Erno, 32 näki Tampereen Ikeassa kauneimman näkemänsä naisen. Nyt haluaisi löytää hänet.
Hauskoja tällaiset julkiset etsintäpyynnöt. Oilis kiva jos joskus mätsäis näillä tyypeillä eikä aina toinen osapuoli olisi jo valmiiksi varattu. Tässäkin tapauksessa epäilen näin olevan koska eivät kauniit naiset pitkään yksinään pysy.
Kommentit (609)
Kaksi aivan ventovierasta ihmistä ja mammat täällä vaahtoo. Kylläpä menee porukalla tunteisiin kaunis nainen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 25v nainen ja suhteessa 34v miehen kanssa. Meillä on intohimoinen suhde ollut jo monta vuotta. On hauskaa, paljon seksiä, tulevaisuuden suunnitelmissa vauvoja, häät... Ikä on vaan numeroita. :)
Tuossa on yleensä lopputuloksena vammaisia lapsia, ja lopulta sille naiselle omaishoitajuus.
Tälläkin palstalla on keskusteltu eräästä tällaisesta semijulkkistapauksesta aika antaumuksella, siihen liittyi vielä valtavat velat vanhan miehen vanhenemisen takia.
Todellisuus on aikalailla muuta kuin haaveet jostain vauvoista ja viriilistä vanhasta ukosta.
9v ikäeroa tässä iässä ei ole yhtään mitään. Minä voin hyvin vaikka kuolla ennen miestäni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 25v nainen ja suhteessa 34v miehen kanssa. Meillä on intohimoinen suhde ollut jo monta vuotta. On hauskaa, paljon seksiä, tulevaisuuden suunnitelmissa vauvoja, häät... Ikä on vaan numeroita. :)
Sä jätät ton ukon noin 15 vuoden päästä. Sitten, kun ikä ei ole enää vain numeroita.
Kyllä on kateellista porukkaa liikkeellä. Ei huhhuh!
Pitäiskö mun olla sulle jotenkin kateellinen ku oot napannut jonku vanhemman miehen? Pidä hyvänäs. Itseäni kiinnostaa lähinnä vain samaan ikäluokkaani (+/- 5v.) kuuluvat miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on yleensä lopputuloksena vammaisia lapsia, ja lopulta sille naiselle omaishoitajuus.
Tälläkin palstalla on keskusteltu eräästä tällaisesta semijulkkistapauksesta aika antaumuksella, siihen liittyi vielä valtavat velat vanhan miehen vanhenemisen takia.
Todellisuus on aikalailla muuta kuin haaveet jostain vauvoista ja viriilistä vanhasta ukosta.
Miettikää vaikka kun mä olen 40v niin mieheni on 49v. Eipä ole kummoinen ikäero. Tärkeintä on onnellisuus ja onnellisia me todellakin olemme.
*"Yhyy, miksei mies laita viestii vaikka treffeistä on jo puol tuntii?"
"Ällöttää tollaset creepyt stalkkaajat!!!!!"
------------
"siis nainenko on vaan pelkkää ulkonäköö?"
"Toi Erno näyttää piisamirotalta eikä tajuu tasoonsa"
Vierailija kirjoitti:
Kaksi aivan ventovierasta ihmistä ja mammat täällä vaahtoo. Kylläpä menee porukalla tunteisiin kaunis nainen!
Ainakin itselläni meni tunteisiin, koska ahdistun tuollaisista stalkkereista.
Kokee jotenkin uudestaan kaikenlaisten sekopäiden aiheuttamat tunteet, niin kuin stalkkerit töistä, jossa aina oli asiakkaina noita kohtaloa kokevia vanhoja miehiä, jotka saattoi seurata töistä kotiinkin, tuokin on taas vanhempi ei minkään näköinen mies niin kuin nuo on aina.
Miten se kauneus sinänsä takaa mitenkään että tyyppien seurustelu toimisi vähänkään pidempään? Kuulostaa vähän lapselliselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä jätät ton ukon noin 15 vuoden päästä. Sitten, kun ikä ei ole enää vain numeroita.
Pitäiskö mun olla sulle jotenkin kateellinen ku oot napannut jonku vanhemman miehen? Pidä hyvänäs. Itseäni kiinnostaa lähinnä vain samaan ikäluokkaani (+/- 5v.) kuuluvat miehet.
No mitä sä jankkaat sitten tästä asiasta? Senkus otat nuoremman miehen, ihan kaikessa rauhassa! :D
Vierailija kirjoitti:
Miks nainen on aina kateellinen toiselle naiselle, joka on hoikka ja kaunis? Hoikka, kaunis ja iloinen? Hyväksy sellaisen naisen olemassaolo ja jatka elämää. Katkeruus ei kaunista ketään.
Kukaan ei ole sanonut tällaista siitä naisesta. Emme voi tietää, kuka hän on ja miltä näyttää. Itse myötätuntoni on naisen puolella. Tämä voi tuntia hänestä todella ahdistavalta.
Eihän sen naisen ole yhtään mikään pakko ottaa mitään yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä sä jankkaat sitten tästä asiasta? Senkus otat nuoremman miehen, ihan kaikessa rauhassa! :D
Itse olet mies ja tehtailet näitä "olen parikyt jotain nainen ja minulla on kolkyt jotain mies, ja vauvoja ja häät tulossa blaa blaa"-viestejä. Lopeta jo. Olet nolo.
Kuinkas monta kymmentätuhatta viestiä niissä palstamammojen "kerro terveiset kaipaamallesi ihmiselle"-ketjuissa oikein olikaan?
Nekö ei sitten ole palstamammojen mielestä creepyä , maanista ja stalkkaavaa tekstiä?
Ja nyt Erno on sitten koko länsimaisen maailman kamalin ja ahdistavin ihminen?
Mammoilla pitää aina olla näitä somekiimalynkkauksia, muuten niiden elämä käy kovin sisällöttömäksi
Miehillä on yleensä ihan liian suuret luulot itsestään. Mua ällöttää jos kukaan ventovieras alkaa iskemään missään julkisella alueella.. en vaan tykkää. Tulee kauhean kiusaantunut ja epämukava olo.
Mua yritti baarissa iskeä ihan hyvännäköinen mies ja ahdistun kauheasti jo siitäkin. Joskus on yritetty iskeä myös esim. Junassa. En tykkää.
Nykynainen siis ahdistuu aivan kaikesta.
Onneksi nämä pahimmat miesten vihaajat kyllä tunnistaa jo ihan ulkonäöstäkin , hiukset kirkuu varoitusväreissä ja naama on täynnä metallia.
Tässäkin ketjussa on kirjoitustyylin perusteella huttuset ja sorselit kirjoittelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Outoa että noinkin tavallisen näkönen ja noin vanha, luulee, että 25 vuotias on ihastunut. Y mmärtäsin jos nainen ois 35. Ei mua 25.sena kolmekymppiset ja päälle ukot innostaneet.
No meitä on erilaisia. Itseäni taas ollessani 25v kiinnosti nimenomaan 30+ miehet. Sellainen 5-10 vuotta vanhempi oli jees.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olet mies ja tehtailet näitä "olen parikyt jotain nainen ja minulla on kolkyt jotain mies, ja vauvoja ja häät tulossa blaa blaa"-viestejä. Lopeta jo. Olet nolo.
Mitä h*lvettiä? Noinko tiukkaa tekee uskoa, että joku nainen on onnellinen vanhemman miehen kanssa? Oletko aivan sekaisin? Lääkkeet kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Täällä halutaan Ernoa pinnalliseksi ja samaan aikaan haukutaan Ernon ulkonäköä kuitenkin. Ymmärrättekö mikä tässä on erityisen hauskaa nyt tässä yhtälössä? 😂
Onko tavikseksi sanominen haukkumista? Sehän nyt kuitenkin on totuus, että hän näyttää täysin tavalliselta. Erno huhuilee omien sanojen mukaan maailman kauneimman naisen perään josta ei tiedä mitään, joten kyllähän tuo hieman pinnalliselta toiminnalta näin luettuna vaikuttaa.
Mä näin yhessä elokuvassa sellasen häikäisevän kauniin miehen. Pitäiskö kirjottaa facebookkiin jos vaikka löytyisi?