Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämän muuttaminen ihanaksi: hakekaa lääkikseen!

Vierailija
10.03.2018 |

Yhteishaku lähestyy niin annan kaikille rahan arvoisen vinkin: hakekaa LÄÄKIKSEEN.

Lääkiksestä valmistuu 5-6 vuodessa riippuen opiskeletko hampaalla vai yleisellä. Ei väliä kummasta valmistut, tienestit tulevat olemaan tähtitieteelliset. Työajatkin voit itse sanella! Aloitteleva lääkäri tienaa työuran alussa mukavasti että saa asuntolainat kuitattua nopeasti. Työllistyminen on hyvää.

Te kaikki jotka mietittä näitä sote-aloja esim sairaanhoitajaa terveydenhoitajaa...niin unohtakaa ne!! Kumpi sinä haluaisit olla? Terveydenhoitaja 2000€/kk palkalla kirjoittamassa sairauslomalappusia tk:ssa vai 10 000€/kk tienaava lääkäri joka myös tekee samoja töitä? Vähän isommalla korvauksella vaan. Elämä on valintoja täynnä!

Kommentit (180)

Vierailija
101/180 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on oikeassa. Sairaalalääkäreistä omassa kunnassamme jokajamppa vetää yli 10 000 kuussa poislukien amanuenssit ja ehkä erikoistuvat (jotka nekin tienaa yli 5000)...

Pk seudulla on alemmat palkat kun on työvoimaa. Menkääpä pohjoiseen niin palkat saa tuplana lääkäripulan takia.

Sekä ison talon järven rannalta samalla hinnalla kuin Kalliosta kaksion.

Vierailija
102/180 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun serkku on lääkäri yksityisellä. Tienaa todella hyvin, koti on Karhusaaressa. Pääsi lääkikseen heti lukion jälkeen, valmistui normiajassa. Sitten erikoistui Seinäjoella, tai oli siellä ainakin töissä. En tiedä termejä.

35 v oli, kun oli tehnyt työtä, työtä, työtä , ei perhettä, vaan työtä. Oli ostanut sijoitusasuntoja sieltä täältä, asui pienessä yksiössä vuokralla sairaalan vieressä.

Sitten meni yksityiselle töihin, alkoi tekemään 8-18 työaikaa, ei päivystyksiä.

Meni naimisiin toisen lääkärin kanssa. Kun täytti, oli 3 lapsen äiti.

Serkkuni isä on kuollut, äiti oli kotirouva ja saa vain pientä leskeneläkettä.

Lapsuudenkoti myytiin, en tiedä kuka osti läheltä pienemmän kodin.

Mummo vie ja hakee lapset ja vanhemmat tekevät töitä.

Nyt on elämä helppoa ja tienaa todella hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/180 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykoterapeutitkin tienaavat paremmin ja ei tule exituksia vastaan

Joskus tuli ohjelma telkkarista, missä joku taparikollinen ja vakavasti päihdeongelmainen opiskeli itsensä linnassa psykoterapeutiksi. Oli rankkoja väkivaltarikoksia mm. ja oli peräti yrittänyt tappaa jonkun. En muista kuoliko vai jäikö henkiin uhri.

Vierailija
104/180 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei ole lääkäri, mutta tienaa kuussa himppasen vajaat 8 tonnia. Veronmaksajat maksaa palkan :D Minun ei näin ollen tarvitse edes töitä tehdä, nostan kuitenkin matkarahoiksi työttömyyskorvasta.

Onko miehesi kokoomusnuori?

Vierailija
105/180 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaiden halki kirjoitti:

Finnairin pilotiksi pääsee 2 vuoden koulutuksella.

Taidan vaihtaa lentoyhtiötä.

Vierailija
106/180 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lukio käydä . Kiinnitetään huomio matematiikan numeroon ja enkunkieleen. Hyvin vaativat testit.

Vierailija
107/180 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion vaihtaa alaa matkaoppaaksi. Pääsee reissaamaan ja asumaan auringon lämmön alle täältä sysipimeästä jäämaasta, missä ihmisetkin ovat umpijäätä. Palkka on sellainen millä tulen sopivasti toimeen, ja työn hyvinä puolina pääsee tutustumaan ihaniin sydämellisiin käytöstavat omaaviin ihmisiin. Huonoina puolina pääsee tuntemaan häpeää kännisistä suomalaisista, jotka ovat unohtaneet juomisen humussa laittaa aurinkorasvaa ja ahavoituneet ihot loistaen hoippuvat katukuvassa. Kenties se elämänkumppanikin sieltä löytyy ja eläkepäiviä saa viettää kirkkaiden vesien rantojen äärellä auringon alla.

Vierailija
108/180 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda samalla linja-auto yhtiötä millä menet sinne lentokentälle, bussikuskiksi kuukauden kurssilla.

Vierailija
109/180 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämän aloituksen tarkoitus on?

Kuka nyt viitsisi tonkia ihmisten haisevia suita? Tai hirttää peräpukamia? Yök yök.

Vierailija
110/180 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi, en ikinä! Siinä punkreeraat mätäisiä poskionteloita, hoitelet mummojen ja vaarien kihtejä, jalkasilsoja, ihosieniä, hoidat haisevia puliveivareita, poistat vettä polvista, tutkit haisevia angiina-kurkkuja jnejne. Oksettavaa! Hyvä tietty, että joku ilkeää, kyllä tuosta hommasta pitäis maksaa vielä paljon enemmän, että sitä tekisin. Yöh. 

No joo, käyn säännöllisesti suolistotähystyksessä, ja kyllä se pistää miettimään, että jotkut opiskelee lukion päälle kymmenen tai kaksitoista vuotta, päästäkseen työntämään letkua perseisiin...

Kyllä se letkun työntäminen onnistuu maallikoltakin.

Vierailija
111/180 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkkä hakeminen riitä, sinne pitäisi päästä sisäänkin.

Vierailija
112/180 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diplomi-insinöörit tienaa myös ja KTm koulutuksen saaneet

Heh korkein palkka dippainssinä on ollut 2500e/kk ja hilut päälle. Tämä siis pk-seudulla. Nyt työttömänä

Vierailija
113/180 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on tosi hyvä pääsykokeissa. mutta pohjakoulutus olis jotain ns. alinta luokkaa. eli tiedättekö tapauksia minkälaisilla komboilla on päässyt mahollisesti lääkikseen*? aattelin voisko omaishoitaja sekä koulunkäyntiavustaja joka on suorittanu lukio tutkinto aineita tietty vaan fysiikkaa ja pitkää matikkaa mitä kuulemma vaaditaan lääkikseen , muttei itse lukiotodistusta, niin päästä sisään voisko:D siis jos ois TOSSIIII hyvä pääsykokeissa. Ja mihin lääkikseen on helpoin päästä? siis jotenkin kaupunkisuosittuvuudessa

Vierailija
114/180 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus se kertookin lääkärien asenteen tänä päivänä erittäin selkeästi. On nähty kyllä vastaanotolla moneen kertaan. Palkan takiahan siellä istuksitaan eikä sen vuoksi että voisi ihmisiä parantaa.

Vierailija
115/180 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, en ole hakemassa. Vaikka joo, kyllähän siitä rahaa saisi, mutta 1) lääkikseen ei noin vain mennä ja 2) minusta ei olisi lääkäriksi. Se raha ei riittäisi korvaamaan sitä stressiä ja muita ikäviä asioita, joita lääkärin työssä tulee vastaan. Jatkan mielelläni teknologia-alalla.

Vierailija
116/180 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteishaku lähestyy niin annan kaikille rahan arvoisen vinkin: hakekaa LÄÄKIKSEEN.

Lääkiksestä valmistuu 5-6 vuodessa riippuen opiskeletko hampaalla vai yleisellä. Ei väliä kummasta valmistut, tienestit tulevat olemaan tähtitieteelliset. Työajatkin voit itse sanella! Aloitteleva lääkäri tienaa työuran alussa mukavasti että saa asuntolainat kuitattua nopeasti. Työllistyminen on hyvää.

Te kaikki jotka mietittä näitä sote-aloja esim sairaanhoitajaa terveydenhoitajaa...niin unohtakaa ne!! Kumpi sinä haluaisit olla? Terveydenhoitaja 2000€/kk palkalla kirjoittamassa sairauslomalappusia tk:ssa vai 10 000€/kk tienaava lääkäri joka myös tekee samoja töitä? Vähän isommalla korvauksella vaan. Elämä on valintoja täynnä!

Tai sitten opiskelet vain Diplomi-insinööriksi tai vaikka insinööriksi ja lähdet pois Suomesta. Nettona tulet saamaan lähes varmasti enemmän kuin lääkäri Suomessa ja autot, ruoka, jne ovat halvempia. 

Vierailija
117/180 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 vuoden opinnot siihen että saa 3800€/kk. Ei tuo hirveän kovalta summalta kuulosta.

Vierailija
118/180 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämän aloituksen tarkoitus on?

Kuka nyt viitsisi tonkia ihmisten haisevia suita? Tai hirttää peräpukamia? Yök yök.

Hienot ihmiset. Sinäkin kuolisit nuorena tuommoisiin pikkuvikoihin jos kukaan ei niitä hoitaisi pois.

Vierailija
119/180 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haen jo tänä keväänä.:) en jaksa enää olla sairaanhoitaja palkalla jolla ei elä! Ja niska limassa saa raataa pikku eurojensa eteen...no thanks!!!

Olen itsekin sairaanhoitaja (ja terveydenhoitaja) ja tällä hetkellä tienaan työpaikassani n. 3200e kuussa. Miten sillä palkalla ei muka elä? Lisäksi työni on todella mukavaa, ei tarvitse raataa.

Hitsi! Palkkasi on isompi kuin eläinlääkärien!

Vierailija
120/180 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse valmistuin lääkiksestä 5-vuotta sitten.  Tein kolmisen vuotta yleislääkärin hommia.

Yksi päivä päätin, että minä en halua olla sairaiden ihmisten kanssa koko elämääni.

Hatunnosto kaikille, jotka on terveydenhoitoalalla töissä.

PS. Nyt olen postilla töissä toimistosihteerinä.

Minulla on vähän sama tilanne. Vastaanotolle tulee flunssaisia pärskiviä ihmisiä jatkuvalla syötöllä.

Joka kerta mietit, että saatko taas flunssan.  + muut taudit.

T: 5-8 flunssaa vuodessa sairastava.