Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erno, 32 näki Tampereen Ikeassa kauneimman näkemänsä naisen. Nyt haluaisi löytää hänet.

Vierailija
09.03.2018 |

Hauskoja tällaiset julkiset etsintäpyynnöt. Oilis kiva jos joskus mätsäis näillä tyypeillä eikä aina toinen osapuoli olisi jo valmiiksi varattu. Tässäkin tapauksessa epäilen näin olevan koska eivät kauniit naiset pitkään yksinään pysy.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005598643.html

Kommentit (609)

Vierailija
161/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyl usko että on mikään instatyttö. Mustat hiukset = joku hevigoottimuija, samaa tyyliä kuin Ernokin.

Vierailija
162/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä halutaan Ernoa pinnalliseksi ja samaan aikaan haukutaan Ernon ulkonäköä kuitenkin. Ymmärrättekö mikä tässä on erityisen hauskaa nyt tässä yhtälössä? 😂

Onko tavikseksi sanominen haukkumista? Sehän nyt kuitenkin on totuus, että hän näyttää täysin tavalliselta. Erno huhuilee omien sanojen mukaan maailman kauneimman naisen perään josta ei tiedä mitään, joten kyllähän tuo hieman pinnalliselta toiminnalta näin luettuna vaikuttaa. 

On sitä kuule haukuttu vaikka ja kuinka tässä ketjussa. Lueppa uudelleen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kun tää joku nainen täällä kuvittelee toisen naisen mieheksi. Kuinka sekaisin toi on? Ihan sekopäätouhua.

Vierailija
164/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 25v nainen ja suhteessa 34v miehen kanssa. Meillä on intohimoinen suhde ollut jo monta vuotta. On hauskaa, paljon seksiä, tulevaisuuden suunnitelmissa vauvoja, häät... Ikä on vaan numeroita. :)

Sä jätät ton ukon noin 15 vuoden päästä. Sitten, kun ikä ei ole enää vain numeroita.

Kyllä on kateellista porukkaa liikkeellä. Ei huhhuh!

En ole kateellinen vaan katkera. Tapasin minäkin naisen, jolle ikä oli vain numeroita. Teimme lapsia, joita hän hoiti kotona. Minä töin leivän pöytään. Kului 15 vuotta ja rouva meni työelämään. Heti alkoi suhde työkaverin kanssa. Häipyi ja jätti lapset minulle. Uusia suhteita en saa, kun kukaan about ikäiseni nainen ei halua miestä, jolla on teini-ikäisiä lapsia.

Vierailija
165/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi näitä nykyajan vässyköitä kun ei uskalleta mennä juttelemaan jos siltä tuntuu. Sitten mennään jälkikäteen itkemään someen kuin jotkut pikkupojat, jotka kuvittelevat että se kerran nähty nätti tyttö, jonka kanssa ei olla vaihdettu sanaakaan, olisi varmasti ollut joku elämän mullistava prinsessa.

Mikäs sinä olet sanomaan, että tuo nainen ei olisi voinut olla hänelle se oikea?

Vierailija
166/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facessa eivät kehtaa sanoa suoraan :)

Eihän siellä kehdata sanoa mitään edes rehellisesti. Teennäisempää paikkaa ei olekaan kuin Facebook, missä kilpaillaan tykkäyksillä ja turhanpäiväisellä liirumlaarumilla. Kaikki on aina niin ihanaa, upeeta ja huippua sydämillä höystettynä ja joku jos uskaltaa laittaa yhdenkin poikkipuolisen sanan niin saa koko lammaslauman kimppuunsa.

Vierailija
167/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkas monta kymmentätuhatta viestiä niissä palstamammojen "kerro terveiset kaipaamallesi ihmiselle"-ketjuissa oikein olikaan?

Nekö ei sitten ole palstamammojen mielestä creepyä , maanista ja stalkkaavaa tekstiä?

Ja nyt Erno on sitten koko länsimaisen maailman kamalin ja ahdistavin ihminen?

