Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavani läpsäisi lastani ja huusi törkeästi.

Vierailija
12.03.2018 |

Oma lapseni ei ole ikinä tehnyt mitään pahaa kenellekään, nyt sattui vähän hölmöilemään tuttavan lapselle ja siitä moinen reaktio. Ei satuttanut tms. Tuttava on ennenkin huutanut lapselleni ihan tyhjästä. Mutta ei koskaan eräälle toiselle lapselle, joka töninyt, potkinut ym muita lapsia. Mikähän mahtaa olla syynä, että minun lapsi ansaitsee tämän kohtelun ihan tyhjästä ja toisen tuttavan lapsi voi tehdä mitä vaan. Toisen lapsen äiti on ehkä hänen mielestä karismaattisempia, joten hänen lapselle ei uskalla huutaa... Laittaisitteko jo välit poikki tällaisesta käytöksestä? Ei ole siis mikään pakko olla tekemisissä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapahtumat todella menivät noin, niin välit poikki.

Mutta mitä ihan oikeasti tapahtui? Mitä oli tämä "hölmöily"? Missä tilanteessa koski lapseesi? Siis oikeasti läppäisi vai esim. nappasi kiinni, kun lapsesi ei lopettanut hölmöilyä tai ei jäänyt selvittämään tilannetta?

Mikset itse puuttunut lapsesi hölmöilyyn vaan jätit tilanteen toisen laspen vanhemman selvitettäväksi?

Vierailija
22/22 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tapahtumat todella menivät noin, niin välit poikki.

Mutta mitä ihan oikeasti tapahtui? Mitä oli tämä "hölmöily"? Missä tilanteessa koski lapseesi? Siis oikeasti läppäisi vai esim. nappasi kiinni, kun lapsesi ei lopettanut hölmöilyä tai ei jäänyt selvittämään tilannetta?

Mikset itse puuttunut lapsesi hölmöilyyn vaan jätit tilanteen toisen laspen vanhemman selvitettäväksi?

Ap vastasi jossain viestissä, että hölmöily oli irvistelyä. Kaikkea huonoa käytöstä ei aina kannata kieltää, koska se vaan lisää lapsen intoa jatkaa. Vain jos lapsi satuttaa toista tms niin puututaan toki. Näin ihmeelliset vuodet mm opettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä