästä viesti viesti "meni jo". Jotkut unohtaa itse poistaa ilmoituksensa ja sitten ärtyvät tai suuttuvat kun joku siihen vastaa.
Tuntikausien tai päivän päästä? Sehän on ihan normaali aika. Eivät kaikki päivystä sähköpostia.
"Eivät kaikki päivystä sähköpostia."
Haloo, sähköpostihan tulee luuriin. Samoin kuin tori-viestit. Mitä päivystämistä siinä on, jos lukee sähköpostiviestin esimerkiksi ratikassa tai kahvilassa? Millä planeetalla täällä päivystetään?
Vierailija kirjoitti:
Miten niin muka ei osata poistaa ilmoituksia? Samassa paikassa se poistetaan kun lisätäänkin.
Vittu miten idiootteja osaa olla suomalaiset.
Taas yksi syy käyttää huutonettiä, missä tavara ostetaan nappia painamalla ja se merkataan myydyksi.
Vierailija kirjoitti:
Haloo, sähköpostihan tulee luuriin. Samoin kuin tori-viestit. Mitä päivystämistä siinä on, jos lukee sähköpostiviestin esimerkiksi ratikassa tai kahvilassa? Millä planeetalla täällä päivystetään?
Ei kaikilla ole älypuhelinta. Minulla esim. ei ole ja ikää alle 30 v.
Luen sähköpostit kannettavalla tietokoneella noin 1-2 kertaa päivässä. Jos joku ostaja on ottanut yhteyttä, seuraan postiani sitten tietty vähän useammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikilla ole älypuhelinta. Minulla esim. ei ole ja ikää alle 30 v.
Luen sähköpostit kannettavalla tietokoneella noin 1-2 kertaa päivässä. Jos joku ostaja on ottanut yhteyttä, seuraan postiani sitten tietty vähän useammin.
Itselläni on älypuhelin, mutten käytä Torin sovellusta enkä sähköpostia muuten kuin tietokoneella. On paljon kätempää hoitaa asiat koneella sitten kun on aikaa, kun ei tule istuskeltua ratikassa eikä kahvilassa lorvimassa.
Tuos on syyt miksi tori myyjät eivät vasta viestehin nittä on monta syytä mutta yksi syy mitä minä olen huomannut kun on ollut ovela myyjä on se että jos on suuri kysyntä myyjä jättä vastaamatta ja poista ilmoituksen ja sen jälken laitta uudellen myyntin mutta korkeammalla hinnalla :(
Minä en vastaa ostajille, jotka kysyvät asioista joihin on jo vastattu infossa.
Esim. että onnistuuko postitus, vaikka myynti-ilmoituksessa on klikattuna "vain nouto" -vaihtoehto!
Näitä on todella paljon!!!
Suomalaiset tori myyjät on ihan peestä nouto ainoa vaihtoehto ja sähköposti ainoa vaihtoehto mihin ei sitten vastataan kun on nimetön mutta eikö saa olla nimetön kyllä henkilöllisyys paljastu jos tule dili :(
Kyllä nyt myyjällä pitä olla vähintäänkin puhelin numeroa haluan keskustella henkilökohtaisesti myyjän kanssa ennen kun ostan herättä luottamusta samalla tavalla kun face to face toi pelkkä viesti tuntu vähän että myyjällä on jotain salattava eli niin kun että hän jotenkin yrittä huijata ja jos tavara on myyty mutta ilmoitus ei ole poistettu sen takia että ostaja ei ole noutannut tavaran niin silloin myyjä ei ollekan raski vastatta viestehin niin silloin tunte itsensä todella petetyksi kaveri joka halua tehdä nopea dilliä ei ollekan huomioi ne missä on pelkästään viesti vaihtoehtona ja minä olen samanlainen silloin kun sama tavara löyty myös sellaisessa ilmoituksessa missä on myös puhelin numeroa harvoin jos on hyvä tarjous laittan viestiä mutta harvoin ne sihen jos on iso paikkakunta niin myyjä vasta sille ensimmäiselle joka tavaran osta ja sitten ei muille raski vastatta eli iso paikkakunta ja pelkästän viesti vaihtoehtona on yhtäläistä kun se että viestin ei vastatta sen tiedän kokemuksesta sen takia yrittän etsiä sellaisia ilmoituksia missä on puhelin numeroa harvoin lähetän viestejä.