Mammoilla pitää aina olla näitä somekiimalynkkauksia, muuten niiden elämä käy kovin sisällöttömäksi

Koko maa ei lue niitä ketjuja, mutta koko maa lukee ilta-sanomia. M32

Vierailija
168/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis edelleenkään kukaan ei edes tiedä tuon naisen oikeaa ikää. Ties vaikka olisi 30-35v. Ei hitto te ootte kyllä noloja! Hirveän noloja.

Todellakaan kukaan ei tiedä hänen ikäänsä. Voi olla mitä vain 16-35v. Tästähän on laput jokaisella kassalla, missä myydään alkoa tai tupakkaa.

Mitä me tiedämme on että mies ei jutellut naisen kanssa vaan tässä mennään ainoastaan ulkonäkö edellä. Tämä herättää tunteita myös niissä naisissa, jotka ovat itse kyseistä ahdistelua kokeneet. Ei me aina reagoida pelkästä kateudesta.

Vierailija
169/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on yleensä ihan liian suuret luulot itsestään. Mua ällöttää jos kukaan ventovieras alkaa iskemään missään julkisella alueella.. en vaan tykkää. Tulee kauhean kiusaantunut ja epämukava olo.

Se on sitten voivoi. Kai teet miehille heti selväksi, että aiot elää kissojesi kanssa loppuelämäsi?

Aika vähän meitä ihmisiä olisi täällä maapallolla, jos kukaan ei olisi koskaan lähentynyt ketään.

Elä sinä elämääsi miehiä vihaten ja syrjäytyneenä. Älä kuitenkaan puhu kaikkien naisten puolesta

Vierailija
170/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteleeko Erno tuollaisella mitäänsanomattoman taviksen ulkonäöllään olevansa samalla tasolla kauniin naisen kanssa? Tämä on taas hyvä esimerkki siitä, miten miehet uskovat saavansa hyvännäköisen naisen omasta varsin eri tasolla olevasta "markkina-arvostaan"! Toisin päin ei toimisi.

No eikö nyt yleisesti ottaen ainakin 80% naisista vastaa "olen kaunis" kysymykseen "millä sanoin sinua on kehuttu", tämä on ainakin oma kokemukseni. Toisaalta voi myös olla, ettei Erno ole niin syvällisesti miettinyt sanavalintaansa eli tarkoittanut ylipäätään viehättävyyttä, mikä taas on kovinkin henkilökohtaisiin mieltymyksiin liittyvä ominaisuus. 

Aika ikävää, että olet sitä mieltä, että ihmiset voidaan luokitella jonkinlaisiin jäykkiin, ilmeisesti painotetusti ulkoisiin seikkoihin perustuviin markkina-arvoluokkiin, joihin pitäisi itsensä nöyrästi sijoittaa ja joiden sisällä sitten pitäisi tiukasti pysyä ja tyytyä osaansa. Ei siinä sitten painaisi, vaikka henkilölö olisi mitä empaattisin ihminen ja omistautunein kumppani.

Vierailija
171/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa on tosi hyvää palautetta ja tsemppejä. Tosi positiivista kommenttia.

Vierailija
172/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän meitä ihmisiä olisi täällä maapallolla, jos kukaan ei olisi koskaan lähentynyt ketään.

Väestöräjähdys nam, ekokatastrofi nam

Kaunis nainen nam, pippeli menee pystyyn ja sekoittaa mun pään nam, kuinka monta miljardii vauvaa saankaan aikaisex mun isolla bibbelillä namnam

Vierailija
173/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan metoo. Yhä osa ihmisistä ajattelee, ettei perusmammaa oo kukaan koskaan ahdistellut. Perusmamma on vaan kateellinen niille joita ahdistellaan. Koska se ahdisteluhan on vaan ihanaa ja imartelevaa ja ulkonäkö on kaikille naisille se elämän ainoa sisältö. Kateellisia kateellisia, koska joku on nuori ja nätti. Sehän on se naisen ainut arvo.

