Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavani läpsäisi lastani ja huusi törkeästi.

Vierailija
12.03.2018 |

Oma lapseni ei ole ikinä tehnyt mitään pahaa kenellekään, nyt sattui vähän hölmöilemään tuttavan lapselle ja siitä moinen reaktio. Ei satuttanut tms. Tuttava on ennenkin huutanut lapselleni ihan tyhjästä. Mutta ei koskaan eräälle toiselle lapselle, joka töninyt, potkinut ym muita lapsia. Mikähän mahtaa olla syynä, että minun lapsi ansaitsee tämän kohtelun ihan tyhjästä ja toisen tuttavan lapsi voi tehdä mitä vaan. Toisen lapsen äiti on ehkä hänen mielestä karismaattisempia, joten hänen lapselle ei uskalla huutaa... Laittaisitteko jo välit poikki tällaisesta käytöksestä? Ei ole siis mikään pakko olla tekemisissä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin laittaisin. Laittaisin sukulaiseenkin välit poikki tuollaisesta.

Vierailija
2/22 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mitä lapsesi on hölmöillyt, mutta laittaisin joka tapauksessa. Toisiin ei käydä käsiksi, varsinkin, jos kyseessä on lapsi. Ei voi aikuinen ihminen olla niin vajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin melkein rikosilmoituksen tuollaisesta. Ei lapsiin saa kajota fyysisesti, jos ei ole estämässä jotain vaaratilannetta.

Vierailija
4/22 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä vielä. Lapsi irvisteli ja ikää 5 v.

Vierailija
5/22 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moinen henkilö ei enää kävelisi, jos lapseeni olisi kajonnut. Ihan vain tiedoksi.

Vierailija
6/22 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa aikuinen. Taitaa olla sua kohtaan kaunaa ja purkaa sen lapseesi.

Vierailija
7/22 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinun lapsesi teli ystävän lapselle?

Vierailija
8/22 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että älä enää koskaan läppäise minun lastani, haluamme kasvattaa ilman väkivaltaa. Huutaminen on noloa mutta ei se lapsi siitä rikki mene, selität lapselle että kaikki aikuisetkaan ei aina osaa käyttäytyä kunnolla.

Puutu itse ensi kerralla nopeasti tilanteeseen.

Vierailija
9/22 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän huusi? 

Vierailija
10/22 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun tuttava läpsäisis lastani, aivan varmana läpsäisisin tätä tuttavaa ja voimalla ja kysyisin sen jälkeen miltä tuntui. 

Vierailija
11/22 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välit poikki heti. En miettisi hetkeäkään. Noin idiootteja tuttavia ei tarvitse sietää. Jos noin pienestä jutusta reagoi noin, niin mitä tapahtuu, jos lapsesi oikeasti joskus tekisikin jotain suurempaa.

Vierailija
12/22 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin laittanut välit poikki saman tien. Mun lapsia ei läpsitä.

Vierailija
13/22 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano sille että älä enää koskaan läppäise minun lastani, haluamme kasvattaa ilman väkivaltaa. Huutaminen on noloa mutta ei se lapsi siitä rikki mene, selität lapselle että kaikki aikuisetkaan ei aina osaa käyttäytyä kunnolla.

Puutu itse ensi kerralla nopeasti tilanteeseen.

Ei saa tulla mitäön ensi kertaa, on ap:n velvollisuus huolehtia siitä! Välit siis poikki ja rikosilmoitusta kehiin.

Vierailija
14/22 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin rikosilmoituksen. Ja ei, tämä ei ollut vitsi tai liioittelua.

Vierailija
15/22 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla raukka, joka ei uskalla reagoida sen toisen tuttavan lapsen touhuihin, niin siirtää vihat sun lapseen, joka helpompi uhri. Jos siis haluaa tätä toista äitiä mielistellä jostain syystä.

Vierailija
16/22 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo yksi alapeukuttaja kenties itse lapsia läiskivä k***pää?

Vierailija
17/22 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttavanainen kerran läpsäisi minua vaikka jeesustelee muuten että lapsia ei saa kurittaa fyysisesti kun ei aikuisiakaan saa. Mitäköhän helvettiä se minun läpsäiseminen sitten oli.

Vierailija
18/22 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin lapsi heitti minua pienenä nyrkin kokoisella kivellä otsaan. Äiti läpsäisi toisen kiven kädestä ja huusi lopettaman heti. Lapsen äiti kyllä rankaisi lastaan. Mutta tämä tapahtuikin viime vuosituhannella. Otsakin parani, pieni kuhmu jäi.

Vierailija
19/22 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tekisin rikosilmoituksen, välit menisi poikki samalla. Kuka suojelee lastani jos ei vanhemmat?

Vierailija
20/22 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän