Entä jos en eron jälkeen kelpaa kellekään?
Kelpaankohan eron jälkeen kenellekään? 35-vuotias akateemisesti koulutettu kahden lapsen yh, joka ei halua lisää lapsia. Olen vakituisessa, mutta melko pienipalkkaisessa työssä. Elämänhallinta kaikin puolin kunnossa. Olen hoikka ja ihan nätti, koska huolehdin itsestäni.
Pitkä ja huono avioliitto syönyt itsetuntoa, joten tällä hetkellä tuntuu etten varmasti kelpaa...
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattele, että sinun kanssa olemista pitää ANSAITA. Paljon parempi lähtökohta, joka pistää äijät liikkeelle ja tykö ;)
Eipä yh ole koskaan ollut mikään saalis.. Vaikka miten kaunis tai mukava olisi...
No ehkä sodanjälkeisissä kuvioissa viime vuosisadalla ei ollutkaan, mutta nyt eletään nykyaikaa ja fiksu ihminen osaa antaa arvoa toiselle fiksulle, kunnolliselle ja kiinnostavalle ihmiselle.
Ensinnäkin kyse ei ole ihmisestä itsestään vaan niistä lapsista. Toisekseen se, että onko nyt kyse fiksusta ihmisestä vai ei on asia erikseen.
No millä tavalla ne lapset haittaavat? Kunnon mies osaa ottaa vastuuta sekä naisesta että hänen lapsistakin. Edellytän /ap kirjoituksen perusteella/ että kyseessä on fiksu ihminen, en kommentoi tyhmiä aloituksia.
Vai millä tavalla lapset haittaavat...? :D Kyllä pitää miehen olla to-del-la puutteessa, jos vieraan/vieraiden miesten lapset eivät haittaa.
Kai se sitten meni niin että minä en ole kelvannut kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattele, että sinun kanssa olemista pitää ANSAITA. Paljon parempi lähtökohta, joka pistää äijät liikkeelle ja tykö ;)
Eipä yh ole koskaan ollut mikään saalis.. Vaikka miten kaunis tai mukava olisi...
No ehkä sodanjälkeisissä kuvioissa viime vuosisadalla ei ollutkaan, mutta nyt eletään nykyaikaa ja fiksu ihminen osaa antaa arvoa toiselle fiksulle, kunnolliselle ja kiinnostavalle ihmiselle.
Ensinnäkin kyse ei ole ihmisestä itsestään vaan niistä lapsista. Toisekseen se, että onko nyt kyse fiksusta ihmisestä vai ei on asia erikseen.
No millä tavalla ne lapset haittaavat? Kunnon mies osaa ottaa vastuuta sekä naisesta että hänen lapsistakin. Edellytän /ap kirjoituksen perusteella/ että kyseessä on fiksu ihminen, en kommentoi tyhmiä aloituksia.
Uskon, että ap. kelpaa. Voin näin naisen näkökulmasta kertoa, miksi lapset haittaavat. Omat lapseni ovat jo isoja. Vaikka pidän lapsista, huomasin, etten vaan enää halua elää pikkulasten ehdoilla. Lyhyt seuristelusuhde miehen kanssa, jolla oli 8-vuotias lapsi, päättyi, kun huomasin, ettei minusta ole enää pikkulapsielämään
Minusta ihmiset, jotka rehellisesti kertovat, että lapset ovat este, ovat fiksuja ja parempi niin lapsille.
Riippuu asenteesta.
Olen eronnut, ei lapsia. Voisin kuvitella ihan hyvin meneväni yhteen eronneen tai lesken kanssa, jolla on lapsia.
Mutta en sellaisen kanssa, jonka ex pyörii iilimatona arjessa, tai ero ei ole henkisesti puitu loppuun. Enkä sellaisen kanssa, joka toitottaisi joka käänteessä, että lapset ovat sitten hänen elämässään ykkössijalla.
Jos tilaa ei löydy parisuhteelle, niin ei mua kiinnosta.
N
Vierailija kirjoitti:
Kelpaankohan eron jälkeen kenellekään? 35-vuotias akateemisesti koulutettu kahden lapsen yh, joka ei halua lisää lapsia. Olen vakituisessa, mutta melko pienipalkkaisessa työssä. Elämänhallinta kaikin puolin kunnossa. Olen hoikka ja ihan nätti, koska huolehdin itsestäni.
Pitkä ja huono avioliitto syönyt itsetuntoa, joten tällä hetkellä tuntuu etten varmasti kelpaa...
Tärkeintä on, että kelpaat itsellesi. Vasta sen jälkeen voi miettiä, "kelpaako" muille.
Niin, reikä se on äideilläkin.