Vierailija
174/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 25v nainen ja suhteessa 34v miehen kanssa. Meillä on intohimoinen suhde ollut jo monta vuotta. On hauskaa, paljon seksiä, tulevaisuuden suunnitelmissa vauvoja, häät... Ikä on vaan numeroita. :)

Sä jätät ton ukon noin 15 vuoden päästä. Sitten, kun ikä ei ole enää vain numeroita.

En ole kateellinen vaan katkera. Tapasin minäkin naisen, jolle ikä oli vain numeroita. Teimme lapsia, joita hän hoiti kotona. Minä töin leivän pöytään. Kului 15 vuotta ja rouva meni työelämään. Heti alkoi suhde työkaverin kanssa. Häipyi ja jätti lapset minulle. Uusia suhteita en saa, kun kukaan about ikäiseni nainen ei halua miestä, jolla on teini-ikäisiä lapsia.

Ikäsi? Lastesi lukumäärä?

Painin naisena lähes saman asian kanssa. En jaksa enää baarielämää enkä etsi miestä somesta, joten todennäköisyys kohdata joku on minimaalista. Pitäis toima vissiin kuten tämä Erno, heittäytyä!

Vierailija
175/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tympii koko ajatus, että etsitään ihmistä vain ja ainoastaan tämän ulkonäön takia. Mimmi voi olla oikeasti vaikka minkälainen bitch, mutta niin vaan kaksilahkeinen ihastuu palavasti kun se oli niin nätti.

Sen vielä ymmärtää jos tuollaista haluaa päästä kerran kokeilemaan, mutta naurettavaa metsästää sitä reikää kissojen ja koirien kanssa.

Vierailija
176/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesta facebook-kavereistani tämä on romanttista. Minusta lähinnä creepyä x(

Vierailija
177/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tätä hakua tekisi nainen hän olisi romanttinen unelmiensa prinssiä etsivä, mutta koska kyseessä on mies, hän on stalkkeri?

KaksiNAISmoraali jyllää taas eräillä.

Vierailija
178/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tympii koko ajatus, että etsitään ihmistä vain ja ainoastaan tämän ulkonäön takia. Mimmi voi olla oikeasti vaikka minkälainen bitch, mutta niin vaan kaksilahkeinen ihastuu palavasti kun se oli niin nätti.

Sen vielä ymmärtää jos tuollaista haluaa päästä kerran kokeilemaan, mutta naurettavaa metsästää sitä reikää kissojen ja koirien kanssa.

Sitä reikää?

Sinun kannattaisi miettiä, miten kommunikoit.

Vierailija
179/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö mun olla sulle jotenkin kateellinen ku oot napannut jonku vanhemman miehen? Pidä hyvänäs. Itseäni kiinnostaa lähinnä vain samaan ikäluokkaani (+/- 5v.) kuuluvat miehet. 

No mitä sä jankkaat sitten tästä asiasta? Senkus otat nuoremman miehen, ihan kaikessa rauhassa! :D

Itse olet mies ja tehtailet näitä "olen parikyt jotain nainen ja minulla on kolkyt jotain mies, ja vauvoja ja häät tulossa blaa blaa"-viestejä. Lopeta jo. Olet nolo. 

Mitä h*lvettiä? Noinko tiukkaa tekee uskoa, että joku nainen on onnellinen vanhemman miehen kanssa? Oletko aivan sekaisin? Lääkkeet kunnossa?

Sorry, mutta sun tyyli paljastaa sinut. Olen itse ollut vanhemman miehen kanssa suhteessa, mutta en missään olisi huudellut siitä iästä. Enkä ollut erityisen kiinnostunut vanhemmasta, vaan kohtasin kiinnostavan ihmisen. Tosin päätin suhteen, kun mies oli asenteiltaan niin vanhanaikainen ja lisäksi huono sängyssä.

Vierailija
180/609 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tuntuu olevan ilmalaivan kokoisilla keravalaisilla yh-äideillä paha olla näin lauantaiaamuna, kun lapset on eri isillään ja eilen on taas vedetty sidukkaa ja biletetty lähiöräkälässä elareiden ja lapsilisien rahoilla.

Karmeaa tekstiä, mutta jestas että silti nauroin tälle tykitykselle kahvit pärskyen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi