Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erno, 32 näki Tampereen Ikeassa kauneimman näkemänsä naisen. Nyt haluaisi löytää hänet.

Vierailija
09.03.2018 |

Hauskoja tällaiset julkiset etsintäpyynnöt. Oilis kiva jos joskus mätsäis näillä tyypeillä eikä aina toinen osapuoli olisi jo valmiiksi varattu. Tässäkin tapauksessa epäilen näin olevan koska eivät kauniit naiset pitkään yksinään pysy.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005598643.html

Kommentit (609)

Vierailija
201/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavis eli ruma? kirjoitti:

No voi ku söpöö!!!! Taas joku tavis iskenyt silmänsä itseään nuorenpaan ja paremman näköiseen naiseen. Oman tasoisia naisia kun ei koskaan etsintäkuuluteta julkisesti. Naisen ainut arvo, eli ulkonäkö, on tullut kyllä jo hyvin selväksi tässä elämän varrella, joka tuutista kun sitä toitotetaan........ katkeraksi vetää mielen. 

Mistä h*lvetistä sä tiedät minkä näköinen se nainen oli? Hänhän saattaa olla täysin samaa "tasoa" tuon miehen kanssa. Ja mistä myöskään tiedät hänen ikäänsä? Voi ihan hyvin olla vaikka 30v. Mä tiedän lukuisia 3-kymppisiä jotka menis heittämällä kaksvitosesta.

Niin, minusta ylimeikkaamaton nainen, joka hymyilee viehättävästi ja jolla on iloiset silmät, on kaunis verrattuna ilmeettömään suihkurusketettuun huulten töröttäjään, joita instassa näkyy, ja jotka joidenkin toisten mielestä ovat kauniita. 

Ja maailman vanhin sääntöhän on, että jos miehen pitää arvioida naisen ikää ääneen, niin on kohteliasta ottaa muutama vuosi omasta ensivaikutelmasta pois, joka tässä tapauksessa siis voisi olla 27-29v. 

Mielestäni tuon säännön voi heittää romukoppaan, koska se antaa ymmärtää, että vanheneminen on naiselle häpeällistä. Uskon, että kulttuuri on vähitellen muuttumassa.

Useimmat ihmiset tuntuvat joka tapauksessa ilahtuvan, jos heidät arvioidaan hieman ikäistään nuoremman näköisiksi. Pl. teinit, joista olisi haluttavaa näyttää 18-weeltä.

Vierailija
202/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, yököttävää tuollainen ulkonäöstä sekoaminen. Kertoo luonteesta ihan tarpeeksi. Parisuhteessa sitten hullaantuisi joka viikko eri naikkosesta, kun kyttäilisi heitä tietysti kolmas jalka kovana omansa selän takana. Sama meno jatkuu interwebsin maailmassa kun avataan IIGEE ja pannaan tykkäillen ja kuolaillen.

Minua katsotaan päivittäin ja olen saanut kuulla miljoona kertaa samoja kehuja lukemattomilta eri miekkosilta. Olen lähes kaikille pelkkää pintaa. En ole erityisen mielissäni asian laidasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan halua tuollaista keskenkasvuista ei helvetti -ernoa

Vierailija
204/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisen itserakas saa kyllä nainen olla, jos tunnistaa itsensä moisesta ilmoituksesta.

.Joo moi, mä tosiaan olen se maailman kaunein nainen sieltä ikeasta jonka perää kyselit..

Vierailija
205/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 25v nainen ja suhteessa 34v miehen kanssa. Meillä on intohimoinen suhde ollut jo monta vuotta. On hauskaa, paljon seksiä, tulevaisuuden suunnitelmissa vauvoja, häät... Ikä on vaan numeroita. :)

Sä jätät ton ukon noin 15 vuoden päästä. Sitten, kun ikä ei ole enää vain numeroita.

Kyllä on kateellista porukkaa liikkeellä. Ei huhhuh!

En ole kateellinen vaan katkera. Tapasin minäkin naisen, jolle ikä oli vain numeroita. Teimme lapsia, joita hän hoiti kotona. Minä töin leivän pöytään. Kului 15 vuotta ja rouva meni työelämään. Heti alkoi suhde työkaverin kanssa. Häipyi ja jätti lapset minulle. Uusia suhteita en saa, kun kukaan about ikäiseni nainen ei halua miestä, jolla on teini-ikäisiä lapsia.

Ikäsi? Lastesi lukumäärä?

Painin naisena lähes saman asian kanssa. En jaksa enää baarielämää enkä etsi miestä somesta, joten todennäköisyys kohdata joku on minimaalista. Pitäis toima vissiin kuten tämä Erno, heittäytyä!

Hiukan yli 60

En sano lasten määrää, sillä varmasti aika moni tunnistaisi. Pieni paikkakunta.

No mä haastan sut, heittäydytäänkö? Ikean kahvilaan en ehdota treffejä kun lähimpään on 2,5 tunnin ajomatka😂. Eikä keltaisen lehdistön juttua😁

N reilusti alle 60, yli 50. Omillaan toimeen tuleva.

Vierailija
206/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se harmittaa kun 30- vee tavisnaisia ei etsitä kissojen ja koirien kanssa heihin lähinnä tyydytään.

En nyt tiedä harmittaako mutta on se jännä kun se ''rakastuminen'' tapahtuu vain jos nainen on nuori ja kaunis muu tieto onkin jo epäolennaista.

Vierailija
207/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se harmittaa kun 30- vee tavisnaisia ei etsitä kissojen ja koirien kanssa heihin lähinnä tyydytään.

Mikä sinua tuossa harmittaa? Turhaan harmistut muiden puolesta. Monet naiset ovat oikein onnellisia kun iltapäivälehdet eivät etsi epätoivoisesti, jotta saavat kuvallasi ja nimelläsi myytyää lehtiä.

Vierailija
208/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on yleensä ihan liian suuret luulot itsestään. Mua ällöttää jos kukaan ventovieras alkaa iskemään missään julkisella alueella.. en vaan tykkää. Tulee kauhean kiusaantunut ja epämukava olo.

Ei miehillä ola suuret luulot, vaan hyvä itseluottamus ja realistinen ote elämään. Lähes kaikki miehet saavat pakkeja moninkertaisen määrän onnistumisiin verrattuna, mutta mitä sitten? Hän joka ei ole koskaan epäonnistunut, ei ole koskaan edes yrittänyt. Jos naiset eivät olisi noin taipuvaisia ahdistumaan ja arvostelemaan niitä jotka yrittävät, niin ehkä he itsekin uskaltaisivat tehdä enemmän aloitteita.

Vierailija
209/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinua tuossa harmittaa? Turhaan harmistut muiden puolesta. Monet naiset ovat oikein onnellisia kun iltapäivälehdet eivät etsi epätoivoisesti, jotta saavat kuvallasi ja nimelläsi myytyää lehtiä.

Melkoisen huvittava kommentti ketjussa , jossa palstan naiset harmistuvat täysin tuntemattoman naisen puolesta, ja syyttävät Ernoa stalkkaajaksi, creepyksi ahdistelijaksi. Kannattaisi muuten näiden termien käyttäjien edes selvittää käyttämiensä sanojen merkitys.

Harva stalkkaaja kun esiintyy naamallaan ja nimellään valtakunnan kattavissa lehdissä.

Vierailija
210/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen on herättänyt miehen huomion mikä tässä nyt on niin shokeeraava tai inhottavaa?

Kaipa te naiset sen jo tiesitte että miehet rakastuvat kauniisiin naisiin jos ei muuta niin ainakin päät kääntyy.

Vierailija
211/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan metoo. Yhä osa ihmisistä ajattelee, ettei perusmammaa oo kukaan koskaan ahdistellut. Perusmamma on vaan kateellinen niille joita ahdistellaan. Koska se ahdisteluhan on vaan ihanaa ja imartelevaa ja ulkonäkö on kaikille naisille se elämän ainoa sisältö. Kateellisia kateellisia, koska joku on nuori ja nätti. Sehän on se naisen ainut arvo.

Jos Ernon tempauskin on ahdistelua, niin sitten menee kyllä täysin pohja naisten ahdistelu-ulinalta. Ei sitä voi enää vakavasti tämän jälkeen ottaa.

Vierailija
212/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa tällaisissa ketjuissa näkyisi myös kommentoijien naamat, näkisi millaisia katkerakaarinoita tämäkin ketju on täynnä.

Erno on esillä rohkeasti omalla nimellään ja naamallaan, hyvä se on apinalauman nakella kakkaa anonyymiteetin suojista.

Vierailija
213/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä harmittaako mutta on se jännä kun se ''rakastuminen'' tapahtuu vain jos nainen on nuori ja kaunis muu tieto onkin jo epäolennaista.

Mua harmitti miesten pinnallisuus tosi paljon silloin nuorena. Seinäruusuna kun jäi aina vaille huomiota ja sai vain vierestä katsoa kun nättejä kavereitani kuolattiin ja jallitettiin kilpaa. Nyt reilusti yli 30v. iässä niitä mun kavereitakaan ei enää katso kukaan. Silloin sitä tajuaa miten väliaikaista miesten antaman huomio ja "arvostus" on. Kaikki tosiaan perustuu vaan pintaan. Nykyään olen päästänyt irti toiveista löytää mies. Tuntuu itse asiassa ihan hyvältä, eikä harmita enää yhtään.

Vierailija
214/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei minäkin wanha akka näin kerran Prismassa yhden todella komean nuorukaisen. Miettikääs jos laittaisin etsintäkuulutuksen hänen peräänsä! Oisko söpöö mitä häh? ;D

:)

Vierailija
215/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän jos 20v mies kuuluttaa jonkun naisen perään, mutta reippaasti yli 30v? Sori, mut musta on vähän noloa...

216/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valejuttu. Tampereella ei ole Ikeaa. 😠

Ja kerrohan älypää, millä perusteella Tampereella ei ole mielestäsi Ikeaa?

Vierailija
217/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tätä hakua tekisi nainen hän olisi romanttinen unelmiensa prinssiä etsivä, mutta koska kyseessä on mies, hän on stalkkeri?

KaksiNAISmoraali jyllää taas eräillä.

En oo koskaan nähnyt sellaista creepy-ilmoitusta missä nainen etsisi näkemäänsä komeaa miestä josta ei tiedä mitään. 

Et olekaan, koska eihän se, että nainen etsii unelmiensa miestä, ole creepyä.

Vierailija
218/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän jos 20v mies kuuluttaa jonkun naisen perään, mutta reippaasti yli 30v? Sori, mut musta on vähän noloa...

Toi olisi ihan söpöä ja viehättävää, jos nicopetteri 19v olisi nähnyt saman ikäisen tiinuliinun ikeassa, ja tekisi tuollaisen ilmoituksen. Tiinuliinu olisi nicopetterin mielestä "maailman kaunein nainen", ja ehkä koko jutusta tulisi jotain.

Vanhan miehen tekemänä lähinnä ällöttävää ja herättää kysymyksiä.

Vierailija
219/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua harmitti miesten pinnallisuus tosi paljon silloin nuorena. Seinäruusuna kun jäi aina vaille huomiota ja sai vain vierestä katsoa kun nättejä kavereitani kuolattiin ja jallitettiin kilpaa. Nyt reilusti yli 30v. iässä niitä mun kavereitakaan ei enää katso kukaan. Silloin sitä tajuaa miten väliaikaista miesten antaman huomio ja "arvostus" on. Kaikki tosiaan perustuu vaan pintaan. Nykyään olen päästänyt irti toiveista löytää mies. Tuntuu itse asiassa ihan hyvältä, eikä harmita enää yhtään.

Kyllä tuon sun viestin perusteella voisi luulla ihan muuta. Katkeruus suorastaan loistaa rivien välistä, kun se miesten "arvostus" jäi sinulta ikiajoiksi kokematta.

Vierailija
220/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kunpa tällaisissa ketjuissa näkyisi myös kommentoijien naamat, näkisi millaisia katkerakaarinoita tämäkin ketju on täynnä.

Erno on esillä rohkeasti omalla nimellään ja naamallaan, hyvä se on apinalauman nakella kakkaa anonyymiteetin suojista.

Oikeesti nämä sun katkera-jutut. Kun et yhtään näemmä ymmärrä, mitä tarkoitamme heittely katkerapommeja. Älä viitsi jankuttaa koko ajan samaa asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan