Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kavereiden kommentit sinkkunaisten seksielämästä

Vierailija
11.03.2018 |

Minulla on parisuhteissa eläviä kavereita, jotka paheksuvat sinkkukavereidensa tapaa harrastaa satunnaista seksiä. Nimittelevät pennin huoriksi jne. Itselleen he kyllä sallivat vaikka päivittäistä seksiä miestensä kanssa, mutta eivät hyväksy, että sinkkukavereillakin on seksielämää. Kyse ei ole mistään uskovaisista seksi kuuluu avioliittoon -ihmisistä. Minun mielestäni toisten seksielämä ei kuulu kenellekään. En minäkään puutu parisuhteessa elävien kavereitteni seksielämään enkä nimittele heitä lutkiksi tai pihtareiksi.

Kommentit (258)

Vierailija
121/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä nyt joka viikonloppu lähdet jonkun eri miehen kanssa naimaan niin kyllä sinä aika tapaus olet.

Normisettiä, joskus viikollakin tekee mieli.

Vierailija
122/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa oleville naisille seksi on keino sitouttaa mies suhteeseen, jossa ei muuten missään nimessä haluaisi olla. Sinkkunaiset joilta saa seksiä ilman sitoutumista ovat uhka tälle strategialle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko liikaa vaadittu kun haluan puhtaan siveän naisen? Muslimiehillä on tuossa suhteessa helpompaa kun yhteiskunta konservatiivisempi ja morsiamelle kunnia asia mennä naimisiin neitsyenä. Eipä tarvitse miettiä kuinka moni baaripano on polkenut morsiantasi ennen sinua.

Käytetty nainen eli kaunistellen seksuaalisesti kokenut on kun käytetty auto. Kyllin hyvä kaverille mutta itselle ei kelpaa.

Vierailija
124/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on seurustellut kaikkien sänkykumppaneidensa kanssa, ja heitä on yhteensä kohta nelkymppisellä miehellä 4, minä viides. Minulla taas sänkykumppaneita on niin monta että neljänkymmenen kohdalla olen seonnut laskuissa ;) Parasta seksiä hän minulta saa, ja minä häneltä, ja yhdessä on oltu 5 vuotta, joista kaksi naimisissa <3 Lapset olemme tehneet muiden kanssa entisessä elämässä, joten aikuisten ihana, vakaa, rakastava ja villi suhde tämä on, parasta mitä tiedän, ja miehen mielestä myös!

Looserimies joutui ottamaan ihan erilaisen naisen kuin olisi halunnut. Napalankoja sai ainakin paljon.

Ei kukaan JOUDU ottamaan ketään. Parisuhteessa ollaan vain halusta.

Ap

Ihanan naiivisti sanottu. Mäkin muistan vielä kun olin teini. 😍

Kenen kanssa sinut on pakotettu parisuhteeseen? Itse ajattelin olla yksin niin kauam kunnes se ihan paras osuu kohdalle. Jos ei osu, olen loppuelämäni yksin ja harrastan seksiä muulla tavalla.

Ap

Juu, juu. Parisuhteessa ollaan VAIN halusta eikä esim. sosiaalisen paineen, asuntolainan, jälkikasvun jne. takia. Palataan asiaan sitten kun olet aikuistunut.

Ei luoja! Vuoden 2018 Suomessa joku vielä ajattelee näin! :D 

Vierailija
125/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko liikaa vaadittu kun haluan puhtaan siveän naisen? Muslimiehillä on tuossa suhteessa helpompaa kun yhteiskunta konservatiivisempi ja morsiamelle kunnia asia mennä naimisiin neitsyenä. Eipä tarvitse miettiä kuinka moni baaripano on polkenut morsiantasi ennen sinua.

Käytetty nainen eli kaunistellen seksuaalisesti kokenut on kun käytetty auto. Kyllin hyvä kaverille mutta itselle ei kelpaa.

Eli vaihdatko sinä vaimo parin vuoden päästä aina uudempaan, vai miten pystyt elämään loppuelämäsi käytetyn naisen kanssa? Vai etkö käytä vaimoasi ollenkaan? 

Vierailija
126/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä vaan kääntymään ja sen jälkeen sharia oikeuttaakin sinut tekemään vaikka mitä vääräuskoisille naisille. Olenkin ihmetellyt mikseivät Ulit "palaa" Allahin sotureiksi kun retoriikka on samasta puusta veistettyä settiä.

Vierailija
127/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli vaihdatko sinä vaimo parin vuoden päästä aina uudempaan, vai miten pystyt elämään loppuelämäsi käytetyn naisen kanssa? Vai etkö käytä vaimoasi ollenkaan? 

Likainen nainen on kuin yleisenvessan pöntön istuinrengas. Et voi olla miettimättä kuka siinä on aiemmin istunut. Puhtaan naisen kanssa voit olla varma eikä tarvitse pelätä seksitauteja kuten hpv:ä, herpestä yms.

Vierailija
128/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä nyt joka viikonloppu lähdet jonkun eri miehen kanssa naimaan niin kyllä sinä aika tapaus olet.

Normisettiä, joskus viikollakin tekee mieli.

Niin, ja sitä vartenhan viikollakin on eri viikonpäivät ja vuorokaudessa 24 tuntia 😚

Vierailija
129/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miksi pitää miettiä, miten moni on polkenut morsiantasi ennen sinua? Mitä sillä määrällä on väliä? Itse en naisena pysty ollenkaan samaistumaan tähän ongelmaan. Enemmän minua mietityttää, millaisia ne aiemmat naiset ovat olleet (siis laatu, ei määrä) ja millä tavalla mies on heitä kohdellut. Tokihan siinä tulee alemmuuskompleksi, jos miehellä on ollut aiemmin jotain superkauniita ja supersosiaalisia naisia tai jos jonkun kanssa on ollut erityisen läheiset välit, mutta määrä on minulle kyllä ihan yhdentekevä. 

Vierailija
130/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Likainen nainen on kuin yleisenvessan pöntön istuinrengas. Et voi olla miettimättä kuka siinä on aiemmin istunut. Puhtaan naisen kanssa voit olla varma eikä tarvitse pelätä seksitauteja kuten hpv:ä, herpestä yms.

Hohhoijakkaa

Vierailija
131/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reto_Riikka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä vaan kääntymään ja sen jälkeen sharia oikeuttaakin sinut tekemään vaikka mitä vääräuskoisille naisille. Olenkin ihmetellyt mikseivät Ulit "palaa" Allahin sotureiksi kun retoriikka on samasta puusta veistettyä settiä.

Oletko koskaan kiinnittänyt huomiota kuinka hyvin käyttäytyviä muslimien lapset ja vaimot ovat vaikkapa ravintolassa. Suomalaisperheiden järkyttäviin spiderman, hellokitty ym. printtipaitoihin puetut lapset juoksevat sokerihumalassa ympäriinsä ja kirkuvat niin että tärykalvoihin sattuu. Välillä akka huutaa kakaroille ja mies yrittää ilman mitään vaikutusta ja auktoriteettia komentaa kakaroitaan.

Vierailija
132/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on seurustellut kaikkien sänkykumppaneidensa kanssa, ja heitä on yhteensä kohta nelkymppisellä miehellä 4, minä viides. Minulla taas sänkykumppaneita on niin monta että neljänkymmenen kohdalla olen seonnut laskuissa ;) Parasta seksiä hän minulta saa, ja minä häneltä, ja yhdessä on oltu 5 vuotta, joista kaksi naimisissa <3 Lapset olemme tehneet muiden kanssa entisessä elämässä, joten aikuisten ihana, vakaa, rakastava ja villi suhde tämä on, parasta mitä tiedän, ja miehen mielestä myös!

Looserimies joutui ottamaan ihan erilaisen naisen kuin olisi halunnut. Napalankoja sai ainakin paljon.

Ap

Kenen kanssa sinut on pakotettu parisuhteeseen? Itse ajattelin olla yksin niin kauam kunnes se ihan paras osuu kohdalle. Jos ei osu, olen loppuelämäni yksin ja harrastan seksiä muulla tavalla.

Ap

Juu, juu. Parisuhteessa ollaan VAIN halusta eikä esim. sosiaalisen paineen, asuntolainan, jälkikasvun jne. takia. Palataan asiaan sitten kun olet aikuistunut.

Mä olen ihan aikuinen. Kaikki luettelemasi asiat ovat valintoja. Jos haluaa lähteä, voi lähteä. Jos haluaa jäädä, jää. Mikään eikä kukaan ei pakota pariutumaan eikä jäämään huonoon suhteeseen. Älä esitä uhria. Mä olin naimisissa ja lähdin, kun en enää halunnut elää sen ihmisen kanssa.

Ap

Vierailija
133/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö siis pese omaa vessaasi, vai miksi ainoastaan yleinen vessa on mielestäsi likainen? Samalla tavalla nainen likaantuu sinun käytössäsi. 

Vierailija
134/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli miksi pitää miettiä, miten moni on polkenut morsiantasi ennen sinua? Mitä sillä määrällä on väliä? Itse en naisena pysty ollenkaan samaistumaan tähän ongelmaan. Enemmän minua mietityttää, millaisia ne aiemmat naiset ovat olleet (siis laatu, ei määrä) ja millä tavalla mies on heitä kohdellut. Tokihan siinä tulee alemmuuskompleksi, jos miehellä on ollut aiemmin jotain superkauniita ja supersosiaalisia naisia tai jos jonkun kanssa on ollut erityisen läheiset välit, mutta määrä on minulle kyllä ihan yhdentekevä. 

Kyläpyörä tyyppinen nainen on yleisen elämänkokemuksen mukaan moraaliton, petollinen, häikäilemätön, turmeltunut ja ei todellakaan vaimoainesta.

Vierailija
135/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

..............niinno kukaan ei varmaan pakota sua ottamaan asuntolainaa ensimmäisen vastaan tulevan naisen kanssa? Saati sitten hankkimaan lapsia jonkun random naisen kanssa? :D Kyllä mulla elämä onnistuu ihan sinkkunakin, yksin omassa asunnossa ilman lapsia :D

Vierailija
136/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyläpyörä tyyppinen nainen on yleisen elämänkokemuksen mukaan moraaliton, petollinen, häikäilemätön, turmeltunut ja ei todellakaan vaimoainesta.

Vaikka sinun elämänkokemuksesi olisikin tuollainen, eihän tuo kerro yksittäisestä "kyläpyörästä" yhtään mitään. Suurin osa naisista ei ole käynyt asepalvelusta, joten voitko satavarmasti sanoa vastaantulevasta naisesta, että hän ei ole käynyt sitä. Et voi. Todennäköistä se on, mutta et voi tätä noin vain tilaston perusteella väittää todeksi. 

Ja itse olen nuorena ollut tuollainen "kyläpyörä". Parisuhteessa en ollut millään tavalla petollinen, moraaliton, häikäilemätön tai turmeltunut. Mutta ethän sinä tätä usko. 

Vierailija
137/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on oikeus pysytellä kaukana vaikka kaikista maailman naisista, mutta sinulla ei ole oikeus nimitellä ketään. Pidä mielipiteesi omana tietonasi.

Ap

Vierailija
138/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää, mitä tämä yksi vastaaja tekee seksissä naiselle, kun nainen oikein seksistä saastuu. Ehkä jokin rankempi eritefetissi? 

Vierailija
139/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää, mitä tämä yksi vastaaja tekee seksissä naiselle, kun nainen oikein seksistä saastuu. Ehkä jokin rankempi eritefetissi? 

Joo ja mua kiinnostaisi myös tietää, että miten naisesta näkee kuinka monen kanssa hän on ollut? Tuleeko naisille joku polttomerkki otsaan joka panon jälkeen ja merkintä siitä, että onko pano ollut randomin kanssa vai parisuhteessa? :D

Vierailija
140/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän seksiä kerran viikossa verrattuna niihin suhteessa olijoihin.

Kristilliseltä kannalta myös avoparit ja rakastuneet pariskunnat elävät haureudessa ihan yhtä lailla kuin satunnaista seksiä harrastavatkin. 

Minä en tunne tarvetta tuomita ketään, kunhan molemmat ovat vapaita. Typerää kytätä ja haukkua ketään, ei ole ystäviä tuollaiset. Itse olen ollut 10 v selibaatissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi