Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kavereiden kommentit sinkkunaisten seksielämästä

Vierailija
11.03.2018 |

Minulla on parisuhteissa eläviä kavereita, jotka paheksuvat sinkkukavereidensa tapaa harrastaa satunnaista seksiä. Nimittelevät pennin huoriksi jne. Itselleen he kyllä sallivat vaikka päivittäistä seksiä miestensä kanssa, mutta eivät hyväksy, että sinkkukavereillakin on seksielämää. Kyse ei ole mistään uskovaisista seksi kuuluu avioliittoon -ihmisistä. Minun mielestäni toisten seksielämä ei kuulu kenellekään. En minäkään puutu parisuhteessa elävien kavereitteni seksielämään enkä nimittele heitä lutkiksi tai pihtareiksi.

Kommentit (258)

Vierailija
101/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen monta naista sekä miestä joilla on ollut hyvinkin villit sinkkuajat ja sänkykumppanien vaihtuvuus oli huima. Kuitenkin nämä kaikki ovat nykyään vakavissa parisuhteissa ja osa jo perheellisiä. Ovat uskollisia, rakastavia ja luotettavia kumppaneita. Että aivan täyttä p*skapuhetta sanoa ettei sinkkuna villisti käyttäytyvät kelpaisi parisuhteeseen tai perheen perustamiseen, koska eivät ole sitä ns vaimomatskua. Oli minulla ja omalla miehellänikin villit sinkkuajat, sitten löydettiin toisemme ja päätettiin vakiintua. Piti olla pelkkää seksiä, nyt vauva tulossa ja häät kesällä. Mistäs sen oikean kumppanin löytää, jos ei uskalla etsiä.

Te olette vasta menossa naimisiin hyvänen aika. Odota edes se kolme vuotta, niin menneisyydessä opittu seksikäyttäytyminen alkaa tekemään paluuta.

:D

Hyvin provottu!

Vierailija
102/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on seurustellut kaikkien sänkykumppaneidensa kanssa, ja heitä on yhteensä kohta nelkymppisellä miehellä 4, minä viides. Minulla taas sänkykumppaneita on niin monta että neljänkymmenen kohdalla olen seonnut laskuissa ;) Parasta seksiä hän minulta saa, ja minä häneltä, ja yhdessä on oltu 5 vuotta, joista kaksi naimisissa <3 Lapset olemme tehneet muiden kanssa entisessä elämässä, joten aikuisten ihana, vakaa, rakastava ja villi suhde tämä on, parasta mitä tiedän, ja miehen mielestä myös!

Looserimies joutui ottamaan ihan erilaisen naisen kuin olisi halunnut. Napalankoja sai ainakin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän johtuu? Ehkäpä olet kranttu kuten useimmat sinkut! Ei vaan kukaan kelpaa kun on liian sitä tai liian vähän tätä tai väärän väriset kengät!! Tarviiko pahnoilla Olla aina Prinssi rohkea yhden yön takia..katsotte liikaa satu sarjoja.

Vierailija
104/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä nyt joka viikonloppu lähdet jonkun eri miehen kanssa naimaan niin kyllä sinä aika tapaus olet.

Kenelle sinä mahdat nyt puhua? Onko tässä ketjussa joku kertonut lähtevänsä joka viikonloppu eri miehen kanssa naimaan? 

No jos nyt neiti valkkaa pikku punaviini päissään aina jonkun random panon ja lähtee persiitään jakamaan niin ei se ainakaan arvostusta herätä.

Mikäs sun toosassa on sitten vialla ettei toinen kerta kiinnosta? Hiiva?

Mua alko kiinnostaa että ajatteletko samalla tavoin miehistä: "Jos nyt jamppa valkkaa viinapäissään aina jonkun random panon ja lähtee m*lkkuaan jakamaan, niin ei se ainakaan arvostusta herätä." näinkö?

ja "Mikäs siinä m*lkussa on sitten vialla ettei toinen kerta kiinnosta? eikö seiso?"

Ai että tätä tasa-arvoa :D

Heteromies ei ajattele miehiä tässä yhteydessä. Naisia ajatellaan koska olisivat teoriassa potentiaalisia kumppaneita. Mitä, tai miksi naiset ajattelevat toisia (toisista) naisia, sitä en tiedä.

