Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kavereiden kommentit sinkkunaisten seksielämästä

Vierailija
11.03.2018 |

Minulla on parisuhteissa eläviä kavereita, jotka paheksuvat sinkkukavereidensa tapaa harrastaa satunnaista seksiä. Nimittelevät pennin huoriksi jne. Itselleen he kyllä sallivat vaikka päivittäistä seksiä miestensä kanssa, mutta eivät hyväksy, että sinkkukavereillakin on seksielämää. Kyse ei ole mistään uskovaisista seksi kuuluu avioliittoon -ihmisistä. Minun mielestäni toisten seksielämä ei kuulu kenellekään. En minäkään puutu parisuhteessa elävien kavereitteni seksielämään enkä nimittele heitä lutkiksi tai pihtareiksi.

Kommentit (258)

Vierailija
1/258 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on parisuhteissa eläviä kavereita, jotka paheksuvat sinkkukavereidensa tapaa harrastaa satunnaista seksiä. Nimittelevät pennin huoriksi jne. Itselleen he kyllä sallivat vaikka päivittäistä seksiä miestensä kanssa, mutta eivät hyväksy, että sinkkukavereillakin on seksielämää. Kyse ei ole mistään uskovaisista seksi kuuluu avioliittoon -ihmisistä. Minun mielestäni toisten seksielämä ei kuulu kenellekään. En minäkään puutu parisuhteessa elävien kavereitteni seksielämään enkä nimittele heitä lutkiksi tai pihtareiksi.

Ja sinä kutsut näitä parisuhteessa eläviä ja toisten seksielämää arvostelevia kavereiksi? - Ovatko, kenties olleet lähempänäkin seuraamassa tai piilokameralla seuranneet, mitä heidän sinkku ystävänsä puuhaa?  - Vai mistä luulevat tai kuvittelevat tietävänsä, millaista seksielämää muut viettävät. Kai he ovat näitä samoja, jotka tietävt sen miten lapsia hankitaan, kun toiset meistä ei onnistu ainakaan ns. perinteisellä tavalla saamaan jälkikasvua, eikä aina löytämään ja kohtaamaan sitä itselle mieluista kumppania, jonka kanssa asian (haaveen) jakaa ja jatkaa asian jakamista varovaisesti arvioiden ainakin reilu parikymmentä vuotta, jos niin onnekkaasti kävisi, että haave omasta lapsesta toteutuisi.  

Vierailija
2/258 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä kutsut näitä parisuhteessa eläviä ja toisten seksielämää arvostelevia kavereiksi? - Ovatko, kenties olleet lähempänäkin seuraamassa tai piilokameralla seuranneet, mitä heidän sinkku ystävänsä puuhaa?  - Vai mistä luulevat tai kuvittelevat tietävänsä, millaista seksielämää muut viettävät. Kai he ovat näitä samoja, jotka tietävt sen miten lapsia hankitaan, kun toiset meistä ei onnistu ainakaan ns. perinteisellä tavalla saamaan jälkikasvua, eikä aina löytämään ja kohtaamaan sitä itselle mieluista kumppania, jonka kanssa asian (haaveen) jakaa ja jatkaa asian jakamista varovaisesti arvioiden ainakin reilu parikymmentä vuotta, jos niin onnekkaasti kävisi, että haave omasta lapsesta toteutuisi.  

Kyllähän niistä jutuista kuulee, jos esim. kaveri lähtee baarista jonkun kanssa tai kertoo, ettei ollut yötä kotona jne.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/258 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri nimittelee h*oraksi? Ok... kiva... "kaveri".

Vierailija
4/258 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa meillä sinkuilla ei ole seksielämää. Terveisin nimimerkki kuudes vuosi menossa ilman seksiä.

Vierailija
5/258 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis takanapäin. Ei naiselle itselleen.

Ap

Vierailija
6/258 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää. Kai se on mukavaa tuntea itsensä paremmaksi ihmiseksi ja miten se paremmin onnistuisi kuin muita haukkumalla.

Vierailija
7/258 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän tälläkin palstalla tehdään. Miehet haluaa naisen jolla ei ole aikaisempaa seksielämää ym.

Vierailija
8/258 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkeää. Kai se on mukavaa tuntea itsensä paremmaksi ihmiseksi ja miten se paremmin onnistuisi kuin muita haukkumalla.

Kaksinaismoralistista.

Vierailija
9/258 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei ainakaan tällä palstalla oikein ymmärrä sitä, että parisuhteessa on ihan kuolemaksi, jos ei kahteen viikkoon ole seksiä, mutta 5 vuotta sinkkuna ollut on hirveä l*rtto, jos on näiden vuosien aikana ollut kolmen miehen kanssa sängyssä. 

Vierailija
10/258 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei koskaan ole seksin määrästä, vaan kumppanien määrästä.

Vierailija
11/258 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerropas miten sinkkuihminen, joka haluaa seksiä ja parisuhteen, voi itse siihen kumppaniensa määrään vaikuttaa, jos sellaista pitkää parisuhdetta ei vain saa väkisin rakennettua. Minusta on tyhmää moralisoida sinkkua siitä, että hän harrastaa irtoseksiä, kun mitään muuta ei satu olemaan tarjolla. Itsekin olen sinkkuna harrastanut seksiä muutaman viime vuoden aikana 5 eri miehen kanssa ja jokaisen kanssa olisin ollut valmis myös parisuhteeseen. Mutta eipä se ole oma valintani, etten näille ole kelvannut kuin seksiin. 

Vierailija
12/258 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropas miten sinkkuihminen, joka haluaa seksiä ja parisuhteen, voi itse siihen kumppaniensa määrään vaikuttaa, jos sellaista pitkää parisuhdetta ei vain saa väkisin rakennettua. Minusta on tyhmää moralisoida sinkkua siitä, että hän harrastaa irtoseksiä, kun mitään muuta ei satu olemaan tarjolla. Itsekin olen sinkkuna harrastanut seksiä muutaman viime vuoden aikana 5 eri miehen kanssa ja jokaisen kanssa olisin ollut valmis myös parisuhteeseen. Mutta eipä se ole oma valintani, etten näille ole kelvannut kuin seksiin. 

No eikö sitä seksiä voi harrastaa saman henkilön kanssa useammankin kerran? Vai miksi on kaikkien kylän poikamiesten alla uikutettava ketarat ojossa?

Missäs sanoin, ettei voi harrastaa useamman kerran saman henkilön kanssa? Pointti oli se, että itse en pysty siihen suhteen kestoon vaikuttamaan, kun siihen yleensä tarvitaan kahden ihmisen tahto. 

Vierailija
13/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ihan varmasti.

Vierailija
14/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitse parempia miehiä, äläkä levitä heti haarojasi.

Miten valitsen parempia miehiä, kun juurihan tuossa kirjoitin, että muuta ei satu olemaan tarjolla?

Miten se valinta sitten tehdään? Juuri äsken tulin "paremman miehen" hylkäämäksi. Olemme tunteneet useamman kuukauden ja toisen seksikerran jälkeen hän katosi. 

Vierailija
15/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis takanapäin. Ei naiselle itselleen.

Ap

Silti!😳 Kuulostaa kyllä varsinaiselta ystävältä...😳

Vierailija
16/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä nyt joka viikonloppu lähdet jonkun eri miehen kanssa naimaan niin kyllä sinä aika tapaus olet.

Kenelle sinä mahdat nyt puhua? Onko tässä ketjussa joku kertonut lähtevänsä joka viikonloppu eri miehen kanssa naimaan? 

Vierailija
17/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikki sano et Sirpa sano et Pirkko oli sanonu et Tarja on kauhee huara. Ai kauhee ja sillee.

Vierailija
18/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä nyt joka viikonloppu lähdet jonkun eri miehen kanssa naimaan niin kyllä sinä aika tapaus olet.

Kenelle sinä mahdat nyt puhua? Onko tässä ketjussa joku kertonut lähtevänsä joka viikonloppu eri miehen kanssa naimaan? 

No jos nyt neiti valkkaa pikku punaviini päissään aina jonkun random panon ja lähtee persiitään jakamaan niin ei se ainakaan arvostusta herätä.

Mikäs sun toosassa on sitten vialla ettei toinen kerta kiinnosta? Hiiva?

Noin lyhyt viesti ja noin monta harhaluuloa. 

1) Kännissä en ole pannut 10 vuoteen. 

2) Baarista en ole lähtenyt random-miehen mukaan 15 vuoteen. 

3) Toinen kerta on kyllä kiinnostanut aina. 

Oliko jotain muuta? 

Vierailija
19/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten valitsen parempia miehiä, kun juurihan tuossa kirjoitin, että muuta ei satu olemaan tarjolla?

Miten se valinta sitten tehdään? Juuri äsken tulin "paremman miehen" hylkäämäksi. Olemme tunteneet useamman kuukauden ja toisen seksikerran jälkeen hän katosi. 

Teet alussa selväksi, että seksiä on tarjolla vasta kun on tunteet pelissä. Etkä anna, ennen kuin mies näyttää ihastuksen merkkejä. Siimaa ei vedetä ennen kuin saalis on koukussa!

-eri (mies) 

Jaa, sinähän sherlokki olet :D Monenko vuoden jälkeen voi olettaa, että ne ihastuksen merkit ovat aitoja? 

Vierailija
20/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teet alussa selväksi, että seksiä on tarjolla vasta kun on tunteet pelissä. Etkä anna, ennen kuin mies näyttää ihastuksen merkkejä. Siimaa ei vedetä ennen kuin saalis on koukussa!

-eri (mies) 

Jaa, sinähän sherlokki olet :D Monenko vuoden jälkeen voi olettaa, että ne ihastuksen merkit ovat aitoja? 

Et ole tainnut ikinä siihen pisteeseen päästä, että mies nöyristelee seurassasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän