Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tori.fi myyjät jotka ei vastaa.

Vierailija
13.03.2018 |

Alkaa jo vituttamaan tälläset.

Mikä ihme siinä on että jos tuote on myynnissä niin ei voi vastata jos joku on halukas ostamaan.
Tarjosin samaa hintaa kun pyynti. Ei vastausta. Viikko etiä päin ja edelleen on tuote myynnissä?
Torissa pitäis olla joku sääntö että jokaiseen viestiin on vastattava.

Vituttaa jäädä odottelemaan viikkotolkulla että "enpäs osta tätä tuotetta alennuksesta kaupasta kun torissa joku myy vielä halvemmalla" Sitten odotat viikon ja ale loppuu, ei vastausta.

Kommentit (119)

Vierailija
101/119 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eivät kaikki päivystä sähköpostia."

Haloo, sähköpostihan tulee luuriin. Samoin kuin tori-viestit. Mitä päivystämistä siinä on, jos lukee sähköpostiviestin esimerkiksi ratikassa tai kahvilassa? Millä planeetalla täällä päivystetään?

Minä en ainakaan ole laittanut tori.fi myyntiin puhelimellani, vaan läppärin kautta eikä puhelimessani ole sähköposti linkitetty saatikka tori-tili. 

Tiedoksi teille, ettei kaikki elä sitä elämää, että koko elämä on siellä luurin sisällä. 

Vierailija
102/119 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratikan olen nähyt joskus vuosia sitten, istunut en ikinä, en istu myöskään kahviloissa. Muutaman kerran päivässä luen töiden lomassa viestit ja vastaan jokaiselle yleensä heti ja poistan ilmoitukset heti kun tavara on vaihtanut omistajaa. Tunnustan kerran unohtaneeni poistaa ilmoituksen, muistin vasta seuraavana aamuna, onneksi kukaan ei ollut ehtinyt sitä kysellä. Olen sekä ostanut että myynyt tavaraa paljon eikä minulla ole yhdestäkään tapahtumasta mitään negatiivista sanottavaa. Jos joku ei viesteihini vastaa niin ajattelen, että kai hänellä on syynsä menettelylleen, paskaako se minulle kuuluu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/119 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, taas joku rokottaa vanhoja ilmoituksia tai mikä lie on ongelma kun ei vastaa. Ärsyttävää!

Vierailija
104/119 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vastaa tekaistuihin mailiosoitteisiin, en anna numeroani saati osoitetta heti. Kokemuksien vuoksi, jotka osasta ostajista negatiivisia. Ns. Ostajiin lukeutuu joukko höpöhöpö ostajia, tietojen kalastelijoita, vedättäjiä, tinkaajia, varaajia jne. Ilman todellisia kauppoja. Olen harjaantunut katsomaan kuka oikeasti ostaa, muut saa jäädä huomiotta.

Matkat, sairaudet ja juhlat seikkoja jolloin en vastaa viesteihin vaikka ilmoitukset ja tuotteet voimassa.

Ostaja voi viestiinsä kertoa jos on kiire jostakin syystä. Saatan huomioida sen.

Millainen sen viestin pitää olla, että vastaat? Ja mitään sähköposteja ja puh num ei tarvitse vaihtaa keskenään koko aikana kun keskustelu käydään torissa. Eikö vaan?

Vierailija
105/119 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minä ainakan laitta että olen esim pekka perätalo puh 045-1234567 gmail pekka.peratalo@gmail.com voin huomenna klo 17-21 tulla hakeman ennen kun minulla on myyjän puh numero ja gmail kun myyjä ei soitta ei vasta viestin ei laitta sähköpostia mutta hän saa minun puh numero ja gmail mutta se ei johda mihinkän dilin :(

Vierailija
106/119 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se totta että kaikki ei tule paikkan pälle hakeman vaikka on sovittu mutta se on mielen ilmaisu että jos itse on paskamainen niin saa myös paska takasin.

Vierailija
107/119 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunniotaka ostajat niin nekin kunniotta teitä myyjänä.

Vierailija
108/119 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjänä vastaan aina, mutta en heti. Mutta heti kun olen kotona. Tori-sovellus on vain tabletilla. Ei ole älypuhelinta. Puheluihin kyllä vastaan muuallakin jos pystyn ja puhelinnumero on ilmoituksessa.

Ilmoituksen poistan kun on myyty tai haluan muuten sen poistaa.

Ihmettelen myös noita jotka miltei heti uuden ilmoituksen laitettuani kysyvät onko vielä vapaana. Sitten kun vastaan niin vaikenevat.

Jotkut laittavat ihan kuin kiusaks pitkät hejhkutukseti: voi kun ihana tuote, olen etsinyt, ostan sen heti, onko vapaana...

Sitten kun sanon, että kyllä on, taas ihan mykkiä. Jos tarkistan uudestaan oletko kiinnostunut ostamaan niin ei mitään. On kai jotain ajankulua heille.