-eri

No jos et kykene yleisellä tasolla pohtimaan asiaa, vaan ainoastaan oman parinvalinnan näkökulmasta, niin asiaa voit pohtia myös vertaamalla itseäsi ja omaa toimintaasi toisten miesten (saman sukupuolen "kilpailijoiden") toimintaan. Sitähän ihmiset tekevät paljon parinvalinnassa, niin miehet kuin naiset. Vastauksesi kuulostaa vain tekosyyltä olla ajattelematta asiaa toisesta näkökulmasta ja älyllisellä tasolla. Monet miehet osaavat kyllä ajatella tätäkin asiaa laajemmasta vinkkelistä, ainakin omat ystäväni, (ja ihmettelevät myös sitä epäsuhtaa, että nykypäivänäkin vielä useiden asenteissa sinkkunakin seksuaalisesti aktiivinen nainen on "hu*ra", mutta mies vain suosittu ja "naisten mieleen" jne.).

Voitko myös selittää miksi nainen, jolla sinkkuna on useampia kumppaneita olisi parisuhteeseen (tai satunnaiseen seksiin) huonompi vaihtoehto kuin sellainen, joka ei sinkkuna (juuri) seksiä harrasta? Onko takana esimerkiksi (mielestäni perusteeton) pelko siitä, että tällöin nainen esim. pettäisi helpommin? Mielestäni vain jollakin tavalla heikot ja kontrolloivat miehet pelkäävät sinkkuaikanaan seksuaalisesti vapaata ja itsenäistä naista. 

Kyse ei ole kyvystä, vaan kiinnostuksesta. Toki voidaan yleisellä tasolla pohtia, ja vastaus tulee silloin aina biologiasta. 

Mies on suosittu koska vain harva mies pystyy siihen. Nainen ei ole suosittu koska kaikki naiset pystyy siihen. Tai kuten koomikko asian esittää https://youtu.be/sUlwYJsn02o

-

Paras ennuste tulevaisuuden käyttäytymisestä, on käyttäytyminen menneisyydessä. Ketä sinä kutsut "seksuaalisesti vapaaksi" naiseksi, joko ei pysty pitämään miehestä kiinni, tai häntä ei kiinnosta oman suhdetason mies. Kausaatiolla ei ole väliä, lopputulos on sama. Semmoinen nainen on semmoisia suhteita varten, vaimomatsku käyttäytyy eri tavalla.

"No miksi et tuomitse miehiä samalla tavalla". Koska miehet eivät kiinnosta minua, se on ihan yks hailee minulle, mitä muut miehet tekevät. "No mikset voi keskustella yleisellä tasolla?" Voinhan minä, mutta silloin käytän termejä jotka saavat sinut raivon partaalle. Vaikka asiat voisi ilmaista myös tavalla, joka ei aiheuta närää, en näe syytä miksi pitäisi.

Ja sitten voidaa yhteistoimin jankuttaa ees taas parinsadan sivun verran. Mä tuun sit sivulle 150 heittää jonkun kommentin.

Jos lähdetään tosiaan ihan niistä perusasioista sitten, niin huomataan että ihmisen käytöksestä vain osa on puhdasta biologiaa ja viettejä. Biologiakaan ei ole niin yksioikoista ja mustavalkoista kuin annat ymmärtää ja vaihtelee myös yksilökohtaisesti paljon. Myös biologisessa puolessa pitää ottaa huomioon kuinka erilaisia ominaisuuksia, erilaista hormonitoimintaa ja geeniperimää, vahvuuksia ja heikkouksia eri ihmisillä on.

Ihminen on aika monimutkainen otus, ja välttämättömillä biologisilla tarpeilla ja alkukantaisimmilla vieteillä on paljon pienempi merkitys kuin monella yksinkertaisemmalla elämänmuodolla. Biologisissa vieteissä, lisääntymisessä sekä mahdollisimman hyvien jälkeläisten aikaansaamisessa on toki tärkeä osansa, mutta ihmisellä korostuu toiminnassaan älyllinen ajattelu sekä monet muut henkiset ominaisuudet ja erilaiset tavoitteet. Nämä vaikuttavat myös seksuaaliseen käyttäytymiseen ja väittäisin että monella ajavat ohi: "ugh minä nainen, ugh sinä raavas mies, geenimme tuottaisivat hyviä jälkeläisiä"- vietin. Muillakin asioilla on todella suuri merkitys, niinkuin tiedämme. Ja tosiaan sitä älyäkin saa välillä käyttää. Viettejäkin on monenmoisia. (toiset kaipaavat turvaa, toiset seikkailua ja voimaa, toisille merkitsee herkkyys ja tunneäly, taiteellisuus vetoaa toisiin jne jne)

Em. asioiden ja ihmisten erilaisten tavoitteiden ja ominaisuuksien takia on todella laaja kirjo pariutumiseen ja seksuaalisuuteen liittyviä preferenssejä. Ympäristö ja yhteiskunta vaikuttaa oleellisen paljon seksuaaliseen käyttäytymiseen, kuin myös kasvatus ja mallit. Tämän takia on vähän yksinkertaista latistaa ihmisen seksuaalisuus parille "biologiselle lainalaisuudelle", kun asia ei vain mene niin. Toki löytyy varmastikin myös niitä ihmisiä, joilla nämä alkukantaisimmat vietit näyttelevät suurempaa osaa elämässä. Ihmislaji on kuitenkin kehittynyt aikojen saatossa paljon ja myös ympäröivät olosuhteet ovat muuttuneet hurjasti. jatkuu...

Vierailija
105/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jatkuu

Sitten sun noihin hieman yksinkertaisiin mielipiteisiin sekä paikkansa pitämättömiin väitteisiin:

"Paras ennuste tulevaisuuden käyttäytymisestä, on käyttäytyminen menneisyydessä. Ketä sinä kutsut "seksuaalisesti vapaaksi" naiseksi, joko ei pysty pitämään miehestä kiinni, tai häntä ei kiinnosta oman suhdetason mies."

On ihan tavallista että sinkkuaikana voi olla lyhyitä suhteita, toisilla vähän villimpiäkin aikoja, mutta sitten kun alkaa seurustelemaan, niin on todellakin uskollinen ja panostaa suhteeseen, haluaa ehkä perustaa perheen ja sitoutua vaikka loppuiäksi ja pitää sitä tärkeänä eikä todellakan haikaile minkään sinkkuseksin perään. Monet arvostavat hyvää parisuhdetta erittäin korkealle, vaikka sinkkuaikana harrastaisi muunlaisiakin suhteita. Sulla on jokin harha, että nämä sulkisivat toisensa jotenkin pois. Mutta se on tosiaan harha ja vain omien korviesi välissä. Jos haluat verrata käyttäytymistä parisuhteessa menneeseen käyttäytymiseen, niin silloin pitää verrata kuinka on käyttäytynyt aiemmassa parisuhteessaan. Se monesti kertookin yleensä jo aika paljon.

Sun väite siihen, että jos sinkkuaikana nainen harrastaa seksiä joidenkin miesten kanssa tarkoittaa sitä ettei hän suhteessa ollessaan "pysty pitämään miestä" kiinni tai hän seurustelleessaan päätyisi aina seurustelemaan epäsopivan miehen kanssa, on jotenkin ihan absurdi. whaat? eipä kauhean paljon liity toisiinsa. Nuo sun teoriasi ovat aivan liian yksioikoisia eivätkä päde lainkaan kokonaisvaltaisesti, ehkä sopivat joihinkin tapauksiin jollakin lailla joo, muttei todellakaan yleisellä tasolla katsottuna. Unohdat niistä pois niin monta tärkeää tekijää. (ks. kommenttini alkupuoli)

Jotenkin tulee myös vaikutelma että ajatusmaailmasi on muutenkin kovin ahtaasti sukupuolittunutta ja unohdat että ensisijaisesti olemme kaikki kuitenkin ihmisiä. Eli ihmisyyden "taso" unohtuu (.. kun tuota taso-sanaa kovasti ilmeisesti haluat käyttää :D).

(ps. En muuten halua että alat tuomitsemaan miehiä samalla lailla sinkkuseksistä, vaan että lopetat myös sen naisten tuomitsemisen.) Ja, toki olen minäkin sitä mieltä että jos on ihan holtiton suhteilunsa kanssa, niin menee mullakin kiinnostus sellaiseen mieheen. Se onkin eri asia kuin satunnainen sinkkuseksi; tai haukkuminen ja huorittelu. Myös esim. hyväksikäyttö ja valheellisuus ovat lyhyissäkin suhteiluissa mun mielestä väärin, mutta nekin ovat sitten jo asia erikseen.

