Tori.fi myyjät jotka ei vastaa.
Alkaa jo vituttamaan tälläset.
Mikä ihme siinä on että jos tuote on myynnissä niin ei voi vastata jos joku on halukas ostamaan.
Tarjosin samaa hintaa kun pyynti. Ei vastausta. Viikko etiä päin ja edelleen on tuote myynnissä?
Torissa pitäis olla joku sääntö että jokaiseen viestiin on vastattava.
Vituttaa jäädä odottelemaan viikkotolkulla että "enpäs osta tätä tuotetta alennuksesta kaupasta kun torissa joku myy vielä halvemmalla" Sitten odotat viikon ja ale loppuu, ei vastausta.
Kommentit (119)
Tuosta tinkaamisesta vielä. Itse en vastaa tinkaajille siksi, että olen laittanut tuotteen kuvaukseen hinnan mikä minusta on on reilu ja millä olen tuotteesta valmis luopumaan. En jaksa sitä jankkaamista.
Myös ostaessani tavaraa, lähetän viestiä vain sellaisille myyjille, joiden tuote on minusta oikein hinnoiteltu ja mistä olen pyyntihinnan valmis maksamaan. Ylihinnoitellut skippaan suoraan.
Ehkä siksi minulle ei ole noita "huteja" pahemmin tullut.
Sitten mitä tulee tähän thredissä vauhkoojaan, esim. viesti 25/18. Sinä vaikutat todella huonokäytöksiseltä ja tuo sinun kirjallinen viestintä on sellaista että minäkin todennäköisesti jättäisin vastaamatta. Minkä takia sinun pitää lähettää miljoona viestiä? Eikö olisi normaalimpaa olettaa että tuote on mennyt kun vastausta ei kuulu ja siirtyä seuraavaan? Miksi tuo menee tuolla tavalla tunteisiin?
Mulla on pääsääntöisesti tosi hyviä kokemuksia niin myymisestä kuin ostamisestakin torissa, mutta jostain syystä viime viikolla osui kolmen eri tuotteen kanssa (eri myyjät), etteivät vastanneet mitään. Ja minäkin siis laitan viestin "Hei, haluaisin ostaa tuotteen x, mikäli on vielä myynnissä. Sopisiko nouto esim. to tai pe iltana. T. Maija Meikäläinen". Kummallista...
Vierailija kirjoitti:
Tuosta tinkaamisesta vielä. Itse en vastaa tinkaajille siksi, että olen laittanut tuotteen kuvaukseen hinnan mikä minusta on on reilu ja millä olen tuotteesta valmis luopumaan. En jaksa sitä jankkaamista.
Myös ostaessani tavaraa, lähetän viestiä vain sellaisille myyjille, joiden tuote on minusta oikein hinnoiteltu ja mistä olen pyyntihinnan valmis maksamaan. Ylihinnoitellut skippaan suoraan.
Ehkä siksi minulle ei ole noita "huteja" pahemmin tullut.
Sitten mitä tulee tähän thredissä vauhkoojaan, esim. viesti 25/18. Sinä vaikutat todella huonokäytöksiseltä ja tuo sinun kirjallinen viestintä on sellaista että minäkin todennäköisesti jättäisin vastaamatta. Minkä takia sinun pitää lähettää miljoona viestiä? Eikö olisi normaalimpaa olettaa että tuote on mennyt kun vastausta ei kuulu ja siirtyä seuraavaan? Miksi tuo menee tuolla tavalla tunteisiin?
Ihanko kirkkain silmin luulet että minä kirjotan myyjille samalla tavalla kun tänne AV:lle?
Oletko vajaa?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pääsääntöisesti tosi hyviä kokemuksia niin myymisestä kuin ostamisestakin torissa, mutta jostain syystä viime viikolla osui kolmen eri tuotteen kanssa (eri myyjät), etteivät vastanneet mitään. Ja minäkin siis laitan viestin "Hei, haluaisin ostaa tuotteen x, mikäli on vielä myynnissä. Sopisiko nouto esim. to tai pe iltana. T. Maija Meikäläinen". Kummallista...
Itselle on käyny samalla tavalla viis kertaa putkeen.
Päätin ostaa tuotteen mikä oli hakusessa ihan eri sivulta.
Laitin viestin:
"Hei onko vielä myynnissä? Voin maksaa täyden pyydetyn hinnan. Milloin onnistuisi nouto?"
Viimeinen myyjä oli laittanut hieman ylihintaa. joten:
"Hei onko vielä myynnissä? Tarjoisin "oikea hinta" jos mahdollista, milloin onnistuisi nouto?"
Ei vastausta.
Rohkenen epäillä että jostain leego starwars laatikosta tulee satoja kysyntöjä ja ei kerkeä vastaamaan.
Etenkin kun tarjosin pyydettyä hintaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihanko kirkkain silmin luulet että minä kirjotan myyjille samalla tavalla kun tänne AV:lle?
Oletko vajaa?
En, mutta tuosta sinun tyylistäsi ilmaista itseäsi minulle tulee mielikuva naamatatuoidusta Janni-Jessicasta joka ehkä maksaa haluamansa kamat jos Ken-Derrickin tai Isabella-Atsalean elareista jää kaljanrahojen jälkeen jotain yli. Ja jos Tontsa ei kamapäissään pölli niitä masseja pienien perhepainejen jälkilöylyissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko vajaa?En, mutta tuosta sinun tyylistäsi ilmaista itseäsi minulle tulee mielikuva naamatatuoidusta Janni-Jessicasta joka ehkä maksaa haluamansa kamat jos Ken-Derrickin tai Isabella-Atsalean elareista jää kaljanrahojen jälkeen jotain yli. Ja jos Tontsa ei kamapäissään pölli niitä masseja pienien perhepainejen jälkilöylyissä.
Siellä on taas joku elämänkoululainen pätemässä.
"tyylistäsi ilmaista itseäsi minulle" Tottakai. Itse kun olet juurikin yksi näistä vittupäämyyjistä jotka ei ymmärrä miten kauppoja tehdään.
Olen sen verran kyllästynyt nimenomaan tuollasiin myyjiin jotka ei kehtaa vastata.
Teen toisen sähköpostiosoitteen ja laitan myyntiin alihintaan jotai kivaa.
Sen jälkeen unohan koko sähköpostin ja tuotteen. Siinäpähän kyseleevät.
Samaa muutkin tekee joten ihan sama. Muutenkin surkea sivusto kun ei voi airsoft leluja myydä.
Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen sen verran kyllästynyt nimenomaan tuollasiin myyjiin jotka ei kehtaa vastata.
Samaa muutkin tekee joten ihan sama. Muutenkin surkea sivusto kun ei voi airsoft leluja myydä.
Hohhoijaa.
Tuon vois kaupallistaa. Myyt sit sähköpostin eteenpäin deep webissä sähköpostispammereille niin voit saada parikymppiä. Muista laittaa useampi tuote myyntiin että saat mahd. paljon osoitteita.
Onko olemassa vain yksi oikea tapa tehdä kauppoja? Sinun tapasi?
Jos olen ymmärtänyt oikein, niin se nimenomaan ei ole toiminut.
Minä vittupäämyyjä/vittupääostaja olen taas todella tyytyväinen toriin ja olen tehnyt monia todella vittupäisen loistavasti sujuneita kauppoja ko. palvelun kautta. Mistäköhän tämä johtuu?
Taidan jatkossa tehdä tori.fi ostokset tekaistulla sähköpostilla. Taitaa olla suurin osa näistä jotka ei vastaa ihan vaan tietojenkalastelioita.
Vierailija kirjoitti:
Onko olemassa vain yksi oikea tapa tehdä kauppoja? Sinun tapasi?
Jos olen ymmärtänyt oikein, niin se nimenomaan ei ole toiminut.
Minä vittupäämyyjä/vittupääostaja olen taas todella tyytyväinen toriin ja olen tehnyt monia todella vittupäisen loistavasti sujuneita kauppoja ko. palvelun kautta. Mistäköhän tämä johtuu?
Koko tori.fi on oikeastaan täynnä tälläisiä joilla on joku ostotapa-meta.
Jos et osaa just oikealla tavalla pelata tori.fi peliä niin häviät tuotteen.
Jos haluat onnistua tori.fi pelissä niin kannattaa ekana harjoitella facebookissa.
Itse käytän huutonettiä. Paljon parempi sivusto.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa.
Kai sä ymmärrät että normaalit ihmiset ohittavat tuollaiset olan kohautuksella?
Kysyvät ehkä kerran tuotteesta ja jos vastausta ei kuulu tunnin parin sisään niin siirtyvät seuraavaan.
Ei mitään viikkojen epätietoista piinaa, satoja meilejä ja raivoisia thredejä vauva-palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu.
Itse olen ostanut tuolta vaikka kuinka paljon tavaraa ja pelkästään positiivisia kokemuksia.
Laitan yleensä jotain tähän tyyliin:
Hei! Sinulla oli tori.fissä myynnissä *tavara tähän*.
Voisin tulla hakemaan sen mikäli se ei ole vielä mennyt?
Milloin sinulle sopisi?
Oma Nimi
Puhelinnumero
Aina olen saanut vastauksen ja lähes aina myös haluamani tavaran.
Myydessä en anna puhelinnumeroani kovin herkästi koska en halua soittoja tinkaajilta tai idiooteilta ja vastaan vain vakavasti otettavien ostajien sähköpostiviesteihin. Tinkaajille en vastaa ollenkaan enkä myöskään niille jotka haluavat että roudaan tavarat johonkin tai niille jotka lähettävät "Varaan tän!"-viestejä.
Olet fiksu ostaja, 70% ei ole.
Olen saanut kuukauden sisällä "olen kiinnostunut", siis kirjaimellisesti ei mitään muuta kuin nuo kaksi sanaa sisältäviä viestejä useilta eri ostajilta.
