Kavereiden kommentit sinkkunaisten seksielämästä
Minulla on parisuhteissa eläviä kavereita, jotka paheksuvat sinkkukavereidensa tapaa harrastaa satunnaista seksiä. Nimittelevät pennin huoriksi jne. Itselleen he kyllä sallivat vaikka päivittäistä seksiä miestensä kanssa, mutta eivät hyväksy, että sinkkukavereillakin on seksielämää. Kyse ei ole mistään uskovaisista seksi kuuluu avioliittoon -ihmisistä. Minun mielestäni toisten seksielämä ei kuulu kenellekään. En minäkään puutu parisuhteessa elävien kavereitteni seksielämään enkä nimittele heitä lutkiksi tai pihtareiksi.
Kommentit (258)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko liikaa vaadittu kun haluan puhtaan siveän naisen? Muslimiehillä on tuossa suhteessa helpompaa kun yhteiskunta konservatiivisempi ja morsiamelle kunnia asia mennä naimisiin neitsyenä. Eipä tarvitse miettiä kuinka moni baaripano on polkenut morsiantasi ennen sinua.
Käytetty nainen eli kaunistellen seksuaalisesti kokenut on kun käytetty auto. Kyllin hyvä kaverille mutta itselle ei kelpaa.
Eli vaihdatko sinä vaimo parin vuoden päästä aina uudempaan, vai miten pystyt elämään loppuelämäsi käytetyn naisen kanssa? Vai etkö käytä vaimoasi ollenkaan?
Likainen nainen on kuin yleisenvessan pöntön istuinrengas. Et voi olla miettimättä kuka siinä on aiemmin istunut. Puhtaan naisen kanssa voit olla varma eikä tarvitse pelätä seksitauteja kuten hpv:ä, herpestä yms.
Etkö siis pese omaa vessaasi, vai miksi ainoastaan yleinen vessa on mielestäsi likainen? Samalla tavalla nainen likaantuu sinun käytössäsi.
Täh? :D Nyt ilmeisesti surffataan taas naisen logiikan korkealla aallolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko liikaa vaadittu kun haluan puhtaan siveän naisen? Muslimiehillä on tuossa suhteessa helpompaa kun yhteiskunta konservatiivisempi ja morsiamelle kunnia asia mennä naimisiin neitsyenä. Eipä tarvitse miettiä kuinka moni baaripano on polkenut morsiantasi ennen sinua.
Käytetty nainen eli kaunistellen seksuaalisesti kokenut on kun käytetty auto. Kyllin hyvä kaverille mutta itselle ei kelpaa.
Eli vaihdatko sinä vaimo parin vuoden päästä aina uudempaan, vai miten pystyt elämään loppuelämäsi käytetyn naisen kanssa? Vai etkö käytä vaimoasi ollenkaan?
Likainen nainen on kuin yleisenvessan pöntön istuinrengas. Et voi olla miettimättä kuka siinä on aiemmin istunut. Puhtaan naisen kanssa voit olla varma eikä tarvitse pelätä seksitauteja kuten hpv:ä, herpestä yms.
Etkö siis pese omaa vessaasi, vai miksi ainoastaan yleinen vessa on mielestäsi likainen? Samalla tavalla nainen likaantuu sinun käytössäsi.
Täh? :D Nyt ilmeisesti surffataan taas naisen logiikan korkealla aallolla.
Nainen on mielestäsi likainen, jos joku muu häntä käyttää. Mutta jos sinä itse häntä käytät, hän on ikuisesti puhdas.
Vessa on mielestäsi likainen, jos joku muu sitä käyttää. Mutta jos sinä itse käytät vessaa, se on ikuisesti puhdas.
Sinun logiikkaasihan tämä on, ei minun.
Olen huomannut omassa kaveripiirissä saman ilmiön, että sinkkuna touhuileminen on suorastaan rikos. Siksi en ite kerro mitä teen. Tapailen miestä 2-3 kertaa viikossa ja hommat hoituu ja kotiin. Kavereilla kova hinku naittaa minua, kun luulevat ettei minulla ole elämää. Eihän sullakaan ole miestä ollu pitkään aikaa jne jne. Muita kavereita ne sitten arvostelee kun on jakorasioita. Minulla ja miehellä jota tapailen, niin tämä sopii meille nyt tähän elämäntilanteeseen.
Miten tämä kääntyi siihen, millainen nainen kelpaa miehelle? Ei kai kukaan sivistynyt länsimaalainen nainen tai mieskään määritä vuonna 2018 omaa arvoaan sen mukaan, kuinka aktiivinen on seksuaalisesti? Eikä varsinkaan toisen ihmisen arvoa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa meillä sinkuilla ei ole seksielämää. Terveisin nimimerkki kuudes vuosi menossa ilman seksiä.
Ei nyt puhuttu miehistä. Ap on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli miksi pitää miettiä, miten moni on polkenut morsiantasi ennen sinua? Mitä sillä määrällä on väliä? Itse en naisena pysty ollenkaan samaistumaan tähän ongelmaan. Enemmän minua mietityttää, millaisia ne aiemmat naiset ovat olleet (siis laatu, ei määrä) ja millä tavalla mies on heitä kohdellut. Tokihan siinä tulee alemmuuskompleksi, jos miehellä on ollut aiemmin jotain superkauniita ja supersosiaalisia naisia tai jos jonkun kanssa on ollut erityisen läheiset välit, mutta määrä on minulle kyllä ihan yhdentekevä.
Kyläpyörä tyyppinen nainen on yleisen elämänkokemuksen mukaan moraaliton, petollinen, häikäilemätön, turmeltunut ja ei todellakaan vaimoainesta.
Sinulla on oikeus pysytellä kaukana vaikka kaikista maailman naisista, mutta sinulla ei ole oikeus nimitellä ketään. Pidä mielipiteesi omana tietonasi.
Ap
Kokemuksen myötä tajuaa kuinka paljon naisissa on luonnevikaisia, mieleterveysongelmsisia, moraaliltaan turmeltuneita vaikka rappio ei näkyisikään ulkomuodossa ynnä muuta saastaa. Kelvollista ainesta on karkeasti arvioiden 70%.
Ulit on täällä näppis kuumana lu**kittelemassa naisia. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli miksi pitää miettiä, miten moni on polkenut morsiantasi ennen sinua? Mitä sillä määrällä on väliä? Itse en naisena pysty ollenkaan samaistumaan tähän ongelmaan. Enemmän minua mietityttää, millaisia ne aiemmat naiset ovat olleet (siis laatu, ei määrä) ja millä tavalla mies on heitä kohdellut. Tokihan siinä tulee alemmuuskompleksi, jos miehellä on ollut aiemmin jotain superkauniita ja supersosiaalisia naisia tai jos jonkun kanssa on ollut erityisen läheiset välit, mutta määrä on minulle kyllä ihan yhdentekevä.
Kyläpyörä tyyppinen nainen on yleisen elämänkokemuksen mukaan moraaliton, petollinen, häikäilemätön, turmeltunut ja ei todellakaan vaimoainesta.
Sinulla on oikeus pysytellä kaukana vaikka kaikista maailman naisista, mutta sinulla ei ole oikeus nimitellä ketään. Pidä mielipiteesi omana tietonasi.
ApKokemuksen myötä tajuaa kuinka paljon naisissa on luonnevikaisia, mieleterveysongelmsisia, moraaliltaan turmeltuneita vaikka rappio ei näkyisikään ulkomuodossa ynnä muuta saastaa. Kelvollista ainesta on karkeasti arvioiden 70%.
Ihan varmasti on paljon luonnevikaisia jne, mutta on naurettavaa mitata tätä seksikumppaneiden määrällä.
Miksi seksuaalisesti kokeneet naiset haluavat käyttää häissään sitten valkoista hääpukua joka puhtauden, viattomuuden ja siveyden symboli? Vai onko siveys sittenkin naisen kallein aarre?
M35 kirjoitti:
Kyse on siitä että jos miehet vaihtuu niin se koetaan halvaksi. Jos miehensä kanssa harrastaa seksi niin onhan se nyt ihan eri asia!
No mutta kysymys on, että miksi ihmeessä se koetaan halvaksi? Mielestäni tuo ajattelu on historian muinasjäänne ja kyse on myös naisen asemasta. (vrt. sana "raiskata" tarkoitti myös alunperin "pilata" ja "tuhota" , mikä kertoo myös menneestä naisen asemasta: nainen oli pilalla ja häpäisty, vaikka häpeän pitäisi tietenkin saada pelkästään se raiskaajamies.) Mitä edes tuo halpa tarkoittaa?.. naisen "arvo" laskee, jepjep.
Jos ei itse halua harrastaa sinkkuseksiä, tai vältät sänkyyn menoa siihen asti että seurustelu on jo vakavaa tai odotat ihan alttarille asti, niin hyvä, mutta ei ole mitään oikeaa syytä halveksia muita, jotka tekevät toisin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi seksuaalisesti kokeneet naiset haluavat käyttää häissään sitten valkoista hääpukua joka puhtauden, viattomuuden ja siveyden symboli? Vai onko siveys sittenkin naisen kallein aarre?
Koska se on vakiintunut tapa, kuten huntu ja naisen alttarille taluttava isä, joita kaikki ei hoksaa kyseenalaistaa ja miettiä enemmän. Jos itse naimisiin joskus päädyn niin kaksi viimeistä ainakin aijon kyllä suosiolla skipata. Etenkin viimeinen on aina karminut ihan kauheasti, vaikka oma isä todella rakas onkin. Tuntuu vain todella väkinäiseltä ja huonolla tavalla vanhanaikaiselta. Etenkin väkisin huvittaa, jos joku uusperheen pariskunta monen vuoden seurustelun jälkeen päättää naimisiin mennä niin sinne se morsian vain edelleen talutellaan :D
Jokainen tekee tietysti miten itse tykkää ja iloiseksi tekee, mutta minä en edes miehen sukunimeäkään suostu ottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään ei tarvitse karttaa valkoista siksi, että se symboloi viattomuutta. Ihan älytön argumentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä nyt joka viikonloppu lähdet jonkun eri miehen kanssa naimaan niin kyllä sinä aika tapaus olet.
Aika vähän seksiä kerran viikossa verrattuna niihin suhteessa olijoihin.
Kristilliseltä kannalta myös avoparit ja rakastuneet pariskunnat elävät haureudessa ihan yhtä lailla kuin satunnaista seksiä harrastavatkin.
Minä en tunne tarvetta tuomita ketään, kunhan molemmat ovat vapaita. Typerää kytätä ja haukkua ketään, ei ole ystäviä tuollaiset. Itse olen ollut 10 v selibaatissa.
Ymmärtääkseni Raamatussa tuomitaan haureus jota harrastivat ratsumiehet asemapaikallaan olleiden naisten kanssa. Sitä en muista missä kohtaa tuo kuvaus on mutta se löytyy sieltä. Kyse oli siis irstauden hekumassa rypemisestä ilman mitään parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on vakiintunut tapa, kuten huntu ja naisen alttarille taluttava isä, joita kaikki ei hoksaa kyseenalaistaa ja miettiä enemmän. Jos itse naimisiin joskus päädyn niin kaksi viimeistä ainakin aijon kyllä suosiolla skipata. Etenkin viimeinen on aina karminut ihan kauheasti, vaikka oma isä todella rakas onkin. Tuntuu vain todella väkinäiseltä ja huonolla tavalla vanhanaikaiselta. Etenkin väkisin huvittaa, jos joku uusperheen pariskunta monen vuoden seurustelun jälkeen päättää naimisiin mennä niin sinne se morsian vain edelleen talutellaan :D
Jokainen tekee tietysti miten itse tykkää ja iloiseksi tekee, mutta minä en edes miehen sukunimeäkään suostu ottamaan.
Morsiamen alttarille saattava isä on ulkomaista lainaa. Huvittavaa on kun morsian on valkoisessa prinsessa häämekossa ja jaloissa pyörivät neljä eri miehen kanssa tehtyä lasta ja maha on vielä pystyssä. Ihmettelen eikö nainen näe mitään nauretravaa siinä että pariskunnan postiluukussa on morsiamen isän sukunimi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on parisuhteissa eläviä kavereita, jotka paheksuvat sinkkukavereidensa tapaa harrastaa satunnaista seksiä. Nimittelevät pennin huoriksi jne. Itselleen he kyllä sallivat vaikka päivittäistä seksiä miestensä kanssa, mutta eivät hyväksy, että sinkkukavereillakin on seksielämää. Kyse ei ole mistään uskovaisista seksi kuuluu avioliittoon -ihmisistä. Minun mielestäni toisten seksielämä ei kuulu kenellekään. En minäkään puutu parisuhteessa elävien kavereitteni seksielämään enkä nimittele heitä lutkiksi tai pihtareiksi.
Suurin osa suomalaisista ei ole vielä karistanut kristinuskon konservatiivisia arvoja harteiltaan vaikeivat käy kirkossa ja eivät usko mihinkään.
Silti moni käyttäytyy paljon pahemmin kuin fundamentalisti uskovainen.
Tämä näkyy monilla elämänalueilla.
Sitten kun tiedostaa ja tajuaa asian niin vanhoja vanhemmilta ja isovanhemmilta opittuja tapoja on hauska rikkoa ja murtaa. Se on hyvin vapauttavaa.
Yksi olennaisin on se että moni pitää itseään heterona muttei ole edes mielikuvitusleikillä kokeillut muunlaista toimintaa. He pelkäävät jo pelkkää ajatusleikkiä ja ovat hyvin varautuneita kaikkeen muuhunkin.
Tälläiset ihmiset jotka vielä nelikymppisenä toistavat vanhaa kaavaa niin voisivat painua kirkkoon ja hoilata jeesusta. Muita ei kiinnosta heidän arvot ja tuomitseva asenne.
Maailma on vapaa ja elämä on ihanaa. Kokeilkaa kaikkea mikä suututtaa vanhoillisia tapakristittyjä.
Tärkeintä on koulia näitä puupäitä siihen ettei se mitä sinä teet elämässäsi kuulu näille kirkkokuorolaisille.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa oleville naisille seksi on keino sitouttaa mies suhteeseen, jossa ei muuten missään nimessä haluaisi olla. Sinkkunaiset joilta saa seksiä ilman sitoutumista ovat uhka tälle strategialle.
Tämän teorian mukaan miehet ylistävät ja kehuvat ahkerasti seksiä harrastavia sinkkunaisia! Ai hetkinen, öö.."hu*ra", "halpa nainen","jakorasia"..., eiku...
Vierailija kirjoitti:
Onko itsellesi kenties toiset standardit? Sinä saat pilata ja polkea ties kuinka montaa misua, mutta mystisesti oma tavarasi on niin puhdas että sitä voi tarjota näillä puhtoisille pulmusillekin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Morsiamen alttarille saattava isä on ulkomaista lainaa. Huvittavaa on kun morsian on valkoisessa prinsessa häämekossa ja jaloissa pyörivät neljä eri miehen kanssa tehtyä lasta ja maha on vielä pystyssä. Ihmettelen eikö nainen näe mitään nauretravaa siinä että pariskunnan postiluukussa on morsiamen isän sukunimi.
Mitäs naurettavaa siinä on? Osaatko kyseenalaistaa sen ajatusmaailman, mistä tuo naurettavuus mielestäsi johtuu? Se on vain jokin totuttu kaava, jonka murtuminen on kaavaan kangistuneille hämmentävää.
Vierailija kirjoitti:
Reto_Riikka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä vaan kääntymään ja sen jälkeen sharia oikeuttaakin sinut tekemään vaikka mitä vääräuskoisille naisille. Olenkin ihmetellyt mikseivät Ulit "palaa" Allahin sotureiksi kun retoriikka on samasta puusta veistettyä settiä.
Oletko koskaan kiinnittänyt huomiota kuinka hyvin käyttäytyviä muslimien lapset ja vaimot ovat vaikkapa ravintolassa. Suomalaisperheiden järkyttäviin spiderman, hellokitty ym. printtipaitoihin puetut lapset juoksevat sokerihumalassa ympäriinsä ja kirkuvat niin että tärykalvoihin sattuu. Välillä akka huutaa kakaroille ja mies yrittää ilman mitään vaikutusta ja auktoriteettia komentaa kakaroitaan.
Mihin tuosta alusta jäi uupumaan hyvinkäyttäytyvät miehet ? Käyttäytyvätkö hekin mallikkaasti?
Niinpä. Luulen, että tosielämässä tämä menee niin, että nämä naisten saastumisesta puhuvat muodostavat käsityksensä naisista siihen harhaansa perustuen. Ne, jotka puhuvat avoimesti useista panoistaan, ovat tietysti heidän silmissään likaisia ja petollisia. Mutta ne, jotka eivät puhu panoistaan vaikuttavat heidän silmissään herttaisilta vaimoehdokkailta, vaikka näilläkin olisi yhtä paljon seksikumppaneita.