Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi myyjät jotka ei vastaa.

Vierailija
13.03.2018 |

Alkaa jo vituttamaan tälläset.

Mikä ihme siinä on että jos tuote on myynnissä niin ei voi vastata jos joku on halukas ostamaan.
Tarjosin samaa hintaa kun pyynti. Ei vastausta. Viikko etiä päin ja edelleen on tuote myynnissä?
Torissa pitäis olla joku sääntö että jokaiseen viestiin on vastattava.

Vituttaa jäädä odottelemaan viikkotolkulla että "enpäs osta tätä tuotetta alennuksesta kaupasta kun torissa joku myy vielä halvemmalla" Sitten odotat viikon ja ale loppuu, ei vastausta.

Kommentit (119)

Vierailija
1/119 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet ei tajua/osaa poistaa niitä ilmoituksia, vaikka se tuote olisi jo myyty.

Ei ikinä kannata jäädä odottamaan vastausta pitkäksi aikaa, jos et saa nopeaa vastausta, se tuote on yleensä myyty.

Vierailija
2/119 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi joskus niin että ilmoitusten perusteella oli tullut useita vastauksia,mutta ei yhtään näkynyt sähköpostissa.Numeroa ei kaikkiin viitsi laittaa kun soittelevat myöhään illalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/119 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin muka ei osata poistaa ilmoituksia? Samassa paikassa se poistetaan kun lisätäänkin. 

Vittu miten idiootteja osaa olla suomalaiset. 

Vierailija
4/119 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne joskus mene roskaposteihin?

Vierailija
5/119 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain saattaa mennä viestit roskapostiin. Jollain on joku ostamassa, mutta hän odottaa hakua ennen kuin ottaa kuvan pois. Laita toinen viesti, niin yleensä ihmiset vastaa ja selittää tilanteen. Joillakin unohtuu sähköpostisalasana tms.

Vierailija
6/119 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin muka ei osata poistaa ilmoituksia? Samassa paikassa se poistetaan kun lisätäänkin. 

Vittu miten idiootteja osaa olla suomalaiset. 

Ei ne vaan jaksa poistaa, turhaa vaivaa joidenkin mielestä.

Ei kannata ottaa kovin tosissaan mitään, jos tykkäät esim. torista ostella, hyvät myyjät vastaa siinä tunnin sisällä, kannattaa ostaa niiltä.

Vierailija
7/119 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,jotkut käyttäytyy tosi omituisesti siellä. Ymmärrän sen ettei vastata jos tuote meni jo,mutta se on vähän outoa että tulee tuntikausien tai päivän päästä viesti viesti "meni jo". Jotkut unohtaa itse poistaa ilmoituksensa ja sitten ärtyvät tai suuttuvat kun joku siihen vastaa.

Vierailija
8/119 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa tekaistuihin mailiosoitteisiin, en anna numeroani saati osoitetta heti. Kokemuksien vuoksi, jotka osasta ostajista negatiivisia. Ns. Ostajiin lukeutuu joukko höpöhöpö ostajia, tietojen kalastelijoita, vedättäjiä, tinkaajia, varaajia jne. Ilman todellisia kauppoja. Olen harjaantunut katsomaan kuka oikeasti ostaa, muut saa jäädä huomiotta.

Matkat, sairaudet ja juhlat seikkoja jolloin en vastaa viesteihin vaikka ilmoitukset ja tuotteet voimassa.

Ostaja voi viestiinsä kertoa jos on kiire jostakin syystä. Saatan huomioida sen.

Vierailija
9/119 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten tuolla saa tehtyä kauppoja. Ilmeisesti törmään vaan paskoihin myyjiin. Viestin laiton jälkeen menee 3-4pv, että tulee joku "joo"-viesti. Siinä ihmettelen, että onkohan nyt kaupoista sovittu. Kun yritän sopia tavaran noudosta, parin päivän hiljaisuuden jälkeen tulee viesti "sori ei oo myynnissä"

Vierailija
10/119 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen niin että jos myyjä asuu lähellä ja saan sen puhelinnumeron kautta osoitteen selville, käyn kylässä kättelemässä niin että myyjällä luomi lihoo. 

Vierailija
11/119 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks vitussa en saa kommentteja läpi?

Vierailija
12/119 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse teen niin että jos myyjä asuu lähellä ja saan sen puhelinnumeron kautta osoitteen selville, käyn kylässä kättelemässä niin että myyjällä luomi lihoo. 

Tässä tyypillinen tietojen kalastelija!

Vierailija
13/119 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu. 

Itse olen ostanut tuolta vaikka kuinka paljon tavaraa ja pelkästään positiivisia kokemuksia.

Laitan yleensä jotain tähän tyyliin:

Hei! Sinulla oli tori.fissä myynnissä *tavara tähän*.

Voisin tulla hakemaan sen mikäli se ei ole vielä mennyt?

Milloin sinulle sopisi?

Oma Nimi

Puhelinnumero

Aina olen saanut vastauksen ja lähes aina myös haluamani tavaran.

Myydessä en anna puhelinnumeroani kovin herkästi koska en halua soittoja tinkaajilta tai idiooteilta ja vastaan vain vakavasti otettavien ostajien sähköpostiviesteihin. Tinkaajille en vastaa ollenkaan enkä myöskään niille jotka haluavat että roudaan tavarat johonkin tai niille jotka lähettävät "Varaan tän!"-viestejä.

Vierailija
14/119 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miten tuolla saa tehtyä kauppoja. Ilmeisesti törmään vaan paskoihin myyjiin. Viestin laiton jälkeen menee 3-4pv, että tulee joku "joo"-viesti. Siinä ihmettelen, että onkohan nyt kaupoista sovittu. Kun yritän sopia tavaran noudosta, parin päivän hiljaisuuden jälkeen tulee viesti "sori ei oo myynnissä"

Kyllä kauppa käy, mutta saanut viime vuosina näitä outoja piirteitä.

Vuositasolla menee useiden tonnien edestä, osa postitse.

Vierailija
15/119 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myyjänä ollessani yhteydenottoja on parhaimmillaan tullut kymmenittäin päivässä. En todellakaan viitsi vastata jokaiselle jos olen jo jonkun kanssa sopinut kaupoista, silloinhan myös jaan omia yhteystietojani tuntemattomille ihmisille tyystin turhaan. Ilmoituksen poistan, kun kaupat on tehty ja rahat kourassa. Nopeat syö hitaat

Vierailija
16/119 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu. 

Itse olen ostanut tuolta vaikka kuinka paljon tavaraa ja pelkästään positiivisia kokemuksia.

Laitan yleensä jotain tähän tyyliin:

Hei! Sinulla oli tori.fissä myynnissä *tavara tähän*.

Voisin tulla hakemaan sen mikäli se ei ole vielä mennyt?

Milloin sinulle sopisi?

Oma Nimi

Puhelinnumero

Aina olen saanut vastauksen ja lähes aina myös haluamani tavaran.

Myydessä en anna puhelinnumeroani kovin herkästi koska en halua soittoja tinkaajilta tai idiooteilta ja vastaan vain vakavasti otettavien ostajien sähköpostiviesteihin. Tinkaajille en vastaa ollenkaan enkä myöskään niille jotka haluavat että roudaan tavarat johonkin tai niille jotka lähettävät "Varaan tän!"-viestejä.

Itse teen näin: 

Hei!

Onnistuuko postitus "kaupunki"? 

Tarjoon "50-70% tuotteen hinnasta". 

1/10 vastaa viestiin. 

Vierailija
17/119 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla ei ole aikaa vastata tosi ostajille että "kerkes mennä jo" niin jätä ilmotus tekemättä. 

Vituttaa kun joutuu miljoona kertaa kysymään ja ei tuu vastausta. 

Tänäpäivän ihmiset on narsistisia itsekeskeisiä pässejä. 

Ei minkäänlaisia käytöstapoja. 

Mieti kun menisit prismaan ostoksille ja myyjä ei puhuisi mitään eikä vetäisi ostoksia liukuhihnalta. 

Siinä sit tyhmänä tuijotat kun myyjä ei vastaa eikä puhu mitään. 

Vierailija
18/119 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Torissa pitäis olla joku sääntö että jokaiseen viestiin on vastattava.

Vituttaa jäädä odottelemaan viikkotolkulla että "enpäs osta tätä tuotetta alennuksesta kaupasta kun torissa joku myy vielä halvemmalla" Sitten odotat viikon ja ale loppuu, ei vastausta.

"Odottelin viikkotolkulla" wtf?

"Pakko vastata kaikille"

Jos vastausta ei kuulu vartissa tuote on myyty tai myyjää ei kiinnosta myydä sitä juuri sinulle.

Mikäli tuote todella on alihinnoiteltu, myyjä saa muutamassa tunnissa kymmeniä vastuksia eikä taatusti vastaa kuin yhdelle.

Pahimmillaan käy kuin minulle kun laitoin perjantaina myyntiin vanhan tuotteen jonka ajattelin menevän kaupaksi ehkä muutamassa viikossa ja lähdin mökille. Kun palasin sähköposti oli täysin tukossa koska tuo vanha romu olikin jonkin sortin keräilykohde josta jokainen toria seuravista 200+ trokarista tajusi saavansa muutaman kympin pikavoiton hintapyynnilläni.

Vierailija
19/119 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain 1/10 myyjistä kehtaa vastata viestiin. 

Ei kannata oikeastaan rueta jotain tiettyä asiaa torista ettimään kun suurimmaks osaks myyjät on jotain muslimineekereitä. Eivät ymmärrä yksinkertaista kaupantekoa. 

Jos jotain tuotetta haluaa ostaa jopa pyyntihintaan niin on vaan kymmenesosa mahollisuus että viestiin vastataan. 

Sitten kun nämä tolvanat myyvät ylihintaan. Jopa 20e kalliimmalla kun mitä maksais kaupassa uutena. 

Sit jos niille huomauttaa tästä ja tarjoo puolta hintaa niin eivät vastaa tietenkään. 

Jos ei niin yksinkertainen asia ole tiedossa kun hinnasta neuvottelu niin ei pitäisi torissa myydä mitään. 

Ei siihen puoleen hintaan ole pakko suostua. Pitäis olla edes sen verran järkee päässä että vastata vastatarjouksesta tai kieltäytyä. 

Sun tyyppisille kyselijöille en vaivaudu vastaamaan. Mene ja hae kaupasta se uusi tuote heti kättelyssä.

Olen tehnyt torissa paljon hyviä kauppoja myyjänä ja joskus ostajana. Tietenkin myyn ostamani voitolla pois. Tyhmä en ole.

Vierailija
20/119 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun tyyppisille kyselijöille en vaivaudu vastaamaan. Mene ja hae kaupasta se uusi tuote heti kättelyssä.

Olen tehnyt torissa paljon hyviä kauppoja myyjänä ja joskus ostajana. Tietenkin myyn ostamani voitolla pois. Tyhmä en ole.

Eli olet kiero kun korkkiruuvi. Myyt vaan hölmöille ylihintaan. 

Tälläiseksi on suomi menny. 

Ymmärrän kyllä jos joku abdul al jazhar tms on kyselemässä mutta ihan suomalaiselle ostajalle teet noin. 

Ja tää kyseinen tapaus, kävin ostaa kaupasta uuden halvemmalla. Myyjä jotenkin vajaa tai kiero.