Jotkut suostu postitta vaikka luke nouto jos ne saa tietä että maksa etu käteen sekä tavara että postimaksu tilille varsinkin jos tavara mahtu pahvi laatikkoon :)
Niin saahan sittä kysyä vaikka ilmoituksessa luke nouto jotkut eivät tietenkään suostu postitta mutta sitten ei tuu diliä :(
Omituisin on mielestäni ehkä se, että myyjä vastaa kyselyyn joskus viikon päästä, että tavara meni jo. Mutta myynti-ilmoitus on Torissa vielä kuukauden päästäkin.
Sitten on nämä ilmoitukset, joissa lukee otsikossa MYYTY. Miksi ihmeessä? Eikö samalla vaivalla olisi voinut ilmoituksen poistaa?
Olen tehnyt Toriin ilmoituksia vanhempieni puolesta ja ilmoituksiin olen lisännyt tekstin "yhteydenotot vain puhelimitse". Vanhempani eivät käytä sähköpostia kuin kerran tai kaksi vuodessa. Selkeästä lauseesta huolimatta kyselyjä tulee sähköpostiin. Vanhempani ihmettelevät, että kun halpa tavara ei kelpaa, kun ei tule soittoja ja kiinnostunut ihmettelee, kun vastausta ei tule. Lukekaa ne myyjän toiveet esim. yhteydenottotavoista!
Itse en enää myy torissa mitään. En jaksa niitä "onko vapaana" - kyselyitä, joita ihmiset lähettelevät ihan huvin vuoksi. Sitten on nämä tyypit jotka tiedustelevat että voivatko tulla noutamaan silloin ja silloin, eivät kuitenkaan koskaan edes vaivaudu paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset tori myyjät on ihan peestä nouto ainoa vaihtoehto ja sähköposti ainoa vaihtoehto mihin ei sitten vastataan kun on nimetön mutta eikö saa olla nimetön kyllä henkilöllisyys paljastu jos tule dili :(
Ei ihmiset halua mitän häirikkösoittoja ja viestejä, epämääräisiä viestejä tulee usein heti kun laitat numeron näkyviin.
Löysin tuotteen jota olen etsinyt. Laitoin viestiä torissa. Viesti nähty mutta ei vastaa. Laitan whatsuppia. Vastaa yhden kysymysmerkin jälkee seuraavana päivänä. "kiirettä kun lapsenvahtina".
Kysyn 4 päivän päästä uudelleen. Ei vastaa. Laitan taas perään kysymysmerkkiä. Vastaa että on Virossa, tulee viimeistään loppuviikosta. Sovittiin jo että kun palaa Suomeen niin postittaa. Tänään laitoin kaksi viestiä. Ei vastaa, ei edes katso ja torista ilmoitus poistettu. Haluaisin tuotteen mutta en oikeesti ehkä uskalla edes ostaa sitä hältä, ainakaan maksaa etukäteen. Olen nyt siis viikon yrittäny ostaa tuotetta. Finderin mukaan nunerokin on prepaid.
Ärsyttää
Tori myyjät on ihan hulluja! No ei kaikki tietenkään... Ihanimmat ostajat niitä jotka ei tule koskaan paikalle...eikä jälkikäteen edes pahoittele asiaa!
Mä jätän vastaamatta ala-arvoisiin viesteihin.
Jos viesti on siis vaikka ’onks vapaa, ma noutaa jos muuda huva hinta’ sen sijaan että viesti olisi ’jos myynnissä vielä niin voin hakea huomenna klo 17-19 välillä, terveisin Pirkko-Petteri puh 040-12345.’
Minä myyjänä oletan, että ostaja osaa lukea koko myyntiosion. Jos kirjoitan vain nouto, se tarkoittaa vain nouto. Jos kirjoitan yhteydenotot puhelimella, niin sekin tarkoittaa juuri sitä.