Vierailija
106/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan tästäkin ketjusta, että moni kuvittelee itsellään olevan oikeuden arvottaa muita ihmisiä heidän seksielämänsä perusteella. Itselleen he kyllä varaavat oikeuden naiskennella päivät pääskytysten. Itsekin olisin mieluiten parisuhteessa, mutta sitä oikealta tuntuvaa ihmistä ei ole eroni jälkeen tullut vastaan tai minä en ole ollut oikea jollekin hyvältä tuntuneelle miehelle. Seksistä pidän edelleen. Mieluiten harrastaisin sitä vakisuhteessa, mutta en tee sitä toista kertaa, jos se ei ole ollut tarpeeksi hyvää. Olen myös kohdannut miehiä, jotka ovatkin pettymyksekseni halunneet vain yhdenillanjutun. Niinpä minun seksini on tällä hetkellä yhden kerran - muutaman kuukauden mittaisten suhteiden varassa.

Sille joka vaahtosi, että älä kerro muille, tiedoksi että en kerrokaan. Vastaan kyllä häpeämättä, jos kaveri kysyy, olenko tavannut miehiä. Kyllä, en, en vähään aikaan. Tai kerron totuuden mukaisesti, että olin viikonlopun ”Nikolla”. Ja siitäkös sitten kaveri juoruamaan ja paheksumaan.

Ap

Vierailija
107/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en edelläänkään ymmärrä, miten ihmisillä voi olla mielipiteitä toisten ihmisten seksielämästä. Se on yksityisin osa elämää. Siitä voi kyllä jutella ilmiönä tuttujen kesken, jos aihe kiinnostaa, mutta ei sillä ketään eikä mitään arvottaa voi. Eikä varsinkaan hyväksyä sitä itselleen mutta ei muille.

Ap

Vierailija
108/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on seurustellut kaikkien sänkykumppaneidensa kanssa, ja heitä on yhteensä kohta nelkymppisellä miehellä 4, minä viides. Minulla taas sänkykumppaneita on niin monta että neljänkymmenen kohdalla olen seonnut laskuissa ;) Parasta seksiä hän minulta saa, ja minä häneltä, ja yhdessä on oltu 5 vuotta, joista kaksi naimisissa <3 Lapset olemme tehneet muiden kanssa entisessä elämässä, joten aikuisten ihana, vakaa, rakastava ja villi suhde tämä on, parasta mitä tiedän, ja miehen mielestä myös!

Looserimies joutui ottamaan ihan erilaisen naisen kuin olisi halunnut. Napalankoja sai ainakin paljon.

Ei kukaan JOUDU ottamaan ketään. Parisuhteessa ollaan vain halusta.

Ap

Vierailija
109/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei koskaan ole seksin määrästä, vaan kumppanien määrästä.

Kerropas miten sinkkuihminen, joka haluaa seksiä ja parisuhteen, voi itse siihen kumppaniensa määrään vaikuttaa, jos sellaista pitkää parisuhdetta ei vain saa väkisin rakennettua. Minusta on tyhmää moralisoida sinkkua siitä, että hän harrastaa irtoseksiä, kun mitään muuta ei satu olemaan tarjolla. Itsekin olen sinkkuna harrastanut seksiä muutaman viime vuoden aikana 5 eri miehen kanssa ja jokaisen kanssa olisin ollut valmis myös parisuhteeseen. Mutta eipä se ole oma valintani, etten näille ole kelvannut kuin seksiin. 

Mutta ne miehet ovat sinun oma valintasi.

Jos haluat samanlaista jatkossa, valitse samanlaisia miehiä ja toimi samalla tavalla. 

Nainen saa aina komeamman miehen seksiin, kuin suhteeseen. Miehillä toisinpäin, no, niistä miehistä jotka edes saa irtoseksiä. 

Viestisi ovat kuin suoraan oppikirjasta, textbook case.

Niinpä. Tarviiko aina ottaa niitä alfoja, jotka keräävät vain seksipäänahkoja? Sen verran tätä asiaa on täällä avattu, että pitäisi kaikilla olla tiedossa, että jos et itse ole 9-10 nainen, on turha haikailla parisuhteesta alfan kanssa. Mutta kun ei uskota ei. Uli sitä uli tätä ja lassukkalaa..

No kuules, kun asia ei ole noin yksiselitteinen. Niillä päänahkoja keräävillä alfoilla ei lue sitä otsassa. Viimeisin seksikumppanini oli kaikkea muuta kuin tällä palstalla kuvailtu alfa. Ei ollut jykevää leukaa, ei ollut pitkä ja dressmannmalli, ei ollut itsevarma käytökseltään, vaan hyvin epävarma. Jos olisin palstan alfa/beta-jaottelijoilta kysynyt etukäteen, onko tämä mies röyhkeä alfa vai kiltti beta, olisi vastaus ollut ihan varmasti beta. 

Vierailija
110/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on muiden seksin harrastus ihan se ja sama.

Se ärsyttää, jos joku luulee minulla olevan vilkas seksielämä sinkkuna.

Olisihan siihen mahdollisuus, mutta minua se ei kiinnosta pätkän vertaa.

Pidän seksistä ja ryhdyn siihen vain parisuhteessa. 

Sanoin parille miehelle harrastavani seksiä seuraavan kerran vasta avioliitossa. Toinen sanoi hulluksi ja toinen nosteli kulmiaan. Selvisipä heidänkin aikeensa nopeasti.

Vierailija
111/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on siitä että jos miehet vaihtuu niin se koetaan halvaksi. Jos miehensä kanssa harrastaa seksi niin onhan se nyt ihan eri asia!

Vierailija
112/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Kyse on siitä että jos miehet vaihtuu niin se koetaan halvaksi. Jos miehensä kanssa harrastaa seksi niin onhan se nyt ihan eri asia!

Ei ole. Kaikissa tapauksissa se on sitä samaa panemista.

Vierailija
113/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Mutta vaihtuuko ne miehet yhtään sen harvemmin, jos heidän kanssaan ei harrasta seksiä? En oikein ymmärrä tätä oletusta, että sinkku löytäisi parisuhteen helpommin, mikäli ei harrastaisi seksiä koskaan kenenkään kanssa. Jos kumppania ei vain löydy, niin ei siihen vaikuta pätkääkään se, oletko mennyt niiden deittikumppaneiden kanssa sänkyyn vai et. Ei sinkulla ole mitään on/off-tilaa siinä, että jos harrastaa jonkun kanssa irtoseksiä, se sulkisi jotenkin pois sen parisuhdehalun. 

Vierailija
114/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki miehet sais aina halutessaan seksiä niin ei olisi sotia maailmassa.

Vierailija
115/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ihanan naiivisti sanottu. Mäkin muistan vielä kun olin teini. 😍

Vierailija
116/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kenen kanssa sinut on pakotettu parisuhteeseen? Itse ajattelin olla yksin niin kauam kunnes se ihan paras osuu kohdalle. Jos ei osu, olen loppuelämäni yksin ja harrastan seksiä muulla tavalla.

Ap

Vierailija
117/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis aikuinen ihminen ei tiedä, että sinkkunakin voi olla? Missäs lahkossa sinä elät? 

Vierailija
118/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kenen kanssa sinut on pakotettu parisuhteeseen? Itse ajattelin olla yksin niin kauam kunnes se ihan paras osuu kohdalle. Jos ei osu, olen loppuelämäni yksin ja harrastan seksiä muulla tavalla.

Ap

Juu, juu. Parisuhteessa ollaan VAIN halusta eikä esim. sosiaalisen paineen, asuntolainan, jälkikasvun jne. takia. Palataan asiaan sitten kun olet aikuistunut.

Vierailija
119/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtokarkit ja irtoseksi

kummatkin tekee

sinkun iloiseksi.

No heittäydyinpäs runolliSEKSI!

Vierailija
120/258 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju todistaa aloitukseni todeksi. Ihmisillä on kova tarve vartioida ja arvostella, mitä sinkkunaiset saa tehdä vaginallaan. Miksi??

Ap

Ehkä koska yksiavioisuus on yhteiskuntamme perusta. Nyt kun olemme romuttamassa sekä sitä että ydinperhettä, kun teemme hedonismista aatteemme, kun kasvatamme luokka-eroja, on helppoa tehdä synkkiä ennustuksia tuleville sukupolville. 

No, useimmat tietysti eivät ajattele asioita sillä tasolla, tuntevat vaan.

Jos pohjavedet, maat ja terveydenhuolto myydään niin miksei sitten naisten perseetkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi