Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erno, 32 näki Tampereen Ikeassa kauneimman näkemänsä naisen. Nyt haluaisi löytää hänet.

Vierailija
09.03.2018 |

Hauskoja tällaiset julkiset etsintäpyynnöt. Oilis kiva jos joskus mätsäis näillä tyypeillä eikä aina toinen osapuoli olisi jo valmiiksi varattu. Tässäkin tapauksessa epäilen näin olevan koska eivät kauniit naiset pitkään yksinään pysy.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005598643.html

Kommentit (609)

Vierailija
181/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä yleinen miesten vihaaminen ja leimaaminen tulee johtamaan siihen, että syntyvyys laskee laskemistaan ja parin vuoden päästä naiset itkee kuinka miehet ei enää lähesty heitä.

#metoo ja silleen

Ja ei, en lähesty yhtäkään naista koskaan, koska olen homo.

Tähän tulisi kuitenkin niitä "jos et osaa lässynlää"-viestejä naisasianaisilta

Vierailija
182/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tätä hakua tekisi nainen hän olisi romanttinen unelmiensa prinssiä etsivä, mutta koska kyseessä on mies, hän on stalkkeri?

KaksiNAISmoraali jyllää taas eräillä.

En oo koskaan nähnyt sellaista creepy-ilmoitusta missä nainen etsisi näkemäänsä komeaa miestä josta ei tiedä mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä yleinen miesten vihaaminen ja leimaaminen tulee johtamaan siihen, että syntyvyys laskee laskemistaan ja parin vuoden päästä naiset itkee kuinka miehet ei enää lähesty heitä.

#metoo ja silleen

Syntyvyys laskee siitä ku tavikset tavoittelee omaa tasoaan paljon parempia. Koskee niin naisia kuin miehiä. 

Vierailija
184/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesta facebook-kavereistani tämä on romanttista. Minusta lähinnä creepyä x(

No mitäs itse kommentoit sinne faceen? Laitoitko rehellisesti että on creepyä vai komppasitko muiden ihqutusta?

Romanttista tuo kun ei ole nähnytkään.

Vierailija
185/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 25v nainen ja suhteessa 34v miehen kanssa. Meillä on intohimoinen suhde ollut jo monta vuotta. On hauskaa, paljon seksiä, tulevaisuuden suunnitelmissa vauvoja, häät... Ikä on vaan numeroita. :)

Sä jätät ton ukon noin 15 vuoden päästä. Sitten, kun ikä ei ole enää vain numeroita.

Kyllä on kateellista porukkaa liikkeellä. Ei huhhuh!

Pitäiskö mun olla sulle jotenkin kateellinen ku oot napannut jonku vanhemman miehen? Pidä hyvänäs. Itseäni kiinnostaa lähinnä vain samaan ikäluokkaani (+/- 5v.) kuuluvat miehet. 

No mitä sä jankkaat sitten tästä asiasta? Senkus otat nuoremman miehen, ihan kaikessa rauhassa! :D

Itse olet mies ja tehtailet näitä "olen parikyt jotain nainen ja minulla on kolkyt jotain mies, ja vauvoja ja häät tulossa blaa blaa"-viestejä. Lopeta jo. Olet nolo. 

Mitä h*lvettiä? Noinko tiukkaa tekee uskoa, että joku nainen on onnellinen vanhemman miehen kanssa? Oletko aivan sekaisin? Lääkkeet kunnossa?

Sorry, mutta sun tyyli paljastaa sinut. Olen itse ollut vanhemman miehen kanssa suhteessa, mutta en missään olisi huudellut siitä iästä. Enkä ollut erityisen kiinnostunut vanhemmasta, vaan kohtasin kiinnostavan ihmisen. Tosin päätin suhteen, kun mies oli asenteiltaan niin vanhanaikainen ja lisäksi huono sängyssä.

Oliko tuo Minkkinen kelle vastasit?

Vierailija
186/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#metoo ja silleen

Kaapista tulosi antoi sanoillesi lisää painoarvoa. Vaikuttavaa retoriikkaa, kohta varmasti naiset tulevat katumapäälle ja sovinistinen sikailu saa jatkua vanhaan malliin.

Vierailija
187/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavis eli ruma? kirjoitti:

No voi ku söpöö!!!! Taas joku tavis iskenyt silmänsä itseään nuorenpaan ja paremman näköiseen naiseen. Oman tasoisia naisia kun ei koskaan etsintäkuuluteta julkisesti. Naisen ainut arvo, eli ulkonäkö, on tullut kyllä jo hyvin selväksi tässä elämän varrella, joka tuutista kun sitä toitotetaan........ katkeraksi vetää mielen. 

Mistä h*lvetistä sä tiedät minkä näköinen se nainen oli? Hänhän saattaa olla täysin samaa "tasoa" tuon miehen kanssa. Ja mistä myöskään tiedät hänen ikäänsä? Voi ihan hyvin olla vaikka 30v. Mä tiedän lukuisia 3-kymppisiä jotka menis heittämällä kaksvitosesta.

Niin, minusta ylimeikkaamaton nainen, joka hymyilee viehättävästi ja jolla on iloiset silmät, on kaunis verrattuna ilmeettömään suihkurusketettuun huulten töröttäjään, joita instassa näkyy, ja jotka joidenkin toisten mielestä ovat kauniita. 

Ja maailman vanhin sääntöhän on, että jos miehen pitää arvioida naisen ikää ääneen, niin on kohteliasta ottaa muutama vuosi omasta ensivaikutelmasta pois, joka tässä tapauksessa siis voisi olla 27-29v. 

Vierailija
188/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysivät toisensa!!!!!! :) :) :) :) :) :)

Vierailija
189/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkas monta kymmentätuhatta viestiä niissä palstamammojen "kerro terveiset kaipaamallesi ihmiselle"-ketjuissa oikein olikaan?

Nekö ei sitten ole palstamammojen mielestä creepyä , maanista ja stalkkaavaa tekstiä?

Ja nyt Erno on sitten koko länsimaisen maailman kamalin ja ahdistavin ihminen?

Mammoilla pitää aina olla näitä somekiimalynkkauksia, muuten niiden elämä käy kovin sisällöttömäksi

Koko maa ei lue niitä ketjuja, mutta koko maa lukee ilta-sanomia. M32

Tämä palsta on Suomen suosituin keskustelupalsta.

Eikö sinua yhtään huoleta palstan miesvihamielinen asenne?

Tosin nimimerkkisi pitäisi olla muodossa äityli32

Vierailija
190/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 25v nainen ja suhteessa 34v miehen kanssa. Meillä on intohimoinen suhde ollut jo monta vuotta. On hauskaa, paljon seksiä, tulevaisuuden suunnitelmissa vauvoja, häät... Ikä on vaan numeroita. :)

Sä jätät ton ukon noin 15 vuoden päästä. Sitten, kun ikä ei ole enää vain numeroita.

Kyllä on kateellista porukkaa liikkeellä. Ei huhhuh!

En ole kateellinen vaan katkera. Tapasin minäkin naisen, jolle ikä oli vain numeroita. Teimme lapsia, joita hän hoiti kotona. Minä töin leivän pöytään. Kului 15 vuotta ja rouva meni työelämään. Heti alkoi suhde työkaverin kanssa. Häipyi ja jätti lapset minulle. Uusia suhteita en saa, kun kukaan about ikäiseni nainen ei halua miestä, jolla on teini-ikäisiä lapsia.

Ikäsi? Lastesi lukumäärä?

Painin naisena lähes saman asian kanssa. En jaksa enää baarielämää enkä etsi miestä somesta, joten todennäköisyys kohdata joku on minimaalista. Pitäis toima vissiin kuten tämä Erno, heittäytyä!

Hiukan yli 60

En sano lasten määrää, sillä varmasti aika moni tunnistaisi. Pieni paikkakunta.

Vierailija
191/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksin juuri hauskan tavan löytää kumppani. Mahdollisimman epäselvät tuntomerkit ja aina kun nainen kyselee olinko se minä sanoo joo ja pyytää treffeille :)

Vierailija
192/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkas monta kymmentätuhatta viestiä niissä palstamammojen "kerro terveiset kaipaamallesi ihmiselle"-ketjuissa oikein olikaan?

Nekö ei sitten ole palstamammojen mielestä creepyä , maanista ja stalkkaavaa tekstiä?

Ja nyt Erno on sitten koko länsimaisen maailman kamalin ja ahdistavin ihminen?

Mammoilla pitää aina olla näitä somekiimalynkkauksia, muuten niiden elämä käy kovin sisällöttömäksi

Koko maa ei lue niitä ketjuja, mutta koko maa lukee ilta-sanomia. M32

Tämä palsta on Suomen suosituin keskustelupalsta.

Eikö sinua yhtään huoleta palstan miesvihamielinen asenne?

Tosin nimimerkkisi pitäisi olla muodossa äityli32

Lue, mitä naisista on kirjoitettu tässäkin ketjussa ja tule sitten puhumaan miesvihamielisyydestä. Jos nainen sanoo, ettei pidä jostakin, se on heti vihamielisyyttä.

Vierailija
193/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysivät toisensa!!!!!! :) :) :) :) :) :)

Ja missä näin sanotaan?

Vierailija
194/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 18-vuotiaana harrastanut useita kertoja seksiä 23-24v miehen kanssa. Seksiä oli n. 8kk ajan lähes päivittäin joskus useitakin kertoja. Ja tosiaan siis täysin omasta tahdostani.

Vierailija
195/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavis eli ruma? kirjoitti:

No voi ku söpöö!!!! Taas joku tavis iskenyt silmänsä itseään nuorenpaan ja paremman näköiseen naiseen. Oman tasoisia naisia kun ei koskaan etsintäkuuluteta julkisesti. Naisen ainut arvo, eli ulkonäkö, on tullut kyllä jo hyvin selväksi tässä elämän varrella, joka tuutista kun sitä toitotetaan........ katkeraksi vetää mielen. 

Mistä h*lvetistä sä tiedät minkä näköinen se nainen oli? Hänhän saattaa olla täysin samaa "tasoa" tuon miehen kanssa. Ja mistä myöskään tiedät hänen ikäänsä? Voi ihan hyvin olla vaikka 30v. Mä tiedän lukuisia 3-kymppisiä jotka menis heittämällä kaksvitosesta.

Niin, minusta ylimeikkaamaton nainen, joka hymyilee viehättävästi ja jolla on iloiset silmät, on kaunis verrattuna ilmeettömään suihkurusketettuun huulten töröttäjään, joita instassa näkyy, ja jotka joidenkin toisten mielestä ovat kauniita. 

Ja maailman vanhin sääntöhän on, että jos miehen pitää arvioida naisen ikää ääneen, niin on kohteliasta ottaa muutama vuosi omasta ensivaikutelmasta pois, joka tässä tapauksessa siis voisi olla 27-29v. 

Mielestäni tuon säännön voi heittää romukoppaan, koska se antaa ymmärtää, että vanheneminen on naiselle häpeällistä. Uskon, että kulttuuri on vähitellen muuttumassa.

Vierailija
196/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei minäkin wanha akka näin kerran Prismassa yhden todella komean nuorukaisen. Miettikääs jos laittaisin etsintäkuulutuksen hänen peräänsä! Oisko söpöö mitä häh? ;D

Olisi söpöä, jos tarkoitat wanhalla akalla hieman yli 30-vuotiasta, joka etsii n. 25-vuotiaalta näyttävää miestä. Mutta tosin kuin Erno, sinä et uskaltaisi laittaa itseäsi peliin vaan tyydyt vain nälvimään nimettömänä.

No ei olis söpöä, vaan kreepyä, kuten Ernonkin tapauksessa. 

Jos et osaa suomeksi selittää mitä tarkoitat, niin en anna mielipiteillesi mitään painoarvoa.

Vierailija
197/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en usko Ernon saavan vastakaikua, vaikka nainen löytyisikin. Ja hän saattaa olla valokuvamalli tai toisaalta joku teini, joka ei moisen yli kolmekybäsen taviksen suuntaan vilkaisisikaan.

Vierailija
198/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tympii koko ajatus, että etsitään ihmistä vain ja ainoastaan tämän ulkonäön takia. Mimmi voi olla oikeasti vaikka minkälainen bitch, mutta niin vaan kaksilahkeinen ihastuu palavasti kun se oli niin nätti.

Sen vielä ymmärtää jos tuollaista haluaa päästä kerran kokeilemaan, mutta naurettavaa metsästää sitä reikää kissojen ja koirien kanssa.

Sitä reikää?

Sinun kannattaisi miettiä, miten kommunikoit.

Wtf? Suurimmalle osalle miehistä kelpaa kertapanoon reikä kuin reikä ja harvalle miehelle tällainen kertapanoihin kelvannut reikä kelpaa vaimoksi, mutta sinä kaipaat kaunopuheisempaa keskustelua aiheesta?

Vierailija
199/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän meitä ihmisiä olisi täällä maapallolla, jos kukaan ei olisi koskaan lähentynyt ketään.

Väestöräjähdys nam, ekokatastrofi nam

Kaunis nainen nam, pippeli menee pystyyn ja sekoittaa mun pään nam, kuinka monta miljardii vauvaa saankaan aikaisex mun isolla bibbelillä namnam

Tosi koominen kommentti tolla edellìsellä, koska maailmaa uhkaa ylikansoitus ja nimenomaan olisi parempi, jos väkeä ei olisi näin paljon.

Vierailija
200/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se harmittaa kun 30- vee tavisnaisia ei etsitä kissojen ja koirien kanssa heihin lähinnä tyydytään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi