Kavereiden kommentit sinkkunaisten seksielämästä
Minulla on parisuhteissa eläviä kavereita, jotka paheksuvat sinkkukavereidensa tapaa harrastaa satunnaista seksiä. Nimittelevät pennin huoriksi jne. Itselleen he kyllä sallivat vaikka päivittäistä seksiä miestensä kanssa, mutta eivät hyväksy, että sinkkukavereillakin on seksielämää. Kyse ei ole mistään uskovaisista seksi kuuluu avioliittoon -ihmisistä. Minun mielestäni toisten seksielämä ei kuulu kenellekään. En minäkään puutu parisuhteessa elävien kavereitteni seksielämään enkä nimittele heitä lutkiksi tai pihtareiksi.
Kommentit (258)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo ’helppojen naisten’ halveksunta on ihan yleistä ympäri maailman? Etelä-Euroopassa hävettää kun kuulee paikallisilta suomalaisten naisten olevan helpoimpia. Muslimimaissa helpot naiset tapetaan. En tiedä oikein Afrikasta tai Aasiasta, esim Kiina? Tuskin sen paremmin ovat suosiossa :)
Tarkoitatko, että koska muuallakin halveksutaan, meilläkin se on vain hyvä asia?
En. Täällä väittään että suomalaiset ovat vielä niin kristittyjä, että halveksivat helppoja. Ei todellakaan ole niin. Suomalaiset ovat varmasti eräs vähiten uskovista kansoista. Tarkoitin vain että se on yleismaailmallista halveksia helppoja naisia. Ei edes liity uskontoon, vaan johonkin syvempään.
Jaa. Minä en kyllä missään vaiheessa olettanut, että tuossa tarkoitettaisiin sitä, että asia koskisi ainoastaan Suomea. Minä ajattelin, että tarkoitettiin nimenomaan sitä, että Suomessa ollaan muka irtauduttu uskonnoista, vaikka sieltähän nämä ajatukset meilläkin edelleen tulevat. Siis ei itse huomata tätä yhteyttä, kun sitä ei muka ole. Muualla maailmassahan ei tätä yhteyttä niin vahvasti kielletä.
Vierailija kirjoitti:
Mammas ja pappas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä nyt joka viikonloppu lähdet jonkun eri miehen kanssa naimaan niin kyllä sinä aika tapaus olet.
Aika vähän seksiä kerran viikossa verrattuna niihin suhteessa olijoihin.
Kristilliseltä kannalta myös avoparit ja rakastuneet pariskunnat elävät haureudessa ihan yhtä lailla kuin satunnaista seksiä harrastavatkin.
Minä en tunne tarvetta tuomita ketään, kunhan molemmat ovat vapaita. Typerää kytätä ja haukkua ketään, ei ole ystäviä tuollaiset. Itse olen ollut 10 v selibaatissa.
Ymmärtääkseni Raamatussa tuomitaan haureus jota harrastivat ratsumiehet asemapaikallaan olleiden naisten kanssa. Sitä en muista missä kohtaa tuo kuvaus on mutta se löytyy sieltä. Kyse oli siis irstauden hekumassa rypemisestä ilman mitään parisuhdetta.
Mutta Jeesus puolusti prostituoituja :)
Muiden tuomitsijoilla on ikävä tapa. He eivät itse nauti omasta elämästään, koska elävät menneiden aikojen ihmisten elämää kaavamaisesti. Sellainen on hyvin masentavaa. Sitten pitää tuomita muita jotka ovat karistaneet vanhat tavat elämästään ja nauttivat elämän pienistä asioista kuten seksistä erimuodoissa ja vaikkapa päihteistä.
Näille kaavamaisesti eläville jää vain sivustaseuraajan rooli. He eivät oikeastaan nauti monistakaan asioista, mutta voivat ilkeillä ja arvostella muiden tapoja elää.
Siitähän sen oikeasti uskovaisen tunnistaa vaikka he kieltävätkin jumalansa niin silti he toimittavat esi-isiltä opittua liturgiaa läpi elämänsä hautaan. Ehkä harvoin hekin elävät ja tuntevat elävänsä elämää nyt.
Ryven kuin sika tunkion saastassa ja koen eläväni
Hyvä juttu. Jos laittaudut nätiksi ja esität soidintanssin niin voin tulla pökkimään. Sukupuolella ei ole niinkään väliä, kunhan laittaudut nätiksi.
Saisit sinäkin täytettä elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo ’helppojen naisten’ halveksunta on ihan yleistä ympäri maailman? Etelä-Euroopassa hävettää kun kuulee paikallisilta suomalaisten naisten olevan helpoimpia. Muslimimaissa helpot naiset tapetaan. En tiedä oikein Afrikasta tai Aasiasta, esim Kiina? Tuskin sen paremmin ovat suosiossa :)
Niin, naisten yhtäläisten oikeuksien puolesta on vielä paljon tekemistä tässäkin asiassa.
Uskontojen tuhoutuminen ja uskontojen yleinen halveksunta lisää tasa-arvoa yhteiskunnassa.
Asian eteen on tehtävä paljon provosoivaa työtä. Itse työhän tai tekeminen ei ole provosoivaa vaan nämä henkilöt automaatiosta provosoituvat ihan mitättömistä asioista. Aikoinaan homoseksuaalinen henkilö saatettiin hakata hengiltä. Pikkuhiljaa kun asiasta rummutetaan niin nousee toleranssit.
Eli erilaisten vähemmistöjen pitää vain olla näkyvillä niin saadaan provosoituvien toleranssit nousemaan.
Se on tapakasvatusta ja oikeastaan hyvä työ näille jotka eivät osaa ajatella omilla aivoillaan ja joiden omassa elämässä ei ole tarpeeksi sisältöä vaan he keskittyvät arvostelemaan muiden tekemisiä omassa pienessä kopperossaan, jota myös ahdasmieliseksi mieleksikin kutsutaan. Eli todellisuudessa jos oma elämä on täyteläinen niin ei silloin muiden elämän valinnat ja elämäntyyli kiinnosta, kun on omassakin riittävästi tekemistä.
Onhan se hienoa että Suomessa tämä voi toteutuakin. Mutta suuremmassa mittakaavassa ei mitään toivoa. Ihmiset vain eivät ymmärrä miten pieni maa Suomi on.
Sama kun täällä pitäisi käyttää paperikasseja tai biohajoavia, vaikka suomalainen ei vaikuta merien muovilauttoihin mitenkään! Täällähän poltetaan jäte...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko, että koska muuallakin halveksutaan, meilläkin se on vain hyvä asia?
En. Täällä väittään että suomalaiset ovat vielä niin kristittyjä, että halveksivat helppoja. Ei todellakaan ole niin. Suomalaiset ovat varmasti eräs vähiten uskovista kansoista. Tarkoitin vain että se on yleismaailmallista halveksia helppoja naisia. Ei edes liity uskontoon, vaan johonkin syvempään.
Jaa. Minä en kyllä missään vaiheessa olettanut, että tuossa tarkoitettaisiin sitä, että asia koskisi ainoastaan Suomea. Minä ajattelin, että tarkoitettiin nimenomaan sitä, että Suomessa ollaan muka irtauduttu uskonnoista, vaikka sieltähän nämä ajatukset meilläkin edelleen tulevat. Siis ei itse huomata tätä yhteyttä, kun sitä ei muka ole. Muualla maailmassahan ei tätä yhteyttä niin vahvasti kielletä.
Jaa. Mä taas väitän että on luonnotonta lajikäytöstä naiselta maata useiden eri miehien kanssa. On ihminen kuitenkin nisäkäs. Varmaan ihan biologinen syy, että naisen tulisi harkita tarkemmin partnerin valinnassa kuin miehen. Mies voi aina lähteä kun se lapsi tulee, nainen on pidempään kiinni. Jotain tollasta :)
Thaimaahan on esimerkki orjuuttavasta kristillisestä moraalista vapaasta maasta. Siellä köyhuen perheiden tyttäret ryhtyvät helpon rahan perässä prostituoiduiksi ja kyllä se isäkin tietää että kikkeleitä hieromalla se raha tulee. Näihin naikkosiin on moni suomalainenkin mies sortunut kun ei ole ymmärtänyt että kyseessä ovat amoraaliset ihmiset. On näitä tämän kaltaisia Suomessakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt sanoisi helpoksi sellaista joka vain haluaa kerätä elämässään pisteitä, kuten mario pelissä kerätään kolikoita. Piste tarkoittaa nautintoa ja mahdollisimman monta nautintoa elämän aikana tarkoittaa sitä että olet nauttinut elämästäsi.
En ymmärrä niitä jotka raahaavat kärsimysten kruunua ja kiillottavat sillä itseään koko elämänsä läpi. Kuvittelevat sitten että siitä saa respektiä. Lähinnä säälittää sellaiset jotka eivät ota omaa elämäänsä haltuun tai edes omaa vartaloaan ja lypsä siitä mielihyvää itselleen.
Ei se ole vika jos tykkää nautinnoista. Siksi nautinnot tuntuvat hyvälle ja siksi niitä haluaa lisää.
Nautinnot tekevät elämästä siedettävämpää. Ja mikä nautinnollisempaa, kun näkee sellaisen joka ei arvosta itseään niin paljoa että ottaisi itselleen nautinnon ja nauttisi elämästään. Sellainen vain lisää omaa nautintoa ja antaa muistutuksen että oma elämä on se joka jokaisen on elettävä. Kukaan muu ei elä sinun elämääsi. Siksi aina tuomitsijoita riittää kun eivät osaa elää omaansa niin heijastavat omia epävarmuuksiaan muihin. He elävät teitä tuijottaen.
Mammas ja pappas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä nyt joka viikonloppu lähdet jonkun eri miehen kanssa naimaan niin kyllä sinä aika tapaus olet.
Kristilliseltä kannalta myös avoparit ja rakastuneet pariskunnat elävät haureudessa ihan yhtä lailla kuin satunnaista seksiä harrastavatkin.
Minä en tunne tarvetta tuomita ketään, kunhan molemmat ovat vapaita. Typerää kytätä ja haukkua ketään, ei ole ystäviä tuollaiset. Itse olen ollut 10 v selibaatissa.
Ymmärtääkseni Raamatussa tuomitaan haureus jota harrastivat ratsumiehet asemapaikallaan olleiden naisten kanssa. Sitä en muista missä kohtaa tuo kuvaus on mutta se löytyy sieltä. Kyse oli siis irstauden hekumassa rypemisestä ilman mitään parisuhdetta.
Muiden tuomitsijoilla on ikävä tapa. He eivät itse nauti omasta elämästään, koska elävät menneiden aikojen ihmisten elämää kaavamaisesti. Sellainen on hyvin masentavaa. Sitten pitää tuomita muita jotka ovat karistaneet vanhat tavat elämästään ja nauttivat elämän pienistä asioista kuten seksistä erimuodoissa ja vaikkapa päihteistä.
Näille kaavamaisesti eläville jää vain sivustaseuraajan rooli. He eivät oikeastaan nauti monistakaan asioista, mutta voivat ilkeillä ja arvostella muiden tapoja elää.
Siitähän sen oikeasti uskovaisen tunnistaa vaikka he kieltävätkin jumalansa niin silti he toimittavat esi-isiltä opittua liturgiaa läpi elämänsä hautaan. Ehkä harvoin hekin elävät ja tuntevat elävänsä elämää nyt.
Mun mielestä aika hassua minkälaiseksi tuo kristinusko on muodostunut. Jeesus kun tosiaan oli aikansa radikaali, hajoitti vanhoja luutuneita käsityksiä, puolusti heitä, joille ei annettu arvoa ja pitkattiin jne. Moitti hierarkisia luutuneita korruptoituneita järjestelmiä. Jotenkin aika kaukana tämä nykyinen "kristillisyys" noista arvoista ja esimerkistä. Vanha testamenttihan kumottiin tällä uudella testamentilla ja uudella opetuksella. Noh, en ole kuitenkaan kovin perehtynyt raamattuun, mutta halusin tällaisen pontinkin nostaa esiin. Ei nuo toisia tuomitsevat ja konservatiiviset kristityt mun mielestä itse asiassa noudata uuden testamentin henkeä ja opetusta ollenkaan. Noh, tällaisia ajatuksenheittoja, ilman tosiaan kovin perusteellista asiaan perehtymistä kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Mä taas väitän että on luonnotonta lajikäytöstä naiselta maata useiden eri miehien kanssa. On ihminen kuitenkin nisäkäs. Varmaan ihan biologinen syy, että naisen tulisi harkita tarkemmin partnerin valinnassa kuin miehen. Mies voi aina lähteä kun se lapsi tulee, nainen on pidempään kiinni. Jotain tollasta :)
Mies haluaa olla varma kenen siittämää lasta nainen kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei syntiä.
Eikös tuo h*oraaminen aika syntiä ollut?
Vierailija kirjoitti:
Thaimaahan on esimerkki orjuuttavasta kristillisestä moraalista vapaasta maasta. Siellä köyhuen perheiden tyttäret ryhtyvät helpon rahan perässä prostituoiduiksi ja kyllä se isäkin tietää että kikkeleitä hieromalla se raha tulee. Näihin naikkosiin on moni suomalainenkin mies sortunut kun ei ole ymmärtänyt että kyseessä ovat amoraaliset ihmiset. On näitä tämän kaltaisia Suomessakin.
Thaimaa on kylläkin todella konservatiivinen maa.
Toki jokaisen kannattaisi kokeilla ostaa seksiä ja myydä itseä ainakin kerran. Se valaisee paremmin ja antaa hyvän ymmärryksen. Raamattu tyypit vain lukee ja kuvittelee tajuavansa asioita. Tosiasiassa he elävät vain koodinpätkäelämää. Siksi he seuraavat muiden elämää kuin tositeeveetä ja arvostelevat sitä myös. Heillä ei ole omaa elämää. He ovat vain mitättömiä koodinpätkiä muinaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, naisten yhtäläisten oikeuksien puolesta on vielä paljon tekemistä tässäkin asiassa.
Ei tule koskaan toteutumaan. Ei ikinä, se on varma. Ehkä Pohjoismaissa yhden sukupolven ajaksi, muttei yhtään pidempään. Miesten maailma kuitenkin, nykyhetki on vain poikkeus ja todella pienessä osassa maailmaa.
Mitä ihmettä oikein höpötätät, sovinisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On syytä olettaa myös että Jeesus rakasteli näitä naisia monin erilaisin tavoin. Hän oli hyvin oppinut mies ja tunsi intialaiset seksiasennot ja tavat tehdä se joka väyliä pitkin. Saattoipa Pietarikin olla mukana ilottelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa olla varma kenen siittämää lasta nainen kantaa.
Kyllä, tämäkin varmaan syy. Mutta kyllähän naiset helppoja naisia yleisesti halveksivat. Ja tyrkkyjä naisia yms.. Ajattele Suomen ulkopuolelle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule koskaan toteutumaan. Ei ikinä, se on varma. Ehkä Pohjoismaissa yhden sukupolven ajaksi, muttei yhtään pidempään. Miesten maailma kuitenkin, nykyhetki on vain poikkeus ja todella pienessä osassa maailmaa.
Mitä ihmettä oikein höpötätät, sovinisti?
Tuollainen sovinisti ei uskaltaisi tulla meidän kanssa samaan huoneeseen ja sonnustautua nahka-asuun. Aristelee sen verran jo tuossa kommentissaan että jäisi vain ovelle huokailemaan ja paheksumaan lateksihuonetta jossa haisee reijälle. Myöhemmin käyttäisi päähänsä tallentaman tapahtuman masturbointiin. Nämä tyypit tyytyvät katselemaan kun ei löydy itseluottamusta hypätä nahkahousuihin. Silti pitää jäädä tuijottelemaan paheksuvasti ja välillä sihisten kuin hiisi hississä.
Naisen on parasta hankkia kokemusta ja etsiä juttuja joista tykkää niin tulevaisuudessa aviomies on tyytyväinen.
Miehenkin kannattaa hankkia kokemusta ja etsiä juttuja joista tykkää.
tsörts all dem kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on parisuhteissa eläviä kavereita, jotka paheksuvat sinkkukavereidensa tapaa harrastaa satunnaista seksiä. Nimittelevät pennin huoriksi jne. Itselleen he kyllä sallivat vaikka päivittäistä seksiä miestensä kanssa, mutta eivät hyväksy, että sinkkukavereillakin on seksielämää. Kyse ei ole mistään uskovaisista seksi kuuluu avioliittoon -ihmisistä. Minun mielestäni toisten seksielämä ei kuulu kenellekään. En minäkään puutu parisuhteessa elävien kavereitteni seksielämään enkä nimittele heitä lutkiksi tai pihtareiksi.
Suurin osa suomalaisista ei ole vielä karistanut kristinuskon konservatiivisia arvoja harteiltaan vaikeivat käy kirkossa ja eivät usko mihinkään.
Silti moni käyttäytyy paljon pahemmin kuin fundamentalisti uskovainen.
Tämä näkyy monilla elämänalueilla.
Sitten kun tiedostaa ja tajuaa asian niin vanhoja vanhemmilta ja isovanhemmilta opittuja tapoja on hauska rikkoa ja murtaa. Se on hyvin vapauttavaa.
Yksi olennaisin on se että moni pitää itseään heterona muttei ole edes mielikuvitusleikillä kokeillut muunlaista toimintaa. He pelkäävät jo pelkkää ajatusleikkiä ja ovat hyvin varautuneita kaikkeen muuhunkin.
Tälläiset ihmiset jotka vielä nelikymppisenä toistavat vanhaa kaavaa niin voisivat painua kirkkoon ja hoilata jeesusta. Muita ei kiinnosta heidän arvot ja tuomitseva asenne.
Maailma on vapaa ja elämä on ihanaa. Kokeilkaa kaikkea mikä suututtaa vanhoillisia tapakristittyjä.
Tärkeintä on koulia näitä puupäitä siihen ettei se mitä sinä teet elämässäsi kuulu näille kirkkokuorolaisille.
Totta. Tämä näkyy ainakin puolueissa
Kokoomus ja perussuomalaiset. Jumalaa ei välttämättä ole, mutta ei me osata elää elämää mitenkään muutoin niin kopioidaan kristittyjä ja käytetään kristinuskoa aseena kaikkea erilaista kohtaan, mutta muutoin ei uskota ellei käytetä uskoa aseena muita vastaan.
taivasta ei ole kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tsörts all dem kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa suomalaisista ei ole vielä karistanut kristinuskon konservatiivisia arvoja harteiltaan vaikeivat käy kirkossa ja eivät usko mihinkään.
Silti moni käyttäytyy paljon pahemmin kuin fundamentalisti uskovainen.
Tämä näkyy monilla elämänalueilla.
Sitten kun tiedostaa ja tajuaa asian niin vanhoja vanhemmilta ja isovanhemmilta opittuja tapoja on hauska rikkoa ja murtaa. Se on hyvin vapauttavaa.
Yksi olennaisin on se että moni pitää itseään heterona muttei ole edes mielikuvitusleikillä kokeillut muunlaista toimintaa. He pelkäävät jo pelkkää ajatusleikkiä ja ovat hyvin varautuneita kaikkeen muuhunkin.
Tälläiset ihmiset jotka vielä nelikymppisenä toistavat vanhaa kaavaa niin voisivat painua kirkkoon ja hoilata jeesusta. Muita ei kiinnosta heidän arvot ja tuomitseva asenne.
Maailma on vapaa ja elämä on ihanaa. Kokeilkaa kaikkea mikä suututtaa vanhoillisia tapakristittyjä.
Tärkeintä on koulia näitä puupäitä siihen ettei se mitä sinä teet elämässäsi kuulu näille kirkkokuorolaisille.
Alastonsuomi sivustolla on muistaakseni lukemani uutisen mukaan useampi kymmenen tuhatta jösentä lataamassa nakukuvia itsestään. Jos nainen laittaa itsestään alastonkuvia tuollaiselle sivustolle se kertoo jotakin oleellista ajatusmaailmasta. Joku sanoi että vapautuneet vangit kävelevät kaduilla ja voi myös nämä oman elämänsä pornotähdet ovat joukossamme.
Se on hienoa toimintaa tehdä asioita jotka aiheuttaa paheksuntaa muissa. Etenkin jos se pahenksunta tulee vain siitä että tunkee nokkansa heidän asioihin. Ei ole pakko katsoa ja arvostella muiden tekemisiä.
Suomalaiset ovat tietämättään hyvin kristillisiä ja tämä ei ole hyvä asia. Se on äärimmäisen huono asia oikeasti uskonnottomien vuoksi. Täällä eläminen on hyvin tukahduttavaa.
Aina kun joku kommentoi negatiivisesti hesarin uutisen keskusteluissa niin voi todeta että tuossa ei keskustele ihminen vaan häneen syötetty koodinpätkä, joka tulee satojen vuosien takaa Martti Lutherin pöytäpuheista. Eli kyseessä on silkkaa sontaa. Eikä tämä henkilö itse tiedä toistavansa vain muiden ostamia aatteita ja hän uskoo että nämä hänelle syötetyt totuudet ovat yksi ainoa totuus ja muut ovat vihervassareita tai ties mitä. Olisi hauska turmella tälläinen tapaus ja lähettää hänet synnin, eli vapauden polulle pärjäämään itse omana itsenään elämässä ja pyrkiä nauttimaan elämässään ja ottaamaan siitä kaiken irti ennenkuin valot sammuu. Tosi monihan näistä koodinpätkistä haluaisi irti kahleista vaan harva siihen pääsee vaikka heitä yrittäisi auttaakin.
Nykynaisia ei kiinnosta näiden säälittävien tapojen koodinpätkät.
He olisivat kiinnostuneita oikeasta ihmisestä eikä pätkästä.
Itse käyn säännöllisesti maksullisen naisen luona hankkimassa kokemuksia menettämässä rahani.
Vierailija kirjoitti:
Naisen on parasta hankkia kokemusta ja etsiä juttuja joista tykkää niin tulevaisuudessa aviomies on tyytyväinen.
Miehenkin kannattaa hankkia kokemusta ja etsiä juttuja joista tykkää.
aamen. Tässä on resepti hyvälle avioliitolle. Toki voihan sitä myös kokeilla juttuja myös yhden kanssa avioliitossa, mutta käytännössä tämä ei toimi. Joillekin voi toimia jos sattuu hyvä tuuri.
Käytännössä hyvä seksi on hyvän liiton sinetti. Siihen päädytään vain monien sänkyjen kautta. Rakkaus on kovaa työtä ja vähintään sata kumppania pitää olla käyty ennen kolmeakymppiä molemmilla.
Kumit kannattaa aina muistaa.
Uskontojen tuhoutuminen ja uskontojen yleinen halveksunta lisää tasa-arvoa yhteiskunnassa.
Asian eteen on tehtävä paljon provosoivaa työtä. Itse työhän tai tekeminen ei ole provosoivaa vaan nämä henkilöt automaatiosta provosoituvat ihan mitättömistä asioista. Aikoinaan homoseksuaalinen henkilö saatettiin hakata hengiltä. Pikkuhiljaa kun asiasta rummutetaan niin nousee toleranssit.
Eli erilaisten vähemmistöjen pitää vain olla näkyvillä niin saadaan provosoituvien toleranssit nousemaan.
Se on tapakasvatusta ja oikeastaan hyvä työ näille jotka eivät osaa ajatella omilla aivoillaan ja joiden omassa elämässä ei ole tarpeeksi sisältöä vaan he keskittyvät arvostelemaan muiden tekemisiä omassa pienessä kopperossaan, jota myös ahdasmieliseksi mieleksikin kutsutaan. Eli todellisuudessa jos oma elämä on täyteläinen niin ei silloin muiden elämän valinnat ja elämäntyyli kiinnosta, kun on omassakin riittävästi tekemistä.