Vierailija
109/119 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua miten tuolla saa tehtyä kauppoja. Ilmeisesti törmään vaan paskoihin myyjiin. Viestin laiton jälkeen menee 3-4pv, että tulee joku "joo"-viesti. Siinä ihmettelen, että onkohan nyt kaupoista sovittu. Kun yritän sopia tavaran noudosta, parin päivän hiljaisuuden jälkeen tulee viesti "sori ei oo myynnissä"

Kyllä kauppa käy, mutta saanut viime vuosina näitä outoja piirteitä.

Vuositasolla menee useiden tonnien edestä, osa postitse.

Onneksi olkoon, saat alkaa maksamaan veroja myyntituloista, ja juuri kun ajattelit voivasi vältellä verotusta. Näillä alustoilla on lakiin perustuva velvoite ilmoittaa verottajalle kaikki, joiden myyntitulot ylittävät vuodessa 2000 euroa, eli joko alkaa kylmä hiki kohoamaan otsalle mätkyjä odotellessa.

Vierailija
110/119 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Kyllä nyt myyjällä pitä olla vähintäänkin puhelin numeroa haluan keskustella henkilökohtaisesti myyjän kanssa ennen kun ostan herättä luottamusta samalla tavalla kun face to face toi pelkkä viesti tuntu vähän että myyjällä on jotain salattava eli niin kun että hän jotenkin yrittä huijata ja jos tavara on myyty mutta ilmoitus ei ole poistettu sen takia että ostaja ei ole noutannut tavaran niin silloin myyjä ei ollekan raski vastatta viestehin niin silloin tunte itsensä todella petetyksi kaveri joka halua tehdä nopea dilliä ei ollekan huomioi ne missä on pelkästään viesti vaihtoehtona ja minä olen samanlainen silloin kun sama tavara löyty myös sellaisessa ilmoituksessa missä on myös puhelin numeroa harvoin jos on hyvä tarjous laittan viestiä mutta harvoin ne sihen jos on iso paikkakunta niin myyjä vasta sille ensimmäiselle joka tavaran osta ja sitten ei muille raski vastatta eli iso paikkakunta ja pelkästän viesti vaihtoehtona on yhtäläistä k

Minä en osta mitään myyjältä joka vaatii yhteydenottoa vain puhelimitse. Kun kaupankäynti tehdään Torin viestiosiossa, siitä ja kaikesta sovitusta jää silloin tarvittava kirjallinen dokumentti ylläpidolle ja tarvittaessa poliisille jos tuleekin huijatuksi. Puhelimessa sovituista asioista on vain sana sanaa vastaan jos jokin meneekin vikaan. Myös Tori-palvelu itsekin suosittaa kaupankäyntiä vain Tori-viesteillä kautta, juuri mainitsemastani dokumentointisyystä.

Vierailija
111/119 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osto ja myynti on vapaaehtoista. Myyjä voi ihan itse valita kenelle haluaa myydä, samoin ostaja voi valita keneltä ostaa. Mitään pakkovastaamista ei ole suuntaan ei toiseen. 

Vierailija
112/119 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsetko rahaa? Jos kyllä, lähetä sähköpostia: (richardcosmos5@gmail.com) saadaksesi lisätietoja.

Kiireellinen lainatarjous.

Vierailija
113/119 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni vituttaa myyjänä suunnattomasti ne lukuisat ostajaehdokkaat, jotka kysyvät onko tuote vielä myynnissä.Kun heille vastaa että on, niin mitään vastausta et saa enää sen jälkeen.Miksi kysellään jos ei olla kauppaa tekemässä.

Vierailija
114/119 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin ostaa sohvan eräältä tori-myyjältä. Hän vastasi kyselyyni, että sohva on vielä myynnissä ja aikoi ilmoittaa illalla sohvan leveysmitan. Mitään ei kuulunut. Lähetin vuorokauden kuluttua uuden viestin, että jos sohvan leveysmitta on alle 230 cm, niin voisin käydä sen ostamassa, ja milloin hänelle sopisi parhaiten. Viestiketjussa näkyi, että hän oli nähnyt viestin, mutta koskaan hän ei vastannut. Tuosta on kulunut kolme viikkoa ja sohva on vieläkin myynnissä.

Yhdeltä sohvamyyjältä kysyin, onko heillä kissaa, kun olen kissoille allerginen, ja jos ei ole, niin olisin kiinnostunut ostamaan hänellä myynnissä olevan sohvan. Taas merkintä, että myyjä on nähnyt viestin, mutta ei vain vastannut. Ehkä heillä on kissa.

Kun tietää kuinka vähän aikaa vie vastata vaikka, että on kissa, tai että sohva on jo myyty, niin onhan se outoa, ettei sitä jaksa tehdä. Ei ilmeisesti jaksaa poistaa myynti-ilmoitustakaan, mutta jaksaa lukea ostajien viestit.

Vähän outoa toimintaa, jos heillä on tavoitteena myydä tuote, jonka ovat laittaneet myyntiin.

Vierailija
115/119 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myyjä joka ei aina jaksa vastata ostajan viestiin. Syy on se, että usein on niin paljon kaikkea muuta meneillään etten vain ehdi tai olen lapsiperheen äitinä sen verran väsynyt siitä kaikesta muusta (lasten sairastelut, arjen kiireet) etten vain jaksa vastata jonkun parin euron tavaran takia viestiin ja järjestää noutoaikaa. En minulla nimittäin ole pakko myydä mitään. Ei tarvetta päästä niistä tavaroista eroon. Ei pakkoa saada äkkiä rahaa. Laitan tavarat myyntiin kierrätyshengessä, kun uudelleen käyttö säästäisi luontoa, mutta sitten arjen kuormitus ajaa ohi näistä muutaman euron kaupoista. Ei voi mitään.

Vierailija
116/119 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen myyjä joka ei aina jaksa vastata ostajan viestiin. Syy on se, että usein on niin paljon kaikkea muuta meneillään etten vain ehdi tai olen lapsiperheen äitinä sen verran väsynyt siitä kaikesta muusta (lasten sairastelut, arjen kiireet) etten vain jaksa vastata jonkun parin euron tavaran takia viestiin ja järjestää noutoaikaa. En minulla nimittäin ole pakko myydä mitään. Ei tarvetta päästä niistä tavaroista eroon. Ei pakkoa saada äkkiä rahaa. Laitan tavarat myyntiin kierrätyshengessä, kun uudelleen käyttö säästäisi luontoa, mutta sitten arjen kuormitus ajaa ohi näistä muutaman euron kaupoista. Ei voi mitään.

Harmi, että olet väsynyt ja kuormittunut, mutta eikö silloin olisi parempi vain lahjoittaa ne muutaman euron tavarat vaikka kierrätyskeskukseen tai jonnekin kirpparille, sillä jos et jaksa vastata ostajan viestiin, miten jaksat alkaa toteuttaa kauppaa loppuun jonkun toisenkaan ostajan kanssa?

Oletko ajatellut, että joku köyhä ihminen on voinut pitempään etsiä juuri jotain tiettyä tavaraa, joka sinulla on myynnissä edullisesti, ja on tosi ilahtunut, kun löytää sen Torilta myynnistä. Hänkin voi olla monen lapsen väsynyt äiti, jolla ei olisi aikaa käydä jatkuvasti katsomassa, onko myyjä jo vastannut viestiin. Sitten hän vielä köyhyytensä vuoksi jättää ostamatta jonkun toisen myyjän saman tuotteen, joka on kalliimpi, eikä siis saa pitkään etsimäänsä tuotetta mistään. Joitakin tuotteita kun ei enää löydy uutenakaan. 

Itselläni tulee välillä paha mieli siitä, kun kirjoitan asiallisen ja ystävällisen viestin ja kysyn, milloin voisin käydä jonkun tuotteen ostamassa, niin myyjä ei vastaa viestiini.

Vierailija
117/119 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vastaa suht laiskan t kirjoitustaidottoman kyselyyn esim. "Onks viel" ilman nimeä. 

Vierailija
118/119 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

I never thought I would post this message. A great thing happened that changed my world. I got a loan, I successfully paid off my debts, life feels good right now. I was in debt, I needed money urgently and several online companies I contacted scammed me of the little I had. my friend Emilia referred me to Westlake Loan so I applied and signed their contract with a lawyer and that was it. if you need an honest company you can trust to apply for credit, I strongly advise you to contact Loanwestlake@gmail.com

telegram___https://t.me/loan59 

Vierailija
119/119 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pääsääntöisesti tosi hyviä kokemuksia niin myymisestä kuin ostamisestakin torissa, mutta jostain syystä viime viikolla osui kolmen eri tuotteen kanssa (eri myyjät), etteivät vastanneet mitään. Ja minäkin siis laitan viestin "Hei, haluaisin ostaa tuotteen x, mikäli on vielä myynnissä. Sopisiko nouto esim. to tai pe iltana. T. Maija Meikäläinen". Kummallista...

Itselle on käyny samalla tavalla viis kertaa putkeen. 

Päätin ostaa tuotteen mikä oli hakusessa ihan eri sivulta. 

Laitin viestin:

"Hei onko vielä myynnissä? Voin maksaa täyden pyydetyn hinnan. Milloin onnistuisi nouto?"

Viimeinen myyjä oli laittanut hieman ylihintaa. joten: 

"Hei onko vielä myynnissä? Tarjoisin "oikea hinta" jos mahdollista, milloin onnistuisi nouto?"

Ei vastausta. 

ei jaksa vastailla tinkijöille kun pyyntihinta on tulossa jo monelta innokkaalta.