Sitten saa udella 10 viestillä tietoja, kun vastaukset on 1-3 sanaisia ja lopulta ostaja katoaa.
En usein edes vastaa noille enää, jos ei osaa samaan viestiin laittaa edes että paljonko tarjoaa ja nouto vai postitus = parempi olla tuhlaamatta aikaa moisten kanssa.
Itse olen tori.fi asioiniut 3 eri sähköpostiosoitteella.
Jos ei ole vastausta tullut niin olen kokeillut hieman muunneltulla viestillä eri osoitteella.
Usein käy niin että kun juuri oikeat sanat sanot niin tulee vastaus.
Jos haluat tuotteista yhtään tingata niin kokeile vastaavaa:
Tinkaa eka viestissä hinta siihen mikä on järkevä.
Seur viestissä tinkaa mutta tarjoa vähän isompi summa.
Kolmannella taas vähän isompi kipurajaan asti.
Odota aina päivä tai pari vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta tinkaamisesta vielä. Itse en vastaa tinkaajille siksi, että olen laittanut tuotteen kuvaukseen hinnan mikä minusta on on reilu ja millä olen tuotteesta valmis luopumaan.
No minä todellakin lähden siitä että kaikessa kaupassa apteekkia ja alkoa lukuunottamatta on aina mahdollisuus tinkiä. Torissa kaupattavalle käytetylle tavaralle ei todellakaan ole "oikeaa" hintaa jonka myyjä voisi päättää.
En pahastu jos joku tarjoaa 50% hintapyynnöstäni koska Torissa tuote joko menee kaupaksi ennen kuin olet saanut sormen Enteriltä tai sitten saat olla onnesta soikeana mikäli joku maksaa edes puolet pyynistäsi. Hyvä jos varastossa on edes tuo tarjous koska kahden päivän jälkeen voi olla jokseenkin varma että muita ei tule.
Taitaa nykysin olla tällänen yksityinen kaupanteko liijan hankalaa kun joutuu pelaa jotain ihme peliä.
Ennenvanhaan mentiin rompe päiville ja tingattiin myyjän kanssa hinta sopivaks.
Nykysin ihmiset vaan ei halua myydä tuotteitaan mitkä laittaa myyntiin.
Itse olen tori.fi käyttäny silloin jos haluan jonkun tavaran mielumin myydä/antaa pois kun laittaa roskiin.
Varmaan moni ostaja on aatellu että onpa hölmö myyjä kun ei lähe peliin mukaan.
Noh maailma muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta tinkaamisesta vielä. Itse en vastaa tinkaajille siksi, että olen laittanut tuotteen kuvaukseen hinnan mikä minusta on on reilu ja millä olen tuotteesta valmis luopumaan.
No minä todellakin lähden siitä että kaikessa kaupassa apteekkia ja alkoa lukuunottamatta on aina mahdollisuus tinkiä. Torissa kaupattavalle käytetylle tavaralle ei todellakaan ole "oikeaa" hintaa jonka myyjä voisi päättää.
En pahastu jos joku tarjoaa 50% hintapyynnöstäni koska Torissa tuote joko menee kaupaksi ennen kuin olet saanut sormen Enteriltä tai sitten saat olla onnesta soikeana mikäli joku maksaa edes puolet pyynistäsi. Hyvä jos varastossa on edes tuo tarjous koska kahden päivän jälkeen voi olla jokseenkin varma että muita ei tule.
Harmi että suurin osa myyjistä eivät ole kaltaisiasi.
Monelta uupuu aina se maalaisjärki. Pitäisi lastenrattaista saada sama hinta kun liikkeessä vaikka rattaat on 5 vuotta vanhat.
Ei kehdata vastata jos tarjoaa puolta josta saadaan vaan hinnasta keskustelu aikaan.
Moni luulee että se 50% tarjous on lopullinen tarjous.
Itse jos myyn jotain ja joku tarjoo puolta hintaa niin teen aina vastatarjouksen.
Usein laitan omat tuotteet ylihintaan juurikin siksi että joku tinkaa aina puoleen ja saan myytyä pikkusen kalliimmalla kun se minkä luulin siitä saavani.
tori.fiissä on niin paljon idiotteja ettei sinne kannata enää mennä. Se oli sillon alkuun kun se tuli, ihan jees paikka myydä ja ostaa tavaraa. Nykysin se on menny ihan päättömäksi touhuksi.
Höpöhöpö ostajista tunnistaa myös nämä vedättäjät: ostan varmasti tilipäivänä tai 3 kkk tai vuoden päästä. Niin varmaan. Älä sitten valita kun on myyty siihen mennessä. Tästä syystä en varaa ikinä, paitsi jos haluaa varata maksamalla myyntihinnan tai vähintään puolet tilille etukäteen.
Ja nämä postiennakko-ostajat. EI käy, jos et maksa ennen lähetystä haet. Laita vaikka se kummin kaiman käly noutamaan. Onko se niin vaikeaa ymmärtää?